Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

"Γίνεται ο άνεμος τυφώνας ξάφνου και δε θα το πιστέψεις"

Το 2001 απέκτησα το πρώτο μου κομπιούτερ. Ένα ντεσκτοπ γκρίζο που συνέχεια εκαμνε προβλήματα. Ευτυχως είχα ένα θείο, ξενιτεμένος τζαι τζείνος μαζί με την θειά μου και τους δύο πάντα τους αποκαλώ με το μικρό όνομα τους), που ήταν ερασιτέχνης κομπιουτεράς και εβοηθούσεν με όποτε εχρειαζουμουν κάτι. Θυμουμαι επετάσσετουν ενα κουτί στο κομπιουτερ που με ερώταν  να δώσω πρόσβαση στον θείο μου για να ελεγχει το κομπιουτερ μου. Το μάους επίαινεν τζαι έρκετουν μόνο του τζαι σε λίο το πρόβλημα μου ήταν διορθωμένο.

Το 1997 οταν τους επισκέφτηκαμε για πρώτη φορά με την αδερφή μου και την γιαγιά μου  εκάμαμεν μαζί με τον θείο μου και αυτή την συνταγή.  Μας εκάμαν και Χριστουγεννιάτικο δώρο με την αδερφή μου που ένα "ντισκμαν",  πολλά χάι τεκ για την εποχη. Μαζί με το ντισκμαν εκαμεν μου και σι ντί με τραγούδια της αρεσκείας μου. Πολλά που τζείνα τα τραγούδια επεράσαν πάνω σε τζεινο το ντεσκ τοπ, μετα στα λαπ τοπς, και σήμερα ειναι πάνω στο κινητό μου το οποίο το συνδέω με το αυτοκίνητο μου και τα ακούω όταν οδηγώ.  Θυμούμαι μια φορά οταν ήμου στο πρώτο έτος των σπουδών μου έστειλε και σι ντι με ελληνικές ταινίες για να περνώ τις ώρες μου. Μετα, με την πρόοδο της τεχνολογίας, εκατέβαζα διάφορα απευθείας απο ένα σέρβερ που είχε φτιάξει ο ίδιος. Με το θείο μου μας συνδέει επίσης η αγάπη μας για τα σούπερμαρκετ. Θυμουμαι όσες φορές επία,  εγυρίζαμε τα σουπερμαρκετ και πάντα συζητούσαμεν για προϊόντα και μάρκες.

Προχτές πήγα αργά την νύχτα στο αεροδρόμιο να πιάσω την θεία μου με τα παιδιά τους που ήρταν Κύπρο για την κηδεία του θείου μου, στα μόλις 51 του χρόνια....Παρέα μου στην διαδρομή η μουσική, ανάμεσα στα τραγούδια και το "Καθώς περνά η ώρα", απο τον Αλκίνοο του 1993. Τραγούδι το οποίο ηταν τότε πάνω σε εκέινο το ντισκμαν και εταξίδεψεν μέχρι το  iPhone  του 2015.

 Νομίζω η όλη διαδικασία της κηδείας,  δεν ταιριαζε στο χαρακτήρα του. Ετσι θυμήθηκα  αυτό το μπλογκ και είπα να τον αποχαιρετήσω διαδικτυακά....θα του ταιριαζε και σίγουρα θα του άρεσκεν παραπάνω γιατί ήταν ενας φανατικός ερασιτέχνης κομπιουτεράς που πιστευε οτι η μεγαλύτερη ανακάλυψη ειναι το ιντερνετ.....






Υ.Γ. Απολογούμαι για την πένθιμη μπλογκική επιστροφή. Ελπιζω να επανέλθω με πιο ευχαριστα.

22 σχόλια:

  1. Κρίμα, πολλά νωρίς ο θείος. Συλλυπητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας συνέδεαν πολλά, μικρά και μεγάλα της ζωής με το θείο σου.
    Από όσα γράφεις αντιλαμβάνομαι ότι ήταν δοτικος άνθρωπος με ωραίες ευαισθησίες, λεπτότητα και τρυφερός.
    Τόσο λυπηρό που έφυγε τόσο νωρίς.
    Του έκανες το καλύτερο μνημόσυνο Πρασινάδα μου.
    Ας αναπαυθεί η ψυχή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ενα μηνα πηγα σε 3 κηδείες, οι 2 εκ των οποίων ηταν πολύ κοντινά μου ατομα. Ειναι ολα μέσα στη ζωή ομως, δυστυχως. Σε ευχαριστώ πολυ. :)

      Διαγραφή
  3. Έχει δίκαιο ο θείος. Κοίτα που τόσοι άσχετοι κατά τα άλλα άνθρωποι μνημονεύκουμεν τον μέσα που τις θύμησές σου...
    Τζαι πόσο μαγικό εν τούτο που φεύκει κάποιος αλλά έχει φροντίσει να μείνουν πίσω του τόσες αναμνήσεις, εικόνες, μυρωδιές...
    Καλή δύναμη στην οικογένεια Πρας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα συλλυπητήρια και την αγάπη μου σε όλη την οικογένεια, αγαπημένη!
    Να είσαστε δυνατοί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό του ταξίδι Πρασινάδα μου... Πολλά συλλυπητήρια...Θα ζει στη σκέψη σας τώρα... Καλά έκαμες και τον μνημόνευσες από δω, θα του άρεσε, αφού ήταν της τεχνολογίας...
    Φιλί σου στέλνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συλλυπητήρια και ζωή σε σας. Γράφε μας πιο συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και θα προσπαθήσω. Ηθελα να ερτω και να σας δω στο θέατρο αλλα δεν τα καταφερα. Ζω το 3 κηδείες και ενας γάμος (οχι δικός μου εννοείται!) αυτη την εποχη και δεν πρόλαβα να το δω έγκαιρα.

      Διαγραφή
  7. Χάρηκα βλέποντας ότι επέστρεψες. Πολύ λυπάμαι όμως για την απώλεια σας. Κουράγιο σε όλους και ναι, μην χάνεσαι.
    χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθησω να επιστρέψω λίγο στο μπλογκ. Ευχαριστώ πολυ. χχχ

      Διαγραφή
  8. Ο Θεός να αναπαύσει τη ψυχή του θείου. Αυτές οι αναμνήσεις που μένουν είναι το καλύτερο μνημόσυνο. Καλή δύναμη σε όλους σας, να ζείτε να τον θυμάστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό του ταξίδι.Χάρηκα μόλις είδα ότι έγραψες μετά από τόσο καιρό και μετά το διάβασα...Έχεις τις αναμνήσεις του, καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθήσω να επανέλθω με πιο ευθυμα αν και δεν είμαι σε πολύ ευθυμη γενικά φάση της ζωής μου. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  10. Τελικά τα μπλοκς όσο και αν όλοι κάποια στιγμή τα αφήνουμε στο περιθώριο της ζωής μας άρχετε η στιγμή που λειτουργήσουν ψυχοθεραπευτικά, ακουμπώντας στις γραμμές του ένα δυνατό συναίσθημα.
    Καλό ταξίδι στον θειο . Συλλυπητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συλλυπητήρια φίλη μου! Έκανες ένα πολύ όμορφο μνημόσυνο στο θείο σου με αυτό το ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή