Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Big Lab Theory Σίζον 2, επεισόδιο 10 - Οι κλάτσες

Ο = Οκλαχομάς, νερτ στο εργαστήριο
Π = εγώ
Ο διαλογος σε ελευθερη απόδοση στα Κυπριακά γιατι εν τζαι κομπιουτερας τζαι ποτέ δεν ξέρεις!


Ο: (καθώς απλώνει τα ποθκια του πάνω στο γραφείο του). Ουπς! Εφορησα Χριστουγεννιάτικη κλάτσες! χαχαχαχα

Π: (γυρίζωντας να δω τες κλάτσες). Εεεεε ενεν τιποτε εν σκουρα μπλέ με μικρα χριστουγεννιάτικα δεντράκια....Που δαμε οσον τζαι καταλάβεις οτι εν δεντράκια....ενεν τιποτε....(τι να πω τζαι εγω η καψερή).

Ο: Εεεε ναι...χου κέαρς!

Καθώς πάει να βάλει σταυροπόδι το αλλο ποδι πανω στο γραφείο του, πέρνει το μάτι μου οτι στο αλλο πόδι η κλάτσα του εν ασπρη τττόρενη!!

Π: Μα η άλλη κλάτσα σου εν άσπρη αθλητική;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Ο: Εμμμμμ ναι...χαχαχαχα τι πειράζει;;;;

Π: Κατα τα αλλα ειπες ουπς εφορησα Χριστουγεννιάτικη!! Τζεινο σε επειραξεν δηλαδή;;; Το οτι η μια εν μπλε με δεντρακια τζαι η άλλη ασπρη τττττόρενη εν σε πειραζει;;;;;

Ο: ...................

Εχτες εφορεν 2 τες ιδιες τζαι ειπα του κονκρατιουλέισιονς!Ειπεν μου ήξερα οτι θα το επροσεχες ετσι σημερα εφορησα 2 ασπρες! Που να το πεις οτι θα ελαλουν "παλε καλά" για 2 ασπρες κλάτσες ττττόρενες!!!! Τί ντεκατάνς!!!!

Καπου δαμε επισης να σας πω, οτι ο Οκλαχομάς εσhει ενα ζευγάρι μαυρα μποτάκια που τα φορεί σhειμώνα καλοκαίρι. Μετα που 2-3 χρονια, εξικολλησεν πριν 1 μηνα η σόλα τους τζαι ειπεν μου 3-4 φορες οτι πρεπει να γοράσει αλλα.....Προχτές, μια μέρα πριν το κλατσικό συμβάν, ηρτεν με κάτι αθλητικά που εφαινουνταν να εν ηλικίας 38272 χρόνων. Λαλω του μα που εν τα μποτάκια σου. "Α!!" λαλει μου, "Σαν επερπάτουν προχτές μες τα νερα, εφυεν που το ενα ολοκληρη η σολα! Ξαφνικα σαν επερπάτουν, αφηκα την σολα του ενος στο προηγούμενο βημα!" Ειπα του οτι εν θα σχολιασω το θεμαν γιατι το οτι επαραχεσεν το εν δεδομένο! Τζαι μεν μου πεις εν κρατα λεφτα, γιατι οι φοιτητες πιάνουν μια χαρα μισθούς τζαι ο συγκεκριμένος εκληρονόμησεν πέρσι τζαι ενα γερό ποσο μετρητών που ενα θείο που επέθανε!

23 σχόλια:

  1. Τι ντεκατανς, ιντιντ, ο Οκλαχομας χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έννεν θέμα λεφτών.

    Εν καθαρά θέμα αρχής. Εγώ καταλαβαίνω τον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γρούταααααααααααα το εβιαν!!!! χαχαχαχα


    @Εύρος
    Σόρρυ αλλα εν μπορω να καταλάβω γιατι εν θεμα αρχης να έσhεις 1 μοναδικο ζευκάρι παππούτσια, ειδικα σε μια πολη με τρομερή κακοκαιρία που χαλουν ευκολα. Επισης για τον συγκεκριμένο είναι θέμα λεφτων....μετρά τζαι το τελευταίο δολαριο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω και εγώ κάτι Χριστουγεννιάτικες κάλτσες! και έχουν και κουδουνάκια πάνω!!

    άφηστον να φορεί οτι θέλει! είπαμεν..οι επιστήμονες έχουν μιαν βίδα! (μεν θωρείς εσύ που είσαι φυσιολογική..είσαι η εξαίρεση!)

    Rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχα τζαι εγώ εχω χριστουεννιάτικες κάλτσες τζαι φορώ τις αμα οι υπόλοιπες εν στα άπλυτα:PP

    χαχαχαχα αλλά τζίνο με τις 2 διαφορετικές εν λιο παρατραβημένο:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι ξεκάθαρο οτι εν τον κοφτει. Ουτε εγω το καταλαβω να φορει διαφορετικες κλατσες αλλα τι να πεις, εν ο χαρακτηρας του, ετσι φαινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχχαχα κλάτσες ττόρινες!!!! πρας δε σε αφήνουμε με τίποτε να καταλήξεις με κανένα επιστήμονα.. τα συμβάντα εν θα περιοριστούν στα "κλατσικά" εννα έχει κι άλλες εκπληξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την απάντηση εδώσαν οι Pink Floyd:

    Ι can't explain, you would not understand.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ράνια
    Μα το θεμα ενεν οι Χριστουγεννιάτικες! Το θεμα εν οτι για τζεινο ειπεν ουπς τζαι οχι για το οτι εφόρεν 2 τοσο δραστικα διαφορετικες!

    Ουφφου τι τραβώ δαμέσα! Πιάσ'τον ενα τζαι φάκκα τον πανω στον άλλο!

    @Tall Girl
    Γενικα παρατραβά τα πάντα! Εν τζαι drama king ο γέριμος!

    @Σμιλί
    Εγω προσωπικά σηκώνω τα χέρια ψηλα μαζι του πλέον για πολλά θέματα!

    @Ντάφοντιλ
    Η αλήθκεια να λέγεται ρε, στο κλάδο το 95% εν περιπτωσάρες!! Τζαι εσhεις δικαιο! Ενεν μονο κλατσικά τα θέματα!

    @Pink Floyd via Evros
    It's ok. I don't want to understand!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τουλάχιστον φοράει κάλτσες!
    και μάλιστα καθαρές!!!!
    (αφού κάθε μέρα φοράει άλλες!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χμ...χαιρομαι που το βλεπεις θετικα! Αλλα εν ειμαι σιουρη....γιατι συχνα πυκνα μαζι του ερκετε τζαι ενας ολιγον τι ζόλος!

    Καλωσορισες στο μπλογκ μπάι δε γουέι (νομιζω πρώτη φορα βλέπω κομμεντ σου). Θα περάσω τζαι εγω που το δικο σου τωρα που σε ανακάλυψα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πιάσε κανένα εβιάν να το έχεις πρόχειρο για όταν αρκέψει να τες φορεί με τα σάνταλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κόρη φορει κλειστα σhειμώνα καλοκαίρι οπως εγραψα! Οκέι απαγορευονται σανταλα στο εργαστήριο αλλα λαλει το τζαι ο ιδιος οτι ενα ζευκάρι έσhει σhειμώνα καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάλε καλά που δεν τα πήρε σε κανένα σκαρπάρη να του κολλησεί την σόλα να λαλείς!!για τις κάλτσες τι να πει κανείς!!Μια μπλέ σκόυρο και μια άσπρη??ας ήταν διαφορετικές αλλά τουλάχιστον να μεν έφκαλλε μάτι η διαφορά ποιότητας και χρώματος!ετσι όπως παει τούτος θα σου κατεβεί καμιά μέρα με το ένα μποτάκι (αυτό με την γερή σόλα) και με το ένα αθλητικό αυτό που περιγράφεις πιο πάνω (γιατί που θα πάει θέμα χρόνου είναι να κρεπάρει και αυτό το ζευγάρι!:) )
    Magi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μεν ανησυχεις τζαι ειπεν μου σημερα (μετα που εγραψα το ποστ) οτι σκεφτεται να τες πάρει σε ενα σκαρπάρη κοντα στο λαπ!!!! Λαλει μου "Εν Ελληνας ο σκαρπάρης, λαλεις να κάμνει καλή δουλεια;;" Λαλω του "Πρωτον που θέλεις να ξέρω;; τζαι δευτερο πιαινε πιασε ενα νεο ζευκάρι φορ γκότς σέικ τζαι παρέτα πελλάρες! "

    Σημειωση τουτα ουλλα εν γιατι βαρκέται τζαι τσικουνεύκετε να πιασει το αυτοκινητο του να παει καπου να πιασει κανένα ρουχο τζαι παππουτσι.

    Ουφφου πιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. nai exo ton akousta ton ellina tsaggari tis perioxis! en polla kalos laloun oi fimes. nomizo na tou piame kanena zeugari converse na perasei to kalojairi, 20$ eni. rota ton to size tou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πέ του να τα κολλήσει με τέλλα τζιαι κανεί!!χε χε!
    Magi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απλά εν κκιλίντζιρουι μεν το ψάχνεις.
    Εκόλλησα στο σχόλιο του Allou Kipraiou. 20$ τα converse;;; Αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ε εν πολλα πππισσιες τζικατω. Ο κυπραίος εσιη 2-3 ζευφκάρκα στοκ τζαι εν πειραζει που εν τον 8 ευρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Αλλος Κυπραιος
    Εν θα του πω το ρεκομεντέισιον για τον σκαρπάρη γιατι μετα εν θα γορασει αλλο ζευκάρι! Θενξ ομως! :Ρ


    @Magi
    Ετσι ιδέες εν του βάλλω γιατι για ολα τον έχω ικανό!

    @ΑΕνιμα
    Μεν ακουεις τον Αλλον Κυπραίο! Τα παλια "μοντελα" στα καταστηματα εν ~$35 τζαι τα νέα που $45 τζαι πάνω. Εγω τα δικά μου επιασα τα $45. Αν ενδιαφερεσε πιαινε στο zappos.com

    @Τατσα
    Η αλήθκεια ενι οτι ναι εν σπάγγοι γενικά δακάτω!

    @Ευρος
    Ο καθένας με τον πόνο του! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οφείλω να ομολογήσω ότι και γω σπάνια φορώ κάλτσες που είναι ζευγάρι. Απλούστατα επειδή όταν τις βγάλω από το πλυντήριο, παν κατευθείαν στο συρτάρι χωρίς να τις ζευγαρώσω, αρέσκουν μου single ε και το πρωί απλά πιάνω ότι να'ναι. Φυσικά εν φαίνουνται που το παντελόνι, όταν ξέρω ότι θα φαίνονται είμαι πιο προσεκτική. Και παπούτσια έχω αμέτρηρα (τούτο λαλώ το για να με πείσω ότι εν είμαι όπως τον Οκλαχόμα αλλιώς ήταν να αρχίσω να ζευγαρώνω κάλτσες πάραυτα!) Άβυσσος ο εγκέφαλος του επιστήμονα! Δείξε κατανόηση :P :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κορη μεν ανησυχεις...Αλλο το να τες φορεις κατω που μποτάκια κτλ κτλ τζαι αλλο να απλώνεις τα ποθκια σου στο γραφείο ή να φαίνουνται.....τζαι πλας εν έσhεις μονο 1.5 ζευγάρια παππουτσια...... Ριλάξ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή