Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Μπλογκοπαίχνιδο - Συμμετοχές

Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζω τις 27 συμμετοχές!!!! Ψηφιζουμε στο poll στο πλάι μέχρι την Κυριακή 21 Απριλίου! Την Δευτέρα θα αναδείξουμεν τη νικητήρια συμμετοχή και τις ταυτότητες των δημιουργων.

Ευχαριστώ όλους οσους συμμετέχουν!!! 

Υ.Γ. Αν κάποιος απο τους συμμετέχοντες θέλει να κάνει οποιαδήποτε αλλαγή στο φόρματ ή στην επιλογή περιγραφής μου, παρακαλώ να μου πει με ήμεϊλ.

Y.Γ2. Απντέιτ! Εγιναν 28 οι συμμετοχές

Y.Γ.3 Εγιναν 29 γιατι εξιασα 1!!! Απολογουμαι! Ο/Η 29ος θα κερδισει δωρο ειτε κερδισει ειτε οχι! 

1. Ποίημα
Έλα στην αγκαλιά μου


Έλα στην αγκαλιά μου,
μικρό μου.
Έλα κοντά μου.
Τα χέρια μου σου χαϊδεύουν τα μαλλιά
σαν κουλουριάζεσαι στην ποδιά μου.

Έλα γλυκό αγοράκι μου,
κοιμήσου.
Άσε το όνειρο να σε ταξιδέψει.
Αφήσου.
Εγώ θα σε κρατάω αγκαλιά,
όσο η καρδιά  θα αρμενίζει σε πέλαγα βαθιά..

Και σαν ξυπνήσεις
θα σε πάω στην αμμουδιά.
Να παίξεις με την άμμο, τα βότσαλα,
τη μοίρα, τον άνεμο και τα όνειρα.
Και εγώ θα σε κοιτώ.
Παίξε αγοράκι μου.
Φτιάξε ένα κάστρο για μένα..
Θα κρύψω εκεί όλη την αγάπη μου για σένα.
Κι αν το πάρει η θάλασσα, μη στεναχωρηθείς.
Γιατί τότε η αγάπη μου θα γίνει στάλα.
Θα λάμπει για πάντα κάτω από τον ήλιο
και θα σκορπά χαρά.

Έλα τώρα.
Βράδιασε.
Έλα πάρε το χέρι μου και πάμε.

2. Φωτογραφία 
By the sea















3. Πίνακας 























4. Πίνακας
Old Age




















5.  Χειροτεχνία - σμιλί
















6.  Ψηφιδωτά



7. Καρέκλα απο χαρτόνι
























8. Ποίημα

Εψες αργά σαν έβοσκα στον μπλοκερ την λιακάδα
εδωκα πάνω σ'ενα  ποστ στο πλοκ της Πρασινάδας
ηβρεν ιδέαν αξιππα διάθεση να αλλάξει
Τζαι την ιδέαν δκο π
pαλιες έκαμνε την τζαι πράξη
παιχνιδην να αρκεψουμεν λιον να ξιαστουμεν
την κρίση να αφήκουμε
 μ'αλλα ν'ασχοληθούμε
τον καλλιτέχνη  εαυτό να φκαλουμεν στην φοραν
ψηφίζουμεν κερδίζουμε έταξαν μας τζαι δώρα
εν το επολλοσκεφτηκα μα αν παίξω τζαι γιω ιντα
θκεβαζω τζαι τα σχόλια , ερεξαν τα πεήντα 
Η κριση εν η μια μερκα μα η ζωη μας φεφκει
χωρις να ξέρεις  αύριον τι θα μας μαηρεφκει
γι'αυτον σσιονοστε τις πογιαν βαρτε στο μαύρον χρώμαν
τζαι την μιζεριαν θάψε την βαθκια μέσα στο χώμαν

9. Φωτογρφία
Sunset in Nicosia















10. Tούρτα 
Παπαρουνίτσα

















11. Καρέκλα απο βαλίτσα
















12. Κέικ
Σοκόλαση

















13. Χειροτεχνία - Κοσμήματα

















14. Φωτογραφία
Σάιενς 
















15. Στρατιωτης





















16. Ποίημα

Η Πατρίδα της Ελπίδας

Τι είναι μανούλα η πατρίδα;
Ρώτησε μια και δυο η Ελπίδα.

Η μανούλα της Ελπίδας είναι σκυφτή και σκεφτική.
Η πατρίδα, πρόδωσε τους παππούδες και τις γιαγιάδες της.
Πρόδωσε τους γονείς της.
Τώρα προδίδει τα παιδιά της.

Η ίδια δεν νιώθει προδομένη.
Νιώθει απελπισμένη,
Νιώθει αγανακτισμένη.
Ευχαρίστως θα κατακρεουργούσε την κάθε ένοχο.

Εμβατήρια, ύμνοι, ξύλινοι λόγοι, παρελάσεις.....
Ευμάρεια, ήλιος, θάλασσα...
Καταστροφή...

Η μανούλα της Ελπίδας δεν έχει πατρίδα.
 Η μανούλα της Ελπίδας μπορεί να χτίσει παντού ότι θέλει.
Φτάνει να μην την εμποδίσουν.
Φτάνει να έχει την Ελπίδα της μαζί, όπου κι' αν πάει.
Φτάνει να μην της πάρουν την Ελπίδα της.

Η πατρίδα μου, είσαι εσύ.

17. Πίνακας
(το χρυσό πραματούι εν άσχετο είπεν ο/η δημιουργός)















18. Τούρτα Barbie























19. Ποιήμα










Tess

I loved my Angel

But I married the Devil


Morality was my witchcraft

Immorality my Bible


My sunflower youth deceived me

My wedding bed nailed me


My crime was prayer

For tomorrows never came


The road was paved with guilt

And in the night tears crept in


Humans, what have you done to my soul?

Mother, why did you not warn me at all?


Now torned and withered my lifeless body roams

Its only happiness the eternal journey home


That sweet guillotine which will part me from my Angel

That sweet knife that danced with my Devil.


Now its time to part this ancient place,

For justice was refused unto me for people's sake.


Thus my love for my Angel shall live for ever more,

And my memory with passion shall shame the Devil.


Τες ντ'Ουρμπερβίλ


Αγάπησα τον Άγγελο

Μα παντρεύτηκα τον Διάβολο


Η ηθική ήταν το ξόρκι μου

Και η ασυδοσία το Ευαγγέλιο μου


Τα ηλιόλουστα νιάτα μου με εξαπάτησαν

Στο νυφικό κρεβάτι μου με κάρφωσαν


Το εγκλημά μου ήταν η προσευχή

Για τ' αύριο που δεν ήρθαν την αυγή


Ο δρόμος υπήρξε στρωμένος με ενοχή μονάχα

Και τα δάκρυα σαν Ερινύες κοντοζυγιάζουν τα βράδυα.


Αχ άνθρωποι, τι κάνατε στην άμοιρη ψυχή μου,

Αχ Μητέρα, πως μπόρεσες να μη μου πεις κουβέντα πριν να δω τη φυλακή μου;


Τώρα ξεσκισμένο το μαραμένο άψυχο σώμα μου περιπλανιέται στην γη,

Η μόνη του ευτυχία είναι το αιώνιο ταξίδι


Αχ, αυτή η γλυκιά καρμανιόλα που θα με χωρίσει από τον Άγγελο μου

Αχ, αυτό το γλυκό μαχαίρι που χόρεψε με τον Διάβολο μου.


Τώρα ήρθε η ώρα να εγκαταλείψω τον αρχαίο αυτόν τόπο,

Όπου η δικαιοσύνη με περιφρόνησε για το καλό του κόσμου.


Μα και πάλι θα αγαπήσω αιώνια τον Άγγελο μου,

Και θα λησμονήσω με πάθος τον Διάβολο μου.


20. Κείμενο

Ανήκω στην κοινότητα των μπλόγκερς, περίπου εδώ και ένα μήνα. Θα ήταν πρέπον να τονίσω ότι στα μπλόγκς, στα κυπριακά μπλόγκς ειδικά, είμαι μυημένος εδώ και χρόνια σαν αναγνώστης.

Ξεκίνησα να διαβάζω μετά από την παρότρυνση ενός φίλου, ξεκινώντας από τα πιο γνωστά, όπως τη Φουκού. Σιγά σιγά, μετακινήθηκα προς πιο άγνωστα μπλόγκς, που είχαν πιο προσωπικό ύφος. Τα συγκεγκριμένα τα ονομάζω Μπλόγκς Προσωπικού Ενδιαφέροντος . Σαν αναγνώστης προτίμησα να κρατήσω αποστάσεις, τηρώντας ένα κανόνα. Να μην σχολιάζω ποτέ κείμενα. Η εμμονή μου τούτη (με δυο εξαιρέσεις), είχε την ρίζα της στο γεγονός ότι πίστευα ότι τα σχόλια επηρεάζουν αρνητικά την "αυθεντικότητα" του μπλόγκερ. Η αντίθετη άποψη φυσικά, λέει ότι, ποιος ο λόγος να γράφεται ένα μπλόγκ αν δεν θα σχολιάσει κανένας? Είναι ένα μεγάλο θέμα για συζήτηση και δεν είναι ο σκοπός του κειμένου.

Πάντως έμεινα έκπληκτος. Ο όγκος και μόνο των κυπριακών μπλόγκς  ήταν τεράστιος. Δυσανάλογα μεγάλος με τον πραγματικό μας αριθμό. Αλλά και οι απόψεις τους είχαν μεγάλη γκάμα και ποικιλία. Και  η ύπαρξη τους (σας) ήταν καταλύτης στη δική μου απόφαση να ξεκινήσω το δικό μου μπλόγκ και η αιτία για το συγκεγκριμένο κείμενο.

Αντιλαμβάνομαι φυσικά, μέσα από τις αναρτήσεις σας, ότι αρκετοί έχετε γνωριστεί και στην πραγματικότητα. Και φυσικά ότι μέσα στην μπλογκόσφαιρα έχουν σχηματιστεί συμμαχίες και έχθρες, έχουν τραβηκτεί γραμμές και έχουν εδραιωθεί συμπάθειες και αντιπαλότητες. Θα ήταν ανόητο να περιμένουμε σαν άτομα κάτι διαφορετικό. Η μπλογκόσφαιρα στο κάτω κάτω είναι,  (όπως πολύ σωστά αναφέρεται σε σχόλια κυρίως), μια σμικρυμένη απεικόνιση της ζωής.

 Όμως ζούμε σε ένα κόσμο που βομβαρδίζεται καθημερινά από εικόνες και ήχους. Και τούτη η πραγματικότητα, μας αναγκάζει, ακόμα και τους πιο κυνικούς  ανάμεσα μας, να παραδεχτούμε την ομορφιά των μπλόγκς. Υπάρχει ένας λυρισμός στο να διαβάζω τα κείμενα αγνώστων, μια μαγεία αναμονής ως την επόμενη ανάρτηση τους. Από το βίωμα και το όνειρο, στην ιστορία και την μυθιστορία, από το αληθινό στο ψεύτικο, κάθε ανάρτηση, κάθε λάθος, κάθε εξομολόγηση, κάθε βίτσιο, είναι μια μικρή λογοτεχνική αποκάλυψη. Μια μικρή προσωπική επιφώτηση. Και είδα πραγματικά χαρούμενος, πόσο πιο κοντά είμαστε οι άνθρωποι, πέρα από τους στενούς μας κύκλους. Ότι πίσω από τις μάσκες της καθημερινότητας , υπάρχουν συνειδήσεις στιβαρές. Και κυρίως πόσο εύκολα, μπορούν τα λόγια μας, μέσα στην άγνοια μας, να επηρεάσουν άλλες συνειδήσεις.

Η "ποίηση" του Acera, ο σουρεάλ σολιπσισμός της Βεατρίκης, οι προβληματισμοί της Μάνας, ο νόστος της Post-Babylon, ο μπλέ πεσσιμισμός του Unshaved Bastard, o καυστικός σαρκασμός του Skonte, η αισιοδοξία της Πρασινάδας, τα διηγήματα του Αστροναύτη, οι μαγικές αφηγήσεις της Neerie, οι τέσσερεις γωνίες του Ίντερνετ by Invictus, ο ρεαλισμός της Sike, τα παραμύθια της Νεράιδας, ο πυκνός μινιμαλισμός του Εύρου και ΔΕΚΑΔΕΣ άλλοι, παλιότεροι και νεότεροι μπλόγκερς, είναι ο καθένας μια μοναδική αποτύπωση ζωής. Ζωές που ενώνονται και διασταυρώνονται. Η διαπίστωση μου, έχει να κάνει ακόμα και με μπλόγκερς, με τους οποίους έχουμε εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις. Ίσως και κάτι παραπάνω.

Ο κόσμος είναι άγριος και αυτή ειν’ η γητειά του

Μ’αυτό μας κάνει άνθρωπους, στη φόρτσα του πελάγου

Τα κύματα σηκώνονται, καυγάς και διαφωνία,

Μ’αυτό μας κάνει άνθρωπους, νησιά στην τρικυμία.


Είμαι ο Πανίκκος, είμαι μπλόγκερ και σας αγκαλιάζω όλους.

21. Puzzle, 3000 pieces
















22. Mαγειρική

















23. Μαρμελάδα

















24. Μαγειρική
Το χαμογελαστό αγγουράκι με τα μεγάλα φκιά





















25. Γλυπτό σε πέτρα






















26. Χειροτεχνία-Κλουβι με μπλεχτά πουλιά






















27. Ορχιδέα που ανθίζει για δεύτερη χρονια





































28. Πίνακας - Summer Carnival














29. Πίνακας










38 σχόλια:

  1. Τελικά μαζευτήκαμε πολλά ταλέντα εδώ μέσα :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες τι μεγέθη καλλιτεχνών και τί ποικιλία δημιουργημάτων;;;!!!!! :)

      Διαγραφή
  2. To 7 εν το κατάλαβα άρα εν του ΙΤα σίουρα τζιαι επίσης εν θωρώ καμένο κέικ πράμα που καταγγέλω και καταδικάζω δημόσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ο,τι εν καταλάβεις δηλαδή σημαινει εν ο ΙΤας;;; Ταυτοτητες θα αποκαλύψω την Δευτέρα! :)

      Η καταδικη σου εκαταγράφτηκεν! :Ρ

      Διαγραφή
  3. Ήταν μεγάλος πειρασμός το αγγουράκι αλλά στάθηκα στο ύψος των περιστάσεων και ψήφισα αξιοκρατικά. Ένιωσα όπως τον Θεοφάνους όταν εψήφισε την Νίνι αντί την Ήβη Αδάμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θελει αρετή και τόλμη η αξιοκρατία! :)))

      Η αληθκεια είναι οτι δεν θα ψηφισω εγω γιατι ξερω ποιος εκαμε τι, αλλα αν επρεπε ηταν να δυσκολευτώ.

      Διαγραφή
  4. Ουφ τι να ψηφίσω. Έσιει αρκετά που μου αρέσκουν. Εν γίνετε να ψηφίσω θκιο; Εν δικαιούμαι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eιπα να μεν αφησω μαλτιπολ βοουτινγκ ράιτς γιατι μετα θα νικησει τζεινος που θα ψηφισει τον εαυτό του τις παραπάνω φορες!

      Διαγραφή
  5. Η τούρτα μπάρπι εν ο φουτούρ προsh που λέμε;; βλ. 2021!


    και διευκρίνηση: το τελευταίο εν πίνακας οξά αληθινή;;

    υ.γ. κολώνα, θέλω να μου πεις αμέσως πού να έβρω ημιστροντζιυλή φόρμα για κκέηκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία εν φώτο που αληθινή ορχιδέα στο σπιτι καποιου/ας μπλόγκερ.

      Υ.Γ. ΑΠοκαλυπτήρι που Δευτέρας λαλούμεν!

      Διαγραφή
    2. περιπαίζεις με! ώσπου να απαντήσεις εκατέληξα στο συμπ ότι εν πίνακας τζιαι μάλιστα με λάθος: το τραπεζάκι εν συνεχίζει προς τα αριστερά!

      χεχ

      Διαγραφή
    3. χαχαχα θα θκιεβάζει το κομμεντ σου ο/η δημιουργός τζαι θα ενθουσιάζεται!!!!

      Διαγραφή
  6. Ένεν μπλόγκ δαμέσα πιον, εν το σάιτ της Μπιενάλε :P

    Ποιος/ποια παίζει Warhammer!!??? Να φανερωθεί asap!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες ταλέντα δαμέσα δα;;!!!!! :))))) Φανερώματα που Δευτερας λαλουμεν!!

      Διαγραφή
  7. όποιου/όποιας εν η ορχιδέα, να τηλ στη μάνα μου αμέσως!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εισηγούμαι να βάλεις ticket στην είσοδο. Κάθε Refresh τζαι δεκάευρω!

    υ.γ. πάλε εν εμφανίζει την ανάρτηση στα μπλογκ ρολλς. Είπε να δείξει ο blogger το δικό του ταλέντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ε όι τζαι δεκάευρω! Εχει κρίση! :Ρ

      Υ.Γ. Ασε τζαι το πολ καμνει νερά τζαι τα μπλογκ ρολ τζαι γενικά σημερα! Ελπιζω να συμμορφωθεί!

      Διαγραφή
  9. Μα μόνο 1 δικαιούμαστε να ψηφίσουμε;;;; εννά πρέπει να τα δω πολλές φορές καλό γιατί αρέσκουν μου διάφορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο ενα δυστυχως.....Μετα εν θα εφκαίναμεν που μέσα... Οντως δύσκολη αποφαση!

      Διαγραφή
  10. εν πρέπει να μαντέψουμε ποιος έκαμε τι? - sorry εν παρακολουθώ τον τελευταίο καιρό!

    ξέρω ποιος έκαμε το 15 και το 23! τι κερδίζω?:p

    Rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά ψηφιζουμεν το αγαπημένο μας ρε Μπεστυ! Τζαι μεν καμνεις αποκαλύψεις! :ΡΡΡ

      Διαγραφή
  11. εν έκαμα τίποτε:p

    εψήφισα! αλλά τα φαγώσιμα έχουν disadvantage..πρέπει να τα δοκιμάσουμε για να είμαστε αντικειμενικοί κριτές!

    Rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω! Με εξαιρεση το αγγουράκι, που οκ...εν φαγωσιμο αλλα αγγουράκι! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Σκέφτηκα κι εγώ το ίδιο ότι αν δεν δοκιμάσω τη μαρμελάδα πως θα την εκτιμήσω; και το αγγουράκι μην το λες, είναι χωραφιού ή θερμοκηπίου; τα κουνουπίδια του είναι ξιδάτα; προκύπτουν σοβαρά αναπάντητα ερωτήματα...

      Διαγραφή
    3. Αν κρινω που το χρώμα τζαι το texture, το κουνουπίδι εν ομο! :P

      Διαγραφή
  12. Τόση χαρά για την ορχιδέα αλλά εν τζιαι θωρώ να την ψηφίζει κανένας! Τς τς τς τς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χωρίς να δκιαβαζω τίποτε που τα πουπανω σχόλια έτσι με βιαστική ματιά σου λέω ότι το αγγουρι εν άψογο! Τώρα που θα βρω ώρα θα δω και τα υπόλοιπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mα αδε καλέ μου σουξέ το αγγουράκι!! Δε τα καλα οταν εχεις καιρο τζαι ψηφισε! :))))

      Διαγραφή
  14. Ου μα εγω τωρα ειδα το ποστ! Εψηφισα!

    (Αν θελει κανενας ττιπς για ορχιδεες να αποταθει σε εμενα. Εγινα μάστρος στην φροντιδα τους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά λαλώ δηλαδή οτι είμαι θύμα μποΐκοτάζ!!

      Ευχαριστούμε για την ψηφο!!!:)

      Διαγραφή
  15. Έκατσα εθκιάβαζα τα τζιαι έγραφα μες το notepad ποια μου αρέσαν για να μεν τα ξιάσω, τζιαι πάω να τα ψηφίσω τζιαι βλέπω μόνο 1 μπορούμε να θκιαλέξουμε ο.Ο

    oh shit! πτου ξανάπαρκεις! :)

    Πάντως έσιει πάρα πολλά ωραίες συμμετοχές:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αν αφηνα παραπάνω που 1 περ πέρσον εν θα εφκαιναμεν που μεσα! Ασε που ο μπλογκερ τζαι το πολ τζαι ουλλα επαθαν κριση! Ηταν να αποσυντονιστούν τέλεια!

      Ναι εχει πολλά ωραίες! :)

      Διαγραφή
  16. xaxaxa pou to piato kai mono kserw poia ekame th marmelada:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι τζαι εγω εκαταλαβα το οτι εν φως φανάρι αλλα τι να καμουμε! Ατε καστ γιόρ βόουτ! :)

      Διαγραφή
  17. Το αγγουράκι είναι μεγάλη επιτυχία. Τι ντιζάην, τι αισθητική! :Ρ
    Πρέπει να ψηφίσω τωρά? Βάλεις μου δύσκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικα το σπιτ φιξ του εχει ενα ντιζάιν και μια αισθητική απεριγραπτη! :Ρ

      Δυσκολα οντως....

      Διαγραφή