Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Ο Δεκαεξάλογος της Πρασινάδας

Εγω ειμαι που τζεινα τα άτομα που ξέρουν τι θέλουν....Τουτο εν καλο πράμα γιατι μπορω να επικεντρωνουμαι στα πράματα που θέλω να καταχτήσω αλλά εν τζαι ταυτόχρονα πολλά σπαστικο γιατι καταντώ μια σκέτη ιδιοτροπία τζαι κοντρολ φρικ που ζητά προτζέκτς. Δεν θα εκπλαγείτε δηλαδή να ακούσετε ότι τζαι στο θεμα άντρες ξέρω τι θα ήθελα να έσhει ένας άντρας για να μου κινήσει το ενδιαφέρον. Τζαι επειδή θκιεβάζω ποδά ποτζει συναδέλφισσες μπλογκερς που προβληματίζουνται στο θέμα άντρες  ειπα να καταθέσω τζαι εγω την ταπεινη μου άποψη.

Ετσι λοιπον θα καταγράψω στο τίμιο ετουτο μπλογκ το τί ψάχνω σε ένα άντρα ετσι ώστε αν τυχει τζαι έβρω έναν που εν έσhει ουτε ένα που τουτα, να μπορείτε να μου τρίψετε τουτο το ποστ μες στα μουτρα. Επίσης τουτα ισχύουν για μένα...εν σημαινει ουτε ότι εν σωστά ουτε τιποτε...απλά εν τα δικά μου γουστα.  

1. Να τα πιαίνει καλά με την οικογένεια μου. Ας πουμε σε μια οικογενειακή μάζωξη, να ανάφκει κάρβουνα με τον παπα μου τζαι να τρών "μεζεδες" σαν ψηνετε το φαΐ τζαι να πίνουν τζαι ζιβανίες για να σhαίρεται ο φάδερ αλλά ταυτοχρονα να βοηθά στο μάζεμα του τραπεζιου για να σhαιρεται η μάδερ. Να τα πιαίνει καλά με τες αδερφες μου τζαι να τον θέλουν στην ομάδα τους στα επιτραπέζια!

2. Εν έσhει πιο ξενερωτικό πράμα που αντρα ο οποίος έσhει αποτριχωμένα ποθκια/σhέρκα.

3. Που εθνικοτητες τζαι χρωματα εν με κοφτει αλλα δεν θέλω να εν πολλά αλλοθρησκος γιατι εν θέλω να έσhει αλλο 5-6 με τες οποίες εν παντρεμένος τζαι να έσhει καμια ντουζίνα κοπελλουθκια. 

4. Να μεν ακουει σκυλάδικα τζαι να  λαλει οτι ο Κιάμος και λοιποί σκύλοι εν "κοπέλια", "καθηγητες" κτλ κτλ.  Να μέν θεωρεί τον Παπακωνσταντίνου "θεο" τζαι "είδωλο". 

5. Να μεν φορεί που τζείνα τα πουκάμισα που το πουκάμισο εν ριγέ τζαι ο κολλαρος σκετον ασπρο, με ή χωρις γραβατα. Αμαν δω που τζεινα τα πουκάμισα αφρίζω!

6. Να με θεωρεί νερντ αλλά να του αρέσκει. 

7. Να μεν φορεί στενα παντελόνια. Αν είσαι προικισμένος γιε μου, ενεν αναγκη να το ξέρει τζαι η θκειά μου η Ελλού!

8. Να μεν ήβρεν την δουλειά του με μέσον. Τζαι αν ναι, αντί να αντρέπεται, να το λαλεί με υπερηφάνια οτι εκανονισεν τον ο ανιψιος του άντρα της αρφής της μάνας του που έσhει ψιλή θέση στο υπουργείο.

9. Να αγαπά, να σέβετε τζαι να έσhει αδυναμία της μάμας του αλλά να μεν ένι Χαουαρντ που το Μπιγκ Μπανγκ Θίορι.

10. Να μεν εν τσιγγούνης, γιατί ο τσιγγουνης στα λεφτα εν τζαι τσιγγουνης τζαι στα αισθήματα. Να μεν εν "ππππαραδόπιστος".

11. Να του μαειρέυκω τζαι τζείνος να προθυμοποιείται να πλύνει τα πιάτα. Αν μαειρεύκει τζαι τζείνος, τοτε να ισχύει τζαι το αντίθετο. Αν ξέρει να καθαρίζει μπάνια τοτε θα εν έξτρα μπόνους.

12. Να ζουμε στην ίδια πόλη ή να μεινίσκουμε στην ίδια πολη στο πολύ κοντινό μέλλον.

13. Να τηρεί τζαι να ακολουθεί πιστά τον οδηγό επιβίωσης περιοδικών τζαι να του πιαίνει η πανοπλία!

14. Να έρκετε μαζί μου στες συναυλίες του Κότσιρα.

15. Αν εν ξένος να μάθει Ελληνικά/Κυπριακά τζαι αν εν Κυπραιος να ξέρει Αγγλικά καλα (δλδ όι προεδρικου επιπέδου).

16. Να υπάρχει χημεία μεταξυ μας...επαγγελματική ή μη!

Εν είμαι απολυτη αγαπητοι αναγνωστες. Δεχουμαι να κάμω τζαι συμβιβασμο....Είμαι πρόθυμη να κατεβω στα 15/16! 

Τζαι επειδή κινδυνεύουμεν να μείνουμε σαν τες φάλαινες μονάχους-μονάχους...τζαι επειδή οι νορμάλ άντρες εν σπάνιο είδος οπως την καρέτα-καρέτα, θα αρκεστώ τζαι με μόνο το 1 τζαι το 16. 

(Το προβλημα ειναι για να προκύψουν το 1 τζαι το 16, πρεπει να υπάρχουν τζαι τα αλλα 14 τζαι πολλά αλλα πιο σοβαρά θέματα!)


38 σχόλια:

  1. που εννα δώκεις πάνω του νομίζω εννα ξιάσεις την λίστα με τα τικς-.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε κάποια φάση ενόμιζα ότι με περιέγραφες :p

    Ευτυχώς που ήρτεν το 14 τζιαι ανάσανα με ανακούφιση! Χαχαχαχα!

    Το 13 εν το κατάλαβα που τ'αλήθκεια! Care to shed some light on that?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή η λίστα αλλά εγώ ακόμη και αν δεν βρεις κάποιον που δεν θα συμφωνεί με όλα στη λίστα τουλάχιστον μες το 1 τζαι το 16 βάλε τζαι το 10 να χαρείς, εν κατάρα ένας άντρας παραδόπιστος.

    Νομίζω πως άμα έβρεις κάποιον που τον ερωτευτείς θα ξεχάσεις τες λίστες, θα διαμορφωθούν επι τόπου νέοι κανόνες που έχουν σχέση άμεσα με τη χημεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν πολλά λογική η λίστα σου Πράς μου. Είμαι σίγουρη εννα βρεθεί πιο σύντομα από ό,τι περιμένεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνω και ΄γω σχεδόν με όλα στη λίστα σου! Νομίζω δεν έχεις παράλογες απαιτήσεις!
    Άρεσεν μου το 15 ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν είσαι προικισμένος γιε μου, ενεν αναγκη να το ξέρει τζαι η θκειά μου η Ελλού!

    χαχαχαχαχα εφύρτηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμάν!! Συμφωνώ με όλα. Αλλάσω τον Κότσιρα με κάτι άλλο όμως. Καλημέρα Πρας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την επόμενη φορά ποννα φκεις ραντεβού please θκιεβαστου τον κατάλογο μόλις κάτσετε στο τραπέζι. Ενδιαφέρει με πολλά το feedback :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω να σου επισημάνω ότι έβαλες τον Παπακωνσταντίνου στην ίδια κατηγορία με τα σκυλάδικα. Ας μην τα ισοπεδώνουμε και ούλλα.
    Κατα τ'αλλά θεωρώ ότι εν απολύτως λογική η λιστούδα, εν έχει κάτι παρανοϊκό. Θέλω να ελπίζω (γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία) ότι ενα τον έβρεις τον παρέα και μάλιστα σύντομα.
    Επίσης απορίες:
    αν ενεν άθεος; κάμνει σου;
    αν το πουκαμισό εν μονόχρωμο με άσπρο γιακκά;
    αν δεν ξερεί να ανάφκει κάρβουνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. άτε κορούα μου, τζιαι μιαν καλήν τύχην!
    χεχεχεχε!
    σωστότατα τα αιτήματα σου, αλλά την πανοπλίαν ούτε εγώ την εκατάλαβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χειροκρότημα.
    Μα εν τζιαι ζητάς τίποτε παράλογο. Να στείλεις τη λίστα σου σε ούλλες τις μανάδες που έχουν γιούδες, να γλυτώσουν οι υπόλοιπες γενιές τουλάχιστον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. επήαιννες τα μια χαρά ώσπου τζι είπες ότι δέχεσαι τζιαι με 1/16.

    Νάμπον τούτη η φυγομαχία;;!! Δλδ αν εν ένας που έρκεται μαζί σου στον Κότσιρα μόνο εν εντάξει, παίρνουμεν τον; Άτε μεν θυμώσω τωρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. συμφωνώ με (σχεδόν) όλα στην λίστα σου! Αλήθκεια..εξήγα μας το 13! τι εννοείς πανοπλία? σε ποιά περίπτωση θα έπρεπε να φορεί πανοπλία?!!

    για το 11 διαφωνώ λίο..ένεν λίο ξενέρωτο να το δείς να καθαρίζει το μπάνιο και να τρίφκει τα πλακάκια με το dettol?..καλύτερα να κάμνει τα βασικά (να φκάλει σκουπίδια, κανένα πιάτο etc) και να μαγειρεύει (εσύ εν το χρειάζεσαι επειδή ξέρεις..εμείς που δεν ξέρουμε το θεωρούμε μεγάλο plus!!)

    σου εύχομαι να τον έβρεις..και ας μεν τα έχει ούλλα..απλά ναν καλό παιδί και να σε αγαπά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άμαν τον γνωρίσεις, η λίστα θα αυτοκαταστραφεί στιγμιαία,πλυν των σημαντικών της.
    Δεν μπορεί να είναι τσιγγούνης,δεν μπορεί να μην πηγαίνει καλά με την οικογένεια σου,και σίγουρα δεν θα μπορούσε να θεωρεί καθηγητές τους στελλαροκλαμούρηδες.
    Οι σχέσεις βέβαια,δεν θέλουν και πολλά τικς στα κουτάκια,μόνο ένα κλικ,δυνατό και ουάο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. en na ton evris kori. kotsamou ameriki. en eshi ena gia sena?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "16. Να υπάρχει χημεία μεταξυ μας...επαγγελματική ή μη!"... Pras... start talking! NOW!

    Kati exeis uposphn sou esu...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Δρ Πονοτζέφαλος
    Πιθανόν αλλά μερικά ποιντς εν μαστ!!

    @ΤΤ
    Κάτσε την μάππαν χαμέ γιέ μου!
    Το 13 εσhει λινκ....το οποίο εξηγεί νομίζω.....

    @Σμιλί
    Ναι συμφωνω! Το 10 εν μαστ!! Ακόμα εσπουδασα χημεία ρε παιδί μου τζαι παλε εν τα καταφέρνω!

    @Καϊσι
    Πολλά σοβαρό το κομμεντ σου....προβληματίζεις με τελευταία.....

    @Πατατούλης
    Εννοείται φυσικά τζαι εγω θα μάθω την γλώσσα του...Ιτς παρτ οφ χου γουι άρ η γλώσσα. Τζαι συν τοις άλλοις πως θα συνομιλεί με τον παππού μου;;;

    @Ινβ
    χαχαχα! Μα σορρυ δλδ! Εν έχω δίκαιο;

    @Αενιμα
    Δεχτον...προτιμω γιατι τον Γιάννη τον θέλω μονο για μένα! Καλήμέρα!!!

    @Ξενοφίλιος
    Κάρεντλι στο Σικάγο..... :Ρ

    @Νίρι
    χαχαχαχα!

    @Αχάπαρη
    Την επόμενη φορά που θα φκώ ραντεβου;;;; Πεεεεε άξιος πον να ζήσει ως τότε!! :Ρ

    @Μαριλου
    Φέαρ πόιντ αλλά το σετ δε ρεκορντ στρέιτ, εν εβαλα το Κιάμο στην ίδια κατηγορία με τον Βασίλη....εν το πόιντ που ήθελα να θίξω που έβαλλα στην ίδια κατηγορία....
    Να σου λύσω μάλιστα της απορίες σου.
    Αν εν άθεος εν οκ. Απλά να μεν θέλει να φκαλουμε τα μωρα μας περίεργα ονόματα.
    Για το πουκάμισο, ο άσπρος γιακκάς πάει μόνο σε άσπρο πουκάμισο.
    Αν δεν ξέρει, να εν πρόθυμος να μάθει!

    Υ.Γ. Κόοοοορη...που επίεν το μπλογκ σου....γυρευκω το!!

    @Ποστ
    Θενξ ρε!! χαχαχ Για την πανοπλία έσhει λίνξ σε ποστ (όι σε σένα, σε απλο ποστ) που εξηγεί.

    @Αππωμένη
    Θενξ!!!Τωρα να την κάμουμε κανένα τσέιν ή-μειλ....καμετε την σιορ λάικ στο φεισμπουκ να διαδωθεί!

    @Sike
    Κόρη επαρεξήγησες...Εν ένα στα 16 αλλα το 1 τζαι το 16 εν μαστ....Πίαινε πίσω ξαναθκιέβαστω τζαι μεν θυμώνεις (ενα κάμεις ρυτίδες!)

    @Ράνια
    Το 13 έσhει λίνκ όπως είπα που εξηγεί! Εν για να προστατεύεται που μένα αμα περιοδεύω σαν τα τσίρκα!
    Για το 11, ποιός είπεν οτι θα τον θωρώ να τα καθαρίζει....:Ρ

    Ναι ρε εννοείται η λίστα εν για το χάζιν!

    @Μωβ
    Όπως το είπες!!!! χαχαχαχαχαχ!!

    @She
    Πε τζαι εσύ κόρη....Ασε εχω στατιστικές τζαι μελέτες περι του θέματος αλλα εν ποστ που μόνο του....

    @Ινα
    Μακαρι να είχα κάτι υποψιν......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. to loipon..en zitas polla simfwna me tin apopsi mou!!!!tzino me tin thkia sou tin ellou efire me!!!!dioti an ton shiastei i thkia sou i Ellou en na xasei tzai t afka tzai ta Pasxalia
    mouxaxaxaxaxaxaxaxa!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η σοβαρότητα τρέχει που τα ποϊνάρκα μου τελευταίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Να μεν φορεί που τζείνα τα πουκάμισα που το πουκάμισο εν ριγέ τζαι ο κολλαρος σκετον ασπρο, με ή χωρις γραβατα. Αμαν δω που τζεινα τα πουκάμισα αφρίζω!"
    που τα αλήθκεια???:P άρεσε μου πολλά!

    daffodil lament

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν δεν ήταν το 14 θα ελάλουν ότι εν τον άντρα μου που θέλεις...:))
    Φτουυυ να μεν μαθκιαστώ (πάλε) μόνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τι εννοείς που επηε το μπλογκ μου;;
    Εν τζιαμέ που ήταν πάντα,όι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @EaglEye
    χαχαχα pun intended κορη;;; χαχαχαχαχαχα

    @Καϊσί
    χαχαχ τζαι εμένα η δική μου!

    @Νταφοντιλ
    Ναι ρε, που τα αλήθκεια! Εν μπορώ να τα θωρώ!!

    @Μισιρλού
    Θενξ! Επροσπάθησα να την σταματήσω στον δεκαεξάλογο!

    @Τζόι Τίαρς
    Μεν ανησυχεις! Στους παντρεμένους/χαρτωμένος/κρατημένους βάλλω Χ. Φιουξ! πάντα ήξερα οτι θα με έσωζεν ο Κότσιρας σε κάποια φάση της ζωής μου!

    @Μαριλου
    Οκέι ήρτεν πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. σε περίπτωση που εν λίο δύσκολο να έβρεις κάποιο (έως αδύνατο κουχου κουχου... :p) με τούτην την μιτσιά την λίσταν, αν υπάρχει χημεία, ειλικρίνεια, επικοινωνία τζαι ανοιχτός στην 'εκπαίδευση' εν δέχεσαι? :p

    εν όπως λαλείς τζαι συ στο τέλος, να έχει τα σημεία 1 τζαι 16, τα υπόλοιπα ενα ρτουν...

    μακάρι να έβρεις κάποιον που να έχει παραπάνω σημεία που τούτη την λίστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ROTFLOL :):):):)
    Άτε να κάνω και ένα σοβαρό σχόλιο και ελπίζω να μεν πονέσω πολλά! .... Με λίστες δεν γίνεται τίποτε, το αντίθετο μπλοκάρουν τα πάντα. Όταν βρεθεί το κατάλληλο άτομο (χρειάζεται κάποα δουλειά βεβαια) τα πράγματα έρχονται "μόνα" τους. Το θέμα με λίστες, κανονισμούς κλπ (από πλευράς γυναικών) το έχω δει να παίζει πάρα πολύ στην Κύπρο τώρα που επέστρεψα με αποτέλεσμα να πηγαίνουν όλα κατά διαόλου. Για να δουλέψει οποιασδήποτε μορφής ρομαντική σχέση πρέπει και η δύο να βάλουν νερό στο κρασί τους (και να αναμείξουν και άλλα συστατικά αν χρειαστεί). Αντίθετα αυτό που έχω δει (όχι μόνο εγώ) η πλειοψηφία των Κυπρίων γυναικών απαιτούν το κρασί τους να μείνει κρασί (με ακρίβεια 6 σίγμα το λιγότερο) και ο άλλος να κάνει το κρασί του νερό!.... Άτε βουρώ να βάλω την πανοπλία τζιαι να κλειστώ στο οχυρό μπας τζιαι καταφέρω να γλυτώσω που τους κατάφρακτους. :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. νομίζω κανεί σε αππώματα. άκου ποτζί να άφκει κάρβουνα τζαι να τρώει μεζεκλίκκια τζαι μετά να σινάει τζαι το τραπέζι! τα πιο σημαντικά εν τζίνα για τον κιάμο, τα πουκάμισα, τα παντελόνια κλπ. είπα σου focus! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το 13 έshει link, αλλά πού να φανεί όπως το έshεις; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ε τι περιμένεις 4.59 το πρωί;;;;
    πάλε καλά που εθκιάβασα τζι ως τζεικάτω να λαλείς

    για να μεν σου πω ότι πρέπει να υπνοβατούσα όταν σε εθκιάβαζα. Συνήθως έτσι ώρες τζοιμούμαι ή γαλέφκω.

    οκ σο εν ώρα σικάγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έχω έναν δαμέ που αν υπήρχαν κουτούθκια δίπλα στα points που παραθέτεις, θα έκαμνα τικ σχεδόν σε ούλλα. :

    Επίσης να προσθέσω το 17ο εαν μου επιτρέπεις: "Να με αγαπά" xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Αντρέας
    Εννοείται αγαπητέ οτι η λίστα εν για χιουμοριστικους λόγος. Στην πραγματικότητα εν τζαι κυκλοφορω με τσεκλιστς! Θα ήθελα να πιστευκω ότι δεν ανοικώ στην κατηγορία "τυπικαλ Κυπραία". Τουλάχιστον έτσι μου λαλούν. Καλά κάμνεις όμως τζαι βάλεις την πανοπλία!! Better safe than sorry!! :):):):)

    @Moonlight
    Τα κάρβουνα εν μαστ κορη....τουτο μου έλειπε να ανάφκω τζαι κάρβουνα εγω!

    @TT
    Ρε, κοτζαμ καφέ γραμματα εν το λίνκ! Τί αλλο να κάμω;;;; (Suggestions welcome)

    @Sike
    Χαχαχα Εν άλλο ταιμ ζόουν το μπλογκ...Όι να παθαίνεις τζετ λαγκ αμαν πάεις τζαι έρκεσαι!

    @Ροσα
    Μανα μου ρε...Κιπ χιμ καλό! To 17 εννοείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Eννα φύει να πάει στην "τέλεια" του παραθαλάσσια πόλη εις την μεγαλόνησο. Είμαι μιτσιά ακόμα. Τέσσερα χρόνια εν πολλά. Εν τζαιρός να μείνω τζαι λίο σίνγκολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Pras mou katarxas efires me :)
    Eperasa ta requests sou stin excel, ekama ena pinakoudin jie kratw checklist jie gyrefkw ton... molis exw kati tha sou steilw minima kamnou :) Eimai sigouri oti kapou enna ton evreis :)

    Ta comments mou (giati en antexw!)

    1. Να τα πιαίνει καλά με την οικογένεια μου.
    Vasikotaton
    Check gia ton LG

    2. Εν έσhει πιο ξενερωτικό πράμα που αντρα ο οποίος έσhει αποτριχωμένα ποθκια/σhέρκα.
    Vasikotaton
    Check (touto en pou ta pio diskola pleon!)

    3. Που εθνικοτητες τζαι χρωματα ....
    Vasiko
    Check

    4. Να μεν ακουει σκυλάδικα τζαι να λαλει οτι ο Κιάμος και λοιποί σκύλοι εν "κοπέλια", "καθηγητες" κτλ κτλ. Να μέν θεωρεί τον Παπακωνσταντίνου "θεο" τζαι "είδωλο".
    Jie egw etsi elalousa gia ton Kiamo alla ela pou oulli tin perasmeni seson exorefka jie efwnaza "apo deftera..." ti sou kanei o erwtas!
    Note: gia ton pap simfwnoume!

    5. Να μεν φορεί που τζείνα τα πουκάμισα που το πουκάμισο εν ριγέ τζαι ο κολλαρος σκετον ασπρο, με ή χωρις γραβατα. Αμαν δω που τζεινα τα πουκάμισα αφρίζω!
    Para na forei tanga opws ton beckam en kala jie touta...

    6. Να με θεωρεί νερντ αλλά να του αρέσκει.
    Swsto gia sena
    N/A gia mena... sorry

    7. Να μεν φορεί στενα παντελόνια. Αν είσαι προικισμένος γιε μου, ενεν αναγκη να το ξέρει τζαι η θκειά μου η Ελλού!
    Vasikotaton (paei paketo me to no.2)
    Skeftou twra ton LG me steno panteloni... axaxaxaxaxa

    8. Να μεν ήβρεν την δουλειά του με μέσον. Τζαι αν ναι, αντί να αντρέπεται, να το λαλεί με υπερηφάνια οτι εκανονισεν τον ο ανιψιος του άντρα της αρφής της μάνας του που έσhει ψιλή θέση στο υπουργείο.
    Pollaaaa swsti!

    9. Να αγαπά, να σέβετε τζαι να έσhει αδυναμία της μάμας του αλλά να μεν ένι Χαουαρντ που το Μπιγκ Μπανγκ Θίορι.
    Touto jie an einai vasiko - alla na agapa jie na sevetai tin prasinomitor panw apola!
    Check

    10. Να μεν εν τσιγγούνης, γιατί ο τσιγγουνης στα λεφτα εν τζαι τσιγγουνης τζαι στα αισθήματα. Να μεν εν "ππππαραδόπιστος".
    Vasiko
    Check

    11. Να του μαειρέυκω τζαι τζείνος να προθυμοποιείται να πλύνει τα πιάτα. Αν μαειρεύκει τζαι τζείνος, τοτε να ισχύει τζαι το αντίθετο. Αν ξέρει να καθαρίζει μπάνια τοτε θα εν έξτρα μπόνους.
    Vasiko gia to thema kouzinas - mpania 2 andres akousa na katharizoun ... jie o enas en o koumero-bro!
    Check - en exw parapono pou tin kouzina!

    12. Να ζουμε στην ίδια πόλη ή να μεινίσκουμε στην ίδια πολη στο πολύ κοντινό μέλλον.
    Na arxisoume me tin idia xwra? :)
    Check

    13. Να τηρεί τζαι να ακολουθεί πιστά τον οδηγό επιβίωσης περιοδικών τζαι να του πιαίνει η πανοπλία!
    Eskeftikes ta oulla!
    Check - meta pou 3 xronia ekpaideftiken kala o LG

    14. Να έρκετε μαζί μου στες συναυλίες του Κότσιρα.
    :)
    N/A

    15. Αν εν ξένος να μάθει Ελληνικά/Κυπριακά τζαι αν εν Κυπραιος να ξέρει Αγγλικά καλα (δηδ όι προεδρικου επιπέδου).
    En vasiko nomizw!
    Touto itan sponta gia tous ex mou... i just know it!

    16. Να υπάρχει χημεία μεταξυ μας...επαγγελματική ή μη!
    Ooooooooo!
    Check

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Ροσα
    Κατανοητόν! :)))

    @ikoumera
    Κορη εγραψες ολόκληρο ποστ! Πλις εσhε το τούτο το ποστ πάντα σhορτκατ στο "έξυπνο τηλέφωνο" σου έτσι ώστε αν δεις κανένα να κάμεις κρος-τσεκ την λιστα τζαι να μου στείλεις αμέσως μήνυμα! Είμαι πρόθυμη να κάμω συμβιβασμούς αλλά όι στον Κιάμο πλιζ!

    Του "Ελ Τζι" σου θα του αφιερώσω τζαι θα το υπογράψω ένα ορίτζιναλ πριντ άουτ του οδηγου επιβιώσεις περιοδικών! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Έσωσες" το με τη προ-τελευταία πρόταση..

    Καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή