Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

The bigger picture.

Εχω ενα συνήθειο να παρασκέφτουμαι τα πράματα τζαι πολλές φορές ξιχάνω ότι μερικά πράματα εν απλα.

Για παράδειγμα, στα διαγωνίσματα στο σχολείο, οταν εκαμνα λάθη, ηταν πάντα στης ευκολες ερωτήσεις. Εσκέφτουμουν οτι αποκλείεται να εν κάτι τοσο ευκολο! "Καλα σιορ τοσο νου εσhει ο καθηγητής/ρια να μας ρωτά κατι τοσο ευκολο;;; Καποια παγίδα θα υπάρχει" ελάλουν τζαι αρχιζα να περιπλέκω τα πράματα.  

Στο διδακτορικο μου ομως εμαθα πως να το αντιμετωπίζω. Οταν κάμνεις έρευνα, οσο σημαντική ή ασήμαντη τζαι να ένι καμνεις κάτι καινούριο. Αρα τα δεδομένα εν λία τζαι οι παραπάνω παραμετροι εν αγνωστοι. Για να φκείς που μεσα στα τοσα ακαταλαβίστικα data που έσhεις, πρεπει να καμεις αυτο που λέμε "take a step back and take a look at the bigger picture". Για να το πετύχεις τουτο πρεπει να απλοποιήσεις οσο μπορείς τζαι ως τζαμέ που πρέπει τα περίπλοκα, να τα δεις με αλλο μάτι τζαι να προσπαθήσεις να ξετυλίξεις το κουβάρι σιγά σιγα.

Ετσι συχνά πυκνά, οταν δεν είμαι στα χάι μου, καμνω ακριβως τουτο τζαι στην ζωή. I take a step back, breathe and look at the bigger picture. Σε τουτο βέβαια βοηθά να ξέρεις τι είναι το bigger picture! Αν δεν ξέρεις, τοτε εν το πρώτο βήμα τζαι η πρώτη αποφαση που πρέπει να πάρεις. Συχνά καταπιάνουμαι με τα μικρά τα καθημερινά, τζαι χάνω την "μεγάλη εικόνα".

Την προηγούμενη εβδομάδα εσυμβήκαν δύο περιστάτικα που μου ειπαν "Πρας, ιτ΄ς τάιμ το τέικ έι στεπ μπακ εντ σι δε μπίγγερ πίξιαρ!" Τζαι τα δύο ηρταν ετσι ξαφνικά. Το ένα ηταν η μετακόμιση της ikoumeras στην Μονοπετριά (ειδα το σημερα το μονοπετρο που Σκάιπ! Τέλειο. Απλο τζαι ομορφο). Τζαμέ που ειχαμε πει, θα γίνει οταν θα γίνει, ηρτεν ο Γκούρου (σι πρίβιους ποστ) τζαι έκαμεν την έκπληξη. Αναδιοργάνωση λοιπον της "πραγματικότητας". Το δευτερο πράμα ηταν που τζεινα που γίνουνται οταν σταματήσεις να σκέφτεσαι κάτι τζαι εβαλες το στο πισω μέρος του μυαλού σου τζαι ξαφνικά, τσουκ, μαθαίνεις μια εξέλιξη που τζαμέ που εν το επερίμενες τζαι ξαναέρκετε στο προσκήνιο. 

Έτσι τζαι εγω τουτες τις μέρες, άι αμ λούκινγκ ατ δε μπίγγερ πίξιαρ. Αραγε φαίνεται το φως στο τέλος του τούνελ;; Κοντεύκουν τζαι τα γενέθλια μου....η ηλικία εν απλά ενας αριθμος ετσι εν τα φοούμαι τα πρώτα "άντα". Αντιθέτως! Νοιωθω ενα συναίσθημα ανυπομονησίας. Νοιώθω οτι θα σηματοδοτήσουν μιαν αλλαγή. Ειμαι συγκρατημένα αισιόδοξη πως "Ερχοναι οι μέρες του φωτός" που λαλεί τζαι η Μποφίλιου. No matter what the bigger picture is, this is  how I want to see it!

33 σχόλια:

  1. Τhat's the spirit Πρασινάδα. Τι πιο ωραίο που το να έχεις τη ψυχραιμία να δεις την bigger picture κάθε φορά. Εν τζαι τούτο μια ικανότητα. Λαλώ σου το εγώ που την έχω. χεχε. Εύχομαι το ένστικτο σου να φκει αληθινό και να έρτουν οι μέρες του φωτός.

    Btw πολλά χαλαρωτικό το new look.. άρεσε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ate, makari ta 'anta na sou feroun a beautiful bigger picture in 3d!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έτσι είναι. όταν μας πιάνουν οι υστερίες, ανασφάλιες, η κρίση (ό,τι λέξη θέλεις βάλε) το καλύτερο που έχουμε να κάμνουμε είναι να σταματούμε, να πέρνουμε ανάσες και να βλέπουμε τι πραγματικά παίζει.
    καλή βδομαδαααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιάε πάντα
    λλίον πριν τα άντα
    τζαι κάμε κουμάντα
    μεν δώκεις μες τη λάντα
    τζαι πιε τζαι μιαν Φάντα
    όπως έπιννες πάντα

    Άρεσεν μου πολλά το νέο λουκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άρεσεν μου πολλά η bigger picture του backround!

    Τα πρώτα άντα άμα τα δεις που σωστή οπτική γωνιά εν που τις πιο όμορφες ηλικίες.

    Τώρα για την bigger picture άμα μπορείς να το κάμεις, εν καλά. Νιώθω ότι εν κάτι που εν μπορώ να κάμω by default. Λειτουργώ όπως... εμμ όπως στήνεις παζλ ή κύβους. Έτσι, απλά φακκώ κάμποσους γυρούς τον "κύβο" που έχω στα χέρια μου μέχρι να βρω την θετική πλευρά του.

    υ.γ. κόρη επιστήμονα είσαι ταυρού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αμα ρέξεις τα άντα ..βάρτου ρίγανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν αρκέψεις να θωρείς τη bigger picture, στο τέλος εννα καταλήξεις σε τούτην τζιαι η αναπόφευκτη αντίδραση σου, οποιοδήποτε τζιαι να ήταν το πρόβλημα, θα είναι ένα "FUCK IT".

    Εν όμορφο το νέο background, όμως νομίζω πως εννα πρέπει να αλλάξουν τα χρώματα των γραμμάτων τζιαι του post τζιαι των widgets στα δεξιά, διότι ό,τι ρέσσει πάνω που το κλωνίν του φκιόρου, γίνεται δύσκολο να θκιαβαστεί. Φυσικά εν που το κκοπκιούτε της δουλειάς που είμαι, που εν περίεργη η ανάλυση της οθόνης του, άρα μπορεί σε πιο συνηθισμένες αναλύσεις να εν okay τα γράμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το καλύτερο πράμα που κάμνεις...πάντα μου τζιαι εγώ εκοίταζα το μπίγκερ πίξαρ. Εν τζίνο που σε κάμνει να μεν χάνεις φόκους τζιαι βοηθά σε να δεις που προσπαθείς να πάεις. Πραγματικά σhαίρουμαι για σένα Πρας μου. Ελπίζω να έβρεις όντως φως στο τέλος του τούνελ τζιαι γουέν γιου ντου πε μου πως έννι.

    Καλή ευδομάδα καλή μου. :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρωτα απο όλα με γεια το νεο λουκ!

    Βασικά απο οτι κατάλαβα θέλεις να ηρεμησεις και να σκεφτεις καποια πραγματα, καλο ειναι. Και τα πρωτα αντα σου δινουν το εναυσμα. Τι να πω και εγω που εμαι ενα βημα πριν τα δευτερα άντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ επέρασα να πω οτι ευχαριστώ για το φκιόρο εν ήταν αναγκη.. Τι? Εν ήταν για μένα? Όι εν πιστέφκω έτσι πράμαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όπως κάθε εποχή έχει τα καλά τζαι τα κακά της, τις ευθύνες τζαι τα συναισθήματά της έτσι τζαι η ηλικία....

    εν πρέπει να χάνουμε το δάσος για το δέντρο, όπως λαλείς... :)

    υ.γ. αρέσεν μου η ανανέωση, αλλά όπως είπε ο Τ.Τ. πρέπει να αλλάξουν χρώμα μόνο τα γράμματα ή να πασιύνουν λίο ίσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. με γεία το νέο look!

    εν τούτο που είπες στην τελευταία πρόταση..οτι its how you choose to see it!
    το σημαντικό είναι να τα βλέπεις αισιόδοξα με θετικό μάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. The bigger picture. Oh man tell me about it. Άτε τζαι καλά άντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. polla xalarotiko... oi ennen xalarotiko en aisodokso... xaroumeno... allazei sou diathesi kamnei se na theleis na pareis tin sosti apofasi to neo look... na pareis mia vathia anasa j na xamogelaseis...me gia... j do not worrrrryyyyyy... hahahhah to monopetria esteilen me eskeftoumoun pou einai, pou kofkei..en dipla pou tin kakopetria istera ekatalava... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλορίζικη η καινούρια φορεσιά, πολλά ωραία τζαι ταιριάζει με την ανεβασμένη διάθεση σου.
    Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με γειά το νέο φόντο! Φαντάζομαι όχι μόνο στο μπλογκ! :))))))))))))

    Σοφή η κουβέντα σου,κρατώ την. Χρειάζεται η υπενθύμιση.

    Να πούμε κι εμείς Συγχαρητήρια στην Ικουμέρα;
    :))))))))))))

    φιλιάάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @AEnima
    Ναι ενεν ο,τι πιο ευκολο αλλα μονο με την εξάσκηση μαθαίνεις! Ευχαριστω σου! :))

    Εσπασα να θκιαλέξω το λουκ....εν με εκφραζει κανένα απολυτος αλλα ειπα μια αλλαγη θα ηταν καλη...ποσο πράσινο;!

    @Ποστ
    3(0)d μαλλον! χαχα Ευχαριστω κόρη! :)

    @Μανα
    Ναι ναι ναι! Ακριβώς! Καλη εβδομάδα! :)))

    @Ινβίκτους
    Φαντες δεν πίνω αλλά θένξ! χαχα!! :))
    Χαιρομαι που σου άρεσε το νέο λουκ...

    @Νεράιδα
    Μια απλή ταπεινη μαργαριτα που εν τοσο ομορφη ενεν;;
    Ο καθένας με τον τροπο του τζαι εν τέλη whatever works! :)

    υ.γ. Όχι.....Δίδυμος!

    @Τάτσα
    Η ρίγανη εν το αγαπημένο μου herb/spice οπως θέλεις πε το ετσι είμαι οκ! :)

    @ΤΤ
    Σιγά μεν πάω τζαι στον Άρη για να δω τουτη την bigger picture! :P Συν τοις αλλοις δεν βρίζω αγαπητέ! Εν το επροσεξες;

    Ναι τζεινο το κλωνίν εν λιο σπαστικο...Θα δω πόψε τι μπορώ να καμω..Θενξ φορ δε ινπουτ. Εσκεφτουμουν το...Για να φαινεται επρεπε να εν λιο κοντραστ το χρωμα τζαι φοουμαι να μεν μου χαλάσει το φέγκ σουέι του μπλογκ! :Ρ

    @Λου
    Παντα το εκαμνες λαλεις....ε ισως τωρα πάλε να εν η λύση στην θέση που είσαι τζαι εσύ.
    Καλή εβδομάδα ντήαρεστ! χχχ

    @Σμιλί
    Ευχαριστώ! Στα δευτερα αντα, με 2 κορες της ηλικίας των δικών σου τζαι τοση δημιουργηκότητα, μια χαρα σε βρίσκω! :)))

    @Αχάπαρη
    Ποιός σου ειπεν οτι ενεν για σένα;;;; Αλλοπως κανένας ΤΤ;;;

    @Νόνης
    Ετσι ακριβως!!! :))

    υ.γ. Άι γουιλ γουόρκ ον ιτ τουνάιτ. Θενξ!

    @Ρανια
    Εσυ αφηκες το σhειμωνιάτικο λουκ;;; Εμεις επειδή ακομα φορούμε τρικα, επρεπε να συρουμε κανένα φκιορο εστω στο μπλογκ.
    Ναι τα πάντα ειναι στο μυαλό! :)

    @Liar
    Θενξ! :)))

    @Μισιρλου
    Εθελα κατι χαλαρωτικο...το προηγουμενο, πρασινο για να ταιρκάζει με το Πρασινάδα μεν, εκτυφλωτικο δε. Επίσης η ikoumera (Εγραψα τα τζαι σε κομμεντ στο προηγουμενο ποστ) επίεν εκδρομη τζαι Μονοπέτρι (Λιοπέτρι).


    Ευχαριστώ....Καμνουμε οτι μπορούμε να την αναβάσουμε....

    @Γρουτα
    Ε εν καλές;

    @Μωβ
    Προσπαθώ.....ναι τζαι εγω εγραψα την για ριμάιντερ!
    Καλή εβδομαδα!
    χχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ήταν να πεις FUCK IT, αλλά με το δικό σου ξεχωριστό και μοναδικό τρόπο :)

    Βάλε ανοιχτόχρωμα γράμματα στο κείμενο των αναρτήσεων τζιαι των links τζιαι νομίζω καλύφκεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νομίζω πως το μπικερ πικτιαρ είναι το πικτιαρ που εμείς διαλέγουμε να ζήσουμε μέσα Πρας. Εν επιλογή το πιο θα είναι το πικτιαρ που θα δεις. Μεικ ιτ ει γκουτ ουάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Μάριος
    Μα ακριβως το ίδιο πράμα λαλούμεν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χμμμμμμ Διερωτώμαι τι θα ελάλεν ο παππούς σου ο Freud ή ο Jung για αυτή την ανάρτηση... Γράψε λάθος, ο πρόπαππος σου. Είπα να το προλάβω πριν με πεις γέρον πάλε :):):):)

    Ωραία η νέα εικόνα. Για κάποιον λόγο που δεν κατάλαβα ακόμη μου θύμισε κάτι pancakes που έφαγα στο Yarraville το 2007 :):):) Αν ποτέ περάσεις απ' εκεί πέρνα από το Fidama's. Ξέρουν πως να κάνουν απίθανα προγεύματα με pancakes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άσπρο, ανοιχτό πράσινο, ανοιχτό πρασινοκίτρινο, ανοιχτό γαλάζιο, έντονο μπλεμ ακόμα τζιαι κόκκινο αν θέλεις, εννα κάμνει ωραίαν αντίθεση.. Παίξε μαζί τους τζιαι δε ποιό σου αρέσκει τζιαι ποιό ταιρκάζει καλύτερα. Τζιαι αν χρειαστείς οτιδήποτε, σοβαρά, πε μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Αντρέας
    Δηλαδή προπαππους μου εμένα τζαι παππούς σου εσένα;;;; :Ρ Σιγα! Εν τζαι εχουμε τζαι τοση διαφορα ηλικίας! Απλα εσυ εσhεις λιγη παραπάνω "πείρα"!

    Ευχαριστώ......ειπα να καμω μια αλλαγη...

    Αχ μεν μιλάς για πανκέικς! Καμνω διαιτα λαλουμεν!!!!! :)))) Να περάσω που το Yarraville λίο δυσκολο στο συντομο μέλλον αλλα θα το έχω στα υπόψη! :)))

    υ.γ. Τζαι εγω εχω τουτο το "πρόβλημα". Τα πάντα θυμιζουν μου φαγιά/γλυκά κτλ κτλ

    @ΤΤ
    Μα εχω τα γαλάζια τα λινξ τζαι if visited πράσινα! Χμ....Θα καμω πειράματα ποψε τζαι ξαναπέρνα πλιζ αύριο! Μένι θενξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όου σουίτ ποστ Πρας! Τζαι 'γω το ίδιο προσπαθώ να κάμω! μισ γιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εν καλες κορη! Αφου εβαλα τζαι φατσουα :) ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Πελλ
    Θενξ κόρη! Μις γιου του!! :)))

    @Γρούτα
    Οκ τωρα τζαι να πάει θα διω παραπάνω προσοχή στες φατσούες σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ωραία η αλλάγη πράς φενεται πιο χαρούμενο :)μερικές φορές νιώθω οτι διάς μου τη συμβουλή με το πόστ σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Love, δοκίμασε πιο ανοιχτούς τόνους λιλά τζιαι μπλε. Εννα χρειαστεί αλλαγή τζιαι το χρώμα των αναρτήσεων. Μεν το κάμεις άσπρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Tall Girl
    Χαχα ειδες τι τηλεπάθεια! :)))

    @ΤΤ
    ΤΤούδι ουφφου! Εβαλα πιο ανοιχτόχρωμα να τα δοκιμασω. Μπορεί να φαίνουνται καλα πανω στο κλωνιν αλλα όι πανω στο υπολοιπο. Εμενα τουτα φαινουνται παντου μια χαρα. Θα τα πουμε μετα που ήμεΐλ αν θέλεις. Επισης αν αλλαξω το χρωμα τον αναρτήσεων, χωνει μου την μαργαρίτα τζαι εγω θέλω την να φαίνεται! That is the whole point! Θενξ παντως! Τοκ του γιου λέιτερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. opasss arese mou polla to neo background! me geia!! ama deis ta pramata pou makria panta en kalitera je panta xeris ti prepi na kameis na liseis ola ta provlimata!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαίρομαι που σου άρεσεν κόρη!!! Sometimes changes are needed! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή