Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Άρωμα γυναίκας

Στο θέμα αντρες, δεν εχω καθόλου επιτυχία. Η θεωρια μου οτι τους φοητσιάζω παραμένει στον αέρα αν τζαι οπως σας ειπα παλια (καμε κλικ δαμέ για φλασhμπακ) υπαρχουν τεκμήρια. Στο θεμα ομως "πιανω κομπλιμέντα που αντρες που δεν με ενδιαφέρουν" εν εχω παράπονο! 

Πριν κατι χρονια που λέτε, ετυχε να ειμαι σε ενα κατάστημα με την αρφή μου την Ξιππασμένη να γυρεύκω άρωμα.....Τοτε μόλις είσhεν κυκλοφορήσει το Hypnose της Lancome. Αρεσεν μου πολλά τζαι εγορασα το! Μα τι να σου πω τζαι να με πιστέψεις! Μεγάλο σουξέ το άρωμα. Κομπλιμέντα πάντου! Οταν εμεγαλωσες στο χρυσοπράσινο φυλλο που λογω καιρού (και οχι μόνο...απλα ειπα να πω καιρού για να κρατήσω τα προσχήματα) η πιο συχνή μυρωθκιά εν ο ζόλος του δρώματος, το να σου λαλουν οτι μυριζεις ωραία εν το τελειότερο κομπλιμέντο όλων! 

Ως τζαι τζάνιτορ της πρωινής βάρδιας στο παλιο μου πανεπιστήμιο καθε μέρα ηταν με το κομπλιμέντο στο στόμα. Μια φορα στα γενέθλια της συνξενιτεμένης Κυπραίας εν Σικάγο, επιαμε σε ενα μπαρ.....Ηταν τοτε που εκρεμιστήκαν τρεις πετρόχτιστοι φούρνοι στην Λευκωσία τζαι τρία υποκαταστηματα των Φουρνων Ζορμπά (απλήρωτη διαφήμιση) οταν ακουστηκε οτι επία εγω σε μπαρ με την αφόρητη φασαρία που δεν αντέχω. Τζεινην την νυχτα που λες εσταματησεν με ενας τυπας (ον δε γουέι μπακ που τζαμέ που παν οι "βασίλισσες μόνες τους") για να μου πει οτι μυρίζω ωραία! Εγω εψίλωσα 2 ποντους τζαι εφτασα αισίως τα 1.64 μ γιατι κακα τα ψέματα ηταν ενα κομπλιμέντο. Μετά είπεν του φίλου του, "dude smell her! She smells awesome".  Ο φιλος του ειπεν "I can't smell anything" τζαι τζεινος ειπεν του "she is the best smelling one in here!!" Εγω εκατεβηκα πισω στο 1.62 μ με την τσοφτοσυνέχεια του θέματος  τζαι εχαμογέλασα του τζαι έφυα. 

Έι φιου γίαρς τζαι 2-3 μπουκάλια Hypnose λέιτερ, λαλω ατε Πρασινάδα καιρος για μια αλλαγή. Ετσι ειπα να δοκιμάσω λιο το Μπέρμπερι Μπριτ. Καλό αρωμα εν λέω τζαι εδωκαν μου τζαι μια ωραία τσαντουδα δώρο....Εξαφανιστήκαν ομως τα κομπλιμέντα! Οταν έλειψε, ειπα παλε το Μπερμπερι θα πιάσω....εν γινετε να μου καμνουν κομπλιμέντα μονο για το άρωμα. Κοτζαμ νουν εχω για να μου καμνουν κομπλιμέντα! Ημουν σε άρνηση! Λαλω εν γινεται να εν τοσο επιφανειακοί οι άντρες!

Πριν δύο μήνες  έλλειψε τζαι το δευτερο μπουκάλι Μπέρμπερι. Εδέχτηκα την ηττα μου τζαι επιασα πάλε το Hypnose. Τζαι δώστου πάλε κομπλιμέντα τζαι που αντρες τζαι που γυναίκες! Προχτες ο 250 κιλών Αφρικαν Αμέρικαν θαυμαστής μου δουλεύκει στο κτήριο τζαι φερνει τα πακέτα του εργαστηρίου, ειπεν μου χαμογελαστά το γνωστο κλισε "You smell very nice! What perfume is it?". Ημουν έτοιμη να του πω να κοψει να θκιεβάζει περιοδικα τυπου Κοσμοπόλιταν.....ημουν έτοιμη να τον δω με το βλέμμα μου το ανδροδιωχτικό.....Ημουν έτοιμη να του φερω το πακέτο που εκρατουν πανω στην κελλέ....Ο συναδελφος διπλα να εν σχεδόν φυρμένος που τα γέλια..... Επειδη ομως εσκεφτηκα "μανα μου τον...κολλά μου τοσο καιρο τζαι εγω ταϊζω τον χυλόπιττες", ειπα ας του απαντήσω με το ιδιο κλισέ τροπο....Ετσι ειπα του το κλασσικο "What perfume? This is my natural smell!!". Ενθουσιαστηκεν τζαι επίεν στο καλό....Εχτες εν ειχα πακετα....σημερα το καλο που του θελω να μεν μου πει τιποτε γιατι εν είμαι στα χάι μου τζαι δεν θα το γλυτώσει το ανδριοδιωχτικό μου βλέμμα.... ή το πακέτο......or both!

Υ.Γ. Το ποστ ήταν ενας συνειρμός που το ποστ της Ντάφοντιλ τζαι το κόμμεντ του Αντρέα στο ποστ. Εσκέφτουμουν διαφορα με αφορμή το ποστ σαν οδηγούσα το πρωι να ερτω δουλεια. Παρ'ολο που εχω κράτηση σε ενα καλό ράφι με θέα την θάλασσα, παραμένω αισιοδοξη για το θεμα.

25 σχόλια:

  1. Γουαό άρα το Μπέρμπερι εν μας αρέσκει ενώ το Χιπνός αρέσκει μας α; Είδες τι διαφορά κάμνει ένα άρωμα; Αν αποφασήσω να αρχίσω να χρησιμοποιώ άρωμα εννα το προτιμήσω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε μπέστυ (της Κύπρου) μα εν φορείς άρωμα? εγώ λούνουμε το:p

    μπέστυ (του Σικάγου) πολλά ωραία η απάντηση που του έδωσες!
    το hypnose εν ωραίο!
    και το ράφι να το αφήσεις για τα βιβλία! εννά μας στερήσεις την χαρά του να φορήσουμε οι μπέστις ροδακινί υπερπαραγωγή φόρεμα στον γάμο σου?:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μαριλού
    Κορη τελειωνε γορασε κανένα αρωμα.... Τζαι μεν ξεχνάς το καθε αρωμα μυριζει διαφορετικά σε καθε ατομο...αλλοπως για μενα το Χιπνόουζ ις μεντ του μπι....

    @Ράνια
    Αν ειναι για να βαλετε ροδακινί υπερπαραγωγή θα το σκεφτω!!! Τουτα να τα ακούει η ikoumera που εν με αφήνει να βάλλω ενα απλο ταπεινό λεοπάρ λαμέ θεόστενο φόρεμα στο γαμο της! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρεσκει μου να μυριζω άρωμα και σε άντρες και σε γυναίκες, ενω εγω παθαινω πονοκεφαλο και δυσπνοια αμα το βαλω πανω μου. Μονο ενα αρωμα βρηκα που μου εκατσε και το φορω σπάνια.

    Καλα λεει η Ρανια και να ξεχασεις το ράφι. Που ξέρεις, μπορει να σου ρθει απο εκει που δεν το περιμενεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εφέραν μου το hypnose δώρο... could not wait for the bottle to finish ήταν μες την γλύκα όταν το εφορούσα τζαι έπνιε με!

    Τωρά φορώ διάφορα αλλά η Lancome έκατσε μου καλά: είχα το Miracle, τζαι το Poeme εν το "καλό" μου πλέον... Τζαι καθημερινό βάλλω το Samsara της Guerlain ή το Tea Rose (the perfumer's workshop-εν αμερικάνικο, σίουρα θα το είδες κάπου:p) ή το neroli jasmine του Body Shop

    Έχω θέμα με τα αρώματα μεγάααααααααλο. Αγαπώ τα!!!!!!

    To Burberry Brit εν ωραίο, αλλά εν έσhει τζείνο το va va voom factor που αποπνέει το Ηypnose... γι'αυτό τζαι τα κομπλιμέντα.. You need to smell as good as you look!

    Υπομονή τζαι μια μέρα το κομπλιμέντο θα έρτει που τζείνον που θέλεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φορω αρωμα που τα πεντε μου. Ο γες πρωτη δημοτικου με YSL στο σχολειο.
    Μεγαλη αγαπη το angels διαχρονικη αξια το escape ακαταμαχητο το one ονειρεμενο το fendi. Να συνεχισω,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορού που το ανεμοδαρμένο Σικάγο... :)

    Πράγματι ο κατάλληλος συνδυασμός αρώματος-γυναίκας κάνει θαύματα. Και στην περίπτωση ενός μηχανικού που ξέρω οδήγησε ένα στύλο της ELECTRABEL (Βελγική ΑΗΚ) στους δρόμους των Βρυξελλών να του δώσει γαουρόπατσο :):):)

    Όπως είπε και η Ράνια τα ράφια είναι για βιβλία, μοντέλα (πλαστικά εννοώ) κ.α. Μην μου τα βάφεις μαύρα (εκτός Κύπρου υπάρχουν πολλές ευκαιρίες - Κύπρο τι να πει κανείς;). Και μιας και σου αρέσει η μαγειρική ωραία ράφια με διάφορα στολίδια έχει στο Soul Mama's (χορτοφαγικό εστιατόριο) στο St. Kilda Sea Baths με θέα τo Port Philip Bay (Μελβούρνη Αυστραλίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Σμιλί.
    Αναλογα με το αρωμα...Αμαν με ριχνουν λυπόθυμη χαμε εν τα αντεχω...

    Το ραφι μεν το περνετε στα σοβαρα....Σιγα μεν ετσι κελεμπουρι σαν εμένα μείνει στο ραφι!!! χαχαχ

    @Ροσα
    Εμένα πάλε πανω μου εν γλυκόξινο! Αλλοπως η ξινάδα εν που μένα!! :ΡΡΡ

    Ναι το μπερμπερι μπριτ εν καλο για ιντερβιου για παραδειγμα...οταν θελεις κατι διακριτικο.


    @Μάνα
    Ειδική στα αρωματα εν η Πρασινομήτωρ....εγω απλα ξερω τα βασικα...εν αλλασω ευκολα...αρεσκει μου ο καθε ανθρωπος να εσhει την δική του μυρωθκια! :)

    @Αντρέας
    Ε ναι εν ο συνδυασμός σιουρα...τζαι απο οτι λαλείς μερικές φορές εν συνδυασμός που σκοτώνει!!

    Ευτυχως που εδιευκρινησες οτι τα μοντελα εν πλαστικα γιατι τζαι εμείς μοντέλα είμαστε! Εννοείται εν τα βάφω μαυρα! Τζαι Κυπρο νομιζω υπάρχουν εξαιρέσεις....απλα εν λιες τζαι αρα δε προπαπίλιτι οφ φάιντινγκ δεμ ις λόου!

    Αχ μεν με κολλάζεις με τες μαγειρικές......ΔΙΑΙΤΑ λαλούμε!!!

    υ.γ. Το κορού αμαν το λαλουν σε ετσι κοντεξτ αρέσκει μου!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Must εν λέει τίποτε! Να τα ακουει η ikoumera τουτα!!! Η αλλη επιλογή εν ζεβρέ σε ασημι λαμέ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλά που μου εθύμησες να αγοράσω άρωμα πράς μου;)χαχα να το φορείς αφου σου φτιάχνει την διάθεση;)τέλεια η απάντηση στον αφρικαν αμέρικαν:pp

    τζαι συφωνω με τους προλαλήσαντες;)ξέχαστο ράφι;)you will find your prince:)))xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χατε! Στο γαμο σου εν να κουαλω νερο με το κοσhινο! ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Yψιλότατη (που λαλεί τζαι η Γρούτα)
    Φορω το κάθε μέρα! :))))) Μανα μου ρε...λαλεις να εσhει κανενα πριγκηπόπουλουδι άουτ δέαρ;;

    @Γρούτα
    Στο ποιόν;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάπου εμείναμε στο αρχέτυπο άντρας κτυπάει με το ρόπαλο τη γυναίκα και την τραβάει απ' τα μαλλιά (εθώρουν πολλά καρτούν)

    Η ουσία είναι μια.... Οι πλείστοι άντρες, έχουμε λλίο κόμπλεξ τζαι θέλουμε να νιώθουμε ανώτεροι σας. Εν για αυτό που πολλοί φοούνται τις έξυπνες-δυναμικές κλπ κλπ γυναίκες. Το μυστικό είναι, να έχει την άποψη της η γυναίκα αλλά να τη διοχετεύει με τέτοιο τρόπο που τον ππούλι (ο άντρας) να νομίζει ότι εν δική του ιδέα!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε συχχαίρω που το παραδέχεσαι........ :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι, η Ρόσα είναι γκικ στο θέμα αρωμάτων.
    Εγώ το ποέμ που λαλεί ότι εν το αγπημένο της, ενώ πάνω της είναι όνειρο, έβαλα το μια φορά να το δοκιμάσω τζαι δεν άντεξε καμιά μας! Ετρίφουμουν με τα γουάιπς για να καθαρίσω που το ζόλο.
    Τελικά επίστεψα ότι το άρωμα πρέπει να σου "κάτσει".
    Κατά τα άλλα, αρκετά καλά και σε γενικές γραμές κάθουνται μου τα αρώματα του ντιόρ. Αλλά εν που τες πιο ακριβές μάρκες γμτ!

    Για τους άντρες εν το σχολιάζω. Μεν το σκέφτεσαι, λάου λάου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συμφωνω. Το καθε αρωμα μυριζει διαφορετικα στον καθε ανθρωπο...

    υ.γ. εν το σκεφτουμαι...κουβεντα καμνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ποιον κορη μου... Αφου το διαισθανομαι... ηγγικεν η ωρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χχαχα ρε Γρούτα εμιλησες τιποτε με την μάμα μου;;; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. παραφράζω Joey:

    how you smelling?

    χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εγώ θεωρώ πολλά σημαντικό το να μυρίζει ωραία ο άλλος.εν στα πράματα που σου μένουν το άρωμά του επομένως εννεν κακό ούτε σε μειώνει ως γυναίκα και ως προσωπικότητα. απλώς προσθέτει σου. να πιέννεις πιο συχνά σε μπαρ πρας!τι σημαίνει εν μπορείς?:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @μπέστις
    όι εν φορώ τζαι μάλιστα συμπτωματικά εχτές είπαν μου πως μυρίζω τζίονσονς μπέιμπι τζαι εσκέφτηκα πως πρέπει να γοράσω άρωμα όπωσδηποτε ΣΥΝΤΟΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Ντάφοντιλ
    Τζαι εγω θεωρω το πολλά σημαντικο!! Εν τζαι ειπα οτι με μειώνει...απλα μονο για τουτο σχολιάζουν! Ενεν οτι εν μπορώ.....εν οτι δεν τα μπορώ. Βαρκουμαι τα αφορητα! Πονοτζεφαλιάζω...προτιμω κατι πιο χαμηλων τόνων.

    @Μαριλου
    Ε νομιζω τουτο ηταν η χαριστική βολή! ASAP θα ελεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Teleio to Hypnose alla perissotero gia xeimerini sezon stin Kypro - to kalokairi protimw pio elafry :)

    Kai pame sta comments gia to forema pou skeftesai gia ton gamo... oti se kolakevi POULLA MOU :) Leopar, lame, asimoxarta... oti agapas! Ektos pou nyfiko :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιες!!! Θενξ ρε φορ δε απρουβαλ! Λαμε λεοπάρ ιτ ις!!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή