Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Ενας πράσινος χρόνος

Όταν πριν καιρο ανακάλυψα την Κυπριακή μπλογκοσφαιρα μαζί με την αρφήν μου την Ξιππασμένην, ομολογω ενθουσιάστηκα! Σαν απλή αναγνωστρια άρχισα να σιγά σιγα να θκιεβάζω μπλογκς τζαι μετα που λίον καιρό, επεισα την Ξππασμένη οτι πρέπει να καμει ενα μπλογκ. Εξεκίνησα με το να είμαι η ΚΑΣ, η κολλητη-αδερφή-συγκάτοικος, της Ξιπ στις περιπέτειες της στο Σικάγο. Το επόμενο καλοκαίρι, η Ξιπ εμετακόμισεν πισω στο χρυσοπράσινο φυλλο. Με την Ξιπ επερνουσαμεν τέλεια μαζι έτσι εστοιχισεν μου που έφυεν, αν τζαι εγω ήμουν που τζείνους που την είχαν σπρωξει να επαναπατριστεί γιατι εκατάλαβα οτι μεσα της τουτο ήθελε.

Μια νύχτα, θυμουμαι να ειμαι ως αργά στο εργαστήριο τζαι επερίμενα ένα πειραμα να τελειώσει. Στο μυαλο μου είσhεν μέρες που εστριφογύριζεν η ιδέα να καμω μπλογκ. Ειχα αποφασισει πως το ήθελα...έπρεπε να εν πρασινο, αφου είμαι Πρασινάδα, τζαι απλό τζαι λιτο.... Ετσι σε λια λεπτα, εδημιουργησα το μπλογκ τζαι άρχισα να γράφω το πρώτο μου ποστ. Μόλις το εβαλα ονλάιν,  έστειλα της Ξιπ, της Πελλ τζαι της Πρασινομήτορος το λινκ σε ένα η-μειλ με τιτλο "ενα πολλά ωραίο νέο μπλογκ που ανακάλυψα".

Θυμουμαι το πρώτο μου κομμεντ έκαμε το η Ξιπ...τζαι θυμουμαι την χαρα των πρώτων κομμεντς που άτομα που δεν ήξερα καν αλλά που εθκιάβαζα τζαι αρεσκε μου το γραψιμον τους...

Στην αρχη εν εγραφα συχνα. Εν με έκοφτε αν με εθκιεβαζε κάποιος, τζαι δεν επιστευκα οτι εναν χρόνο μετα θα ειχα τοσα σημαιάκια στο πλάι, followers που δεν ξέρω καν, κομμεντς, κτλ Εγω απλά ηθελα να εχω μιαν ασχολία πιο δημιουργική, εναν ποσκόλιο..... Τοτε μάλιστα για να κάμω τάιπ ενα κειμενο στα ελληνικά ήταν ολοκληρος άθλος, έτσι ήθελα να με βοηθήσει το μπλογκ τζαι στο να ξεσκονίσω τα ελληνικά μου που τοσα χρονια ειχα σε ένα συρτάρι...... 

Επισης είχα αποφασίσει οτι το μπλογκ τουτο θα το γραφω "οπως μιλω", να έσhει δηλαδη που τον χαρακτήρα μου, τζαι κατι που το ποιά ειμαι. (Λίον δύσκολο, γιατι είμαι που τζείνους τους ανθρώπους που "μιλουν με τα σhερκα" τζαι που σαν μιλω παν πανω κατω, δεξιά αριστερά!) Ηθελα να είναι ενας χώρος που εγω θα γραφω τα πραματα οπως τα βλέπω, όπως τα σκέφτουμαι τζαι οπως μου έρκουνται σαν τα γράφω, τζαι γενικά να γραφω τα πραματα τζαι τες λέξεις χωρις εντιτοριαλαϊζέισιον τζαι λογοκρισία. Αρα εν τζαι εξίσου σημαντικό να τα γραφω στην γλώσσα με την οποία εγω νοιώθω πιο άνετα τζαι η οποία εν η γλώσσα των σκέψεων μου. Ετσι τουτο το μπλογκ το γραφω στα Κυπριακά, με πολλα Αγγλικα πεταξουμενα ποτζει τζαι ποδα. 

Στον ενα χρονο που υπάρχω στην μπλογκόσφαιρα, ειπα σας για την οικογένεια μου, την δουλειά μου, για το πάθος μου για την μαγειρική, ως τζαι για τα "περιοδικά" μου! Σε τουτον τον ένα χρονο θεωρω οτι εδημιουργησαμεν μια παρεα, που ως επι τω πλήστον εν απλά διαδυκτιακή αλλα δεν παυει να εν ουσιαστική. Μια παρέα που με δεχεται όπως είμαι, πραμα αφανταστα σημαντικο για μένα. Μια παρέα που κάμνουμε τα αστεία μας τζαι περνουμε καλά, που εδημιουργήσαμε τα "ινσάιντ τζόουκς" μας όπως οι "πραγματικές" παρέες τζαι που τα κομμεντς σας εν τζείνα που τες παραπάνω φορες καμνουν τα ποστ όμορφα! Εεεε, τζαι κάποτε λαλουμε τζαι τίποτε σοβαρο.....

Εβαλά τζαι το πολλ δίπλα, τζαι εκατάλαβα οτι μας θκιεβάζουν τζαι πολλά άτομα που όι μονο δεν έχουν μπλογκ, αλλα δεν αφήνουν καν κομμεντς, τζαι εκατάλαβα οτι το να γραφεις δημοσια εν πολλα μυστήριο πραμα.....Εσας σας ευχαριστω ιδιαίτερα γιατί διατε του μπλογκ μια μαγική διάσταση......

Σhαιρουμε αφάνταστα να πιάνω η-μειλ που ατομα που λαλουν οτι εδοκιμάσαν τες συνταγές μου, που ατομα που θελουν να ερτουν να σπουδασουν Αμερικη τζαι έχουν απορίες, που ατομα που απλά θέλουν μου πουν ενα γεια ή γιατι θελουν να μιλήσουμε για κάτι.

Θελω να ξέρετε οτι  τουτο το μπλογκ εν κατι πολλά ξεχωριστόν για μένα γιατι μεσω τουτης της επικοινωνιας νοιωθω πιο κοντα στην Κύπρο, κατι που για μένα ενεν μονο σημαντικό αλλα τζαι αναγκαίο.... Μπορει να είμαι πολλά μακρια επειδή έχω καποιος στοχους, όνειρα τζαι φιλοδοξίες, αλλα νοιωθω πιο κοντα με το να καμνω διαδικτυακην έστω παρέαν μαζί σας. Ειμαι παρα πολλά ευγνώμων σε ουλλην την παρέα δαμε για τουτο. Ευχομαι μια μέρα να επαναπατριστώ τζαι εγω τζαι να επαναπατριστεί τζαι το μπλογκ μαζί μου.


Καλή εβδομάδα σε όλους τζαι να είσαστε πάντα καλα!! :)


34 σχόλια:

  1. Να τα shιλιάσετε τζιαι εσύ τζιαι το πλοκ σου, αγαπημένη!

    Άρκησα να σε ανακαλύψω, αλλά κάλλιον αργά, έννεν; :)

    Έχω να ομολογήσω ότι εν τα θκιαβάζω πάντα ούλλα, λόγω χρόνου, όμως κάμνω ό,τι μπόρω!

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρέπει να τα πούμε από κοντά. τζαι εγώ που είμαι τζείνα τα άτομα που όταν μιλώ σούζω σσέρκα, πόδκια και ό,τι άλλο μπορεί να κουνηθεί :))
    το μπλόγκινγκ είναι ωραίο μόνο που ανακάλυψα ότι δεν αντιπροσωπεύει την κυπριακή κοινωνία.
    Bonjour

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίος ο τρόπος που σκέφτεσαι και που εκφράζεσαι μέσα από τα κείμενά σου. Μου βγάζεις μια αισιοδοξία γι’αυτό και μ’αρέσει να σε διαβάζω :) Εύχομαι χρόνια πολλά στο blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τα χιλιάσετε ντήαρ! :)
    Keep it up γιατί απολαμβάνουμε να σε διαβάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα!

    τελευταία ανακάλυψα τζαι γω το blog σου, αλλά το διαβάζω για τον ίδιο λόγο που ανάφερε τζαι ο Ανώνυμος...

    επίσης το γεγονός ότι όλη η οικογένεια ασχολείται με το bloging είναι υπέροχο και μοναδικό νομίζω (για τα κυπριακά δεδομένα πάντα)...

    σου εύχομαι ό,τι καλύτερο, να τα εκατοστήσεις, τζαι τα posts να φτάσουν το εκατομμύριο... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάναμου κόρη!Εσυγκίνησες μας!
    Πάντως έχω να σου πω ότι πλέον και 'γω μόλις ξυπνήσω κάμνω το φραπέ μου και ανίω να δω αν έκαμες κανένα ποστ για να γελάσω λίο.
    Και μεις ευχούμαστε σου (και του μπλογκ) να επαναπατριστείς αφού εν τούτο που θέλεις αλλά τιλ δεν γουι χαβ ΠαΣχιΦα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να τα χιλιάσετε!
    πολλά ωραίο το post σου.

    πρέπει όταν έρτεις στην Κύπρο να οργανώσουμε blogo-party!

    και εγώ σούζω χέρια-πόδια όταν μιλώ!
    εννά νομίζουν οτι χάνουμε άμαν μας δούν ούλλες μαζί (prasinada, mana, rania)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάνα μου ρε να σου ζήσει το πρασινοblog τζιαι καλούς απογόνους.

    - Αυτό το comment γράφτηκε χωρίς να σούζω κανένα μέρος του κορμιού μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρόνια πολλά στο blog.να συνεχίσεις έτσι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάνα μου ρε! :))) clap clap

    P.S. Εν γεγονός ότι τζείνες οι συνταγές σου εν όπως το μέλιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τα χιλιάσετε τζι εσύ τζαι το μπλόγκ σου! :)

    Νομίζω εν άφηκα ποτέ σχόλιο, αλλά σχολιάζω τωρά γιατί εθκιάβασα τζείνο που λέεις για τους μυστήριους φόλλοουερς τζαι εσκέφτηκα ότι εν φοητσιάρικο να ανήκω σε τούτους.

    Μπισάιντς συνήθως εν σχολιάζω, οι γιατί το παίζω υπεράνω και μυστήριος, αλλά επειδή αντρέπουμαι. :(

    Εγώ θκιαβάζω το μπλογκ σου κανένα μήνα (μπορεί τζαι λιο παραπάνω) Βασικά νομίζω θκιαβάζω σε που τότε που τελειώσαν οι Παγκύπριες, άρα έχει τρίμηνο, τζι αρέσκει μου πολλά.

    Κιπ απ δε γκουντ γουόρκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ω!!!! Να σου ζήσει το blog σου! Να το χαίρεσαι, να το γεμίσεις με χιλιάδες υπέροχες αναρτήσεις!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ΤΤ
    Ευχαριστώ αγαπημένε! Τζαι μεν ανησυχεις! Εν τζαι χανεις τίποτε που εν τα θκιεβάζεις ουλλα...
    Να'σαι καλα! :)

    @Μανα
    Τζαι εγω κάτι κινήσεις στον αέρα, κατι ακροβατικά! Τζερνώ τσιζκέικ πάντως οταν έρτω τα Χριστουγεννα....Τζαι αμα λάχει, κάμνω τζαι μπέιμπισίττινγ.... :) Προχτες ελαλουσα κάποιο οτι τι ωραία θα ήταν αν η Κυπρος απαρτιζετουν μονο που άτομα σαν τους μπλογκερς......

    @Ανώνυμος
    Ευχριστώ πάρα πολύ! Να'σαι καλά!! :)))

    @Ινβ
    Ντήαρεστ σε ευχαριστω!!! Τα κομμεντς σου πάντα διουν μιαν αλλη διασταστη στα ποστς!! :)

    @Νονης
    Καλημέρα τζαι καλωσόρισες στο μπλογκ! Σε ευχαριστω πολύ!!

    @Μαριλουδα!
    Κορή θενξ...Ευτυχως (όι σαν κάτι αλλους, ονομάτα δεν λαλουμε) τα ποστς μου εν παντα φραπε + καπήρα φρέντλι!!
    Με το θεμα ΠαΣχιΦα έπαθες μια "μικρή" ψύχωση...Ίσως πρεπει να το κοιτάξεις :Ρ

    @Ράνια
    Ευχαριστώ πολλά ντήαρ!!! Αν μιλουμε οι 3 μας δηλαδή έσhει τσανς να μας συνάξουν να μας πάρουν μέσα! Κυπρο θα έρτω σίουρα τα Χριστουγεννα γιαυτον ετοιμάστου!!

    @Αχάπαρη
    Ευχαριστώ σε ρε!! Χμ...ειχα σε τζαι σενα να κάμνεις κινήσεις...Θέλεις να πεις δεν σουζεις το σhερι σου αμαν λαλείς το επικό σου "αγια ολάν";;;;

    @ΑΕνιμα
    Θενξ!!!! Τζαι πρεπει να εβρω να κολλησω το ΑΕ.......

    @Μαθητούδι
    Ευχαριστώ πολλά ρε!!!! Να'σαι καλα!

    @Μικρός Χείμαρρος
    Καλωσόρισες καλό!!!Όι ρε ενεν φοητσάρικο....εν μυστυριο τζαι λιο μαγικό! Τζαι μεν αντρέπεσαι!!! Δε μας εμάς που λαλουμε τσοφτες ελεύθερα!!!

    @Ροσα
    Ευχαριστώ τζαι.....στα δικά σου!!!

    @Homo Anisorropus
    Ευχαριστω!!!! Να'σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρασινάδα σπίτι σου η συνάντηση γιατί θέλω να να γνωρίσω την πρασινομήτωρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Μάνα
    Έγινε...μετα χαράς!!!

    (αν τζαι η Πρασινομήτωρ φκαίνει τζαι εχτος σπιθκιου τζαι φήμες λεν ότι κυκλοφορα βίτεο της στο youtube που she likes to move it!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μακάρι να συνεχίσεις στους ίδιους ρυθμούς τζαι να σου διά πάντα χαρές το μπλόγκινγκ. Τουλάχιστον ώσπου να επιστρέψεις, να εν ευχάριστος ο διαδικτυακός σύνδεσμος σου με την Κύπρο. Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τες σκέψεις σου μαζί μας. Είμαι μέσα για το πάρτι πάντως. Αν εν σπίτι σας, θέλω ζιβανίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Defiance
    Ευχαριστω σε τζαι σενα τζαι ευχομαι τα καλύτερα τζαι για σένα! Νομίζω θα κάμουμε το τσιζκέικ/ζιβανία πάρτυ ιν ρίαλ λάιφ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Πρασινάδα..σπίτι σας η συνάντηση να παίξουμε πιλόττα με τον πρασίνο-father!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το Τ.Κ. πάρτυ θα γίνει (ζιβανίες included!). Κάτι σκεφτούμαστε με τες Πρασινοκόρες!!

    @Μανα
    Κόπιασε όποτε θέλεις (και πριν το Τ.Κ. πάρτυ) με τα κοριτσάκια σου. Θα τες αγαπήση πολύ ο χρυσούλης μας. Θα πούμε και για το μεγάλωμα κοριτσιών και ότι άλλες πληροφορίες θέλεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να σου ζήσει το πρασινομπλόγκ!

    Απολαμβάνω το πάρα πολλά, ξέρεις το.
    Αμα έρθεις στο χρυσοπράσινο μπανανόφυλλο θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω! Ηδη οι εντυπώσεις από την υπόλοιπη πρασινοοικογένεια ειναι Αριστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Moonlight
    Θενξ! γουι λάικ γιου του!! :)

    @Πρασινομήτωρ
    Ε αμα το είπες εσύ, θα γίνει!!! Άρκεψε οργανωση! :)

    @Καϊσουδιν
    Θενξ! Τζαι εγω το δικό σου!! Θα χαρω τζαι εγω να σε γνωρίσω! Θα το κανονίσουμε...Σκεφτου τι εντυπώσεις θα έσhεις αμαν γνωρίσεις τζαι το πρώτο παιδί της οικογένειας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περί Ænimaτος, επειδή εν μπόρω να σε αφήκω να βασανιέσαι, πάεις δαμαί τζιαι κάμνεις το κκόπι όποτε το χρειαστείς :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητέ Τουιστεντ
    Μπορεις να μου μάθεις να βάλλω τζαι λινξ στα κομμεντς σε παρακαλω::
    Θενξ φορ δε τιπ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Links στα comments, αμέσως.
    Ο τρόπος είναι ο εξής. Ακολούθα το πιο κάτω παράδειγμα, αφαιρώντας τα % όπου βάλλω. Εννα τα βάλλω για να μεν ενεργοποιηθεί ο κώδικας.

    <%a href%="ΤΟ LINK ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ">ΛΕΞΗ ή ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ<%/a%>

    Εν κατανοητόν, έννεν;

    Παράδειγμα:

    <%a href%="http://drprasinada.blogspot.com/">το πλοκ της Πρας<%/a%>

    τζιαι αν διαγράψεις τα %, εννα φκει έτσι:

    το πλοκ της Πρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. να ζήσεις κοκόνα τζαι χρόνια πολλά
    στο βλογ να μας γράφεις τα νέα της ξενιτιάς
    παντού να σκορπίζεις το πράσινο φως
    και όλοι να λένε ο Πασχιφάς είναι χαντός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Twisted
    Χίλια ευχαριστώ!!! Μόλις έκαμα τζαι πράκτις τζαμε στου Ινβίκτου!!! Ειμαι πολλά εξάιτετ!!! Θενξ!!!

    @Neerie
    Ευχαριστώ πολλά γιατι το τραγουδακι!! Εν τέλειο!! Να΄σαι καλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να τα χιλιάσεις σου εύχομαι. Το μπλογκ δηλαδή, γιατί αν τα χιλιάσεις εσύ, θα γίνεις πείραμα και δεν νομίζω να το θες αυτό.
    Νομίζω στην αρχή όλοι το έχουμε στην άκρη, αλλά μετά ξεδιπλώνεται το 'ταλέντο', τουλάχιστον των περισσοτέρων!
    Διαβάζοντας σε και μόνο, μου έρχεται εικόνας για το πως φέρεσαι στην καθημερινότητα σου, κι αυτό είναι κάτι σπουδαίο. Keep it going! Ελπίζω να μου έρθει να γράφω πιο συχνα σας εσάς. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να σου ζήσει το μπλογκ πρασινάδα! Εγώ άρκεψα τωρά τελευταία να σε διαβάζω (λόγω των σχολίων σου που είδα να κάμνεις αλλού) και αν και τωρά τελευταία ο χρόνος μου εν πολλά περιορισμένος απολαμβάνω πολλά τες αναρτήσεις σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @DayDreamer
    Γουέλκαμ καταρχάς τζαι σε ευχαριστω για τα καλά σου λόγια. Ναι το μπλογκ μου δεν ειναι ενα βαθυστοχαστο μπλογκ, εν ενα μπλογκ καθημερινότητας. Στα βαθυστοχαστα εν τα καταφέρνω!

    Θα περασω τζαι που τα μέρη σου να σε θκιεβασω γιατι τωρα σε ανακάλυψα :)


    @Joy Tears
    Γουέλκαμ τζαι σε ευχαριστώ τζαι σένα! :) Τζαι εγω προσφατα σε ανακάλυψα! Λίον πριν το δημοψήφισμα της Νίρις στο οποίο σε ψηφισα γιατι τοτε είχα σε πρωτο-διαβάσει τζαι ημουν πεποισμένη οτι θα νικήσεις!!!!Ευχομαι τα καλυτερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χεχεχε ευχαριστώ για τις ευχές, έχω πάαααρα πολλά να γράψω για τις εμπειρίες μου σαν "νιοχάρτωτη" που λαλεί τζιαι η γιαγιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προσεχε όμως γιατι είμαστε τζαι ελευθερες δαμέ (η Ρανια τωρα θα αψιουρίζεται!) που φοητσιαζουμαστεν γι'αυτο εστίασε την προσοχη στα θετικά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή