Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Ζητείται πρότζεκτ

Το να ασχολείσαι με την επιστημόνική έρευνα πιστεύκω ότι εν κάτι παραπάνω που το να ξέρεις μερικές τεχνικές, να κάμνεις πειράματα τζαι να αναλύεις δεδομένα. Εν ένας τρόπος σκέψης. Π.χ. έχω ένα επιστημονικό ερώτημα τζαι κάμνω πειράματα να έβρω την λύση, έχοντας όμως ένα hypothesis να με καθοδηγεί.

Δυστυχώς ή ευτυχώς τουτο το σκεπτικό κουβαλώ το παντού. Ειμαι σε μια κατάσταση που πάντα έχω ένα "πείραμα" που ασχολουμαι μαζι του, περαν του εργαστηρίου, ιν ρίαλ λάιφ. Παρακαλώ όσους θα συνεχίσουν να θκιεβάζουν το ποστ να μεν με πάρουν ουτε για ψυχασθενή, ούτε για κοντρολ φρικ, ουτε ότι πίνω ληγμένα.

Με κίνδυνο να θεωρηθώ για την Αθαλάσσα, θα σας πω 2 προτζεκτ που έχω τωρα.

Επειδή με "πειράζουν" πολλά φαγία, το αιώνιο μου προτζεκτ είναι να προσπαθώ να ανακαλύψω τι με πειράζει. Ως τωρά μετά απο πολλά πειράματα τζαι με μέθοντ οφ ελιμινέισhιον, εχω να πω οτι με πειράζει το ωμό κρεμμύδι, οι πιπερίες, το πιπέρι (κοινώς τα αρτίματα) τζαι το σπανάσhιν πέραν των μικρών ποσοτήτων. Με αρτιματα μπορείς να με αποτελειώσεις τζαι να με στείλεις στον άλλον κόσμο που θα πας, κοίτα μην γίνεις σύννεφο. Υπάρχουν τζαι άλλα πράματα αλλά μονο για τουτα εχω αλάνθαστα δεδομένα...για τα άλλα, τα πειράματα συνεχίζονται.

Το πιο πρόσφατο θέμα για το οποίο "πειραματίζουμαι" εν το θέμα "ύπνος". Συχνά το πρωι δεν μπορώ να ξυπνήσω ακόμα τζαι αν έπεσα νωρίς την προηγούμενη νύχτα. Που μερικές συζητήσεις με μια φίλη τζαι με την μπέιμπι σις, Πελλ, αποφάσισα να ερευνήσω λίο το θέμα. Με βάση του τι γνωρίζουμε για τα σλιπ σάικολς, πρεπει να τζοιμούμαστε έναν αριθμό ωρών ο οποίος διαιρείται που 1.5. Δηλαδή για να ξυπνουμε σε φάση του ύπνου στο "λάιτ στέιτζ" τζαι να ξυπνούμε φρέσκοι, ξεκουραστοι τζαι ανανεωμένοι όπως τζείνους που διαφημίζουν αποσμητικά, πρεπει να τζοιμούμαστε ας πούμε 1.5, 3, 4.5, 6, 7.5 ή 9 ώρες κτλ. Οκέι θα μου πεις. Αφου ξυπνάς η ώρα 6 , να πέφτεις ή τα μεσάνυχτα ή η ώρα 10:30 τζαι θα είσαι οκέι. 

Το προβλημα είναι οτι το γεγονός ότι ένα σλιπ σάικολ έσhει διάρκεια 1.5 ώρες μέσον όρο. Τουτο το "μεσον ορο" εν πολλά σημαντικό γιατι σημαίνει οτι ενεν για ουλλους 1.5 ώρες. Ετσι έβαλα στόχο να ανακαλύψω την διάρκεια του σλιπ σάικολ μου! Εδοκίμασα τζαι να καταγράψω τον ύπνο μου με ένα iPhone app (μεν γελάς) αλλά εφκαλεν μου πελλάρες γιατι βάλλεις το iPhone πας το κρεβάτι τζαι μετρά τις κινήσεις σου με σενσορ την οθόνη τζαι εγω αμα τζοιμουμαι φακκώ γυρους ποτζει ποδά τζαι ανατινάσσω σκεπάσματα με αποτέλεσμα να πέλλανω το απ! Οκέι λαλώ, πρεπει να κάμω μερικά πειράματα να ανακαλύψω πόσο μεγάλο εν το σλιπ σάικολ μου με πιο τραντισιοναλ μέθοτς. Τζαι αφου η ώρα που ξυπνώ το πρωί εν στανταρ, θα αλλάσω την ώρα που πέφτω την νύχτα. Δυστυχώς εν μπορείς να ελέξεις με ακρίβεια την ώρα που θα σε πάρει ο ύπνος αμαν πέσεις στο κρεβάτι τζαι έτσι τουτο το γεγονός κάμνει ιντροντιούς έρορς στα αποτελέσματα των πειραμάτων. Να μεν τα πολυλογώ, έφτασα στο συμπέρασμα οτι το δικό μου σλιπ σάικολ αντί 1 ώρα τζαι 30 λεπτά εν περίπου 1 ώρα και 45 λεπτα. 

Τζαι αφου τζαι τα πειράματα μου με τον ύπνο φτάνουν σιγά σιγά στο τέλος τους, τωρά γυρεύκω νέο προτζεκτ........

Τελικά, έπρεπε να μεν εφοούμουν τα γαίματα τζαι τες εγχειρησεις τζαι θα με έπιανεν ο Δρ. Χαόυς στην ομάδα του....

Χάτες πάω να πέσω γιατί πρεπει να τζοιμηθώ στα επόμενα 10 λεπτά για να ξυπνώ αύριο.....



Υ.Γ. Ώσπου να έβρω το νεό μου προτζεκτ, δέχουμαι τζαι προτζεκτς αλλων....Εσhει κανένας μυστήριο που θέλει πειράματα για να λυθεί;;;

25 σχόλια:

  1. Είσαι ψύχας :D

    Μανία να τα ξεκαθαρίσεις ούλλα σιόρ. Ζήσε όπως έρκεται το κάθε πράμα τζιαι θα ανακαλύψεις στην πορεία αν σε πείραζεν ή όι.

    Μπορεί να σε πειράζει τζιαι ένα υλικό που βάλλουν στο παραδοσιακό φαΐ της Ζουαζιλάνδης, πρέπει να το ανακαλύψεις τζιαι τζείνο; :)

    Για το sleep cycle, ντα, μπορεί να στέκουν τούτα ούλλα, αλλά έshει φάσεις που εν πρόκειται να σε βοηθήσει να ξέρεις πόσες ώρες εν ο cycle σου. Σίουρα κάποτε εν θα μπόρεις να τζοιμηθείς στην ώρα σου, άλλες φορές εννα πάεις να ππέσεις τζιαι εν θα τζοιμάσαι, άλλες φορές εννα τζοιμηθείς τζιαι εννάρτουν κάτι μιτσιοί έξω που το δωμάτιο σου να παίζουν ππιριλλιά τζια να ξιτιμάζουν μανάες.. You get the point.. :)

    Προς το παρόν εν έχω να προτείνω project. Αν μου έρτει κάτι εννα σου πω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω εισηγήσεις!!!
    1) Μπορείς να πας να κάνεις sleep study σε κάποια κλινική, να δείς εαν έχεις άπνοια κτλ. (αν και δεν θα έμπαινα στον κόπο
    2)Δοκίμασε βότανα όπως Hops (λυκίσκος) ή της ίδιας οικογένειας, που βοηθούν πολύ στο REM sleep,
    3) Έλεγξε τα επίπεδα σιδήρου σου και θυροειδή,
    4) 'Οταν τα κάμεις τουτα ούλλα και δεν ανακαλύψεις τίποτα, πάρτο απόφαση ότι είσαι control freak :). Μιλώ εκ πείρας φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τζαι εγώ έχω εισηγήσεις.

    1. Γιατί τα μωρά κάμνουν ό,τι πελλάρα τους πουν οι φίλοι τους και δεν βάζουν το νου τους να δουλέψει ότι κάμνουν μαλακίες τζαι θα την πάθουν;

    2. Γιατί οι άντρες μόλις ακούσουν ότι θα τους πάρεις χμμ μια πίπα ή ότι θα τους κάτσεις είναι έτοιμοι να υποσχεθούν ότι θα κάμουν οτιδήποτε;

    3. Γιατί όταν φάω μια κατσαρόλα σκορδάτα μύδια βρωμοκοπώ δύο μέρες τουλάχιστον;

    Μυστήριο που δεν θέλω να ξέρω γιατί: Ακόμη και μετά από ένα τέτοιο σκορδάτο βράδυ ο Μοτορτζής θέλει να με φιλήσει (και όχι μόνο). μανα μου ρε...

    4. Γιατί το σπίτι μου ποτέ δεν είναι συγυρισμένο;

    5. Γιατί έφυγε ο Γκρίσομ από το CSI?

    ατε επλίζω να βοήθησα την επιστήμη τζαι σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τούτο με τον ύπνο με προβλημάτισε γιατί ότι ώρα και να κοιμηθώ, ξυπνώ με χίλια ζόρια και θέλω δύο καφέδες πιντομένους να ξυπνήσω.

    Εισηγήσεις για νέο προτζεκτ:

    1. Πως πρέπει να μαγειρεύεται η κοτολέτα για να μένει μαλακή (εκτός από σχάρα ή τηγάνι);

    Θα εκτιμούσα ένα πείραμα με τις κοτολέτες γιατί πάντα φκαίνουν μου ποξυλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχαχαχχαχα! τα γέλια παν τόσο σε σένα πρας με τα πρότζεκτ σου όσο και στη μάνα με τους προβληματισμούς της:P εμένα προβληματίζει με πως μόλις ξυπνήσεις θυμάσαι πολλά καλα ένα όνειρο και όσο περνά η ώρα ξεχνάς το και γιατί κάποια όνειρα τα θυμάσαι ενώ κάποια άλλα όι. νομίζω όμως οτι σε τούτο εν μπορείς να πειραματιστείς :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με τον κίνδυνο να συμφωνήσω με τον Τουίστεντ ενα σου πω ότι κόρη είσαι ψυχοπαθής!
    Nevertheless εν και τούτο ενα άσπεκτ σου και γουι νιτ του εμπρεϊς ιτ, άρα ενα σκεφτω κανένα προτζεκτ και να σου το προτείνω.
    Τωρά πάω να οδηγήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχαχαχαχα
    εισαι πολλά κρέιζι προφέσορ εντέλει!

    Το δικό μου πρότζεκτ: πώς και κατώ απο ποιές συγκυρίες εξ'αφανίζουνται κλάτσες στο πλυντήριο;

    αλλα κατα τα άλλα έφυρεν με η she!
    άχαχαχαχαχ! Επιστημόνικο πρότζεκτ που ξεκινά με "γιατί ο Θεός" αχαχαχαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. oh dear!

    κόρη μα όντως πρέπει να είσαι control freak

    ή απλά αθκειασερή :)

    εγώ να σου στείλω μια φωτογραφία του σπιθκιού μου να μου οργανώσεις το συγύρισμα, με λεπτομέρειες τζαι σκίτσα πλιζ

    κάθε μέρα κάθουμαι τζαι θωρώ τα τζαι δεν ξέρω πόθθεν να αρκέψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνω με Patatouli. "3) Έλεγξε τα επίπεδα σιδήρου σου και θυροειδή". Πιθανόν να δυσκολεύκεται ο οργανισμός σου στην επεξεργασία του σίδηρου τζαι γι' αυτό σε ενοχλούν τζαι οι μεγάλες ποσότητες σπανατζιού.

    @daffodil lament
    Τα όνειρα μπαίνουν στο short term memory, σε περίπτωση που ξυπνήσεις σε REM mode τζαι μπορείς να τα θυμηθείς. Αν τα ανακαλέσεις στη μνήμη σου μόλις ξυπνήσεις τζαι ανα τα διηγηθείς μπαίνουν στο long term memory.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχα
    Ριπτέκτ Πρασινάδα!

    Είμαι σοκαρισμένη ακόμα που τα προηγούμενα σου πρότζεκτ, εν μπορώ να σκεφτώ καινούριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και εγώ αποκαλώ τα 'θέματα' μου projects! μεν ακούεις κανέναν..εν είσαι ούτε ψυχοπαθής ούτε control freak! απλά έχεις τον τρόπο σου:)

    Πάντως αν θα ερευνήσεις το γιατί έφυε ο Grissom που το csi που πρότεινε η Μανα, ενδιαφέρει με πολλά!

    Αλήθκεια..είσαι το alter ego της Amy Farrah Fowler!! Κάμε project παρόμοιο με αυτό που εκάμαν ο Sheldon με την Amy..spread a rumor να δούμε μέχρι που θα φτάσει! ή μάλλον..γράφε διάφορα κάθε μέρα post και randomly γράφε ψέματα ή πράγματα που δεν ισχύουν για σένα και δες αν μπορούμε να τα κάμουμε identify! φυσικά τούτο το project πέφτει κάτω που τα social sciences!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εν είσαι φρικ,είσαι επιστήμονας και ο πειραματισμός εν μέρος του εαυτού σου! Είχα κι ένα τέλειο καρτούν,αν το βρω θα στο στείλω.
    Τούτο με τις τροφές,κάμνω το κι εγώ.Έτσι βρήκα πως το κόκκινο κρεμμύδι πχ δεν με πειράζει καθόλου ενώ το λευκό απαπαπαπαπα!

    Για τα παιχνίδια του ύπνου,μπορείς ν΄αποτεθείς σε κλινική ύπνου.

    Αρέσαν μου οι ερωτήσεις της Μάνας και το σχόλιο της Ποστ,χαχαχα... Υπάρχουν όμως σίγουρα πολλά πειράματα που να περιέχουν τον Θεό στο ερώτημα. :)

    Για πειραματισμό,αυτό τον καιρό ψάχνω την απάντηση στο ερώτημα:
    Πόσα φορές πρέπει να ξεπουπουλιάσει το στρώμα του ο Μάρσαλ για να συνειδητοποιήσει πως κάμνει μ4λ4κί4;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 1. Τί ανάθθεμαν πρέπει να κάμω για να μεν χρειαστώ τουλάχιστον 40 λεπτά για να με πάρει ο ύπνος;

    2. Πώς ακριβώς μια βούρνα γεμάτη πιάτα άπλυτα μπορεί να αποτρέψει κάποιον που το να τζοιμηθεί; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ΤΤ
    Ναι πρεπει να τα ανακαλύψω ουλλα!! Ολα τα προβλήματα έχουν μία λύση! Τζαι να τα παραδοσιακα φαγιά τυπου Ζουαζιλάνδης πειράζουν με!

    Συμφωνώ οτι εν βοηθά πα΄ντα το σλιπ "Sike-ol" αλλά γιατι να μεν το ξέρω έστω τζαι για τζένεραλ νόουλετζ! Που ξέρεις ποτε θα χρειαστεί. Ήρτεν κάποτε ένας μιτσής πόξω που το παράθυρο μου αλλά για να με κλέψει, όι για να παίξει ππππιριλλλιά...

    Να μου πεις, γιατι ρουμορ χας ιτ ξέρω να σχεδιάζω πειράματα! :Ρ

    @Πατατούλης
    1.Μα γιατί να πάω σε κλινική αφου κάμνω πειράματα μόνη μου! Στο κατω κάτω μόνη μου είμαι ο "πειραματιστής" τζαι το πειραματόζωο!

    2. Εμ...εν μου αρεσκουν βότανα τζαι τσάγια κτλ.

    3. Βάλλεις μου ιδέες...

    4. Μαλλον το ίδιο ισχύει τζαι για μένα! Μιλώ με τεκμηριωμένη πείρα! :)

    @Μάνα
    1. Σαν ταπεινός εκπρόσωπος της επιστήμης, θα σηκώσω εκ μέρους της τα χέρια ψιλά (αλλά όι όπως τον Χατζηγιάννη).

    2. Γιατί εν άντρες....

    3. Τουτο εν θέλει ρισερτς εν γνωστό...ο σκόρδος αμα "χωνευτεί" που ένζυμα έσhει compounds με θείο (sulfur) τζαι περνουν τζαι που μες τους πόρους σου τζαι γενικά είσαι ένας κινητός ζόλος...
    Μάνα μου ρε τον Μοτορτζή.....

    4. Γιατί δεν το συγυρίζεις ή γιατι το συγυρίζεις τζαι σου το ξι-συγυρίζουν...με ένα απλό πείραμα μπορεις να βρεις την λύση....τωρα πόσο θα εφαρμόζεται η λύση εν άλλο θέμα.

    5. Εν θωρω CSI.... σόρρυ....

    @Σμιλί
    Εμένα ο καφές δεν μου κάμνει αισθηση...ουτε πριν τζοιμηθώ ουτε το πρωί!

    Καταρχάς να εν καλώ το κρέας που μόνο του. Το μυστικό νομίζω ειναι να τες ψήνεις καλά αλλά όι να της βαρυψηνεις γιατι γίνουνται στοτσι! Εμένα αρέσκουν μου κρασάτες!! Αν θέλεις συνταγή πολύ ευχαρίστος!

    @Ντάφοντιλ
    Νομίζω εκάλυψεν με ο Ντιφάιανς τον οποίο και ευχαριστώ! Τζαι μεν γελάς με τους "πειραματισμους" μου, οκ!! :Ρ

    @Μαριλου
    Συμφωνείτε γιατί αλλόπως εν τα ίδια ληγμένα που εκαταναλώσετε πρόσφατα μαζί!

    Θα περιμένω εισηγήσεις!

    @She Demon
    Με τον Θεό εν εκατάφερα να κάμω πειράματα ακόμα....Τσακωνούμαστε για την σειράν των ονομάτων στες μελλοντικές επιστημονικές δημοσιευσεις.

    @Ποστ
    Εκαμα πρόσφατη ανακάλυψη τζαι εθυμηθηκα το ποστ σου περι κλατσών! Εχω που τζείνα τα κάβερς που βάλλεις το κουίλτ μέσα....τζαι προχτες οταν επία να φκάλω το κουίλτ για να πλύνω το κάβερ, επετάχτηκεν τζαι μια κλάτσα!
    Αλλά μια στες τόσες! Χρειάζετε γερο ψάξιμο το θέμα. Άι αμ ον ιτ!

    @Νιρι
    Εγώ κορη κοντρόλ φρικ;;;; Αθκιασερή παντως έν είμαι.
    Τα σκίτσα εν μου παιρνουν...πε της Ιβάνας...τζεινη θα ξέρει... Πλας τζαι το δικό μου θέλει συγύρισμα τζαι μια είμαι ποσα να προλάβω...

    @Ντιφάιανς
    Μεν ανησυχείς! Εκαμα το κοντρόλ εξπέριμεντ! Η φατζί που περιέχει τόνους σιδήρου δεν με πειράζει καθόλου....ααααααρα κάτι άλλο ένι....

    @Αππωμένη
    Χαχαχαχα! Θενξ τζαι σόρυ που σε εσhοκαρα!

    @Ράνια
    Θενξ για την συμπαράσταση τζαι που εν επήρες το μέρος του ΤΤ τζαι της Μαριλους.

    Όπως είπα της Μανας, εν θωρω Σι Ές Άι....

    Ι ♥ Έιμι Φάρα Φάουλερ! Ειμαστεν "μπεστιες"!! Τζαι όπως θα ελάλεν η μπέστι...τα σοσιαλ σάιενσες αρ νοτ ρίαλ σάιενς!

    @Μωβ
    Θενξ! Εθεσες το τέλεια...εν μέρος του εαυτό μου! Εγώ πάλε αμαν εν ψημένο ΚΑΛΑ το κρεμμύδι είμαι οκέι....ωμα πειράζουν με ουλλα...'Αααααρα πρέπει να με πειράζει μια ουσία που εξατμίζετε ή παραλλάσετε με το ψήσιμο.

    Χαχαχα!Αν θα πάω σε κλινική, εν νομίζω να εν ύπνου! :Ρ

    Στο θέμα Μάρσhαλ...η απάντηση εν "πολλές φορές εώς άπειρες"

    @Ινβ

    1. Κάμε πειράματα με το τι τρώεις τζαι τι κάμνεις πριν πέσεις. Εγω αμαν θωρω τηλεόραση η γράφω ποστ με χαμηλά φωτα μπορώ να τζοιμηθώ μετα πιο ευκολα...Προσπαθω να είμαι χαλαρή οταν πάω να πέσω....

    2. Ενιξερω! Τωρα να μας πει η Πρασινομήτωρ που πάσχει που το πρόβλημα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το ουλτιμεϊτ ερώτημα: Ποιο είναι το καλύτερο αντι-φριζ προϊον?

    μουαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Invictus..don't make fun of the 'βούρνα' problem man!! είναι ψυχολογικό το ζήτημα..εν μπορείς να κοιμηθείς επειδή ξέρεις οτι έχεις κάτι να κάμεις που πρέπει να γίνει. Άσε που εν καλύτερα να τα πλύνεις μόλις λερωθούν..εν πιο εύκολο που να στοιβάζουνται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Καϊσι
    χαχχαχα! Λοιπόν, εν θέμα που με απασχολεί. Μετα που 2 δεκαετίες αναζήτησης εχω να σου πω οτι το καλύτερο πράμα για το φριζ εν το νερό οφ δε Γιου Ες οφ Έι. Στην Κύπρο έσhει πολλά άλατα το νερό, δηλαδή εν "σκληρο" ενώ στην Αμερική εν "σοφτ". Περαν τουτου, προτίνω το "leave in conditioner" by Pureology το οποίο έπιασα στο κομμωτήριο γιατι εκέρδισα σε διαγωνισμό (πρώτη φορά!!). Μετα τον σκούρο λιλά αφρό Herbal Essences αμαν τα μαλλια εν βρεμμένα τζαι μετα για το τελικο κάθισμα του φριζ το λιλα τζελ σπρέι της ίδιας μάρκας. Εν πολλα dilute τζαι ουτε κολλά ουτε τίποτε....

    Πάλε έχω φριζ μετά που τούτα ουλλά αλλά εν ο καλύτερος συνδιασμός που ήβρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Ρανια
    Θενξ για την παρέμβαση...θα έκαμνες τέλεια παρέα με την Πρασινομήτωρ! Τζαι εμένα αρέσκει μου να ξυπνώ το πρωι τζαι να εν οφκαιρη η βουρνα, αλλά εν το καταφέρνω πάντα...(where παντα = >than 2-3 times a week)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χμμμμμμ γιατί όταν δεν έχουμε τπτ να κάμνουμε κολοτζιάζουμε τζαι βαρκούμαστε να κάμουμε οτιδήποτε αλλά όταν έχουμε να κάμουμε δεκαπέντε πράματα έχουμε όρεξη να κάμουμε αλλοδεκαπέντε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ κάμνω πειράματα για βελτιστοποιήση εντερικής λειτουργίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Ουφ
    Καλή ερώτηση...Μάλλον θα είναι θέμα καμιάς ορμόνης...αδρεναλίνι ορ σάμθινγκ λάικ δατ. Αμαν έσhεις σhίλια πράματα, μάλλον εν ψιλή έτσι τραβάς τζι'αλλο. Αμαν βαρκέσαι να ταράξεις τότε μάλλον εν τοσο χαμηλή που εν μπορείς καν να πάεις ως την κουζίνα για ριφιλ των λιξιών! :-)

    @Rosa
    nicely phrased! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. βελτιστοποίηση εντερικής λειτουργίας. φαντάσου να έκαμνα πτυχιακή βιβλίο με έτσι τόπικ. τζαι μετά να πρέπει να γράψω τζαι 40 σελίδες σχόλια για το πώς έκμα την κάθε λέξη στα ελληνικά τζαι γιατί όι άλλοσπως. τι εναλλακτικές θα παρουσίαζα;

    εσένα εν σου μιλώ, εθυμήθηκα ότι εν σε συμπαθώ επειδή εν τρώεις πιπέρι. ;)

    σοβαρά όμως, εν σε βρίσκω φρικ εγώ, τζι εγώ κάμνω κάπως έτσι... απλά σε αντίστοιχα πράματα που με ενδιαφέρουν εμένα. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ουυυ ναι πολλά καλή η ερώτηση της Ουφ, έχω και 'γω την ίδια απορία.
    Και επίσης,εν θα επρέπε οι άνεργοι να κρατούν λεφτά για να μπορούν να κάθουντε στα καφέ ούλη μέρα;Οκ εν θελεί εξπιραμεντ τούτο απλά είπα να μοιραστώ τον προβληματισμό μου. Θενξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Πρας I am very elegant and graceful στον τρόπο που εκφράζουμε αφού.... not.

    ΑπάντησηΔιαγραφή