Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Σι Ες Άι Πρας

Αν ήμουν μια επιστήμων σε μια Παπακαλιατιάδα, θα ανοια την πορτα του χλιδάτου διαμερισματος μου στο Σικάγο, θα εφκαλα τις ψιλοτάκκουνες μου γόβες τζαι θα τες εσυρνα στο χωλ, θα ανοια τα κουμπια του σεξυ αλλα ταχα σεμνου ταγιέρ μου τζαι θα εφκαλα το κλιπ που τα μαλλιά μου για να ξεδιπλωθουν οι ανέμελες μου μπουκλες.

Στην επόμενη σκηνή θα εφκαινα που το υπνοδωμάτιο μου με μια φορμα "πουκάτινή", τζαι που πάνω  ένα t-shirt του οποίο ο ενας ώμος θα κρέμεται για να φαινεται η σέξυ "τελάντα" του σουτιέν μου. Με ένα ποτήρι κρασι στο ενα χερι τζαι ενα καρότο στο αλλο, θα εκαθουμουν στο γραφειο μου για να δουλέψω....Η πρώτη μου κίνηση ειναι να πιάσω μια πένα  για να κρατησεί τα μαλλιά μου πισω για να μεν πεφτουν μεσα στα μουτρα μου, τζαι η δευτερη κινηση να φορήσω τα σκουρα μαυρα χοντρά αλλα με στυλ γυαλια μου γιατι τοσα χρονια μεσα στην μελέτη ειμαι ολίγον τι θεόστραβη.

Στην επομενη σκηνή ειμαι πολλά κουρασμένη! Μα ποσην ωρα σιορ να μελετώ! Φκαλω την πένα που το μαλλι, αρπασω μια χειροποιητη κουβέρτα τζαι βαλλω ενα επεισόδιο House για να ξεκουραστω.

Μια σκηνή πιο μετά,  ενας παλιος συμμαθητης μου που τωρα εν υψηλά υφιστάμενος στην ελληνική αστυνομία πιανει τηλεφωνο τζαι λαλει μου "χρονια και ζαμανια βρε Πρασιναδα" τζαι ότι αρων-αρων θελει να παω Αθηνα γιατι χρειαζονται επειγόντως μια βιοχημικό για μια σοβαρή υποθεση τζαι πρεπει να κάμω το καθήκον μου προς την πατρίδα τζαι να πάω.

Πιάνω την επομενη πτηση για Αθηνα....βρισκω τον παλιο μου συμμαθητη και νυν φαλακρό αστυνόμο στο αεροδρόμιο. Παμε ολόισhια να εξιχνιάσουμε το μυστήριο. Στο τμημα γνωριζω τον βοηθο του. Ενα καλο σοβαρο παιδι, που φυσικα ερωτευκεται με αλλα δεν μου το λαλεί ποτε γιατι λαλει σιγα μεν γυρισει τουτη να με δει.

Παμε στον κατηγορούμενο.....εν ωραίος τζαι μοιραίος τζαι εννοείται παιζει τον ρολο ο Παπακαλιάτης χιμσέλφ! Το οτι τον ερωτευκουμαι εν δεδομένο.....Καμνω τα πάντα να αθωωθεί....  Συρνουμεν τζαι ενα τανγκό μεσα στην φυλακή με τον κατάλληλο φωτισμό.....Πουλά μου ερωτες.....πιστευκω τον γιατι ειμαι μπορει να ειμαι επιστήμων αλλα ειμαι και γυναικα!!! Αθωώνεται λογω έλλειψης στοιχείων τζαι γιατι αλλάσει τα δειγματα DNA τζαι φκαινουν μου λάθος τα αποτελέσματα. Τζαι τζαμε που ειμαστε ετοιμοι να επιστρεψουμε στο Σικάγο στο χλιδάτο μου διαμέρισμα για να ζησουμε χάπιλι εβερ αφτερ, αφηνει με στο Ελ-Βελ με θκυό σhείλη καμμένα για την γυναικα του παλιού συμμαθητή και νυν φαλακρού αστυνόμου που τα ειχαν τοσο καιρο τζαι που τον ρόλο παιζει μια που τζεινες τις ηθοποιούς που εχουν τζεινο το κατζιάρικο "τριγωνικό" φρυδι τζαι φορούν το κοτσινάδι πανω που τα σhειλη!

Συνάω τα πουρτού μου τζαι ερκουμαι πισω Σικάγο σαν την άδικη κατάρα.....πατω τον τηλεφωνητη....εχω μηνυμα που το καλο σοβαρο παιδι που μου λαλει οτι εν ερωτευμένος μαζι μου τζαι θελει να ερτει να με εβρει στο Σικάγο....Στελλω του sms τζαι λιες μερες μετα ερκεται Σικάγο. Βρισκει δουλειά στο Σικάγο Ππολίς Ντιπάρτμεντ τζαι συχνάζει στα Ντάνκιν Ντόνατς τζαι στα γυράδικα του ΓκρίκΤάουν εναλλάξ, οπως καθε αστυνομικός που σεβεται τον εαυτό του.



Υ.Γ. Σαν να το γαλα που μόλις ηπια ηταν ληγμένο οξά εν η ιδέα μου;;;

757 σχόλια:

  1. En nomizo oti itan ligmeno! Polla oraio scenario! Einai kairos i epitixia tou Big Bang theory na erthei kai stis ellinikes othones me ena diaforetiko plin prototipo (?) scenario :P. Eskeftikes na to steileis se kanena kanali?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω τζαι εγώ να παίξω στο σίριαλ (άτιμη κρίση έχουμε τζαι δόσεις).

    λοιπόν θα είμαι η προβληματική σου συμμαθήτρια που θα με έσσεις πάνω στην τζεφαλή σου εν σε κανούν τα προβλήματά σου να σε ζαλίζω με μαλακίες. θα ζω στη Βραζίλια (ευκαιρία για μούχτι ταξίδι) τζαι ενώ εσύ θα αγωνίζεσαι με το DNA (έρχεται ο James Watson Κύπρο τον Οκτώβριο no kidding) θα θέλω την προσοχή γιατί δεν θα είμαι σίγουρη αν έκαμα καλά που παράτησα τις σπουδές μου τζαι άνοιξα μπαρ στην παραλία όπου συχνάζουν ωραίοι, μαυρισμένοι μαντράχαλοι τζαι κορούδες με βραζιλιάνικο μπικίνι ή ότι εγκατάλειψα τη σοβαρή μου σχέση για ένα καλουψή. (τζαι πραγματικά ελπίζω να έχουν καλουψίδες στη Βραζιλία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσχει action σαν σεναριο, αλλα... μπαζει νερα: τι σημαινει κορη Πρας, σαν εισαι ερωτευμενη με τον Παπακαλιατη, ο οποιος σε ξαπολα για το μπαζο τζαι εισαι με τσακρισμενη την καρδία, να λαλεις το "ναι" στο σοβαρο κι ερωτευμενο πλην τιμιο παιδι/αστυνομικουδι?

    Ποτε επρολαβες να ξηασεις τον αλλο? Εν ναι κριμα το παιδι να το χρησιμοποιας για σπεαρ?

    Κι επισης, ποτε θα αποδοθει δικαιοσυνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάπου εχάθηκα στο σέξυ ταγέρ τζαι τη τελάντα του σουτιέ. Με το ρυθμό που εξεκίνησες ενόμιζα ότι θα απαγγείλεις ποίηση.... ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ και επεθύμησα λλίο παπακαλιάτη! να σαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. axaxaxaxaxa
    geia sou Pras senariografa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο πρώτος κύκλος θα έχει 15 εβδομαδιαία επεισόδια. τζαι θα τελειώνει με την φάση που επιστρέφεις Σικάγο τζαι ακούεις την εξομολόγηση που το καλό παιδί... έτσι θα έχουμε αγωνία για τον 2ο κύκλο τζαι θα προλάβεις τζαι συ να ξηερωτευτείς τον Παπα, όπως λαλεί τζαι η Γρούτα...

    επίσης ο Παπα θα ξαναμπεί στην υπόθεση προς το τέλος της σεζόν αφού έχει κάμει ληστεία/ δολοφονία τζαι εσύ καλείσαι να τον κάτσεις φυλακή, που τα αλήθκεια...

    στον 2ο κύκλο μπορεί να έχουμε σκηνές που Σικάγο ή Κύπρο, ανάλογα που την τροπή, εσύ είσαι η συγγραφέας τζαι πρωταγωνίστρια, για να έχουμε μέγιστη τηλεθέαση τζαι που την Κύπρο...

    μπορώ να αναλάβω την σκηνοθεσία αν θέλεις... :ρ
    καλάν έστω την παραγωγή....
    εντάξει ρε παιδί μου, ας δουλεύκω στη σειρά τζαι ας είμαι ο συκκλάρης!!! :ρ χαχχαχα

    υ.γ. ιδέες έχω πολλές πάντως, για αυτό σταματώ... :ρ
    υ.γ.2 ήταν πολλά παραστατικό το επεισόδιο... :ρ
    υ.γ.3 μα εν το εσιόνοσες το γάλα; οξά εγόρασες άλλο; :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχαχαχα κόρη Πρας έφυρες με!!!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι έτσι!! χαχαχαχαχαχα
    Θα άλλαζα λίγο το τέλος,δηλαδή η κακιά με το τριγωνικό φρύδι θα σου είχε ανακατέψει τα ΔΝΑ και θα σας έβγαζε αδέρφια,εσύ θα τον άφηνες για να έρθεις στο Σικάγο και το καλό παιδί θα σου αποκάλυπτε την αλήθεια,παρηγορώντας σε με σοκολατάκια και έρωτα.Εσύ θα ανακάλυπτες πως τον αγαπούσες μεν αλλά θα θυμόσουνα πάντα τον Παπακαλιάτη.Και μια καλή μέρα,ενώ ετοιμάζεσαι να παντρευτείς το καλό παιδί,εμφανίζεται ο Παπακαλιάτης και σε παίρνει κάπου μαζί του στη Βραζιλία που είναι στα πάνω της και ανοίγουν επιστημονικές θέσεις στα πανεπιστήμια. (Δεν γίνεται,κάπου θα την ανέσυρε την πληροφορία)Τον ακολουθείς διότι πρέπει να μείνεις πιστή στην καρδιά και στο τηλεοπτικό κοινό.

    ελπίζω να μην είναι κολλητική η Παπακαλιατίτιδα,
    πάντως σίγουρα η ανάρτηση σου αποδυκνείει πόσο μα πόσο μπανάλ είναι τα σενάρια του! :)))))

    Έχω εβιάν στο γραφείο!!! :))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ θα σκηνοθετήσω! να φωνάζω CUT!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ο Παπακαλιάτης εννά παίζει το καλό και σοβαρό παιδί, δεν θα χαλάσει το ίματζ του για τη σειρά σου ;-)

    τέλειο σενάριο, θα σου έλεα να πίνεις πάντα ληγμένο γάλα αλλά έτσι κι αλλιώς το έχεις έμφυτο το ταλέντο... ξεχνάτε το Γιάννη το φονιά;; :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ax...palios kalos kairos me papakaliati...egw proteinw na erteis poda na girisoume MAZI epeisodia csi cy!!!oi apelpides prospatheies tis kypriakis astynomias na piasei ena dolofono.....e tz an den ta katafernoume na piasoume to drasti sirnoume llia laporta tou kosmou na laloume oti kamnoume tziai douleia!ti laleis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατ' αρχάς το σενάριο είναι εξ' ορισμού λάθος. Διότι πολύ απλά, σε μιαν Παπακαλιατιάδα που σέβεται τον εαυτό της, το παιδίν θα ήταν (ταυτόχρονα) είτε με τη μάνα, είτε με την κόρη, είτε με την αδελφή της πρωταγωνίστριας.

    Και επειδή η πρωταγωνίστρια είναι κορούδα με αρχές, θα προτιμήσει σειρά των Ρέππα-Παπαθανασίου :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Άλλος Κυπραίος
    Καρτερώ το Μέγκα να με πιάσει τηλ..... :Ρ

    @Μάνα
    Τον καλουψη τον Βραζιλιάνο προτείνω να τον παιξει ο Νόνης.....Μόνο λιο μαυρισμα θέλει τζαι εν έτοιμος! :Ρ

    @Γρούτα
    Κόρη τουτο εν μονο ένα άουτλάιν...θα εχουμε πολλες αλλες χυμώδες λεπτομέριες (aka juicy details). Το ναι βεβαιως θα το πω στο σοβαρο και τιμιο αστυνομικούδι γιατι αυτα τα μηνυματα θελω να περάσω στην νεολαία! Ζητω τα καλα παιθκιά!

    @HeatJo
    Γιε μου συγκετρώθου να θκιεβάσεις ως το τέλος....Εν τζαι το Ελλάδα εχεις ταλέντο δαμέ! (αν εκαταλαβα σωστά το ρεφερενς σου για ενα βιντεο που ακουσα οτι υπάρχει).

    @Beatrix
    Η αλήθκεια ενι τζαι εγω επεθυμησα λιο Χριστόφορο....Τουτα ουλλα δαμε εν σύνδρομο στέρησης!

    @Ποστ
    Χαχα θενξ κόρη! Εν το πλαν C μου η σεναριογραφία! :ΡΡΡ

    @Νόνης
    Παρακαλώ δε την προταση μου προς την Μάνα. Εσενα θα σε προσλάβω τζαι συγγραφή διαλόγων.....θα εισαι το δεξι και το αριστερό μου χέρι! Συμφωνω με την ιδέα σου για δεύτερο κύκλο.....θα ξεπεράσω τον Παπακαλιάτη το καλοκαιρι μεταξύ κυκλων καμνωντας χοροπήδημα νησιών (island hopping).

    υ.γ.1 Προσλαμβάνεσαι!
    υ.γ. 2 Ευχαριστώ! :Ρ
    υ.γ. 3. Επιασα αλλο! :Ρ

    @Μαριλου
    Το γελιο εν υγεία λαλουν! :ΡΡΡ

    @Μωβ
    Πολλά καλή η ιδέα σου αλλα εν θελω να μου μπαστακωθει ο Χριστόφορος στο τέλος.....εγω θελω το καλο παιδι που θα το παιζει ή ο Καρυστινός ή ο Δαδακαρίδης ή ο Αντίνοος....! :Ρ

    Του Παπακαλιατη οντως....εν μπαναλ...αλλα παλε θωρω τα τζαι αρεσκουν μου! χαχαχαχα

    Το εβιαν κρατα το που κοντά! Θα το χρειαστούμε!

    @Ράνια
    Εμεινεν μας να εβρουμε καποιο να κρατα τζεινο το πραματουι που εν σαν μινι πίνακας τζαι γραφει τις σκηνες τζαι είμαστε έτοιμοι για γυρισμα (ειδες ποσο παιζω την ορολογια του θεματος στα δάκτυλα! :Ρ).

    @Ουφ
    Μα ο Παπακαλιατης παντα παιζει το καλο παιδι που για χαρη του ερωτα παρασυρεται!
    Και βεβαίως εν ξεχνιέται ο Γιάννης ο Φονιάς τζαι ευχαριστώ για το ρεφερενς τζαι το κομπλιμαν.....ο Γιαννης εν η πρωτη μου τηλεοπτική επιτυχία που με καθιερωσε στα μάτια του τηλεοπτικού κοινου! :Ρ

    @Αετομάτα
    Χμ....δεχτο! Σε ενα επεισοδιο θα πεσεις στα χερια της μαφιας τζαι θα ερτω να σε σώσω!

    @Ινβικτους
    Θα με κατηγορήσει ο Παπακαλιάτης οτι τον αντιγραφω μετα ρε...γι'αυτο το αλλαξα....φυσικα εγω μετα θα πω οτι "ειναι λογικο να επηρεαζόμαστε απο τα τηλεοπτικα βιωματα μας. Εγω απλως προσπαθω να πω ιστορίες, καπως σαν παραμυθι, με τον δικό μου τρόπο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχαχαχαχαχ τα πιο ωραία ήταν το ταγιέρ το σεξυ σουτιέν που φαίνεται και τα γυαλιά! εφοήθηκα σε! να αναλάβετε με το νόνη κι εκείνος ζωηρή φαντασία έχει. να είσαστε κυρίτσης ακρίτα:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΆΣΣΟ ΠΑΡΆ ΝΑ ΒΓΩ ΜΕ ΜΠΑΤΣΟ.....
    ola ta alla einai teleia!!! alla oxi kai me mbatso exoume kai mia aksioprepeia.. sorry kiolas:)
    i misirlou x x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "εγω θελω το καλο παιδι που θα το παιζει ή ο Καρυστινός ή ο Δαδακαρίδης ή ο Αντίνοος....!"

    τρία στα τρία συμφωνούμε δαμέ!!! θα ανοίξουν οι ουρανοί, θα έρθει η ανατολή του ήλιου από τη δύση, το τέρας της αποκαλύψεως είναι κοντά!!!

    (δεν επέλλανα, απλά στο Κωνσταντίνου και Ελένης εχτές ο Κωνσταντίνος επήε στην Πάτμο!!!)
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χαχαχαχα τέλειοοοοοο <3 περιμένουμε τα επεισόδιααααα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Νταφοντιλ
    Λαλείς να γίνουμε Νονίτσης-Πρασινίτα;;; Αλλα ολα και ολα τα δικα μας θα εν εβδομαδιαία και οχι καθημερινα!

    @Μισιρλού
    Κοοοοοορηηηη!!! Εν εντιμο αστυνομικούδι! Ειναι εξαίρεση του κανόνα...πάει κόντρα στο κατεστημένο! Λια λογια για τον πρωταγωνιστή! :Ρ
    χχχχ

    @Ουφ
    χαχαχα οντως σπανια να συμφωνησουμε στο θέμα αντρας!!! Πλησιαζει το τέλος του κόσμου!!!

    (προσεχε γιατι σε βλεπω να καμνεις διατριβή για το αποχετευτικό συστημα στο βυζάντιο)

    @Tall Girl
    :)))))) Λαλείς να γραψω καμια σειρα σε επεισόδια;;;; Βάλλεις μου ιδέες τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ daffodil lament

    εν ανάγκη να μου το χτυπάς ότι κκελιάζω; εν θορώ τον τζύρη μου καθε μέρα νομίζεις; :ρ χαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρε, κοψε κουβέντα! Να γινω Πρασινίτα να γινεις Νονίτσης;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εγώ είμαι μέσα... :ρ

    τζαι δέχουμαι τζαι τον ρόλο του Βραζιλιάνου, όπως ο Κυρίτσης έπαιζε κάποιους ρόλους... :ρ

    το καλό εν θα χρειαστώ πολύ χρόνο να μπω στο ρόλο, απλά 2-3 χρόνια στο γυμναστήριο τζαι είμαι έτοιμος... :ρ χαχαχαχ


    υ.γ. βέβαια, έχουμε τζαι άλλα που εκρεμούν ακόμα... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Eχω να καμω μεγαλη ανακοινωση. Επετυχα υστερα απο πολλες Αποτυχημενες προσπαθειες να καμω πιτσα....
    Νονη αλλαγη σενιαριου. Αντι στην κοπα καμπανα προτεινω τοσκσνη για πιτσαρια...
    Πρας δωκε πρασινο φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κονγκράτς ρε Μάνα! Ευγε!!! Πάεις φουλ για κοκονατ καπ κέικς τωρα!

    Διώ πρασινο φως (pun not intended!) για αλλαγη φτανει να συμφωνει ο Νόνης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αυριο που εννα το κάμουν ταινία όι να ζητήσεις δικαιώματα όμως!!! εννα σου το κλέψουν το σενάριο λαλώ σου το!! :p

    (αχ ντονατς...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. να βαλλω κανένα ντισκλέιμερ καλο;;;;; :PPP

    (με γεμιση μαρμελάδας raspberry τζαι ζαχαρη αχνη πουπάνω....γιαμ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. by far to pio apolafstiko post pou ediavasa edw kai para polli kairo!!!! theleis na sinergastoume na kamoumen kamia tainia?:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βεβαιως να συνεργαστούμε! Να τραβησω τζαι εγω ενα άσσο που κανένα μανίτζιην!!! :Ρ
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @πρασινάδα εν τα αγαπημένα μου!!!! τζαι μετά τα αμέσως αγαπημένα είναι τα απλά με το γλάσο τζαι την τρύπα στη μέση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μα έχει έτσι αποτέλεσμα το γάλα το λυγμένο;;;;

    Πάω να αγοράσω 5-6 να τα πιω τον άλλον μηνα!

    Μπράβο Πρας! Πολλά ζωντανό! Έβλεπα την ταινία! περιμένω το επόμενο επεισόδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Ροσα
    Τζαι εμενα τζεινη εν η δευτερη μου επιλογη!! :)))

    @Νεράιδα
    Μα τουτο ηταν ουλλο το σεναριο...θα γραψω αλλο σε επεισόδια!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ama sou pw oti exoume palious simmanthites astynomikous etoimous?! oute na enoikiasoun stoles oute tipote!

    nomizw arxisan jie kkeliazoun episis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. χαχαχα εν να εν βγαλμένο μέσα απο την ζωή!!! Ατε που'ν το Μέγκα να με πιάσει τηλεφωνο να κλείσουμε τα συμβόλαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Με ένα ποτήρι κρασι στο ενα χερι τζαι ενα καρότο στο αλλο" . Ποιός ήρθε;!; Γιατί καρότο;! Που είδες ξανά καρότο;!; Bread stick είδα, muffin είδα αλλα καρότο ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ μεν παιζεις με τον πονο μου!!! Ατιμη διαιτα, εξου και και εξέφυγα λιγο που συνηθισμένα! To bread stick θα γεμώσει τζαι τους τόπους ψυχουλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. A!!! Τζαι γουέλκαμ στο μπλογκ!!! Νομιζω πρωτη φορα βρίσκω κόμμεντ σου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ε κοιτα δεν τα καταφέρνω να γυρίζω τα blogs συνήθως (θα ήθελα να πω ότι είναι λόγω φόρτου εργασίας αλλα συνήθως εν επειδή βλέπω μαλακίες στο YouTube) αλλά είπα να δώσω μια γύρα γιατί άκουσα πολλά. Καλώς σε βρίσκω και με έτσι φαντασία νομίζω πρέπει να σε έχουμε στα υπόψην την επόμενη τηλεοπτική σεζόν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ακουσες πολλά;;;;; Αν εν κατζιες τοτε εν αισχρά ψευδη! :)

    Σκεφτουμαι να ετοιμασω σηριαλ επεισοδίων με την νέα σεζον ετσι stay tuned!!

    υ.γ. Τζαι εγω μια απο τα ιδια με το youtube. Εν σε αδικώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. I totally love it!!! Pote na to girisoume?!?!?

    Flamingus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ Φλαμίγκους ξίνεις πληγές! Ακόμα να με πιάσει το ΜΕΓΚΑ! Θα πρεπει να το καμουμε independent movie....Οσοι θελουν και μπορουν θα λάβουν μέρος, πισω, μπροστά ή δίπλα απο τις κάμερες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το σχόλιό σας δημοσιεύτηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. πωσ να φτιαξω ενα ψευτικο ιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Η άρνηση του Βαξεβάνη να πληρώσει τα διόδια στο Ρίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο Δικός σας Κάφρος Δε πληρώνει τα Διόδια Θήβας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ-ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δειτε γιατι πληρωνουμε διοδια στην Ελλαδα.! ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΔΙΟΔΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν πληρώνουμε διόδια.(Σπαθοβούνι -Νεστάνη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Άρνηση πληρωμής στις Αφίδνες 14-7-2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΦΙΔΝΕΣ 26-1-2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πως περνάμε τα διόδια χωρίς να πληρώσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Διοδια πολλα, & διαφορα / diodia, polla & diafora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δεν πληρώνουμε διόδια στην Ολυμπία Οδό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν πληρωνω διοδια, οδηγος Κωστας, editor q10gr8, part 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΒΟΡΡΙΔΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Άλλο ένα δίωρο άνοιγμα των διοδίων στις Αφίδνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν πληρώνουμε διοδια. ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑΜΑ ΠΙΠΕΡΟΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΟΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗ ΘΑ ΓΕΙΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΜΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΖΑΚΗ ΠΙΠΕΡΗ ΤΗ ΘΑ ΓΕΙΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. κλεμμενα ονειρα ΜΕ ΠΑΡΩΔΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΡΕΠΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Δεν πληρωνω διοδια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΕΖΟΙ ΟΔΗΓΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Το σχόλιό σας δημοσιεύτηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΜΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΝΔΟΠΑΛΑΜΙΚΟ ΣΕΞ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΖΕΛΕ...
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ...
    ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ...
    2 ΜΕΡΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΡΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ (ΕΣΤΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ)..
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΒΡΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Απαγόρευσα τα ανώνυμα κομμεντς για λίγες μέρες για να ησυχάσω που τα ανωνυμα σπαμ κομμεντς που μου εταράξαν το νευρικό συστημα. Ελπίζω να λυθεί το θέμα τζαι να αλλάξω το σέττινγκς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Χτες έγραψες 18 ολόκληρες σελίδες σήμερα δεν πήγε ακόμα 3 και ήδη έχεις ξεκινήσει να γράφεις. ξεκουράσου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. έχεις γράψει 10 ολόκληρες σελίδες πότε θα σταματήσεις να γράφεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  71. Ο καιρός σε
    200.000 πόλεις



    Τοπ 10

    Τελευταία επίσκεψη: Αθήνα


    Είστε εδώ:
    Έναρξη
    Αττική
    Kairos Athina
    Πρόβλεψη
    Χάρτες καιρού
    Κόσμος
    Φωτογραφίες
    Νέο


    Δωρεάν καιρός στο site σου
    Ο καιρός σε Αθήνα 14 ημέρες πρόβλεψης
    Επισκόπηση
    Ανά ώρα
    Αναλυτικά
    Δείτε την επόμενη εβδομάδα
    Σήμερα

    29 Αύγ Αύριο

    30 Αύγ Σάββατο

    31 Αύγ Κυριακή

    01 Σεπ Δευτέρα

    02 Σεπ Τρίτη

    03 Σεπ Τετάρτη

    04 Σεπ Πέμπτη

    05 Σεπ Παρασκευή

    06 Σεπ Σάββατο

    07 Σεπ Κυριακή

    08 Σεπ Δευτέρα

    09 Σεπ Τρίτη

    10 Σεπ Τετάρτη

    11 Σεπ
    Μέγ Ελάχ Μέγ Ελάχ
    37º 22º 35º 21º 31º 20º 32º 19º 33º 19º 33º 19º 31º 19º 31º 18º 33º 19º 33º 20º 32º 21º 32º 21º 32º 20º 31º 20º
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι
    Μέγιστος άνεμοι

    3 Μποφόρ 2 Μποφόρ 3 Μποφόρ 3 Μποφόρ 3 Μποφόρ 3 Μποφόρ 4 Μποφόρ 4 Μποφόρ 3 Μποφόρ 3 Μποφόρ 3 Μποφόρ 3 Μποφόρ 3 Μποφόρ 4 Μποφόρ
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    Υετός
    0 mm 0 mm 0,6 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    Πρόβλεψη
    09:00 09:00 09:00 09:00 09:00 09:00 09:00 09:00 09:00 09:00 09:00 09:00 09:00 15:00
    28º

    Σήμερα, 09:00
    Αίθριος - αισθητή 29º 27º

    Αύριο, 09:00
    Αίθριος 26º

    Σάββατο, 09:00
    Αίθριος 24º

    Κυριακή, 09:00
    Αίθριος 24º

    Δευτέρα, 09:00
    Αίθριος 25º

    Τρίτη, 09:00
    Αίθριος 24º

    Τετάρτη, 09:00
    Αίθριος 24º

    Πέμπτη, 09:00
    Αίθριος 24º

    Παρασκευή, 09:00
    Αίθριος 24º

    Σάββατο, 09:00
    Αίθριος 25º

    Κυριακή, 09:00
    Αίθριος 25º

    Δευτέρα, 09:00
    Αίθριος 25º

    Τρίτη, 09:00
    Αίθριος
    Αίθριος
    15:00 15:00 15:00 15:00 15:00 15:00 15:00 15:00 15:00 15:00 15:00 15:00 15:00 Ήλιος
    07:03
    19:39
    36º

    Σήμερα, 15:00
    Αίθριος 34º

    Αύριο, 15:00
    Αίθριος 30º

    Σάββατο, 15:00
    Λίγες νεφώσεις με ασθενή βροχόπτωση 31º

    Κυριακή, 15:00
    Λίγες νεφώσεις 32º

    Δευτέρα, 15:00
    Αίθριος 32º

    Τρίτη, 15:00
    Αίθριος 30º

    Τετάρτη, 15:00
    Αίθριος 30º

    Πέμπτη, 15:00
    Αίθριος 32º

    Παρασκευή, 15:00
    Αίθριος 33º

    Σάββατο, 15:00
    Αίθριος 31º

    Κυριακή, 15:00
    Αίθριος 31º

    Δευτέρα, 15:00
    Αίθριος 31º

    Τρίτη, 15:00
    Αίθριος
    21:00 21:00 21:00 21:00 21:00 21:00 21:00 21:00 21:00 21:00 21:00 21:00 21:00
    29º

    Σήμερα, 21:00
    Αίθριος 28º

    Αύριο, 21:00
    Αίθριος 25º

    Σάββατο, 21:00
    Αίθριος 25º

    Κυριακή, 21:00
    Αίθριος 27º

    Δευτέρα, 21:00
    Αίθριος 25º

    Τρίτη, 21:00
    Αίθριος 24º

    Τετάρτη, 21:00
    Αίθριος 24º

    Πέμπτη, 21:00
    Αίθριος 25º

    Παρασκευή, 21:00
    Αίθριος 26º

    Σάββατο, 21:00
    Αίθριος 26º

    Κυριακή, 21:00
    Αίθριος 26º

    Δευτέρα, 21:00
    Αίθριος 26º

    Τρίτη, 21:00
    Αίθριος
    Ήλιος
    06:52
    19:58 Ήλιος
    06:53
    19:57 Ήλιος
    06:54
    19:55 Ήλιος
    06:55
    19:54 Ήλιος
    06:56
    19:52 Ήλιος
    06:57
    19:51 Ήλιος
    06:57
    19:49 Ήλιος
    06:58
    19:48 Ήλιος
    06:59
    19:46 Ήλιος
    07:00
    19:45 Ήλιος
    07:01
    19:43 Ήλιος
    07:02
    19:42 Ήλιος
    07:02
    19:40


    Δωρεάν καιρός στο site σου
    Εκτύπωσε
    Στείλε



    χάρτης

    Υετός 12:00
    Άνεμοι 12:00
    Νέφωση 12:00
    Θερμοκρασία 12:00


    Πρόσφατες φωτογραφίες καιρού από Αττική

    Ανεβάστε φωτογραφίες - Περισσότερες φωτογραφίες
    right
    left



    Ελλάδα
    Βοήθεια

    Ενημερώθηκε Πέμπτη 29 Αύγ στις 13:00

    © O Kairos, Foreca

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ερντογάν: «Η Ολυμπιακή Φλόγα είναι τουρκική»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Το σχόλιό σας δημοσιεύτηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Σύνδεση Δέκτη Επίγειας Ψηφιακής Τηλεόρασης - HowTo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ψηφιακή τηλεόραση. Πώς συνδέεται ο αποκωδικοποιητής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Digea Test - Νεα καναλια - 20/07/2012

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αποκωδικοποιητές MPEG4 - Ρυθμίσεις & λειτουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Πως συνδέουμε το κομμένο ρεύμα (το ρολόι της ΔΕΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Το σχόλιό σας δημοσιεύτηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή