Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Το σύνδρομο της "καλής κοπέλας" - παρτ 2

Αχ ντήαρ αναγνώστη!!! Θυμάσαι πριν καιρό που σου εγραφα οτι πάσχω απο το συνδρομο της καλής κοπέλας;;; Αν όι εν πειράζει...εν τζαι εχασες τζαι τίποτε, απλά ήταν για να σε βάλλω στο καταλληλο mood. Αν πάλε επιμένεις, κλικ χίαρ.

Που λες αγαπημένε αναγνωστη, πριν λίες μέρες καθως επερπάτουν προς το διαμέρισμα μου, εδωκα πάνω στον πρώην μιας πρώην φίλης μου. Χαρες τζαι πανυγύρια το παιδι γιατι είσhεν τζαι 3 χρόνια να βρεθούμεν. Λαλει μου δεν θα το πιστέψεις, προχτες ειδεν η μάμα μου κάτι για την Κύπρο (να δουμε ποιό ρεζιλίκι μας εθώρεν) τζαι λαλει "τι να κανει αυτο το κορίτσι η Πρασινάδα", τζαι ειπα της οτι εχω πολύ καιρό να σε δω αλλα θα σου γράψω κανένα μηνυμα να δω τι κάμνεις. Λαλω του "Αααα!! Μανα μου ρε την μάμα σου, να της δώκεις πολλά χαιρετίσματα!" Λαλει μου "θα της τα δώκω τζαι θα χαρεί πολλά....ξέρεις εσένα εσυμπαθούσεν σε πάρα πολλα....εν την άλλη που εν έθελεν γιατι εν την εσυμπαθούσε, θα επροτιμαν να ηταν διαφορετικά τα γούστα μου!!" "Εεεεε" λαλω του "τί να καμουμε...εχω το τουτο να με συμπαθούν οι μανάδες!"


Αααχ.....τζαι για τα δυό μου ματια τα γαλάζια, που'ναι ολο χάρη κι όλο νάζια (καμία σχέση έτο λαλουμε τζαι καμια πελλάρα να περάσει η ώρα), σφάζονται μανάδες! Αν εζούσα σε εποχή που επαντρευκουνταν με προξένια, θα με επαζαρεύκαν οι Πρασινογονείς για καμια ντουζίνα αγελάδες, 2 γαϊδουράκια, 2-3 σκάλες στες τοτε ερημίες του Στροβόλου, μιαν αιγια φούξια με ασπρες βούλλες, ενα γουμάν με ορνιθες στον οποίο η Κουίν Κότα θα εγένναν το χρυσό αυγό, απο το οποίο θα εκκολάπτετουν το γλυκό πουλί της νιότης τζαι με απαραίτητη, αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση ο γιος να εν μοναχοπαίδι που θα κληρονομήσει ουλλα τα υπόλοιπα!

Τέλοσπάντων, εμιλήσαμεν με το παιδί για λίο τζαι σε καποια φάση λαλεί μου "εεεε εν μου είπες, εσhεις κανένα άντρα στην ζωή σου;" "Όι" λαλω του...."είμαι μόνη σαν το λεμόνι........αλλά καλού κακού, μεν της το πεις της μάμας σου!!!!!!!!!"

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Έφυρες με... με την τελευταία σου πρόταση. Αν το πει του παπά του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα εν τζαι λίον πράμα να σε συμπαθεί η πεθερά σου. Εν μεγάλο πλεονέκτημα. Ρώτα τζαι την Αχάπαρη :P Καλημέρα Πρας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νυφικό; check!
    εκκλησία; check!
    κέντρο; check!
    πεθερά; check!
    γαμπρός; pending...

    υ.γ. το καλό πράμα αρκεί... :ρ
    υ.γ.2 ήντα που να σου πω, τζαι μένα τούτο μου λαλούν... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "πρώην φίλη"! χα χα χα χα Είδες όμως η διαίσθηση της μάνας του παιθκιού! εκατάλαβεν την όπως και συ, ασέν τζιαι Αμερικάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατί εν πρώην φίλη η κοπέλα? εγώ νομίζω οτι ενδιαφέρεται το παιδί όχι μόνο η μάνα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπέστυ να ετοιμάσω το ροδακινί,λαμέ.λεοπάρ φόρεμα για τον γάμο??

    η μάνα έχει προαίσθηση! πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εσχει πεθερα που να μεν θελει νυφη σοβαρη, σπουδασμενη τζαι "φωνη της λογικης"????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κι εγώ τα πάω πάντα καλά με τους γονείς και κυρίως τις μαμάδες..
    με τους γιους τους συνήθως παρουσιάζεται το πρόβλημα!!
    υγ: πρέπει να συμφωνήσω με τη λατρεμένη daffodil..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @HeatJo
    Καλημέρα! (εγω πριν λιο εξυπνησα!). Τον παπά του εν το ειχα δει πολλές φορες....καλυτερα να μεν του το πει γιατί οι πατεράδες λαλουν τα συνηθως στις μαμάδες...

    @ΑΕνιμα
    Οντως....αν επρόσεξες στην προίκα εν υπάρχει τρίπατο! :) Καλημέρα!!

    @Νονης
    Πόθεν στα πόθεν βάλλεις τσέκ γιέ μου εσυ;;;;

    υ.γ. Οποιος βιάζεται σκοντάφτει...

    @Κολόνα
    Να σημειώθει παρακαλώ στα πρακτικα οτι εν ελληνιδα μετανάστρια... Πιάνω παραπάνω πόντους τωρα οξά πιο λίους;

    @Νταφοντιλ
    Αγαπημένη μα θωρεις παντου εσυ τυπους να ενδιαφέρονται οξά εν η ιδέα μου;;; Καμια σχέση ρε...Απλα ενα φεγγάρι για 2-3 χρόνια εκαμναμεν κολλητη παρέα. Το γιατι εν πρώην φιλη εν ασχετο με το θέμα. Πρωτα εχωρισαν τζαι που 1+ χρονο εγινε πρώην φιλη για αλλους λόγους. Τιποτε εν έσhει η υποθεση με την έννοια που εννοείς εσυ...

    @Ράνια
    Ε όι που σένα εν το επεριμενα ρε μπέστι! Κρατα το λεοπάρ λαμέ (τζαι ζεβρέ κάμνει) για τον γάμο της ikoumeras!

    @Γρούτα
    Εχω ολο το πακέτο και συμφέρω δηλαδή;;; :Ρ

    @Vanilla
    Ε οντως οι γιουδες ενα ενα μικρό μάινορ προμπλεμ.... :Ρ

    υ.γ. απαντησα της λατρεμένης σου πιο πάνω για το θέμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ok you are seriously scaring me. Εννα αρχίσω να θκιεβάζω το Χριστόφκιας watch αλόπως. Οξά έκλεισεν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Αχάπαρη
    Εγω κόρη σκέαρινγκ γιου;;; Τι λαλείς;;; Που κυκλοφορώ με φωτοστέφανο;;; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχα το σύνδρομο της καλής κοπέλας (suitable για να ανοίξει σπίτι) φαίνεται έχουμεν το εμείς οι Κυπραίες...

    Εχω εναν φίλο θέλει να αποκαταστήσει γιατί ΘΕΩΡΕΙ ότι είμαι έτοιμη για γάμο! Τζαι γυρεύκει μου γαμπρό... εν πάμε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαλόου πε του! Εισαι πολλάαααααααααααααααααα μιτσια ακόμα! Ως τζαι εγω που είμαι μια αλφα(μέγα) ηλικίας, πάλε μιτσιά ειμαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή