Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Μια συνταγή....αφιερωμένη

Με την φίλη μου την Μ είμαστε φίλες που τον τζαιρό του σχολείου.  Σιγκνίφικαντ άδερ Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος μια μέρα θέλουμε να γίνουμε τζαι κουμέρες....δηλαδη να μπω εγω κουμέρα στον γάμο της...γιατι προς το παρον εγώ είμαι πρώτο ράφι πίστα. Εξου τζαι η Μ υπογράφει ώς i koumera στα κόμμεντς που αφήνει. Τζαι όπως πολλά πετυχημένα εσχολίασεν κάποιος ανώνυμος, "iKoumera τώρα  και σε κονσόλες άντροιτ"! Που να ήξερεν ο ανώνυμος ότι εν η τεχνολογία που μας κρατα κοντα γιατί που τον τζαιρό του σχολείου οι δρόμοι μας εχωρίσαν.

iKoumera που λέτε εν εργαζόμενη τζαι προσπαθεί να προσέχει την διατροφή της. Στην μαγειρική δηλώνει αρχάρια αλλά τωρα τελευταία κάμνει πολλή πρόοδο τζαι αρέσκει της. Σήμερα εμιλουσαμεν τζαι ελάλεν μου να της στείλω καμια συνταγή ετσι λίον υγειηνή αλλά τζαι απλή τζαι γρήγορη. Λίον δύσκολο για καθημερινές, όι πολλά μπελαλίτικες συνταγές γιατί εγώ τες παραπάνω συνταγές που κάμνω τες καθημερινές στα γλήορα, κάμνω τες "αυτοσχεδιαστικά". Ανοίω το ψυγείο τζαι αυτοσχεδιάζω ανάλογα με τα περιεχόμενα του ψυγείου ή ξεπαγώνω που το πρωί κανένα κρεατικό, τζαι αμα έρτω σπίτι επίσης αυτοσχεδιάζω.

Σημερα λοιπον θα μοιραστω μαζί σας μια συνταγή αποτέλεσμα αυτοσχεδιασμου.  Όσοι την εδοκιμάσαν άρεσεν τους, συμπεριλαμβανομένων των αδερφών μου τζαι της Πρασινομήτωρ.
Θα την ονομάσω Quesadillas ala Prasinada ή Κεσαντίγιας αλά Κουτουρού. Είναι τζαι πολλά χαμηλές σε λιπαρα. 


Σήμερα είχα ξιπαγώσει που το πρωί κοτόπουλο αλλά έκαμα τες τζαι με βοδινό τζαι βετζετέριαν. Απο λαχανικά βάλλετε ότι θέλετε!

Λοιπον, βαλλουμε το κοτόπουλο σε ένα αντικολλητικό τιγάνη με λίγο λάδι καλό. Αμαν κοκκινίσει λίον προσθέτουμε ψιλοκομμένα πράσινα κρεμμυδάκια, μετα αμα μαράνουν τζαι τζείνα βάλλουμε κανένα κολοκούδιν ψιλοκομμένο (εγω έβαλα κίτρινο σκουόσh) τζαι μετα λία κομμένα μανιταράκια. 




Αφήνουμε τα να ψιθουν καλά τζαι να κοκκινίσουν. Μετά βάλλουμε λία μπλακ μπινς Μεξικάνικα που εν ήδη κονσέρβα.Εγω ξεπλένω τα καλά καλα να φύει το ζουμί γιατι μετα εν πολλά έντονα μέσα στο φαί. Πιάνω ένα πιρουνι τζαι λιώνω τα λίο. Σhιονώνω τα μέσα στο κοτόπουλο τζαι τα λαχανικά. Η μάμα τζαι οι αδερφές μου εφοούνταν λίον τα φασολια αλλά μετα επαραδεχτήκαν ότι εταιρκάζαν. Δημιουργουν μιαν σαλτσουδαν τζαι δένουν καλά τα υλικά. Μετα βάλλω λίον μπαρμπεκιου σός. Εγω προτιμώ τα honey bbq sauce γιατί εν πιο γλυκά, αλλά ο κάθε ένας μπορεί να βάλλει ο,τι προτιμά. Σημείωση ότι το μπαρμπεκιου σος (τουλάχιστον τουτο που πιάνω εγω) εν άπαχο τζαι γενικά πολλά χαμηλο σε θερμίδες, ~40 η κουταλια τζαι σε ουλλο το φαϊ έβαλα περίπου 4-5 κουταλιες. Αλας βάλλουμε ανάλογα με το σός μας τζαι αν θελουμε πιπέρι. Εγω προσωπικά δεν χρησιμοποιώ ποτέ πιπέρι (πειράζει με το άτιμο). 

Αφηνουμε τα 2-3 λεπτά τζαι μετα σβήνουμε τα. Σε ένα άλλο αντικολλητικό τηγάνι, βάλλουμε μια tortilla, βάλλουμε τα υλικά μας μέσα τζαι λίο τυρί που πάνω. Εγω έβαλα μοτσαρέλα απο γάλα 2% στην οποία έβαλα λίην ρίγανη κυπριακή. Κλείουμεν την πιττούδαν, ψηνουμεν  τζαι σερβίρουμε. Τα κατωχωρίτικα εστιατόρια/φαστ φουντάδικα δαμέ σερβίρουν με σάουαρ κριμ τα φαγιά τους. Δαμέ βρίσκω τζαι άπαχη σάουαρ κριμ ή εναλλάκτικά γιαούρτι. Είναι τζαι ιδανικό φαί για την επόμενη μέρα στην δουλειά.

Μια γρήγορη συνταγή λοιπόν, χαμηλή σε λιπαρα τζαι θερμίδες (φτάνει να μεν τες φάτε ουλλές μόνη/ος σας) τζαι που μια χαρά πάει τζαι στην δουλειά την επομένη. Το πιο σημαντικό όμως είναι οτι νοιώθεις ότι τρώεις φαεί που ένεν δίαιτας τζαι νοιώθεις καλα! :)

Ελπιζω iKoumera να έδωκα καλήν ιδέα...... :)

Καλό μήνα σε όλους!!!!!


14 σχόλια:

  1. αχ ρε πρας μου... εγεμώσαν τα μάθκια μου, εσυγκινηθηκα με το ποστ σου!

    θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία και θα σου δώσω φιντμπακ.
    είμαι σίγουρη ότι εννά είναι πολλά καλό! προς το παρόν κάμνω ντιτοξ τούτες τες μέρες (να είμαι πάντα σε ετοιμότητα... γιου νέβερ νόου)

    μπάι δε γουέι... εν LG θέλοντος μόνο που εννά γίνει το κουμεράτο(ο Θεός εν μεγάλος τζαι εννά κανονίσει τον καιρό και τα υπόλοιπα)

    Σημείωση: το αππλικέισιον ikoumera προς το παρόν διατήθεται μόνο για iphone - αναμένεται σύντομα το ριλιζ του αππλικέισιον και για άντροϊντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάπου είχα έβρει συνταγή για σπιτικές σάλτσες τζαι ήταν πολλά καλές. Δεν τες έχω δυστυχώς, ήταν να επηέννασιν όπως βλέπω τα πράματα.

    Η κουμέρα εγεμώσαν τα μμάθκια της λαλεί, αμπα τζαι έφυεν της τσας το πιπέριν αλόπως.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μάνα μου την ikoumera...

    φαίνεται πολλά καλή η συνταγή..άσε να την δοκιμάσω (μεν γελάτε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wraia polla ta mavra fasolia! dokimases kamia fora na kameis to brazilianiko stew? vriskeis low fat mozzarella kai stin kypro parepiptontws.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα το κάμω μιαν ημέρα να πάρω μαζί μου στη βιβλιοθήκη!

    Απλά εν ξέρω αν εν σωστό τούτο που θα πώ αλλά για να μεν στεγνώνει το κοτόπουλο, ψήνεις πρώτα τα veggies για να μαράνουν τζαι μετά βάλλεις το κρέας για να πιασει γευση τζαι που τα ψημένα λαχανικά, αλλά τζαι για να μείνει πιο ζουμερό (επειδή θα ψήνεται πιο λιιν ώρα σε ήδη πολλά ζεστό τιγάνι - also τα λαχανικά σηκώνουν παραπάνω ψήσιμο!) Εννοείται δεν το τρώω ροζ το κοτόπουλο!!! Απλά δεν μου στεγνώνει εμένα τόσο αμα το κάμω με τούτη τη σειρά.
    Αν το κάμω με mango chutney εννα εν καλό ή να βάλω σίουρα πράματα bbq sauce;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εν πολλά ωραίο που εκαταφέρετε να κρατήσετε επαφή. Εύχουμαι σας να μείνετε πάντα φίλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ινβ
    Να το βάλλω στην λίστα με το τσιζκέικ;; :)

    @ikoumera

    Μανα μου κόρη......
    θα περιμένω φιντμπακ....ενεν τζαι πολλά βαρύ!

    Νομίζω ο LG θα φανεί αντάξιος των περιστάσεων.

    Ευτυχως γιατί εν άιΦόουν που έχω! :Ρ

    @Ευρος
    Λαλείς έιχα έβρει σπιτικες σάλτσες, ενθουσιάζουμαι τζαι μετα λαλείς εν τες έσhεις τζαι απογοητευκουμε. Αν τες έβρεις πε μου!!

    Λαλείς;; Παντως έκαμνε κάτι φαγια εψες που εμιλουσαμεν έτσι παίζει το σενάριο σου με το πιπέρι....

    @Ρανια
    Ρε εν για αρχάριους.... γκόου φορ ιτ!! :)

    @ΔρΠριχτης
    Θέλω συνταγή του βραζιλιάνικου στιου!Ναι τα μαυρα φασόλια εν τα αγαπημένα μου!!

    Επέρασα τζαι που το μπλογκ σου τζαι μπραβο σου που τα εκαταφερες!!! Αξιζουν σου αμέτρητα συγχαρητήρια! :)

    @Ροσα
    Συμφωνώ ότι δεν έσhει σhειρότερο πράμα που το στεγνό κρέας. Για τουτο τον λόγο, τες παραπάνω φορές αντί να χρησιμοποιώ στήθος χρησιμοποιώ ξεκοκαλισμένο μερή που λαλουμεν στην κύπρο ή μπουτι. Καλή εισήγηση όμως. Θα την δοκιμάσω.

    Μανγκο τσάτνι ενιξέρω να χρησιμοποιώ...έτσι δεν μπορώ να σου πω....δοκιμαστω τζαι πε μας!

    @Ντεφ
    Θενξ για την ευχή. Να΄σαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή η συνταγή σου αλλά στέκομαι σε ένα πποιντ φιλενάς: ΕΝ ΤΡΩΕΙΣ ΠΙΠΕΡΙ;;;;; Πέρκει να σοβαρομιλάς; Τι θα πει πειράζει σε; Το πιπέρι; Εν το πιο ωραίο πράμα του κόσμου! (Μετά το αλάτι)
    Έππεσες που τα μμάθκια μου τωρά, να το ξέρεις!

    (Έχει κανέναν άλλο δαμέ που δεν τρώει πιπέρι; Να το πει να το ξέρω να μεν απογοητεύκουμαι ΚΑΘΕ φορά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχ! Ηρέμησε! Ενεν ότι εν μου αρέσκει απλά πειράζει με στα έντερα τζαι εν θα πω παραπάνω λεπτομέρειες :Ρ Έσhει το ίδιο προβλημα ο φαδερ. Εχω το ίδιο προβλημα με τες πιπεριές (ενω παν ωραία σε τουτη την συνταγή), κρεμμύδια ωμά κτλ κτλ

    σορρυ που σε απογοήτευσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @moonlight Αχαχαχα ήξερα ότι θα σχολίαζες το πιπέρι γιατί τζαι εγώ εσκέφτηκα το!!

    Πρας όπως εκατάλαβες ζόυμε με το πιπέρι... Άλας δεν βαλω στο φαϊ αλλά το πιπέρι εν λείπει που πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @pras: eidou gia ti fai milw: http://en.wikipedia.org/wiki/Feijoada
    edokimasa kai to portogaleziko (me kokkina fasolia) alla to brazilianiko protimw to... ate kame to me lountza/loukaniko/xoiromeri kai pes mas.
    kai euxaristw gia ta egkwmiastika sxolia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. peinwwwwwwww

    btw tes mises fores pou prospa8w na afikw comment en doulefkei grrrrrrrr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Dr P
    απαναγία μου! Πρεπει να το δοκιμάσουμε τουτο! Εχο σλόου κουκερ που εν οτι πρέπει. Εβαλα το στην λίστα! Θενξ! :)

    @Ροαμ
    ρε τζαι μένα κάμνει μου το σε πολλά μπλογκς...απλά κλειω το γουίντοου τζαι ξανα-ανοίω το....
    Κόπιασε ρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή