Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Σάιζ μάττερς

Για πρωτη φορά αγαπητοί αναγνώστες θα ποστάρω 2 φορές μέσα στην ίδια ημέρα. Στο κάτω κάτω εν γίνετε να αρχίσει η εβδομάδα τζαι το μπλογκ να έσhει βαθυστόχαστο ποστ.......

Είμαι εγκλωβισμένη. Ναι εγκλωβισμένη τζαι μάλιστα μέσα στο ίδιο μου το διαμέρισμα, τζαι τουτη την φορά όι που χιονοθύελλα. Έξω γίνετε το ετήσιο Γκρίκ Φεστ του Σικάγου. Ο δρόμος εν κλειστός για περίπου 3-4 μπλοκς (όι μπλογκς) τζαι στην κάθε πλευρα έσhει τζαι λάιβ ορχήστρα.Σκέφτου ουλλα τα Κυπριακά τζαι Ελληνικά παναύρκα μαζεμένα μαζί τζαι έδωκες μέσα. Να επουλούσαν τζαι μάντολες ή παστελάκι που τερατσόμελο, να πω μάλιστα, αξίζει να κατεβώ. Θυμίζει μου έναν θείο μου που μας ελάλεν ότι στο χωρκό του εκάμναν το χωρό του καϊσhιου (ελπίζω να μεν αψιουρίζετε τωρα μες την μέση της νύχτας το Καϊσιν) τζαι επεριπαιζεν μας ότι εφκάλαν τζαι μιαν κοπέλα Μις Καϊσι....Τωρά που το σκέφτουμαι να τους πω την ιδέα δαμέ. Να φκάλουν την Μις Σαγανάκι ή Μις Φλέιμινγκ Τσιζ στα αγγλικά ή έστω την Μις Γύρο, Μις Τζάιρους στα αγγλικά.

Εχτες την νύχτα που ήρτα που το λαπ με το ζόρι ήβρα πάρκινγκ στο πάρκινγκ μου. Τα Σαββατοκυρίακα για όσους εν πληρώνουν με τον μήνα όπως εγω εν μόνο $4 για ουλλη την ημέρα. Για Σικάγο εν σαν να τζαι εν δωρεάν έτσι τιμή. Εχτες τζαι σήμερα, εν $12!!!
Μέχρι να περπατήσω έπεσα πάνω σε μια ελληνοαμερικάνα ντυμένη υπερπαραγωγη που επερπάταν 3 βήματα ανά ώρα γιατί έστελλε ες εμ ες τζαι ποξω που την πόρτα του διαμερίσματος έκαμνε σοσιαλάιζ ο γνωστός ελληνοαμερικάνος αστυνομικός της γειτονιάς. "Χαλλόου κκκουκκκλα!" λαλεί μου με προφορά Καλομοιράς. "Χαλλόου τί κάνεις". Καλά σγουίτι γιου;" Καλά και εγώ" τζαι επία σπιτι. Είπα δεν θα φκω γιατί μετά πως να ξαναέρτω πίσω σπίτι;;; Πως να αντιμετωπίσω τα Αμερικανάκια να τρώων γύρους τζαι λουκουμάδες τζαι να χορευκουν καλαμαθκιανους;; Πως να αντικρίσω τους ελληνοαμερικάνους που ήρταν υπερπαραγωγή;; Πως να αντικρίσω τες ορχήστρες που που το "έκκο" το πολύν τρίζουν οι ουρανοξύστες της πόλης;;;

Είπα λοιπόν θα αδράξω την ημέρα τζαι θα κάμω τζείνα τα όουτμιλ ρέιζιν κουκις που έβαλα στο μάτι. Αλι αλι και τρισαλί, εξίασα ότι εκαμα ελιόπιττες την προηγούμενη Κυριακή τζαι έλλειψεν το αλεύρι τζαι εξίασα να φέρω άλλο. Οκέι καλό νοου πρόμπλεμ, θα κάμω τον κεϊμά που εξιπάγωσα κάτι πιο "μπελαλίτικο". Αντί μπιφτέκια θα το κάμω κουπέπια!! Χατες ευτυχώς είχα σπίτι κλιματόφυλλα γιατί είμαι μια προκομμένη κορουδα. Στην κουζινά που το βάθος ακούνταν οι ορχήστρες. Ε ρε τζαι τρίζουν τα κόκκαλα του Ζαμπέτα τζαι του Τσιτσάνη..... Απαναγια μου τζαι σαν ετύλια το πρώτο κουπέπι εκτελουσαν  Θεοδωράκη....Μίκη κουράγιο!

Επιασα λοιπόν τζαι εγώ τα κλιματόφυλλα, μάρκα Κρίνος που το ελληνικό/ιντερνασιοναλ τζαι πολυαγαπημένο σουπερμάρκετ. Τα φύλλα εν ψημένα τζαι εν μέσα σε αλάρμη. Εν τζαι εν Κύπρος δαμέ να έσhεις θεία να σου φέρνει φρέσκα. Τέλοσπαντων έβρασα τα ξιαλμυρίσουν. Γενικά που την Κρινος εν έχω ιδιαίτερο προβλημα. Η τασhιη τους εκαμε πολλά ωραίες τασhιηνόπιτες (τζαι έχω τζαι βαζουδιν στο ψυγείο για επανάληψη της συνταγής). Όμως εν κατάσταση τουτη αγαπητη εταιρεία Κρίνος;;;;

 

Τζαι μετά λαλεί σου σάιζ ντας νοτ μάττερ! Μα ανταλώς ιτ ντας νοτ μάττερ σιόρ;;;;; Εν κατάσταση τουτη;;;;; Επίεν του φένγκ σhούι τον κουπεπιών μου......... Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ.
Κύριε Κρίνε μας δις ις αναξέπταμπολ! Τζαι εν τζαι λίο σκλερα τα γέριμα. Άτιμη ξενιτεία....εν κανει που το ψωμί σου εν πικρό, εν τζαι το κλιματόφυλλο σου σκλερό!!

Τελοσπάντων έκαμα τα κουπέπια μου. Τζερνώ μπαι δε γουέι.



Τζείνην την ώρα ήθελα να με πιάσει κάποιος να μου πει "Ελα κόρη Πρας τί κάμνεις;" Τζαι να απαντήσω με υφάκι "Τυλίω κουπέπια ρε, εσύ". Εχω το καημό να πω έτσι ατάκα....Τραχαναν επειδή εν απλώνω, το τύλιμα των κουπεπιών ις δε νεξτ μπεστ ατάκα.





Ουφφου τζαι τωρά σαν σας γράφω ακούετε το "ααααααααα ααααααα αααααααα ααααα, χρόνια τωρα μακρια σου λιώνω". Ευτυχώς η ώρα 11 θα το διαλύσουν. Θα ταππππώσω καμιαν ταινία αλλόπως, οξά το γιουτιουπ;;; Οξα να μάχουμε πάνω στο ιΦόουν με τον ήχον στον μαξ;;; Επέρασα τζαι τα νέα στάδια των Ανγκρισμένων Πουλιών τζαι έκοψα τζαι απέραντα φρουτα στο Φρουτ Νίντζα.

Εγω εμεγάλωσα με τα λαϊκα τζαι τα ρεμπέτικα λόγω Πρασινοφάδερ, τζαι αρέσκουν μου τζαι νευριάζω αμαν τα σφάζουν....
Ελάτε ένα βίντεο δαμέ που Ζαμπέτα....που τα αγαπημένα μου που μιαν εκτέλεση που μια πρόσφατη συναυλιά. Θυμίζει μου όταν είσhεν ο φάδερ την ταβέρνα τζαι επιαίναμε. Ήταν που τα σουξέ του φάδερ. Αφιερωμένο λοιπόν στον φάδερ που του αρέσκει  η Γιώτα Νέγκα.

Καλή εβδομάδα σε όλους!!!

23 σχόλια:

  1. Ανταν τζιαι είδα τον τίτλον εσκέφτηκα 'WE'RE DOOOOOOOOOMED!', αλλά ευτυχώς εν αλλού που το πήρες :D

    Απαράδεχτος ο Κρίνος (-ήντα κρίνεις ρε, είσαι ο Κρίνος; -ναι ρε -α, οκκέι) ήντα σκέδιον εν τούτο με τα assorted sizes κληματόφυλλα; Άσε που νομίζω πως ήταν τζιαι ζωντανά. Η φωτογραφία που έshει πολλά μαζί εν θολή, μάλλον εκινούνταν, εβουρούσαν να σωθούν που το χογλαστόν το νερόν!

    Νευριάζω τζιαι γω άμαν εκτελούν όμορφα τραούθκια, αλλά τι να κάμουμεν; Πληρώνουνται για να τα εκτελούν!

    Υπομονήν Πρας, Greek Fest είναι, θα περάσει hopefully! :)

    Εναλλακτικά, ρέξε που το πλοκ μου τζιαι βάλε τα τραούθκια που ανέβασα τες τελευταίες μέρες ττάππον. Νομίζω εννα βοηθήσουν κάπως. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε, ΠΕΘΑΙΝΩ να τυλίω κουπέπια!!!! Αχαχαχαχα!! Σοβαρά τωρά και, ναι, σάιζ και ομοιομορφία στην κατσαρόλλα μάττερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η "μις καϊσίν", η "μις μέσπηλον", η "μις παπουτσόσυκον" κλπ πάσιν τζαι σε "μις γιούνιβερς" φάση μετά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. parolo pou eshei tosa xronia pou efya pou thn amerikh vlepw orismena pramata den allaksan... akoma sklira ekeina ta klimatofylla tou krinou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχα! Που ήμουν πίσω Κύπρο μιαν μέρα επιάσεν με τηλ μια φίλη μου σαν ετύλια κουπέπια τζαι είπα της το τζαι ενόμιζεν επερίπεζα την!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια είναι η μις Καϊσιν!!!!

    Ποιά εν τούτη που οικειοποιήθηκεν τον τίτλο μου θέλω να ξέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. omg εν το ήξερα ότι γίνουντε έτσι πράματα στο Σικάγο,μάναμου μάναμου μπορώ απλά να φανταστώ τη φάση εντ ιτς σκέαρι!Καλά έκαμες και είπες να μεν φκεις και να κάμεις και κουπέπια μάλιστα,έρκουμε κόρη εν το αγαπημένο μου φαϊ και εννοείται ενιξέρω να κάμνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έπρεπε να πιάσεις τον ΠαΣχιΦα (εν όπως την κόκα κόλα, πάει με όλα) τζαι να τον πάρεις να γνωρίσει τον "πολιτισμό" μας. Να του μάθεις τζιόλας να λαλεί "έκω τρία αρκίδια". :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. she
    e nai kori. size matters. pouloun tze magnites tzame sto greek fest?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα τι νοικοκυρά είσαι ρε πρας! εν καλά τα κουπέπια αλλά εν ξέρω να τα κάμνω!

    greek fest!! και εν επήες? εγώ βρίσκω τα πολλά καλή φάση τούντα παναύρκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Τουίστεντ
    Τί ενόμισες; Εγώ είμαι σεμνή κοπέλα.

    Απαράδεχτος ο Κρίνος! Εν θωρείς έκρινα τον. Ναι εν θολη γιατι εν την εφκαλα καλα....εν ηθελα να παω κοντα γιατι ηταν ζεστον....

    10:59 ετελειωσαν οι τραουθκιες ευτυχως!

    @Κορίνα
    Ε μα σορρυ, μετα χαλα το φενγκ σουέι των κουπεπιών τζαι αν δεν τα πετύχεις εν τζαι φταίεις....

    @Ινβ
    Ρε νομίζω έσhει Μις Μέσπηλον Ιντερνάσhιοναλ κάθε χρόνο....Θα φκάλουμε τζαι Σταρ τζαι αναπληρωματικές.Θα εν υπερπαραγωγή!!

    @Δρ Πριχτης
    Χαχαχαα εν σταθερη αξία (νοτ) τα κλιματοφυλλα του κρίνου! Γουέλκαμ το δε μπλογκ

    @Ροσα
    Ε όι....θέλω τζαι εγώ!

    @Καϊσιν
    Εννοείται οτι θα έσhεις τον τιμητικό τίτλο εσυ εφόρου ζωής....

    @Ντεφ
    Ο ΠαΣχιΦα με βάσει των τελευταίων εξελίξεων, εν έσhει 3 ουτε 2...το πολυν μισό... Ετω τζαι τι κουπέπια θα χασει.....

    @She
    χαχαχα! Ελληνοαμερικάνικους όι. ΛΟΛ αλλα θα έρτω τα χριστουγεννα αν θελεισ Σικαγοέζικον

    @Ράνια
    Με τα πολλά χρονια σικκιρτάς που το Γκρικ φεστ τζαι εν παέις....Εγω μπορεί να είμαι για τα πανηγύρια, αλλά ενεν τουτα που εννοεί η εκφραση! :Ρ
    Ναι είδες αντα νοικοτζυρά είμαι....Αξιος που θα με πάρει! (κλασσικ κυπριακο...επίαινε να το πω εν εγίνετουν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. en eksanatiliksa koupepia i en athimoumai an etiliksa...i alithkia en o kamos m na kamw tziai anthous!fae llia tziai gia mas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ιγκολάι
    Παραδίδουμε μαθήματα. 1-800-Πρασιναδα.
    Ανθους θελω τζαι εγω πολλά να κάμω αλλά που να τους έβρω;;; Ουφφου

    @Πασχαλίνα
    Κόπιασε ρε ένιτάιμ. Εμένα η πόρτα μου εν ανοιχτή! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. eixa anthous mes tin avli m pou efitepsa kolotzia sto laxanokipo m alla en eksera na tous ekmetalleftw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ιγκολ.
    μεν μου λαλεις έτσι πραματα τζαι δυσπιρκώ!!

    @μαριλού
    Εν μπορω να πω οτι εν η σπεσιαλιτε μου τα κουπέπια (καταφέρνω καλύτερα τα γεμιστα, και δη το κρεμμύδι το γεμιστο που εν το αγαπημένο μου). Χμ...θα το εχω στα υποψη οτι σου αρέσκουν για το θεατρικο τσιζκέικ πάρτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εφύρτηκα μόλις τα είδα, τυλιμένα και ατύλιχτα το μικρό και το μεγάλο!!!! :-))))

    καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ να δεις πόσον εφύρτηκα που τα μισά ήταν σαν την σημαία του Καναδά τζαι τα αλλα ήθελες μικροσκόπιο για να τα δεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο φάδερ είχεν ταβέρνα...
    Ο ΦΑΔΕΡ ΕΙΧΕΝ ΤΑΒΕΡΝΑ !

    Πόσον πιο επικός μπορεί να ένι...

    Εν καλα τα φεστιβαλ, θέλει προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χαχαχαχαχα Ναι είδες που τι επικόν πλάσμα έχω τα μισά γονίδια;;;; Ειχεν ταβέρνα για πάρα πολλά χρονια μέχρι προσφατα. Δυσκολο να δουλεύκεις νυχτα.

    Τα φεστιβαλ εν καλά....αλλα το συγκεκριμένο θα εμπορουσε να ήταν κάτι πολλά ωραίο, αλλά απλά κάμνουν το για να μαζευκουν χρήμα τζαι τιποτε άλλο δυστυχως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα εν πολλά ωραία τα κουπέπια σου Πρασ! Θα τα πάρω αύριο λαπ με γιαούρτι φάγε!

    Ανθούς βρίσκεις δαμέσα ειδικά στα φάρμερς μάρκετς είδα... Pumpkin flowers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θένξ Κ.Β μου για το δημόσιο βόουτ οφ κονφιντενς!! Με γιαουρουδιν εν ότι πρέπει!!!

    Ουφφου θέλω ανθους.....τζαι συνάχτου να ανακαλύψουμε....ε κάμουμε εννοώ...τασhινόπιττες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κόρη ναι να τες κάμουμε όπως του Σίγμα τούτην την φορά...ή τουλάχιστον να προσπαθήσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή