Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Άπολ και ξερό ψωμί

Πριν έρτω Αμερική, είχαμε σπίτι ενα απλό κομπιουτερ της εποχής με το οποίο δεν ασχολούμουν ιδιαίτερα. Εν είχα καν λογαριασμό η-μειλ. Τοτε εν τζαι είχαν πολλοι...Πολλοι εν είχαν καν κομπιουτερ σπίτι τους. Όταν ήρτα εγόρασα ενα ΗΡ ντεσκτοπ το οποιο έκαμνε μου την ζωή κόλαση. Θυμουμαι να φριζάρει συνέχεια τζαι γενικά ήταν ένα βάσανο. Τους τελευταίους μήνες μονο ένα προγραμμα εμπορουσες να έσhεις ανοιχτό ανα πάσα στιγμή γιατι μετα επάθαινεν κρίση.  Το 2004 ιτ γουος ντικλέαρντ ντετ.

Τα Άπολ ανακάλυψα τα  2002. Η τότε συγκάτοικος μου ήταν μια Κυπραία που εσπουδαζεν γκράφικ ντιζάιν. Στο πανεπιστήμιο της εχρησιμοποιούσαν Άπολ τζαι έτσι μετά που λίον καιρό εγόρασεν ένα δικό της. Το 2004 όταν έπρεπε τζαι εγω να γοράσω το πρώτο μου λαπτοπ μιας τζαι το ΗΡ  εξεψυσhίσεν, εγόρασα ένα Απολ iBook. Τοτε ήταν $1,000. Το iBook μου έζησε πάνω που 5 χρονια τζαι εχω το ακόμα για ενθύμιο. Είμαι τζαι που τζείνα τα άτομα τα οποία συνδέουνται με πράματα όπως το κομπιουτερ τους ετσι τα αγαπώ τζαι τα προσέχω. Αλλά το καημένο μου το iBook, στα 5 χρόνια εγινε πολλά αργό τζαι ετσι έπιασα το σημερινό μου MacBook το οποίο εν σχεδόν 3 χρονων. Η αρφή μου η Ξιπ έσhει το δικό της το Μακ εδω τζαι 5 χρόνια.

Με το που εγόρασα Μακ ελυθήκαν ουλλα μου τα προβληματα. Δεν εφριζάρισκεν, δεν ειχα προβληματα με βάιρους, τζαι γενικά η ζωή μου έγινε πιο εύκολη. Στην Κύπρο όσες φορές εσυζήτησα το θέμα πάντα μου λαλουν οι άλλοι οτι τα Μακ εν ακριβα τζαι υπερτιμημένα. Στην Αμερική, ένεν τόσο ακριβά καταρχάς. Τζαι προτιμώ να δώκω τα λεφτα τζαι να έχω την κελλέ μου ήσυχη. Τωρα στα 3 χρόνια εχάλασεν η μπαταρία μου, εφουσκωσεν βασικά. Εγορασα άλλη (την οποια επροσφέρθηκε ο Άρχων να μου πληρώσει!). Επία ονλάιν, ηβρα την σε 2 λεπτά γιατι μια έσhει για το κάθε κομπιουτερ τζαι επαράγγειλα την τζαι σε 2 εργάσιμες μέρες ήρτεν στο εργαστήριο τζαι ήβρεν με, τζαι μάλιστα με φρι σhιππινγκ. Τα Απολ προσφέρουν μια ευκολια που ατομα σαν εμένα που ξέρουν απλά να χειρίζουνται ενα κομπιουτερ, τζαι δεν θέλουν  να ανησυχουν για τεχνικά θέματα γιατι δεν κατέχουν. Τζαι πλέον  οι τιμές τους ενεν τζαι τοσο εξωπραγματικές όπως νομίζουν πολλοι.

Παλια είχα τζαι ένα μικρο iPod Shuffle, τζείνο το μικρουλι το χρωματιστο, ενω τωρα έχω iPhone το οποίο έπιασα με το φόουν πλαν μου. Ειμαι κάτοχος τζαι του Απολ ιντερνετ έαρπορτ τζαι του Απολ μάτζικ μάους το οποιο λατρεύω!

Το πρωι εθωρουν το iPhone 4S στο σάιτ της Απολ τζαι οταν το απογευμα εμπήκε ο Ραζ στην δουλεια να το δει, είδεν την ανακοίνωση του θανάτου του Στηβ Τζοπ, εξου τζαι τούτο το ποστ. Η μνημη του θα είναι αιωνία εννοείται, γιατι εν ο άνθρωπος που για μας που είμαστε φαν της Άπολ, έκαμε μας την καθημερινότητα μας πιο ευκολη. 

Αν για ένα πράμα είμαι σίουρη σε αυτη την ζωή είναι οτι, όσπου υπάρχουν τα Άπολ, δεν θα γινω ποτέ ξανά κάτοχος κομπιουτερ που ένεν Άπολ. 

Υ.Γ. Για όσους δεν είδαν ποτέ την ομιλία του στο Στάνφορτ το 2005 τζαι ενδιαφέρουνται έτην δαμέ.

“You can’t connect the dots looking forward; you can only connect them looking backwards. So you have to trust that the dots will somehow connect in your future. You have to trust in something — your gut, destiny, life, karma, whatever. This approach has never let me down, and it has made all the difference in my life." Steve Jobs.

Το πρώτο Απολ που εκυκλοφόρησεν στην αγορά το 1976.
 200 κομμάθκια, στην εξωπραγματική για την εποχη τιμή
των $666.66.

20 σχόλια:

  1. Εγόραζες το πρώτο Άπολ και έκαμνες τον σταυρό σου με έτσι τιμή! Αιωνία του η μνήμη ο άνθρωπος ήταν πολλά ιδιοφυία και μεγάλος μπίζνες μάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη. Άπολ ις δε μπέστ. Μπορεί να μεν ήμουν ποττέ κάτοχος οφ αν άπολ μπουκ/πισι αλλά ξέρω τζιαι που τη δουλειά μου σαν μοντερ ότι τα Άπολ εν καλύτερα που το οτιδήποτε.

    Even though I'm still a PC, I think an Apple keeps the technicians away! =D

    Καλημέρα Πρας xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επέτυχες με σε φαση που σκέφτομαι να αγοράσω το ipad2. Δεν ξαναχρησιμοποίησα Apple αλλά θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. omologw den exrisimopoihsa pote apple... fysika egw synarmologw PC/Laptops pou antallaktika ama varkoumai... alla tespa an edokimases pote na doulepseis me Linux (dioiti oi computerades lene Linux kai ksero pswmi) tote auth einai h katharh ennoia tou mazoxismou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως είπα τζιαι αλλού, συμβαίνει σε ούλλους, οπότε μεν συγκλονίζεστε υπερβολικά.

    Ο βασικός λόγος που μισώ την Apple είναι ο πολλά κλειστός χαρακτήρας της που, σίουρα έshει τα θετικά του, αλλά τζιαι τα αρνητικά του, τα οποία θεωρώ πιο σημαντικά για μένα.

    Ένιγουέι, ο άνθρωπος επέθανεν, η ζωή συνεχίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρόλο που εν εχρησιμοποίησα ποτέ απόλ, ούτε σαν χαρντγουεαρ ούτε σαν λειτουργικό σύστημα, πάντα είχα το καημό. (Βασικά λέω ότι "που εν να έχω πολλά λεφτά για πετάξιμο εν να πιάσω μακ). Προς το παρόν θέλω iphone αλλά οι το 4s το 4 σκέτο γιατί το καινούριο εν τζι εν ότι έχει τεράστιες διαφορές, απλά εν να εν πιο ακριβό :Ρ

    Όταν έμαθα για το θάνατο του Jobs ελυπήθηκα πολλά, γιατί ήταν άνθρωπος με όραμα.. Πουτζείνους που θέλουν τζαι εν μέρει μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο... Κρίμα να φέφκουν έτσι νωρίς τούτοι οι αθρώποι. Σκέφτου ήταν 56 τζι έκαμε τόσα πράματα.. Εν εγίνετουν 76 τι ήταν να κάμει;

    <Απολ3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εν κρίμα..ήταν όντως a man with a vision.

    ήταν να γράψω και εγώ ποστ αλλά εκαλύψετε με..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλά όμορφο ποστ.

    Δεν έχω Μακ,στο πανεπιστήμιο όμως δουλεύαμε με αυτά λόγω των προγραμμάτων που χρειαζόμασταν.

    Στην Παγόχωρα δεν πωλούνται τόσο πολύ όσο τα Πισί.Η διαφορά στην τιμή είναι ιδιαίτερα αισθητή. Οι κομπιουτεράδες εδώ προτιμούν τα Λίνουξ.Τα κοριτσάκια προτιμούμε τα Βάιο.
    Στην Αγγλία όμως αν είδαμε σωστά δηλαδή,τα Μακ είναι παντού.
    Το άιπαντ φυσικά άλλαξε την καθημερινότητα μου,ειδικά τις μέρες που δουλεύω εκτός.


    Καλό Ταξίδι στον Οραματιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το είδα κι εγώ μόλις άνοιξα το λαπτοπ το πρωί, λυπήθηκα πολύ και θυμάμαι που θύμωσα πριν λίγο καιρό που ανακοίνωσε την παραίτηση του και αρχίσαν όλοι τες νεκρολογίες...

    πάντως εγώ ονειρεύομαι πολύ καιρό το iMac...

    εν ωραίο που γράφουμε όλοι τι έχουμε / θέλουμε από την Apple :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θέλω και 'γω ένα μακμπουκ!!!
    Τωρά έχω ένα ειτς πι που είμαι σίουρη ότι έχει δική του προσωπικότητα και μισά με και έχει σχέδιο να με κλείσει σε ψυχιατρείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Κ.Β.
    Συμφωνώ! :)))

    @Λου
    Τους τεκνίσιανς σίουρα κρατα τους μακριά!

    Καλημέρες!! :)))))


    @Σμιλί
    Θέλει λιες μέρες να συνηθίσεις το άπολ αλλα μετα νομίζω δεν θα το αλλάζεις με τιποτε. iPad δεν έχω ουτε χρειάζουμε έτσι ένιξερω πολλά....

    @Δρ Πρίχτης
    Επροσπάθησα μια φορά με Λίνουξ αλλά ήταν να πελλάνω....έσhεις δίκαιο. Εμεις που ενιξέρουμε να συναρμολογουμε (ως τα Lego ξέρουμε) θα μέινουμε μια ζωή με Μακ.... Εμάς στο λαπ οι κομπιουτεράδες εν μισοι, Μακ μισοί PC...

    @TT
    Πολλά χρησιμοποιάς το ρήμα "μισώ" τουτες τες μέρες....Ενεν λέξη για να την λαλουμε με ελαφριά την καρδία...

    ναι η ζωη συνεχίζετε τζαι τουτα συμβαίνουν σε ουλλους γιατι ουλλοι είμαστε άνθρωποι....τουτο ομως εν αλλάσει το γεγονος οτι ο ανθρωπος είσhεν όραμα για το οποίο εδουλεψε σκληρα τζαι εφτασεν το τζαμέ που το εφτασε...πολλά λιοι, διάσημοι, άσημοι, πλουσιοι, φτωσhοι, το καταφέρνουν τουτο.....

    @Μ. Χειμαρρος
    Νομίζω ενεν λεφτα για πετάξιμο τα Άπολ κομπιουτερ...Αντέχουν χρονια, έσhεις την κελλέ σου ήσυχη κτλ κτλ. Ναι εν τουτο που λαλείς...που ήθελε να αλλάξει το κοσμο, τζαι προπάντων εν έμεινεν στα λόγια αλλά επροσπάθησεν το! :)) Πόσοι μπορουν να το πουν τούτο.

    @Ράνια
    :)))))))

    @Μωβ
    Θενξ :))
    Δαμέ εν πολλά ποπιουλαρ τζαι παντού...Οκέι όμως εν τζαι πολλά καλύτερες οι τιμές δαμέ. Το
    να σου αλλάξε κάτι την καθημερινότητα με ωραιο τροπο νομιζω εν πολλά ωραίο πράμα! :)))))

    @Ουφ
    Ναι ρε! Πέρκει μας ακούσει κανένας Άγιος Βασίλης!! :Ρ

    @Μαριλου
    Με τα το πρώτο ντεσκ τοπ έιτς πι, είπα ΚΑΤΩ ΤΑ ΗΡ!!! Πιάσε και εσυ ένα Μακ, μπορείς!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. επέρασα που αλλού για τα συλληπητήρια, οπότε μεν με παρεξηγάτε που πάω στο ψητό κατευθείαν.

    Σοβαρομιλάτε ότι 5 χρόνια εν πολλά για ένα κομπιούτερ;;;;;;

    Να σας πω ότι ο παπάς μου έπιασε το λαπτοπ του πριν τουλάχιστον 10 χρόνια τζαι έχει το ακόμα (τζαι χρησιμοποιά το) ή έννα πάθετε shock;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. and btw while we are at it, εν έχω κανένα iTem επειδή όταν εσκέφτουμουν να πιάσω iPod επέρασε μου, όταν εσκέφτουμουν να πιάσω iPhone επέρασε μου, όταν εσκέφτουμουν να πιάσω iPod αποφάσισα να αγοράσω φωτογραφική καλή τζαι ας δώσω τα διπλάσια. Τζαι έννα μου περάσει τζαι τούτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. To proto mu macbook to agorasa to 2006 efae ena piato soupa to 2008 ke akoma liturgi. To iphone ke to ipad mu ta latrevo. Lipithika alithina simera me tin idisi tu thanatu tu steve :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. To proto mu macbook to agorasa to 2006 efae ena piato soupa to 2008 ke akoma liturgi. To iphone ke to ipad mu ta latrevo. Lipithika alithina simera me tin idisi tu thanatu tu steve :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Moonlight
    1. Θεωρω ότι 5 χρονια για ενα κομπιουτερ που χρησιμοποιειται 16 ώρες την ημέρα, εν πολλά καλα.
    2.Τα πάντα είναι θέμα γουστου τζαι τι θεωρει ο καθε ένας οτι αξιζει να σπαταλήσει τα λεφτα που με κόπο φκάλει.

    @Ψιψινελ
    Νοιώθω σε! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Oκ εμένα πάντως εν μου φαίνουνται πολλά τα 5 χρόνια!!!!
    Έντζαι είπα ότι εν αξίζει, ούτε είπα σε κανέναν τι πρέπει να κάμει τα λεφτά του! Φορ ολ iKnow μπορεί σε λία χρόνια να γίνω κι εγώ iKatoxos.

    Συζήτηση κάμνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Moonlight
    Βεβαίως εν συζήτηση που κάμνουμε...απλά όπως είπες την γνώμη σου,λέω τζαι εγω την δική μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. skin tags Normally subroutine daily until the skin tags
    are healed. Answer: Im merely as far as you and I have one afterward approximately ten proceedings
    for total impression. For some strange reasons some
    citizenry are price of the handling because surgery
    can be very expensive.

    my webpage ... warts and mole vanish

    ΑπάντησηΔιαγραφή