Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Άνοιξε πέτραααααααααααααα

Εθκιάβαζα το πρωί το ποστ της Αχάπαρης σαν έτρωα τες καπηρούες μου..."Μάνα μου την ρε" σκεφτουμαι σαν το εθκιάβαζα, καθως εχανα κιλά που το λιώσιμο της μίλλας μου για χάρη της. Μετα θωρώ που κάτω το όνομα μου. Λαλει να παίξω τζαι εγω το νέο της παιχνιδι. Γιουπι λαλώ που μέσα μου, πάω να της γράψω κόμμεντ να την ευχαριστήσω!! Με το που πάω να γραψω σκέφτουμε, μα τι να την ευχαριστήσω σιόρ;; Που με κάλεσε να ρεζιλευτώ;;; Μετα το ΟΧΙ στην Χούντα όμως, πως μπορώ να της αρνηθώ.

Ουλλη μέρα προσπαθώ να σκεφτω τί να γράψω....Φυτζιν που σουσhι όπως την Ποστ εν μου έμεινεν ποτέ πας το δόντι σε μπιζινες μίτινγκ.Οκέι μια φορά είχα ένα μικρό θκιόσμην αλλά τιποτε συνταρακτικό ήταν μια κανονική μέρα. Τα γουότερ παρκς εν μου αρέσκουν έτσι εν επία ποτέ τζαι σαν την Ράνια να μου φύει το μαγιο. Επίσης εν έδωκα ποτέ χαμέ τζαι να φανούν ουλλα τζαι να περνά λεοφορείο της Τεχνικής σαν την Εόλικα. Ουτε χορεύκω για να την φάω σhιστήν σαν την Νίρι.

Το πρωί ήμουν σε ένα μίτινγκ. Εμιλουσαν για άσχετα οι κολάμπορέιτορς. Ο Άρχων εγραφεν τους στα παλια του υποδήματα στο κομπιουτερ του κάτι ημειλ, τζαι εγω εσκέφτουμουν τι να γράψω....Τελειώνει το μίτινγκ τζαι πάω πίσω εργαστήριο. Στέλλω sms στην Πρασινομήτορα να δω τι κάμνει. Απαντά μου οτι λειπουν ουλλοι που σπίτι τζαι κάθετε με τον πιστό της τετράποδο φίλο τζαι θκιεβάζει μπλογκ. Λαλώ της μα είδες το ποστ της Αχάπαρης. Λαλεί μου "ναι είδα το. Αλλά τι θα γράψεις;;; Εν θυμουμαι ποτέ να έπαθες κανένα ρεζιλίκι" Λαλώ της "ουτε εγώ θυμούμαι".

Ναι εσυνεβηκαν πραματάκια μικρά που ένοιωθα άβολα τζαι οτι εγίνουμουν ρεζίλι, αλλά καμια σχεση με τα παραδείγματα των άλλων. Θυμουμαι στην 3 δημοτικου, η δασκάλα μου ήταν Αμερικάνα. Τα Αγγλικά μου είχαν καλυτερέψει αλλά εν ήταν τζαι τέλεια. Θυμουμαι να μας βάλλει έκθεση με τίτλο "Following the tracks to the cave". Εγω αγαπητοι αναγνωστες ποτε εν ήμουν καλή στο σχολείο στο να κατεβάζω ράντομ ιστορίες τζαι να πλάθω πράματα με τον νου μου. Αλλά άτε αφου έπρεπε εσκεφτηκα μια τσοφτα τζαι έγραψα την. Μετα που λιες μέρες εφωναξέν μου η δασκάλα να μου πει οτι εν εκατάλαβα το θέμα τζαι θα με αφηκει να την ξαναγράψω γιατί ημουν εχτός θέματος. Λαλώ της "τι λαλείς κυρία, αφου μια χαρα ιστορία έγραφα με κάτι φορτηγά που ακολούθησα για να φτασω στην σπηλια." Λαλεί μου "Πρας μου το θέμα έιναι οτι tracks ενεν φορτηγα. Τα φορτηγα εν trucks τζαι τα tracks εν τα χνάρια". Εγω ένοιωσα πολλά ρεζίλι.....Εν μηδέν όμως νομίζω μπροστά στον άλλον έτσι νοιώθω ότι εν μετρά ιστορία.

Το συναίσθημα "Ανοιξε πέτρααααα, για να μπω" έζησα το 2-3 φορές αλλά όι γιατι εκαμα τσόφτα αλλά γιατί ας πουμε ήμουν σε μια παρέα που με έκαμνε κάποιος ρεζίλι κτλ. Ουφφου τελικά έχω πρόβλημα;;; Γιατρε εν φυσιολογικο;; Η αλήθκεια πάντα προσέχω. Στο δημοτικο ετσάκωθηκα με την δασκάλα της γυμναστικής γιατι εβαλεν μας να κάμουμε "cart-wheel"(τροχό στα ελληνικά;;) για να μας βαθμολογίσει. Εγω απλά εν το έκαμα για να μεν γίνω ρεζίλι.

Ενω το να μεν έσhεις γίνει ρεζίλι τζαι να θέλεις να ανοιξει η γη να σε καταπιεί επρεπε να εν καλο πράμα, δε που εν τέλη εν κακο. Εν έχω τίποτε να πω...ουφφου...

Α!!! Αν παραδεχτω κάτι που έκαμα τζαι ρεζιλευτώ δαμε επι τόπου εν να μετρα;;;;
Αν πω οτι είδα το Love Story 4-5 φορές τζαι έκλαψα σε ουλλες;;;; Αν σας πω οτι είδα το "Hatchi, a Dog's tale" τζαι επάτουν ποζ γιατι εν εθώρουν που το κλάμα;; Αν σας πω οτι ξέρω πόξω ολόκληρα επεισόδια που επεισόδια απο της Ελλάδος τα παιδιά;;; (Εν αρκετά ρεζίλικες οι αποκαλύψεις μου;; Μετρουν;;;;)

 Α! Ήβρα το!! Προχτες σαν εθκιανέφκουμουν φέισμπουκ, εκαμα κάπου κλικ κατα λάθος τζαμε που σου κάμνει σατζέστιονς για φρέντς. Μετα εκατάλαβα οτι έστειλα φρεντ ρικουεστ σε ενα άτομο. Οταν επία να σπιουνισω ποιον έκαμα add, εκαταλαβα οτι έκαμα add  ένα γιο πολιτικου που μου σπάζει τα νευρα. Την επόμενη μερα έκαμεν με αξεπτ τζαι εγώ έκαμα τον unfriend τζαι μάλλο για πάντα για την Λακατάμεια. (Πλιζ πέτε μου ότι μετρά.....άι αμ μπέγγινγκ γιου...)

Ουφφου είμαι άχρηστη!  Να μεν γίνω ρεζίλι ουτε μια φορα;;Να μεν κυκλοφορήσω πιλέ μου με ένα χαρτί τουαλέτας κολλημένο στο παππουτσι μου;   Λέιμ που λαλεί τζαι η Αμερικάνικη νεολαία. Νομιζω το ρεζίλεμα μου εν οτι εν εχω φάσεις που έγινα ρεζίλι....Ειμαι πολλά λέιμ τελικα ρε παιδί μου...... Ελπιζω ομως τωρα να μεν τα λουθω τζαι να ρεζιλευκουμε του μέικ απ φορ δε λοστ τάιμ.

Πασάρω το παιχνίδι σε οσους έχουν κάτι πιο ενδιαφέρον να πουν γιατι εγω είμαι τέλεια λέιμ....


Υ.Γ. Τζαι μιας τζαι ανάφερα τους, ιδου ένα αποσπασμα που ένα που τα αγαπημένα μου επεισόδια.

19 σχόλια:

  1. Πρας τελικά είσαι πολλά ήσυχη κορούδα. Της Ελλάδος τα παιδιά ήταν μια από τις καλύτερες στιγμές της Ελληνικής τηλεόρασης.
    Ο Χλαπάτσας είναι ένας τέλειος ρουφιάνος. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως εδιάγραψες τα πιο ρεζίλικα και πιο τραυματικά όπως εγώ? Τέλος πάντων είσαι τυχερή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρας δεν είσαι μόνη σου.Και γω έτσι είμαι,προσέχω τα πάντα.Όπως επίσης αν κάποιος¨την πάθει¨και τύχει και δω το συμβάν,κάνω πως δεν το είδα για να μην τον προσβάλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάναμου ρεεεε εγώ διω σου αστεράκι τζιαστ φορ τραϊνγκ!Εν πεφτούν μεστην κατηγορία 'ρεζίλι' αλλά εν πειράζει, ειδικά τζίνο στο δημοτικό έλεος κόρη σιγά μεν είναι ρεζίλι τζίνο!
    Ον δε μπραϊτ σαϊτ εν καλά που εν έχεις πράματα που άμα τα σκέφτεσαι να θέλεις να ανοίξεις τρύπα να χωστείς.
    Αν ενδιαφέρεσε να νίωσεις την εμπειρία όμως μπορούμε να κανονίσουμε κάτι α!!
    Θινκ αμπαουτ ιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζι εγώ έτσι ήμουν. άμα ήταν να κάμω κάτι που ενόμιζα εν θα το καταφέρω απλά εν το έκαμνα.
    μέχρι που.... (see relative post να μεν σου κατβάσω αχρείαστο σεντονάκι πάλε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχα..εφύρτηκα με το comment της Marilou..αν θέλεις μπορούμε να συναχτούμε ούλλοι οι bloggers και να την φάεις χαμέ ή να κολλήσεις κανένα μαιντανό μες τα δόντια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. emena antiposiazei me pou h prasinomitor thkievazei blog! you go green mom!

    kata ta alla, mana mou se sthn 3h dhmotikou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Respect στης Ελλάδος τα Παιδιά!

    Μεν ανησυχείς Πρας μου, έshεις πολλά χρόνια ακόμα να γινείς epic rezil τζιαι μιαν τζιαι θκυο τζιαι shίλιες φορές :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @HeatJo
    Ουφφου ναι...πολλά φρονιμή & ησυχη....Ελπιζω να εν κομπλιμέντο, ιδαλλιώς "θα σου δείξω εγω, θα δεις τι θα πάθεις!!!!"

    @Πατατούλης
    Ρε όι εν νομίζω να τα διέγραψα. Απλά είμαι body conscious, με την έννοια οτι επειδή ειδα πολλά έργα, πάντα προσέχω για μαρουλια, φυτζια, βρατζια κτλ κτλ.

    @Κου/πα
    Ουφ σhαίρουμε που εν είμαι μονη μου.Τζαι εγω το ίδιο κάμνω για να μεν νοιωθει ο άλλος ακόμα σhειρότερα.Αλλά αν έσhει φύτζιν ή κατι έτσι θα του το πω...

    @Μαριλου
    Οί ευχαριστω κόρη....είμαι οκέι...δεν θα πάρω! Αλλα θενξ για την προσφορά (νοτ).

    @Μουνλάιτ
    Τωρα να περάσω που ποτζεί.

    @Ρανια
    χαχαχα! No thanks ρε. Εν είπαμε ειμαι σοβαρη κοπέλα....:Ρ


    @Ποστ
    Χαχαχα αρέσκουν της πολλά. Θκιεβάζει ουλλο το μπλογκ ρολ μου! Εν φανατική σου αναγνώστρια πάντως.

    Για μένα το 3η δημοτικου ήταν σhοκινγκ. Οι καλοι μαθητες εν ξαναγραφουν εκθέσεις... νοιωθεις ρεζίλι....

    @ΤΤ
    Ρισπέκτ....Κακαλος φορέβα
    Ελπιζω να μεν φκεις αληθινος γιατι θα σε κατηγορήσω για "ματι" τζαι φθονο αγαπημένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μια φορά που ήμουν δέκα χρονών επήα στην μπακάλενα μας που ήταν καλαμαρού τζαι ήθελα να αγοράσω τζέλλυ μοναμί αλλά επειδή ήταν καλαμαρού τζαι ήθελα τζι εγώ να καλαμαρέψω για να μεν νομίσει ότι είμαι χωρκάτισσα, ζήτησα κέλλυ...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ουφ
    χαχαχαχχαχαχαχα

    Γιαυτό σε πιανουν τα καλαμαρίστηκα σου...για να μεν σε πάρουμε για χωρκάτισσα;;; Χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσύ είσαι η επιστημόνισσα, πε μας what the chances are :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φυσικά! που νομίζεις ότι μεγάλωσα;! στη Κηφισιά και στο Κολωνάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Pras Εάν χρειάζεστε πειραματόζωο σε κάποια από τα εργαστήρια σας, κόβω εισητήριο για USA.
    Μια φορά το χρόνο να γίνεσαι ρεζίλι, δεν έβλαψε κανένα. Τι λες; να κάμουμε την εισήγηση των marilou και Rania;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ουφ
    Εν φως φανάρι ρε αφου!

    @HeatJo
    Πειραματόζωο όι, αλλά πειραματιστές ναί! Κάμνει σου;;
    Εμμμ όι εν δέχουμαι την εισήγηση των κορούδων....τουτα πρέπει να συμβαίνουν αυθόρμητα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Πρας Κάμνει μου φτάνει να κάμω μάστερ τζαι δοκτοράτο.
    Όταν πιεις το ποτό τζαι μεθύσεις, τότε ούλλα εν αυθόρμητα που να γίνονται!!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @HeatJo
    Σε τουτο το πανεπιστήμιο που είμαι τωρα αν σε πιαν για δοκτοράτο, στα 2 χρόνια διουν σου το μαστερ τζαι μετα γίνεσαι PhD candidate ωσπου να πιασεις το δοκτοράτο. Στο παλιο μου ήταν 2 ξεχωριστα, ετσι εγω δεν είμαι κάτοχος μαστερ. Παντως αν σοβαρομιλάς, στείλε μου ημειλ.

    Σωστο το δευτερο κομμεντ...το θέμα εν ότι μαζι μου το πρώτο εν γίνεται...τουλάχιστον εν έγινε ως τωρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κέλλυ χαχαχα!

    Ερμ ναι ενεν το θέμα μας τούτον. Κόρη με τουντο post είσαι perfect bride material. Σοβαρή, μη ρεζίλισσα, νοικοτζυρά, καλή μαγείρισσα, επιστήμονας τι άλλο θέλεις? Εν λιο μιτσής ο γιος μου αλλά άτε σικκιμε αν τον περιμένεις λια χρόνια διώ σου τον. Έσιει τζιαι χιούμορ τζιαι υπόσχομαι εν θα σας χτίσω ποττέ τρίπατον ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Αχάπαρη
    Μανα μου ρε, συγκινείς με.... Εις αντάλλαγμα της υπόσχεσης σου να μεν μας χτίσεις τρίπατον, εγω θα σου κάμνω ψητο τζαι τσιζκέικ τζαί οτι άλλο θέλεις κάθε εφτομάδαν.

    Πόσα χρόνια πρέπει να καρτερω τον Προεδρον γιον σου για να ενηλικιωθεί;; Νομίζω ως τοτε θα προλάβω να γίνω τζαι εγω προφέσορ ετσι θα μας έρτει γάντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή