Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Αμάν Πρασινάδα μου!



Δηλαδή ποιά εν τουτη σιορ η Κατερίνα που τα καμνει ούλλα τα φαγιά της τοσο καλα που της γραφουν τζαι τραούθκια;;;;!!! Τζαι εμείς τηανίζουμεν κεφτέδες ωραιότατους τζαι με χάρη! Τζαι εμείς καμνουμε φασολάδες τζαι σάλτσες αλλά εν είδα κανένα να πιάνει κιθάρες να μας κάμνει καντάδες! Αλλοπως τουτη ποντάρει στο "ο έρωτας περνάει απο το στομάχι"! Τζαι να  τον ετζερνά τιποτε... έ το απλά εσhει τον τζαμέ να τρέχουν τα σάλια του....Καποιος να της πει τουτης οτι αν ο έρωτας επέρναν που το στομάσhιην, εγω ηταν να ειχα μια ουρά που κατόχους χρωμοσώματος Υ ποξω να κρατουν σειρά να τους δώκω σημασία. Αλλά αντι αυτού εχω για θαυμαστή  μου να μου κολλά τον  ετων 41 με 2 κόρες στο πανεπιστήμιο και 250 κιλών Αφρικαν Αμέρικαν που φέρνει τα πακέτα στο εργαστήριο!!!


Τζαι πε μου για να έχουμε καλό ρώτημα, τουτη η Κατερίνα ξέρει να καμνει τζαι καπ κέικς τζαι με φρόστινγκ μάλιστα;;;;; Τα τσιζκέικ της εν καλύτερα που τα δικά μας;;;; Οταν εμείς κυρία μου ανοιάμε φύλλο για πουρέκια εσύ πέρκει να μεν ηξερες να βράσεις ουτε ένα αυκό τζαι ηρτες τωρα να μας κάμεις μια σκορδαλιά τζαι να το παίξεις γκόμενα τζαι να μας φάεις τον Γιάννη!!! Που τζείνο το πλευρό να τζοιμάσαι κόρη Κατερινού!!! Αν πει ο Γιάννης να δοκιμάσει τους δικούς μου κιοφτέδες εν θα ξέρεις που να πάεις να χωστείς!! Τζαι έτσι τζαι καμω του κανένα καροτ κέικ...... Ξεχασ'τον!! Θα το κάμει το τραούδιν "Αμαν Πρασινάδα μου"!!!!



Όταν περνώ για να σε ιδώ
αχ πώς με βασανίζεις
έχεις κεφτέδες στη φωτιά
αχ, Πρασινάδα μου γλυκιά
και γλυκοτηγανίζεις

Αμάν Πρασινάδα μου
κούζουμ Πρασινάδα μου
τα παραπονάκια μου θέλω να στα πω
μάτια σαν τα κάστανα
μ' έβαλαν στα βάσανα
κι όλο από την πόρτα σου θέλω να περνώ

Έχεις τσουκάλι πήλινο
και ψήνεις φασουλάδα
κι εγώ απ' την λαχτάρα μου
παίζοντας την κιθάρα μου
σου κάνω πατινάδα

Αμάν 
Πρασινάδα μου
κούζουμ 
Πρασινάδα μου
τα παραπονάκια μου θέλω να στα πω
μάτια σαν τα κάστανα
μ' έβαλαν στα βάσανα
κι όλο από την πόρτα σου θέλω να περνώ

Κάνεις ωραία σκορδαλιά
βάζεις περίσσιο λάδι
στην ταραμοσαλάτα σου
η σάλτσα η ντομάτα σου
που βάζεις στο πιλάφι

Αμάν 
Πρασινάδα μου
κούζουμ 
Πρασινάδα μου
τα παραπονάκια μου θέλω να στα πω
μάτια σαν τα κάστανα
μ' έβαλαν στα βάσανα
κι όλο από την πόρτα σου θέλω να περνώ

24 σχόλια:

  1. you go girl!!!! :p

    το καλοτζαίρι που να ρτεις, πέρνα πρώτα που αθήνα, πήενε έβρε τον, δώσ' του να φάει κεφτεδάκια, θα σε ερωτευτεί επιτόπου κι ακαριαία και χαττάς θα τον πιάσει τζαι φέρ' τον κύπρο τζαι πε του σπίτι έχουμε να μεινισκουμε μεν αγχώνεσαι, τζαι να μείνετε στην μεζονέττα πάνω... :ρ

    υ.γ. πρέπει να φκεις τζαι λίον έξω για κανένα ποτό για να σε ανακαλύψουν... ;ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θα κάμεις τζαι βίντεο κλιπ του τραγουδιού φώναξε τον Αντίχριστο. έσσει πολλά καλές ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άκου να δεις τι κάμνεις. Κάμνεις ένα κάροτ κέικ, ένα τσιζ-κέικ, τζιαι ένα σινί γεμάτο κάπ-κέικς με φρόστινγκ, στέλλεις τα του μίστερ Κότσιρα με νόουτ που πάνω 'αν δεν γυρίσει η κκελλέ σου με το που έννα φάεις τα κέικ μου, εμένα να με με λαλούν Πρασινάδα...αααα τζιαι που σε, να έσhιεις τους στίχους τζιαι τη μουσική του τραουθκιού μου έτοιμους για ηχογράφηση. θα τα κανονίσουμε ήντα ποσοστά θα πέρνω που θα γίνει πλατινένιος ο δίσκος.πολλά φιλούθκια Γιάννη μου, η Πρασινάδα σου'.

    Τζιαι κάπως έτσι θα γίνεις ΤΖΙΑΙ διάσησιμη, θα έσhιεις τζιαι το Γιάνη σου.

    Τις καλημέρες μου που το χρυσοπράσινο που με έφιρες πάλε πρωί πρωί. :) xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mπορεί να χρειαστεί να παίξεις ξύλο με την Ματίνα Ματαρινάκη μπορεί να έκαμεν τες ίδιες σκέψεις με σένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε πρασινάδα μου, ζηλεύεις την Κατερινού; Εν πιάνει μια μπροστά σου!!! Και μεν ανησυχείς. Αμα δοκιμάσει ο Γιάννης τα φαγιά σου και τα γλυκά σου εννα κολλήσει πάνω σου σαν το μέλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To augolemono tou So Tiri eides to? To post sou ethimise mou to!
    http://www.youtube.com/watch?v=qUnYhMbqiyo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάνα μου, πρασινάδα μου, εν για σένα το τραγούδι.
    Έτο το κοπελλούιν είπεν να αλλάξει το όνομα για κάλυψην-απόκρυψην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμάνα μου έπιαμε τζαι θέλω κεφτέδες τωρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχαχα
    Τούτος ο Γιάννης δηλαδή εν ελεύθερος ακόμα;
    Θα πρέπει να σου βρούμεν άλλον καλύτερο αν τον εθάμπωσε ήδη η Κατερίνα... :))))))))))

    Σε συγχωρώ που σκέφτομαι μεσημεριάτικα μαρόν γκλασέ! (άκου μάτια σαν τα κάστανα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Νόνης
    Μα το πόιντ εν ειναι να τον τυλίξω! Το ποιντ ειναι οτι ουλλο τραγουδια για Κατερίνες, Αννες, Μαρίες! Καμετε σιορ τζαι κανένα για καμια Πρασινάδα!

    Υ.Γ. Γιατί τι είμαι τζαι πρέπει να ανακαλυφτώ;;; Τιποτε αρχαίο οξά καμια τασhιηνόπιττα;;; :Ρ
    Υ.Γ.2 Λαλεις οι μεζονέττα να τον πείσει;;;;

    @Μάνα
    Μεν ανησυχεις....Θα καμω συστημα Παπακαλιάτης! Θα τα κάμω ουλλα μόνη μου!

    @Λου
    Αμανα μου κορη εσυ τζαι ο Νόνης επηρετε το πολλά προσωπικα το θέμα! Εγω ενα τραούδι για τους κιοφτέδες μου ήθελα!!!! :Ρ

    Καλημέρες απο το συννεφιασμένο Σικάγο! χχχχ :)))

    @Εύρος
    Μεν ανησυχεις....οι Ματίνες εν του σhερκού μου!!!

    @Κοπελλούα
    Ω! Ευχαριστώ! Λαλείς να του στειλω τιποτε με κούριερ για αρχή;;; :Ρ

    @Άλλος
    Ειδα το να κυκλοφορά αλλα εν επάτησα ποτέ το πλέι....

    @Νεράιδα
    Αφου εν φανερό οτι ταιρκάζει το ονομα μου ενεν;;;;; :ΡΡ

    @ΑΕνιμα
    Εγω πάλε θα ετρωα 2-3 καπ κέικς, κάροτ κέικ τζαι μετα 2-3 σοκολάτες...ετσι καθώς περιοδεύω....

    @Μωβ
    Καλύτερο που τον Γιάννη;;;;;; Έσhει έτσι πράμα;;; :ΡΡΡ
    Ε ρε Μωβ....εν που τα κάστανα ταιρκάζουν με τα βάσανα.....Εν τζαι εν να σπάσει ο ποιητής! :)))


    @εβριγουάν
    Οταν εγραφα το ποστ, στο νου μου ειχα οτι τουτες οι Κατερίνες, Αννες, Μαρίες, Βασιλικές, κτλ κτλ πιάνουν ουλλα α τραούθκια! Αφηστε τζαι κανένα για μας καλέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη Πρασινάδα μου εντ ντοντ γουορρι....γιου αρ δε μπεστ εβερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχαχα. Μην γελαστείς να ταϊσεις κανέναν φασολάδες γιατί εννα κάμνει τες καντάδες με άλλον τρόπο!

    Μανία που έσιεις με τον Κότσιρα.... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχαχ Οκέι θα προτιμήσω άλλες σπεσιαλιτέ!!

    Ε μα αφου αρέσκει μου, τι να κάμω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ε μα τζι εσύ εν όνομα που έshεις σιόρ; Άκου μου τζι Πρασινάδα! Εν μεγάλον τζι εν βολεύκει τους στιχουργούς γι' αυτό. Εχάθηκεν να σε ελαλούσαν Άννα; Ή Μαρία; Ή Λένα; Ή τζαι τα τρία μαζί δηλαδή... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έσhεις δίκαιο!! Αν ημουν τζαι τα 3 μαζί, μεν σου πω θα επίαινα τζαι Γιουροβίζιον!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άννα Μαρία Λένα :-)))))) εφύρετε με!!!

    Γιάννη μου το μαντήλι σου :-)
    τζαι για Γιάννηδες έχει κάμποσα τραγούδια! αν σε έλεαν Αννα και εκείνον Μάρκο θα σας έγραφε τραγούδι ο Lucio Dalla :-)

    εν άσχετο, ξέρω το :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωωωωω (Χ)Άννα Μαρία Λένα...μια αγάπη μας κρατείιιιι
    Ώωωω χο Άννα θα είναι (Χ)ένα...τ'ονειρό μας στην ζωή.........

    Πάμε όλοι μαζί.....
    Αααααααααννννννα Μαριά Λέ(χ)ενα!

    Για να μεν σου πω θα μας εκάμνα τζαι στα ελληνικά οι Κατσιμιχαίοι! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Blepo koultoura epese sto prasino blog! Lucio Dalla! Pame ena "O prasinada mia"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντα υπάρχει κουλτούρα στο πράσινο μπλογκ!!! :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ahhaahahahah!! θεϊκό, μάνι μάνι με 2 κεφτέδες να μας φάει τον Κότσιρα, πώς σου φαίνεστε. Εν καλή η συνταγή σου για κκάρροτ κέηκ?? Εν και η δική μου καλή αλλά είπα να δοκιμάσω και καμιάν άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταρχάς σε καλωσορίζω στο μπλογκ! Αν θα μας τον φάει καμια, τουλαχιστον να εν καμια καλή...όι μια Κατερινα με μέτριους κκιοφτέδες!

    "Συνταγογραφω" στα Ιστομαγειρέματα. Ιδου το καροτ κέικ!
    http://istomageiremata.blogspot.com/2011/09/blog-post_05.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ...δεν παίζεσαι !!! σε διαβάζω και χαμογελάω - γελάω, να ΄σαι πάντα καλά!!! "έπεσα" πάνω σου ψάχνοντας για φανουρόπιτα, με πιάσανε τα γέλια και... δεν έκανα την φανουρόπιτα! Φιλιά από Θεσσαλονίκη. Λία Πετρίδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να΄σαι καλα βρε Λία!! Σε ευχαριστώ πάρα πολυ για τα καλά σου λόγια!!! Καλο κακου κανε την φανουρόπιτα, εστω ενα μπράουνι για τον Αγιο, μην τα πάρει και ποιος ειδα τον Αγιο και δεν τον φοβήθηκε! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή