Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Ποιός φοβάται την Πρας Πρασινωτού;;;;

Σήμερα ήρτεν στο εργαστήριο ο safety inspector....Ο Θεός να τον κάμει ινσπέκτορ δηλαδή. Τα σημαντικά εν τα τσάκαρε τζαι εκαμεν μας παρατηρήσεις για κατι μικροπράματα. Τελοσπαντων, το πόρισμα του ενεν το θέμα μας. Ο ινπέκτορ γκάτζετ ήταν ένας Ινδός, 1.55μ τζαι τζείνα με το ζόρι. Τα αγγλικά του ήταν του στυλ, "ήρτα που την Ινδία μιτσής τζαι έτσι μιλω αμερικάνικα αλλά ωρες ωρες φακκα λιον η προφορα".  Ειπεν καλημέρα, έκαμε τυπικες ερωτήσεις τζαι εφάτσισεν γυρώ 10 λεπτα. Μετα ήρτεν να μου πει το πόρισμα του. Κατα την διάρκεια που μου εμίλαν εγω ελαλουν οκέι, εκαμνα πάνω κατω την κκκελλέ μου τζαι ως συνήθως ήμουν η χαμογελαστή Πρας. Ο τυπας, ουτε να με δεί εν εμπορεν, ελάλουν του κατι τζαι εν εξερε τι να απαντήσει. Ηταν τζαι ο Οκλαχομάς τζαμε. Τζεινον εθώρεν τον λίο...αμαν μου εμίλαν εμένα εθώρεν αλλου, εκόμπλαρε. Καλαν επιθεωρητη Κλουζο μου, να ήμουν καμια δίμετρη θεά, να πεις άτε εκομπλαρες....εχασες τα λόγια σου. Αλλά ινσπέκτορ ντήαρ, είμαι μια  Κυπριοπούλα  1.60μ τζαι δοξα σοι ο Θεός με τα κιλουθκια μου. Εσκέφτηκα αμπα τζαι εν που εφόρησα καινούριο τζήν σήμερα τζαι εκαμνεν μου ωραίο κώλο....Μετά λαλω αμπα τζαι εν τα, γιου νόου άλλα χαρίσματα μου, τζαι επειδή εν τάπος ήρτεν του η θέα ξαφνική;;; Λαλείς εν επειδη μιλω τζαι σούζω τα σhερκα μου πάνω κάτω τζαι εξίππασα τον γιατι ενεν μαθημενος που έτσι Μεσογειακού στάιλ οφ κονβερσέισιον;;;

Μετά ειπα τζαι του Άρχοντα τι μου είπε ο επιθεωρητης των 1.55μ τζαι στους αλλους που έν ήταν τζαμε οταν ήρτεν το καμάρι της Ινδίας. Του Άρχοντα είπα του ότι ο επιθεωρητής ήταν λίο "οκγουόρντ" τζαι καθόλου ομιλιτικός, γιατί εισhεν με ρωτήσει πως ήταν. Μετα που έφυεν ο Άρχων, λαλω τους άλλους, αμ άι σόου σκέαρι που έν εμπορουσε να μου μιλήσει ο ινπέκτορ;;; Ο τέως μύθος και πλέον κοινός θνητός ΠαΣχιΦα εφύρτηκε που το γέλιο!! Λαλώ του "γουάι αρ γιου λαφινγκ;;" Λαλεί μου "γιου;;; σκέαρι;; χαχαχαχαχαχαχα"
Επετάχτηκε τζαι ο Οκλαχομάς τζαι λαλεί, "σηριουσλι, δε ινπέκτορ γουος ριτικιουλους". Αφου μας το επιβεβαίωσε ο Οκλαχομάς ότι ο ινσπέκτορ της κακιάς ώρας εν εμπορουσε να πει προταση χωρίς πέντε πάυσεις,  ο ΠαΣχιΦα ήταν ακόμα φυρμένος στα γέλια γιατι εν επιστευκε πως μπορει να με φοηθεί κάποιος που, όπως είπεν αναμεσα στα χάχανα, ουτε την φωνή μου ένιξερω να υψώσω αμαν είμαι θυμωμένη....

Ξαναπετάσετε ο Οκλαχομας τζαι λαλεί "τωρα που το λαλείς Πρας, οι κομπιουτεράδες στες αρχές ερωτούσαν μας εμάς, που είμαστε τζαι κομπιουτεράδες αλλά κάμνουμε τζαι πειράματα ποδα μαζί σας, αν είσαι τοσο αυστηρή τζαι φοητσάρικη όσο φαινεσαι". Ώ μάι Γκόντ" λαλω του, "μα ενομίζαν ότι είμαι φοητσάρικη;;;;;" "Ε ναι" λαλεί μου "γιατί είσhεν τους δώσει τουτη την εντύπωση ο πρώην τεχνικός του εργαστηρίου". Λαλω του "εσυ τι τους απάντησες;" Λαλεί μου εγω αρκεψα να χαχανίζω τζαι είπα τους "Πρας ις ένιθινγκ μπατ σκέαρι". Παλε καλα λαλώ του εγω.

Πόψε σαν επερπάτουν που το πάρκινγκ να έρτω σπίτι, είσhεν μπροστα μου ένα τυπά τζαι επερπάταν. Ερκετουν που την αντίθετη κατευθύνση που μας ένας άστεγος. Ο άστεγος ερωτησεν τον τυπα μπροστα μου αν έσhει ψιλά να του δώκει. Ο τυπας είπεν του όι τζαι εσυνέχισεν να περπατά. Οταν επέρασα που τον άστεγο εγω, ο άστεγος εν μου είπε τίποτε. Αλλώπως ντηαρ αναγνώστες εφοήτσιασα τον τζαι τουτο!!! Φοούνται με τζαι οι άστεγοι;;;;;;;;;;; Ωιμέ!!!!!!!!!

Προβληματίζουμαι αγαπητοι, γιατι πολλοι φίλοι/ες λαλουν μου οτι τζαι τους άντρες φοητσιάζω τους. Όπως μου ειπε ένας φίλος, έσhεις άποψη τζαι πάντα με επιχειρήματα (πως είμαι "νέα γυναίκα με άποψη εν αλήθκεια), έσhεις μόρφωση (έχω η άτιμη), έσhεις πτυχία (τζαι μαλιστα καδρωμένα), έσhεις χιουμορ (το καταδύναμην), εεεε ε...ενας άντρας φοάται σε σhίλιες φορές παραπάνω που τη μέση γυναίκα! Κακά τα ψεματα!

Μόλις έκαμα ένα αυτοσχεδιαστηκό apple-mixed berry crisp τζαι ψήνετε στον φουρνο (φαίνετε ωραίο!! Γιαμ!).....αλλόπως θα πάω να πάρω τζαι σους κομπιουτεράδες για να τους καλοπιάσω για να με ξιφοηθουν.....Θα γραψω την συνταγή τζαι θα την αναρτήσω αυριο στα ιστομαγειρέματα τζαι θα σας πω τζαι τις εντυπώσεις τζαι των παιθκιων στο εργαστήριο τζαι αν χέσουν πάνω τους οι κομπιουτεράδες όταν με δουν...............

26 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Μόνο σκέαρι δεν μπορώ να σε φανταστώ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Περίμενε... Κόρη Πρας,είσαι χαμογελαστό κοριτσάκι ή όχι;
    Μήπως ν΄αγόραζες ένα σίδερο να ισιώνεις τα μαλλιά σου; Μπορεί να εν τούτο που τους αποσυντονίζει;

    Ο Πασχιφάς θέλει πίσω τον πρωταγωνιστικό του ρόλο!

    Να το πάρεις το γλυκό, εν ωραία κίνηση.

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτο πε μας ότι έκαμες τους ούλλους πόξξιλλικκιν τζιμέσα τζαι μεν μας το φέρνεις ποϋριστά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορη!! Ειδεν σε ο Μογλης τζαι χασκιάστικεν που τα κάλλη σου τζαι κόμπλαρεν οξά εφοήθηκε σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορεί ναν την ακαταμάχητη εξότικ γοητεία του χρυσοπρασινου που φοούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε αν θέλουν ένα ανδρείκιλο δίπλα τους, εν τζιαι φταίεις εσύ! Καλή η κίνηση όμως με το γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρας μου έκαμα πάλε carrot cake εψές....Χαρά που κάμνουν ούλλοι άμα τους λαλώ ότι θα το κάμω:)
    Άρα εσύ προσφέρεις χαρά στον κόσμο,εν τον φοιτσιάζεις!!!!

    Χαχαχα εκόμπλαρεν ο Ινδός...Εν ΤΖΑΙ Ινδός, ΤΖΑΙ πρέπει να δώκει αναφορά σε κοτζάμ γυναίκα με άποψη σε ανώτερη θέση που τζίνον (μορφωτικά, δεν μιλώ μόνο για το ύψος!!... Μεν το ψάχνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί απλά να χαντακώννεται άμαν θωρεί σέξυ γεναίτζιες σιόρ ο Ινδός. Ρωτάτε τζαι τον Ραζ του Μπιγκ Μπαγκ Θήορι να σας πει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ναι ρε σύ..αν εν τύπου Ραζ ο Ινδός εν θα μπορεί να σου μιλήσει anyway!

    καλύτερα να σε βλέπουν έτσι παρά να νομίζουν οτι είσαι πολλά καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. νομίζω ξέρω τι φταίει αν κρίνω από την δική μου περίπτωση: ξέρεις τι θέλεις και το απαιτείς. οι άλλοι επειδή εν κόφκει ο νους τους σε θεωρούν φοϊτσιάρικη... επειδή εν κόφκει ο νους τους!

    εθυμήθηκα ένα επεισόδιο sex and the city που η Μιράντα πήγαινε σε διάφορα ραντεβού, έλεγε "δικηγόρος" και εξαφανίζονταν οι άντρες. μόλις είπε "αεροσυνοδός" βρήκε γκόμενο... συμπέρασμα; οι άντρες είναι ηλίθιοι... :-)


    εκτός οι fellow bloggers :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ουφ!
    Έσωσες το τελευταία στιγμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Αλλόπως θα πάω να πάρω τζαι σους κομπιουτεράδες για να τους καλοπιάσω για να με ξιφοηθουν". Γιατί να θέλεις να σε ξιφοηθούν στη δουλειά; Τζαι ειδικά οι κομπιουτεράες; Εγώ βρίσκω το πολλά βολικό να σε φοούνται λλίο. Τζαι η δουλειά γίνεται πιο σωστά (τζαι στην ώρα της) τζαι προσπαθούν λλιότερες φορές να σε εκμεταλλευτούν οι τεμπέλιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Invictus
    ROFL!

    @Ουφ!
    Ένωσα την που με έπιασε ξώπετσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. an se foatai tz o tsak norris na to psaksoume to thema eis vathos!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Invictus και Defiance: είμαι σε λίγο ευαίσθητη φάση ακόμα γι αυτό συγχωρέστε με :-)

    άλλωστε μιλούμε για τη συγκεκριμένη σειρά και για ένα κλασικό στερεότυπο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. xaxaxa!!

    με τους πάρεις το γλυκό..μπορεί νασε φοούνται παραπάνω μετα;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. apple-mixed berry crisp

    ego tha statho se auto. thelo na fao.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Μωβ
    Κοριτσάκι εν θα με ελεα αλλά χαμογελαστήν θα με πω!!Να μας πουν τζαι τζείνοι που με ξέρουν....

    Ο ΠαΣχιΦα θα κατσει στα βραστα του...κομπαρσος....

    Ελπιζω να το επέτυχα....:)

    Φιλιά!

    @Ινβ
    Εν το όνειρο μου να καμω κάποιον ποξξιλλίκκκιν....αλλα εν ακόμα μες τζείνα τα απραγματοποίητα! :Ρ

    @Καϊσί
    Τα κάλλη μου οξά οι κάλλοι μου που τον εχασκιάσαν;;;

    @Μαριλου
    Ακαταμάχητη εξοτικ γοητεία του χρυσοπράσινου;;; Κορη αν εβαλες γαλα μες το φραπε που πίνεις οπως είπες κάθε πρωί αμαν με θκιαβάζεις, τσάκαρε γιατι μάλλον ήταν λιγμένο!

    @Ίνα
    Πε τζαι εσύ! Ελεος πλέον!

    @Ροσα
    Μανα μου ρε....το κάροτ κέικ......τα σhαιρετίσματα μου στους "φαγωντές" (ετσι θα λαλω τζεινους που τρών κατι).
    Ρε, μα αν του έτζιζα ήταν να πέσει χαμέ....χαχχαχα!!! Αν μήτε άλλο ήταν ποστ ματίριαλ!

    @Ινβ
    Ετσι ειπα στα παιθκια μετα...Οτι εν Ραζ! Τζαι μετα έγινεν η αποκαλυψη, ότι τον παπά του Ινδο του εργαστηριου (που εγω στο μπλογκ αποκαλώ Ραζ) λαλουν τον Ραζ! Ετσι ειπα να μεν πω τιποτε άλλο!!

    @Ρανια
    Προτιμω να με βλέπουν καλή αλλά που ξέρει ποτε να εν αυστηρή τζαι φοητσάρικη αμαν πρέπει.

    @Ουφ
    Αφου κάποτε ελαλουσεν μας μια φιλη να μεν λαλουμε τι δουλεια κάμνουμε....να λαλουμε τιποτε αλλο μπας τζαι έβρουμε αντρα...

    Είπαμε οι μπλογκερς είμαστε ουλλοι η αφρόκρεμα της προοδευτικης κυπριακης κοινωνίας!! :)

    @Def
    Ενιξερω...απλα επειδη δεν θεωρω των εαυτό μου φοητσιάρικη, εν θελω να το εκπέμπω τουτο (αν το εκπέμπω δηλαδή)...
    Τζαι οι κομπιουτεράδες μας εμας εν μεγάλες κατίνες......τζεινοι τζαι αν εν φοητσιάρικοι!

    @Αετήσια
    Αν τον δεις ρωτάς τον πλιζ;;;;;

    @Ουφ
    Μεν ανησυχείς....εν να σε συγχωρέσουν! :)

    @Δρ Πονοτζεφαλος
    Αλλόπως θα τους στείλω ή-μειλ αν θελουν γλυκό να έρτουν κάτω να πιαν....για να δω ποιοί εν οι θαραλλέοι!

    @She Demon
    Φωτοντοκουμέντα έφκαλα. Θα αναρτίσω την συνταγή ποψε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν κρίνω που την υπόλοιπην πρασινοοικογένεια, με έτσι χαμόγελον, απορώ τι ηύρεν να φοηθεί ο νάνος.

    Σίουρα μπορεί να παίζουν όσα είπαν οι προηγούμενοι ή το ότι εστραώθηκεν που τα κάλλη σου (φωτογραφίες σημερινές έντζιαι έshει να μας πέψεις, έννεν;) :)

    Ωραίο το "του Άρχοντα" :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Den mporw na se fantastw "scary"! Pantws men to pairneis proswpika giati oi komputerades den nomizw na pollothwroun genetzies sta limeria tous...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @TT
    Τζαι εγώ απορώ! Ειμαι σαν τζείνες αφου!
    Εν εχω σημερινες......να περιμένεις να με δεις που κοντα....Στες φωτο χανετε η λάμψη (τζαι το καλημέρα ζωή) μου!

    Ανησυχησα οτι εν θα το επροσεχες γιατι εν είπες τιποτε στο προηγουμενο ποστ που έγραψα "της Πρασινομήτορος" :)))))


    @Δρ Π
    Εν τζαι είμαι scary...εν φήμες νομίζω τζαι λογια του κόσμου :Ρ

    Υ.Γ Μα σαν πολλοί με Δρ εμφανιστήκαμεν δαμέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κοίτα έτσι που σε κόφκω Πρας μου ώρες ώρες είσαι σκέαρι! ΝΟΤ!!!

    Σηκώνεις τους καμιά φορά το φρύδι αλόπως και λαόνουνται...μια φορά έκαμα μιαν πόξιλλικκι και τωρά καρτερώ να έβρω ώρα να κάμω ποξιλικκι την ΚΛΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εμένα ενομίζαν στο σχολείο ότι ήμουν φάουσα τζαι μετά που καιρό ή μετά που ετελειώσαμε το σχολείο έρκουνταν τζαι ελαλούσαν μου ότι είχαν τούτη την ιδέα παλιά...!!!

    Εν μπορώ να φανταστώ να είσαι φοϊτσιάρικη πάντως! Τζαι με σγουρά μαλλιά; Νόου φάκκιν γουέι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δρ. Πρασινωτού :)

    1. Άντρας που φοβάται γυναίκα με μόρφωση, χιούμορ, καλλιέργεια, άποψη κλπ δεν είναι άντρας αλλά μωρό.

    2. Ανάμεσα σε πολλούς Ινδούς οι ευτραφείς αιθέριες υπάρξεις είναι τρομερά σέξι (και οι λεπτές για τα σκουπίδια). Και σε κάποιες κάστες μάλιστα οι λευκές με περιττά κιλάκια είναι το κάτι άλλο. Είναι σίγουρο ότι ο άνθρωπος δεν έπαθε ερωτικό σοκ; :):):):)

    Αντρέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Οταν επέρασα που τον άστεγο εγω, ο άστεγος εν μου είπε τίποτε. Αλλώπως ντηαρ αναγνώστες εφοήτσιασα τον τζαι τουτο!!! Φοούνται με τζαι οι άστεγοι;;;;;;;;;;; Ωιμέ!!!!!!!!!"

    hahahahhahahahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απολογούμαι που εν επρόσεξα το "της Πρασινομήτορος"!

    Χάτε να δούμεν τούντα Χριστούγεννα.. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @K.Β
    Αλλόπως εν γιατί θέλω ξιφρίθκιασμα καλο;;; Εσενα πάντως εν σε φοούμαι στα ποξιλίκια!!! :Ρ

    @Μουνλάιτ
    Ασε τζαι εγω στο σχολειο έτσι.....δε στόρυ οφ μάι λάιφ! Θενξ για την συμπαράσταση. Τζαι όι μονο σγουρα, αλλά πολλά σγουρο. Τα πιο σγουρα που ουλλες τες Πρασινωτές

    @Αντρέας

    Δρ Αντρέα
    1. Εν γεμάτος ο τόπος μωρά καλο!

    2. Αρεσεν μου το ευτραφείς αιθέριες υπάρξεις....γινετε να το δανειστω για μελλοντικά ποστ;;; :)))

    Πρας

    Υ.Γ. Πότε θα κάμεις μπλογκ να μας πεις τα δικα σου Μπιγκ Λαπ Θίορις;;;;;;;;Αναμένω λίνκ!!!

    @Εγω
    Ιντα τζαιρους εφτάσαμεν δηλαδη! Να μεν μας κοντέφκουν ουτε οι άστεγοι! :Ρ

    @Twisted
    Μεν ξιχάνεις οτι το καλο πράμα αρκεί να έρτει τζαι good things come to those who wait! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή