Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Αν

Στο σημερινό του άρθρο ο Οδυσσέας Ιωάννου γράφει " Για να είμαι δίκαιος, με την Ιστορία συμβαίνει ό,τι και με την ζωή μας. Ποτέ δεν θα μάθουμε ακριβώς τις συνέπειες ενός δρόμου που δεν ακολουθήσαμε. Μπορούμε να εικάζουμε, να φιλολογούμε, να φανατιζόμαστε, αλλά δεν γίνεται να αποδείξεις τίποτα." (Ολόκληρο το άρθρο δαμε.)


1η Μαΐου, πριν 17 χρονια εχάσαμεν την γιαγιά μου την Πρασινάδα. Αναμεσα στα πολλά θυμουμαι την να λαλεί οτι "το αν εφυτεψαν το τζαι δεν εβλάστησεν". Επειδή την έχω παντα στο μυαλο μου το πρώτο πραμα που εσκεφτηκα οταν εθκιεβαζα το αρθρο ηταν τουτη της την κουβέντα. 


Οπως ειπεν τζαι ο Οδυσσέας,  ποτε δεν θα μάθουμε πως/που θα ειμασταν τωρα αν κατι στην ζωή μας εγινετουν διαφορετικα, τοσο στο προσωπικο, οσο τζαι στο κοινωνικό/πολιτικό επιπεδο. Τζαι αφου εν μπορουμε να το ξερουμε, τότε ποιος ο λογος να φυτευκουμε "αν" αφου ποτέ δεν θα βλαστήσουν; 


Να σας πω την αλήθκεια εγω εν σκεφτουμαι ποτέ το "Αν".  Θεωρώ ότι ειναι ανευ σημασίας, ουτε καν οταν λαλείς "αν δεν εκαμνα το τάδε λαθος". Τζαι τα λαθη  εχουν καθαρα εκπαιδευτικο σκοπο στην ζωή ενος ανθρωπου. Ο,τι έγινε εγινε τζαι σημασια εσhει να το δεχουμαστε, να μαθαινουμε κατι που το συμβάν τζαι να συνεχιζουμε κοιτάζωντας μπροστά.


Ντοντ γκετ μι ρονγκ. Εν λαλω να μεν προσπαθουμε να αλλαξουμε μια κατάσταση που μας εφερε ενα παρελθοντικό γεγονός. Αντιθετως τουτα εν τα πραματα του μελλοντος, αρα μπορουμε να τα αλλαξουμε τζαι το ελαχιστον που πρεπει να καμουμε είναι να προσπαθήσουμε. Ομως ο,τι εγινε στο παρελθον, πρεπει να μεινισκει στο παρελθον, να μαθαινουμε κατι που θα το εχουμε παντα στο πισω μερος του μυαλου μας τζαι να εν εμπειρία για το μέλλον. It's no use in crying over spilled milk που λαλουσειν. Εσhονοστηκεν λιο γαλα;; Σκουπισ΄ το τζαι μουβ ον γουιθ γιορ λάιφ! Το ο,τι εγινε εν μπορεις να το αλλαξεις, το τι θα γίνει ομως μπόρεις. Μαθε πως τζαι γιατι  εσhονοστηκεν, καμε ο,τι μπορείς να μεν το ξανασhονώσεις τζαι πίαινε να ξαναγεμώσεις το ποτήρι!





13 σχόλια:

  1. Τζαι εγω ειμαι πολλα τουτης της φιλοσοφιας. Το αν εν μεγαλο βαρος μεν αλλα χωρις ουσια απο τη στιγμη που δεν μπορεις να πας πισω στο χρονο να το αλλαξεις. Παντως ο στιβεν χοκινς ειναι πεποισμενος οτι οι τρυπες στο χρονο δεν μπορουν να υπαρξουν.
    Τεσπα.
    Τα λαθη που εγιναν μπορουμε να τα μετριασουμε αλλα ως τζαμε. Δεν θα τα σβησουμε ποτε.

    Υγ. Τζοιμουνται ουλλοι μεσα στο σπιτι ειναι μια παραξενη και παραλογη ησυχια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις απόλυτο δίκαιο Πρας. Το θέμα είναι να έχεις τη ψυχραιμία και τη δύναμη μετά το λάθος να αποστασιοποιηθείς για να μετρήσεις τις απώλειες σου, να ανασυγκροτήσεις τον εαυτό σου και έπειτα να μπορέσεις να πάεις παρακάτω.
    Και τούτο εν το δύσκολο. Μεγαλώνοντας και αποκτώντας εμπειρίες δυναμώνουμε παραπάνω, τούτο πρόσεξα τα τελευταία χρόνια σε εμένα τουλάχιστον.

    Φιλιά καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα τυπώσω το ποστ σου τζαι θα το κολλήσω σε όλο το σπίτι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολλά σωστό..μπέστυ το πόστ σου είναι σοφό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΖΗΤΩ ΤΟ ΓΑΛΑ.
    οκκέι δε σιριους κομμεντ ναου, πολλά positive τζαι σωστό μήνυμα, ότι πρέπει για πρωινό ξύπνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nαι πράγματι έτσι πρέπει να σκεφτούμαστε.
    Και έχεις δίκαιο, τα λάθη μας φκαίνουν μας σε καλό, πάντα κάτι μαθαίνεις. Εξάλλου αν κάτι δεν έγινε εν επειδή εν ήταν η ώρα του να γίνει μάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Πρασινάδα! Ωραία ανάρτηση, με βρίσκει σύμφωνη σε όλα τα σημεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμαν λαλω οτι εισαι η φωνη της λογικης... :) Ευγε!

    Γρουτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μανα μου ρε, το αν εφύτεψαν το τζιαι εν εβλάστησεν ελάλεν το ο μακαρίτης ο παππούς μου!
    Τζιαι εγώ τείνω να θωρώ το μέλλον παρά το παρελθόν, αν τζιαι καμιάν φοράν φέυκει μου...

    καλή πρωτομαγιά πούλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η άποψη μου είναι πως εν φαύλος κύκλος. για να μάθεις που τα λάθη του παρελθώντος πρέπει να το αναλύσεις. αν το αναλύσεις σημαίνει σκέφτεσαι το παρελθόν που για σένα εν πόιντλες. τα σχέδια του μέλλοντος εν βασισμένα στο παρελθόν όπως τζαι ο τρόπος αντιμετώπισης των προβλημάτων του παρόντος τζαι του μέλλοντος.

    το να σκέφτεσαι για το τι θα εγίνετουν αν έκαμνες άλλη επιλογή είναι όπως το να έχεις ένα χιντ για το αποτέλεσμα κάποιου πειράματως. απλά τζαμέ μπορείς να το αποδείξεις ενώ με την ζωή εν μπορείς να ξέρεις αν τζαι με τα παραλληλα σύμπαντα μπορεί ήδη να το έκαμες!

    το συμπέρασμα μου εν λιο τρίβιαλ. αν θέλεις να το σκεφτείς τότε σκέφτου τζαι το αν τζαι το παρελθόν αλλά να θυμάσε ποιος εν ο λόγος που βλέπεις το παρελθόν. τζαι να θυμάσε επίσης πως την ώρα που σκέφτεσαι το παρόν γίνεται παρελθόν οπότε μεν ξεχνάς να απολαμβάνεις τζαι το παρόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είμαστε εκ φύσεως ανικανοποίητοι επομένως άμαν μια επιλογή μας εν πάει καλά αρχίζουμε τα αν και τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας:) μόνο τα πολλά ισορροπημένα άτομα αντιλαμβάνονται οτι τα "αν" εν βοηθούν πουθενά.οι πλείστοι ασυναίσθητα πάντα σκεφτόμαστε τι θα εγινόταν αν επέρναμε μια διαφορετική απόφαση..όπως και να χει εγώ πιστεύω οτι όλα γίνονται για κάποιο λόγο, τούτο βοηθά με να μεν σκέφτομαι αν και γιατί:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Μάνα
    Εν να αμφισβητησουμε εμεις τον Χόκινς;;;; Συμφωνω!

    υ.γ Εγω φιλοξενώ τον "Αλλο Κυπραιο" τζαι εν πολλα παραλογο οτι μες το διαμερισμα εσhει αλλο πλάσμα! Οπως εν μαθημένος ο καθένας!

    @ΑΕνιμα
    Ναι ειναι δυσκολο τζαι εγω μεγαλώνοντας το αποκτω. Το να μεγαλώνουμε τελικα εσhει πολλά πλεονεκτήματα!
    Καλο μήνα!!! :))) χχχχ

    @Ουφ
    Να σου στειλω τζαι μια φωτο μου να τυπωσεις για να καμει κανονικη αφισα! Να μεν καμνουμε μισές δουλειες! :Ρ

    @Ράνια
    Τα πάντα εν σοφία εποιησα;;; χαχαχαχα θενξ μπεστυ!

    @Liar
    Είμαι λάτρης του γάλακτος εγω! Εν το ενα πράμα που δεν μπορω να ζήσω χωρις!
    Χαρηκα που σου αρεσε! :)

    @Μαριλου
    Συμφωνω!Αν ειναι να'ρθει θεν να ρθει...αλλιως θα προσπεράσει που λαλουν....εβριθινγκ χαπενς φορ έι ριζον.

    @Ροσα
    Καλημέρα!!Χαιρομαι! :))))

    @Γρουτα
    χαχαχ θενξ! Το η φωνη της λογικης θα το παρω ως κομπλιμέντο γιατι πολλοι το θεωρουν τζαι ελλάτωμα.
    χχχχ

    @Μάριος
    Μα εν τζαι ειπα να μεν αναλυεις ή να σκέφτεσαι το παρελθον. Αντιθετως πρεπει να μαθαινουμε που οσα ζουμε αλλα που τζαμέ τζαι τζει πρεπει να τα αφηνουμε πισω μας. Απλα τζεινο που θελω να πω ειναι οτι πρεπει να σκεφτουμαστε οσα εγιναν τζαι όι οσα θα εμπορουσαν να γινουν "αν...."

    @Ντάφοντιλ
    Τζαι εγω το πιστευω ακράδαντα οτι ολα γίνονται (ή δεν γινονται) για καποιο λογο! :))

    @Νόνης
    Το βιντεο θα το δουμε ποψε...ειμαστε τζαι σε χωρο εργασίας! :Ρ
    υ.γ. :) μπακ του γιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή