Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Συμφιλίωση με τον χρόνο

Το ΓκρικΤάουν εγέμωσεν αφίσες της Μαρινέλλας με την Νατάσα Θεοδωρίδου (σαν τούτη δαμέ) γιατι θα έρτουν τον Οκτώβρη για συναυλίες.  Την Νατάσα Θεοδωρίδου δεν θα την σχολιάσω γιατι με αφήνει παγερά αδιάφορη. Την Μαρινέλλα ειδα την σε ενα εκπληκτικό θεατρο στο Σικάγο τοτε που εκάμναν συναυλίες με τον Νταλάρα. Ηταν τοτε που εκαμεν ενα καμ-μπακ ενω εν εμφανίζετουν για λιο καιρο. Ηταν εξαιρετική συναυλια με υπέροχες διφωνίες τζαι μιαν Μαρινέλλα ολο ζωντάνια!



Που τζείνη την συναυλία εφυα με αριστες εντυπωσεις που την Μαρινέλλα, που μπορω να πω οτι δεν ημουν ιδιαίτερα φαν. Φετος βλέποντας της αφισες εν θα σας κρύψω οτι με φοητσιάζουν! Πόσο φώτοσhοπ ρε παιδί μου τζαι κυρίως πόσες πλάστικες τζαι μπότοξ;;; Εν το βλέπει οτι αλλιώθηκαν τα χαρακτηριστικά της;;;

Τζαι επειδη με ρωτούν ουλλοι αν είμαι έτοιμη να κλείσω τα 30 σε λίες μέρες, εγω λαλώ τους η ηλικία εν απλα ενας αριθμός τζαι νοιωθω οτι τα καλύτερα εν μπροστά μου! Η κάθε ηλικία εσhει τις χάρες τες....τα καλά τζαι τα κακά.....Αμα το δεχτείς, τζαι προσέχεις τον εαυτό σου απο κάθε άποψη θα συμφιλιωθείς με τον χρόνο τζαι σε καποια φαση you will age gracefully που λαλουν τζαι η Αμερικάνοι.....

Αχ τζαι βαχ τζαι αλί τζαι τρις αλί Μαρινέλλα μου.....Τωρα μονο να σε ακούω μπορώ.....Να σε θωρώ φοούμαι! Γι'αυτο ας σε απολαυσουμε σε ενα ΧατζιδακικοΓκατσικό τραγουδι με λίες φωτογραφίες σου φρομ δε γκουντ ολντ μποτοξ τζαι Φουστάνο-φρι ντέις.



Υ.Γ. Νομίζω το σάινς φορ ολ παρτ 5 θα εχει θέμα τι είναι το μπότοξ, απο την σκοπιά της χημείας των πρωτεΐνων.....

11 σχόλια:

  1. Νομίζω τις συγκεκριμένη συναυλία είδα την και εγώ όταν την επαρουσιάσαν στην Κύπρο έχει πολλά χρόνια. Και θυμούμαι πόσο εντύπτωση μου έκαμε η ενέργεια της πας την σκηνή και πόσο χορό έσυρε.

    Πρόσφατα έβλεπα φωτογραφίες της σε ένα περιοδικό και εσκέφτηκα ακριβώς το ίδιο έγινε σαν το στοιχιον! Έτσι ενει άμαν χάσεις το μέτρο. Κρίμας την.
    Καλή βδομάδα Πρας μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το δύσκολο με τα χρονια που περνούν δεν είναι η εμφάνιση, είναι να προβλήματα υγείας που ξεκινούν, το σώμα που δεν ανταποκρίνεται όπως παλιά. Τούτο εν το σημαντικό.

    Ένα ποστ για το μποτοξ θα ήταν πολύ ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν απλά κρίμα να κάμνουν τούτο το πράμα...
    Τι ανάγκη έχεις άμα είσαι η Μαρινέλλα να κάμνεις τούτο το πράμα στον εαυτό σου;
    Λαλείς τζι εσύ εν το καταλάβεις ότι παραμορφώνεται το πρόσωπο σου;
    Εν είμαι ενάντια στες πλαστικές κλπ, όπως σε οτιδήποτε κάμνεις με πλήρη συνείδηση, αλλά όι που το σημείο που τελικά εν αρνητικά που δουλεύκει πάνω σου...
    Προσωπικά με το νου που έχω τωρά εν θα έκαμνα πλαστική, εν θα υπέβαλλα τον εαυτό μου σε έτσι διαδικασία γιατί θεωρώ τα επικίνδυνα πράματα να κάμνεις χωρίς το ρίσκο να εν υπέρ σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εν σου αρέσκει η Θεοδωρίδου?!! εν φωνάρα!

    ε ο καθένας με την φάτσα του κ το σώμα του κάμνει οτι νομίζει εν σωστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η νατάσα έκαμε τεράστια αλλάγη προς το καλύτερο λόγω των επεμβάσεων παντως:P
    συμφωνώ με ράνια. εγώ προσωπικά βλέπω πως οι ρυτίδες εν σημάδι οτι στη ζωή σοτ εκφράζεσαι έντονα και γελάς με την καρδιά σου.επομένως εννεν τόσο κακό:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εν μου άρεσκε ποττέ η Μαρινέλλα. Τζιαι απ' οτι άκουσα που άτομο που την γνώρισε τζιαι προσωπικά εν σκατοχαρακτήρας. Οπότε πάει σετ με την μουμιοφάτσα.
    (μα τι θετικά σχόλια που κάμνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ΑΕνιμα
    Πρεπει να έσhει ~8-9 χρόνια νομιζω τζαι εμένα το ιδιο μου εκαμε εντυπωση...Απλα ειδα τες αφισες που εμφανιστήκαν τζαι εξιππάστικα!

    Ατε καλη εβδομαδα τζαι καλα "τελειώματα" ποψε στον House.

    @Σμιλι
    Ναι σιουρα τουτο εν το προβλημα....Απλα νομιζω οτι οσο περνουν τα χρόνια τοσες παραπάνω γυναικες βλέπουμε γυρώ μας να εχουν θεματα με την εμφανιση τους με αποτελεσμα να γινουνται αγνωριστες με την κακή εννοια.

    Το μποτοξ εβαλα το στην λιστα με τα to-do posts.

    @Μοonlight
    Ο κάθε ένας καμνει ο,τι θέλει αλλα ναι ουτε εγω θα εκαμνα πλαστική ποτε εχτος αν ειχα καποιο σοβαρο ιατρικο θέμα. Τι να πουμε...εν κριμα παντως....

    @Ρανια
    Το θεμα Θεοδωριδου εσυζητησαμεν το παλια σε ποστ δικο σου. Ας εσhει κατι που διαφωνουμε καλε!! :)
    Ναι ο καθένας καμνει οτι θεωρει σωστο αλλα ρε παιδι μου τζαι ο πλαστικος σε καποια φαση πρεπει να τους λαλει κυρια/ε τάδε μου κανει!

    @Ντάφοντιλ
    χαχχαχα....Ειτε πριν ειτε μετα παλε δεν την πάω! :Ρ
    Τζαι εγω το ιδιο πιστευω...γι'αυτό ειπα η καθε ηλικια εσhει τις χάρες τις....τζαι το να συμφιλιωθείς με τον χρονο νομιζω ως αποτελεσμα να φαινεσαι πιο χαρουμενο πλάσμα.

    @Αχάπαρη
    Τζαι εμενα εν μου έλεε κατι περαν του οτι εν μια καλή φωνη...Για τα υπολοιπα δεν είμαι σε θέση να εκφέρω γνώμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε... εν ειμαι σιουρη οτι εκαμεν επεμβασεις... παντα αρκοφατσα ηταν η Μαρινελλα.

    Αρεσκει μου η φωνη της, αλλα το πολλυν το κυριε ελεησον, βαρκεται το τζι ο Θεος. Εν μπορω να την ακουω συχνα...

    Η θεοδωρηδου φακκα μου κεντρο σε ολα της! Εν ηξερω γιατι... απλα δεν την παω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γρουτουδίτσα νομίζω εκαμες πολλα καλή περιληψη των δικών μου συναισθημάτων περι του θέματος! Νομιζω επεμβασουλες πρεπει να εκαμε.... το στομα επλατυνεν πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η Μαρινελλα εν Μαρινελλα!! οτι τζιε να γινει! απλα τζιε οι θκιο εν τραγουδιστριες που τες ακουεις τζιε δεν τες βλεπεις! Η Νατασα Πρας μου εσιει εξαιρετικα τραγουδια. Ελπιζω να αλλαξεις γνωμη αν την δεις λαιβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απο φωνή σιουρα η Μαρινέλα εν Μαρινέλα....απλα θεωρω οτι εν κριμα να παραχεζει το θεμα "φαινουμαι νέα".

    Για την Νατασα εχω την ίδια γνωμη που τον τζαιρο που έκαμνε ντουέτα με τον Τριαντάφυλλο! Να την δώ λάιβ αποκλείεται....εδω το "Στα λιμανια αναψανε φωτιές" που εν εξαιρετικο τραγουδι, τζαι ακουω το που το Μελωδία τον σταθμό που βάλλει το ορχηστρικό!!! Εν μεσα στην κατηγορία που τες τραγουδίστριες που απλα εν μου αρέσκουν.....(τζαι φακκουν μου τζαι λιο...σορρυ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή