Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Η θεία από το Σικάγο

Στο ινμποξ μου εφτασαν πριν λίο που την αδερφή μου την Ξιπ κατι φωτογραφίες ενος σγουρομάλλικου μωρού!!!! Εψες ουλλη νυχτα η αγωνία μου ήταν τεράστια! Ευτυχως υπήρχεν εγκυρη ενημέρωση που την Ξιπ (θενξ κόρη, λαβ γιου)

Οπως κάθε κυπριακή οικογένεια που σέβεται τον εαυτό της, ετσι τζαι εμας διπλα μας μεινισκει μια θεία μου με τον θειο μου. Εχουν δύο κόρες με τες οποιες, αν τζαι πιο μεγάλες, εμεγαλώσαμεν μαζι. Η μια εν ηδη μανούλα τζαι η άλλη εγινε σημερα για πρώτη φορά! Τουτη την μερα περιμένουμεν την ουλλοι εδω και πολλά χρόνια, τζαι κυρίως η ξαδερφη μου με τον άντρα της.

Τουτες τις μέρες η αδερφή μου η Ξιπ στελλει μου σχεδον καθημερινά φωτο της ξαδερφης μου με την κοιλιά στο στόμα!! Επίαν τζαι τα πεθερικά που την Κρήτη τζαι εκατσαν οι συμπεθεράδες εδω και δύο μέρες τζαι καμνουν πυρετωδώς παραδοσιακά Κρητικά κεραστικα για να τζερνούν αυριο.



Επηρα τα πρώτα μου δωράκια τα Χριστούγεννα τζαι τωρα επια τζαι επιασα πραματα για να της στείλω ακομα λια δωράκια.  Το ενα το δωράκι εν τουτο στην φωτογραφία δίπλα! Ναι! Άι αμ δι άντι δατ ροξ!!!Είμαι τζαι η "θεία που το Σικάγο" αλλά ευχομαι τουτο να μεν ισχύει για πολύ ακόμα, γιατι εκουράστικα να τα ζω τουτα ουλλα μέσω ήμεϊλ σε ενα ινμποξ.....









Με γέμιση κριμ τσιζ που εσκορπισεν λιο
παντου....αλλα οκέι.....



Εκαμα τζαι εγω καπ κέικς εψες τζαι τζερνώ! Εχουμε απλα σοκολατένια με γεμιση που κριμ τσίζ τζαι σοκολατένια με κριμ τσιζ φροστινγκ τζαι ινδοκάρυδο.



ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!

29 σχόλια:

  1. να σας ζήσει!!!!! :)

    χαραξε τον δρόμο σου σιγά σιγά τζαι ούλα ενά γινούν... :)

    υ.γ. εθυμίσαν μου σκυλάκια δαλματίαςδς;λνφφδξηκξδ
    (σόρυ, εστάξαν τα σάλια μου στο πληκτρολόγιο τζαι εσφόγκουν τα...) :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΩΩωωωωω μάναμου ρε να σας ζήσει :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σασ ζήσει! Να τα πολλύνετε! Τζαι στα δικά σου γρουσή μου
    Τζαι παρέτα μας με τες συνταγές...ετρέξαν τα σάλια μας τζαι επηραν τον κατήφορο...τζαι αιστο ετσι καλωδιακα εν μπορουμε να χορτασουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σας ζήσει Πρας μου. Καλότυχο και ευτιχισμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας ζήσει κορούα μου, πάντα χαρές η οικογένεια να έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχα τέλειο το φορμούιι:))να σας ζήσει πράς μου να εν πάντα υγειές τζαι χαρούμενο :))τζαι μακάρι να το δεις σύντομα:)) χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σας ζησει!!!

    Τουτο που ενω καμνεις διαιτα καθεσαι τζαι φτιαχνεις γλυτζιστικα που τρων αλλοι... :ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααα γι' αυτό ακουα εψές σσιπεθκιες!! ήταν οι συμπέθεροι που την Κρήτη! Να σας ζήσει το νέο μέλος της οικογένειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ώωωωωω να σας ζήσει! :)))
    Άτε, να πιάννετε σειρά... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Na mas zisei i mikroulla!!! sigoura epire pou to soi mas, sgouromalla je melaxrini!!

    Xip (proti stin anametadosi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σας ζήσει Πράς!!

    Που εν να έρτεις να φέρεις τζαι "πάμπερ" (για σένα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να σας ζήσει:))
    άτε ελπίζω σύντομα να μας γράφεις τα ευχάριστα απο εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Νονης
    Ευχαριστούμε!!!

    υ.γ. κοπιασε να τζεράσω!! Οταν ειμαι Κυπρο να καμουμε ανταλλαγη....αυγα εναντι καπ κέικς!!

    @Μαριλου, AEnima, Mάνα & Μουνλάιτ
    Ευχαριστουμε!!!!!!!!!!!!! <3 (χαχαχα που λαλει τζαι η νεολαία!)

    @Τάτσα
    Θενξ!!! Οι αληθκεια εν εχουμε μωρα στην οικογένεια τζαι πρεπει να τα πολλύνουμε. Προσφατα αποκτησαμε 2....πριν το πιο μικρο μας ηταν >11!!!
    Τζαι εγω κάμνω διαιτα κόρη! Απλα καμνω να τρων οι άλλοι για να μου περνά η πελλάρα!

    @Tall Girl
    χαχα ναι I rock!! :))) Θενξ!!!

    @Γρούτα
    Περνα μου έτσι η πελλάρα...it works! Ευχαριστούμε!!

    @Κολόνα
    Χαχαχ που να ησουν πριν κατι χρονια που εγινε ο γαμος στην Κρήτη!!! Τζαμε να εθώρες σhιπεθκιές!!! Ευχαριστούμε!! :)))

    @Ινβικτους
    Θενξ ντήαρ!!
    Ατε κορουδες, ακουσετε τον Ινβίκτους μας! Πιάστε σειρά!

    @Ξιπ
    Πρώτη τζαι καλύτερη!!! Στο σγουρομάλλα θα της δωκουμε τιπς! Στο μελαχρινη θα μας δώκει τζείνη! χαχαχαχ

    @Καϊσί
    Χαχα φανταζουμαι στην Κυπρο τωρα θα τα χρειάζουνται πολλοί εκτος που το μωρό! :)

    @Ράνια
    Θενξ μπέστι!!!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. teeeeeleeeeeiiiiaaaa!!! na sas zisei kori !!!! gero kai xamogelasto panta to morakoulinaki sas !!!! ela na polliniskoumen oi sgouressss!!!!
    me skorpismeni gemisi protimo ta!!! thx!!! (en xortanei me tpt tounto mati mou oso ta vlepo toso pio polla ta theloo)
    na sas zisei!!!
    i misirlou xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τζαι εσυ σγουρή α;;; :))))))
    Ελα γιατι φευκουν πολλα γλιορα! Πιανω πολλά καλές κριτικές τζαι εφαν ηδη τα μισα τα λιγουρια δαμε!!

    Να'σαι καλα κόρη!!
    χχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολλές ευχές για το μωράκι... μη σου μπαίνουν ιδέες να πετάσσεις γλάστρες σε καμιά εικοσαριά χρόνια!!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κούλλης Κατσικούταλος9 Μαΐου 2012 στις 10:17 μ.μ.

    Να σας ζήσει, να το χαίρεστε.
    Άτε, να πιάννουν σειράν οι ελεύτερες!
    Άτε τζαι νάρτουμεν τζαι στα χαρτώσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Na tous (sas) znsei kai panta me ugieia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να σας ζήσει! Αν θέλω τζαι που τα δυο γλυκά εν να με πεις λισιάρα; Δεν ξερω τι να διαλέξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Κούλης
    Ναι ναι να πιανουν σειρα! Χαρτώσια;;;; τρε μπανάλ!

    υ.γ. Νομιζω πρεπει να καμεις ένορκο δηλωση να αλλάξεις το επιθετο σου!

    @Αλτερ
    Θενξ!!!! :))))

    @Σμιλι
    Ευχαριστούμε!
    Εμειναν 3 με το κοκονατ που πάνω! Θα σου καμω μια ντουζινα που το καθένα εις ανταλλαγή του σελιδοδείχτη! :))))

    @Ποστ
    Θενξ πούλλλλα! (to quote you! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να σας ζήσει! Άτε τζαι σύντομα να γίνει η θεία πάσης Κύπρου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εφώναξεν μου κανένας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καίτη μου όι, εν σου εφώναξεν κανενας!!!


    (χαχαχα που την εθυμηθηκες οποιος τζαι να είσαι!χαχαχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή