Κυριακή 20 Μαΐου 2012

ΝΑΤΟ + Σικάγο = Τα νεύρα μας! (2)

Ενα θα σας πώ. Το ΝΑΤΟ ειναι ενα σκέτο σπάσιμων νευρων. Επιασα την εναλλακτική διαδρομη να πάω σπιτι του Αρχοντα για το μπαρμπεκιου πάρτυ του. Επια τζαι ήρτα μια χαρα (αλλά επήρεν μου την διπλάσια ώρα) γιατι παρ'όλο που επερασα που λίο επιφοβες περιοχές, οι δρομοι ηταν γεμάτοι αστυνομικους. Η αστυνομία είναι όλη σε επιφυλακη τζαι εσhει παντου αστυνομικούς, περιπολικά, κτλ κτλ.

Μια οφκαιρη τσέντα σε ενα τρένο ηταν αρκετή για να μας στείλει το emergency system του πανεπιστήμιου, ήμεϊλ, sms τζαι να μας πιάσουν τηλέφωνο. Τελικα εν ηταν τιποτε τζαι εξαναεστειλαν μας ήμεϊλ τζαι ειπαν μας, activity resumes normally.

Οταν ερκουμουν πίσω, στην γειτονια μου εφάκκουν για 15 λεπτά γυρό γιατι αποφασίσαν οι διαδηλωτές να περάσουν που τες γειτονιές μου.

Αυριο αρχιζει επισήμως η συνοδος. Τα νευρα μας! Η Δευτέρα θα εν δυσκολη μέρα. Τί το εθελαν δαμέ σιορ το ΝΑΤΟ;;

Ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός της Ελλάδος εζητησεν απο τους υπουργούς να μην πιασουν μισθούς για τον ένα μήνα υπηρεσίας τους. Το ιδιο εζητηθηκε τζαι απο τους βουλευτες. 2,500 ευρώ ο βουλευτης, εν 750,000 που γλυτωνουν. Εσκέφτηκα τζαι εγω να πω του κ. Μολυβιάτη που αντιπροσωπευει την Ελλάδα, να ερτει να τον φιλοξενήσω δαμε στο μπεντ εντ μπρέκφαστ μου, να του κάμνω τζαι καπηρούδες το πρωί με μαρμελάδα ελληνικη για να γλυτώσει ακόμα λια λεφτά η Ελλάδα τζαι να καμω τζαι εγω καμια καλη πράξη.  Επρεπε να του εγραφα ρε παιδί μου....εν τζαι γεμάτη η βουρνα με πιάτα...ηταν να τον έβαλα να βοηθήσει τζαι λιο..... Ασε  που θα τον επερνα τζαι στο μπαρμπεκιου πάρτυ του Άρχων τζαι θα ετρωεν τζαι σοκολατινα....(συνταγή δαμέ).


8 σχόλια:

  1. Δευτερα μεν παεις δουλεια στο κατω κατω, εν να εχεις πρόβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε μεν παεις τζαι εσύ στη δουλειά σιόρ. Την πεζίνα σου εν την λυπάσαι τζαι το σπάσιμο νεύρων σε δεύτερη μοίρα εν αξίζει το κόπο. Αν μη τι άλλο εν θα μπορείς να αποδόσεις! Καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προφανώς οι διαδηλωτές ήρταν στις γειτονίες σου για να σε συνάξουν!
    Μιαμ σοκολατίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόνο τα πιάτα να κάμει? Νομίζω είσαι πολλά επιεικής. Να τον έβαλλες να κάμει τζαι κανέναν φλόκο τζαι κανένα ξεσκόνισμα.
    Κότζαιμου καπήρες με μαρμελλάδα μπάι Πρασινάδα ήταν να φάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Φουρνόφκιος
    3 μέρες....αλλα καπου πρεπει να φκαλω τα λια μου νευρα ένεν;;;;

    @Σμιλι
    Θα πάω...ο εναλλακτικος δρομος εν οκέι. Ο μάστρος εν έσhει κανένα προβλημα αν δεν πάω....εν εγω που χάνω!

    @Ροσα
    Εν να πάω ρε....μεν με θωρεις που παραπονιουμαι....περιοδευω τζαι καπου πρεπει να ξεσπάσω! Καλη εβδομάδα!

    @Μαριλού
    Πιθανό! Η σοκολατινα εν συνταγή της Μωβ τζαι εν το νέο μου σουξέ! :)

    @Καϊσι
    Αν εθωρες ποσα έσhει η βουρνα μου ηταν να τον λυπηθεις! Παω να τα πλύνω τζαι να την ξαναγεμώσω γιατι ειμαι καλεσμένη καπου (πάλε) τζαι πρεπει να καμω καμια δημιουργία να πάρω μαζι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. GAMO TI MANA TOUS GIA NATO PSOFON

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανωνυμε, νομιζω δεν εδωκα ποτέ δικαίωμα για βρισιές/ξιτιμασιές σε τουτο το μπλογκ. Δεν θα σβησω το κόμμεντ σου γιατι πιστεύω στην ελευθερία του λόγου αλλα θα σε παρακαλέσω την επομενη φορα που σου έρτει τέθκοια "εμπνευση", να την κρατήσεις είτε για τον εαυτό σου είτε για για αλλα μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή