Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Θα φαρμακωθώ!

Ερωτηθείς απο τον Ινβίκτους, ο Γιάννης παραδέχεται επιτέλους ότι υπάρχει ενας έρωτας! Μετά πιάνει ενα γλυκό υφος τζαι λαλεί "λανθάνον".....Θα φαρμακωθώ! Τζαι όι τίποτε αλλο Γιάννη μου αλλα εργαζόμεθα και εις εργαστήριο, τζαι το να φαρμακωθώ εν πολλά απλό!




Για να μεν τα βάψω ομως μαύρα, αποφάσισα ότι ειναι ανεπίτρεπτο να εχω το ονομά αλλα καθόλου την χάρη! Εν γινετε μια Πρασινάδα με Π κεφαλαίο να μεν ξέρει να συντηρήσει λια φκιορούθκια! Ετσι εκουβαλησα 1 που ειχα σπιτι στο εργαστήριο για να το αναστήσω. Τζαι επειδή επήρεν τα πάνω του, αποφάσισα οτι δεν ειναι εγώ που φταίω αλλα το διαμέρισμα μου. Ετσι εγορασα καμποσα μικρα τζαι εμεταφύτεψα τα τζαι επήρα τα στο εργαστήριο. Ο Νεμπράσκας που κάθετε κοντά μου θέλει να με σφάξει. Απείλησεν με οτι θα φαρμακώσει τα φυτά μου. Απείλησα τον ότι αν το κάμει, να ξεχάσει τα καπ κέικς τζαι τα καλούδια που πέρνω. Ειπεν μου εν θα τζίσει πάνω στην νέα μου ασχολία!

Εγορασα τζαι ενα βασιλικό, ο οποίος θα γίνει σάλτσα πέστο ή θα μπεί σε πίτσα με τυρί διαίτης τζαι μια "Ελληνική ρίγανη" οπως ελάλεν πάνω η ταπελούα τζαι εχω τα στο διαμέρισμα.

Ιδου η κατάντια του εργαστηρίου. Μεν ανησυχείτε ομως, δεν θα επιχειρήσω να κάμω λίπασμα που τα χημικά του εργαστηρίου, ουτε θα επιχειρήσω να πιάσω DNA που τα φυτα. Μόνο σε βακτηρίδια κάμνω πειράματα!

Αναγκαστικά, εκλεισα τα μπλάιντς του παραθυρου για να φκει καλή η φώτο. Τζεινον με την παπαρουνίτσα
 ηταν του εργαστηρίου αλλα εδιασωσα το οταν ηρτα γιατι ήταν ετοιμοθάνατο.Το τρίτο που τα δεξιά
εν πιπεριά. Για να καλοπιάσω τον Νεμπρασκα ειπα του θα του δώκω τοπρώτο πιπέρι!

18 σχόλια:

  1. Πάντως φαίνονται πολλά όμορφα εκεί που τα έχεις. Και η ασχολία με τα φυτά πρέπει να σε χαλαρώνει οπότε διπλό το όφελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα εν πολλά ωραία! θα πάω που το ανθοπωλείο πριν πάω δουλειά σήμερα! ενέπνευσες με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε είδες; τωρά είσαι Πρασινάδα με τα όλα σου... Τζιαι άφης τον Γιάννην να λαλεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολλά ωραίος ο Πρασινοκήπος σου... :ρ

    υ.γ. θα σου επρότεινα να βάλεις τζαι ντοματίνια για να τους τζιερνάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα τι είναι το πρόβλημα του Νεμπράσκα;;

    εν πολλά ωραία ρε Πράς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο πασχιφάς εν ο τέρμα δεξιά πέμου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. eimai toooooso perifani gia sena koumerouda mou :)

    egw sto grafeio exw 5... kaktakia! Kratoun tous anepithimitous makria... dokimase to!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν φαρμακωθείς για έναν Γιάννη θα φας ξύλο κι από Πρασινάδα θα γίνεις Κορμός!!!
    Τα γλαστράκια σου εν πολλά ωραία!!! :))))))))))

    Είδα Πιπεριά!Εν όντως πολλά κιούττικα τα πιπεράκια! :)))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχαχαχαχαχαχαχ τέλειοοο!!! εντομεταξύ πρέπει να είσαι η ψυχή εκείνου του εργαστηρίου:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Σμιλί
    Ειπα να μάθω καμια νέα τέχνη για να ποσκολιούμαι.... :)))))

    @Beatrix
    Πολλά καλή ιδέα! Ελπιζω να τα καταφέρουμε τζαι να μεν γίνουμε φυτοφονιάδες! Με συγκινει που ημουν μουσα έμπνευσης! :ΡΡΡΡ

    @Νεράιδα
    Ο Γιάννης εν να φέρει τα μίλια του που θα πάει....ιδαλλιώς θα του φορήσω καμια γλάστρα κολάρο!

    @Νόνης
    Εσκέφτηκα το για τα ντοματίνια...αρκετα καπ κέικ τους τζερνώ! Εν τζαι πολλά τους!

    @Ρανια
    Εν πολλά girly λαλει....εν τερκάζουν στο αρρενωπό του ιμέιτζ (μην ξεράσω)....

    @Εύρος
    Ο Πασχιφάς ενεν μεσα σε τουτη την φώτο........εν ήθελα να εχω δηλητηριώδη φύτα ετσι Πασχιφά εν επιασα!

    @Ουφ
    :))))) Πρασινότατο!!!

    @ikoumera
    Μανα μου κόρη θενξ! Σκεφτουμαι να βαλλω που τζεινα που τρών τζαι εντομα...περκει φαν κανένα ανεπιθύμητο μακρια!

    @Μωβ
    Σιγά μεν φαρμακωθώ για ένα Γιάννη....που θέλει ακόμα 44 Γιάννηδες για να καμουν ενός κοκόρου γνώση που λαλεί τζαι η παροιμία! (απολογουμαι στους Γιαννηδες αλλα σορρυ ετσι λαλεί η παροιμία!).

    Θα επανλεθω με φώτο αμαν ανθισουν τζαι άλλα τζαι αμαν καμει πιπεράκια! :))))) Εν κοκκινη πιπεριά τουτη! :)

    @Ντάφοντιλ
    Οντως είμαι η ψυχή του εργαστηρίου. Ουλλοι οι άλλοι εν άψυχα αντικείμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τέλειο!!!
    κι εγώ έχω μια σειρά έτσι από γλαστράκια στο μπαλκονάκι.. τα μισά τα βρήκα ετοιμοθάνατα και τα ανεστησα!
    εχω κι εγω ένα βασιλικό και μια πιπεριά!
    το τελευταίο μου απόκτημα είναι ένα παράξενο βότανο που δεν θυμάμαι το ονομά του.. μου το έκανε δώρο μια φυτολογα τάχα έξπερτ στα βοτανα γιατί μολις με είδε χωρίς να με ξέρει μου είπε: 'εσύ να πάρεις αυτό! κάνει καλό στα νεύρα!'!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχα! Τελικα ειδες διαφορά με το φυτο;;; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πέ του brutal τύπου (μην χέσω) οτι real men are not afraid of girlie flower pots!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κυπραια τζαι Πρασιναδα, χωρις κηπο γινεται?
    Δεν γινεται!!!

    Πολλα ωραια! Οϊ σαν τα δικα μου :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είπα να αρχίσω με λίες γλάστρες πριν σφάξω ολόκληρους κηπους...Ένιγουέι εν τζαι εγω κήπο...μονο βεράντα.....

    Οταν "πάλι με χρόνια, με καιρούς" μετακομίσω στο χρυσοπράσινο θα ασχοληθώ τζαι με κήπους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. βέρι σουίτ, εντ σόου ανλάικ μάιν!

    τωρά που το ξαναθωρώ, ήταν ελεύθερη απόδοση του σχολίου της γρούτας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάλε καλά που η ελεύθερη αποδοση ήταν σε γλώσσα που μιλώ να λαλούμεν! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή