Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Τριχωτές έρευνες

Με πληροφορεί σημερα το σάιτ του Science oτι στο τεύχος Μαίου του επιστημονικού περιοδικού Evolution and Human Behavior υπάρχει μια συγκλονιστική ερευνα!! Επιασαν 10 αντρες τζαι εφωτογραφίσαν τους σε 3 φασεις: φρεσκοξυρισμένους, με γένια 5 ημερών τζαι με γένια 10 ημερων. Μετα εδειξαν τες φωτογραφίες σε 351 γυναίκες και 177 στρέιτ αντρες για να τις κατατάξουν με βάση τα εξής κριτήρια: attractiveness, masculinity, health, and parenting ability.

Τα αποτελεσματα εδειξαν οτι οι γυναίκες θεωρούν τους άντρες που είναι πιο αξύριστοι ως τους πιο ελκυστικούς τζαι πιο φάδερ-ματίριαλ.

Θα συμφωνήσω τζαι εγω με τουτο το συμπέρασμα....Τουτο το λουκ το ολίγον τι αξύριστο εν τοπ οφ μάι λιστ!

Αυτη λοιπον ειναι η σημερινή μου προσφορά στους αναγνώστες του μπλογκ με χρωμοσώματα ΧΥ.

49 σχόλια:

  1. Αγαπώ να βλέπω αξύριστους, αγαπώ να φιλώ ξυρισμένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχα! Εγω ψηφίζω γένια και στις 2 περιπτώσεις τζαι ας τσιμπουν τζαι τρυπουν! :)

      Διαγραφή
    2. Πέτου Αντί, να έχει την μια βούκκα ξιουρισμένη τζαι την αλλην αξιούριστην !

      Διαγραφή
  2. Προσπαθώ να δω πως θα το γράψω όσο πιο κόσμια γίνεται. Χμμμ.

    Ύστερα από μερικά γράψε σβήσε μπορώ να πω ότι τα γένια τσιμπούν τους προσαγωγούς μου (άου) για αυτό θα δώσω ψήφο στη Gillette ό,τι καλύτερο για τον άαααντρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα στην περίπτωση σου εν ο,τι καλύτερο για την γυναίκα! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Α! Τζαι μην ξεχνουμε τα κριτηρια της ερευνας ήταν attractiveness, masculinity, health, and parenting ability!!!

      Διαγραφή
    3. Νομίζω εμπίπτει σαφώς μες στο health!

      Διαγραφή
  3. Καλάν εθέλαν τζιαι έρευνα για να μάθουν ότι όσο πιο μπρουταλ τόσο πιο ατρακτιβ του στυλ βάλε με τωρά πουκάτω; Για κάτι παλαβές έρευνες που διουν λεφτά τζιαι νευριάζουν με...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάναμου ρε, εγώ εν έχω πρόβλημα με τους κλιν φέισντ γενικά, έχει πολλούς που μου αρέσκουν έτσι, αλλά ο μέιν μαν μου (λολ) εν καλύτερος με μούσια εν η αλήθεια. Δατ μπίιγκ σεντ, εν εκακοβλάηκα που τον έβλεπα κάθε μέρα για 9 μήνες ξυρισμένο που ήταν στρατό δαμέ, μεν είμαι και αχάριστη! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Αρεσεν μου η φιλοσοφία του κομμεντ! Επισης κρατω την λέξη εκακοβλάηκα γιατι ειχεν παααααααααρα πολυ καιρό να την ακουσω! :)

      Διαγραφή
  5. Αγγίζεις σημαντικότατο θέμα!

    Αλλά άλλη φορά να κάνεις πιο ολοκληρωμένη την προσφορά σου...

    Με καμοιά 10αρια φωτογραφίες με μουσάτους μακρυμάλληδες!

    υ.γ. κι άσε την beatrix να λέει για κοιλιακούς... Εμείς ασχολούμαστε με τρίχες χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βαλλω φωτο μετα το μπλογκ μου θα καταντήση σαν του Ινβίκτους...δηλαδή νον-καπήρα-φρεντλι! Θα κολαζουμαστεν πρωί ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή
  6. Ψηφίζω αξύριστους, με λλία γένια. Προσθέτουν πολλά στην εμφάνιση και επίσης αν είναι περιποιημένα εν μαλακά τζιαι εν τσιμπουν τους προσαγωγούς (για να απαντήσω και της Μάνας)! :)
    Εχτές είχαμε μια συζήτηση με τον Tn'H για τρίσιες αλλά γυναικείες! Ήταν λλίο γελοία συζήτηση αλλά έννεν πολλά κόσμια για να την περιγράψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζητω οι αξυριστοι!!! Γιαξ οι αποτριχωμένοι (ασχετο αλλα ειπα να το πω!)

      Διαγραφή
  7. Φωτογραφίες εν εχει? :) τους αντρες εννοω. Για να συγκρινουμε :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι επαθετε σημερα γενετζιες με τα σεξοποστ? Η beatrix εσιει μας φωτο με τιτσιρους λαχταριστους αντρες, εσυ αναφερεσαι σε λαχταριστες αρρενωπες φατσες... Εν που ανοιξε ο καιρος τζιαι ανοιξε τζιαι η ορεξη μας? ;p Αχ ωραιοι οι αξυριστοι θα συμφωνησω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τυχαίο! Εγω απλα εθκιεβαζα το Σάιενς μαγκαζιν φορ φαν! :)

      Διαγραφή
  9. Συμφωνώ τζιαι εμένα αρεσκει μου τούντο στυλ περισσότερο. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εννα γίνω κακός επειδή έχω πολλα έντονες αντιλήψεις επί του θέματος. First thing first. Εννεν επιστήμονες που εκάμαν την έρευνα. Εν "επιστήμονες". Σορρυ αλλά αμα η "έρευνα" σου εσιει να κάμει με το αν φαίνεται ή όχι ο άλλος ωραίος αμα εν αξιούριστος, έννεν επιστήμη που κάμνεις αλλά επιχορηγημένο ποσκόλιο. Καμιά εταιρεία καλλυντικών που έκαμε commission την "έρευνα", αλλόπως.
    Τζαί δόξα τω Θεώ που ξέρουμε ότι οι άντρες που φαίνονται πιο μεγάλοι εν πιο ελκυστικοί (σοβαρά; εθέλαν έρευνα για τουτο;) τζαι που έχουμε 675 αποχρώσεις του κόκκινου σε λιπστικ. Ενώ την ίδια στιγμή ο καρκίνος θερίζει, ακόμα εν έχουμε θεραπεία για το AIDS τζαι εν μπορούμε να δώκουμε αξιοπρέπεια σε ανθρώπους που πάσχουν που εκφυλιστικές ασθένειες όπως το Παρκινσον ή το Αλτσχάιμερ. Thank god εμάθαμε ότι οι αξιούριστοι εν πιο ωραίοι.
    Εν τα έχω μαζί σου έχω τα με το περιοδικό :) Ξέρω ότι εσένα οι προθέσεις σου εν καλές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εγω συμφωνω μαζι σου! Εν που εν ειδες να σχολιάζω τεθκιου ειδους ερευνες! Αν ακουσεις ατομα των θετικών επιστημών να συζητουν για το θέμα, θα δεις οτι ουτε καν "εγκρίνουν" την λέξη "επιστημη" για οτι δεν ειναι των θετικών επιστημων. (ειμαστεν λιο ψωναρες).

      Οπως ειπα τζαι πιο πάνω εγω θεωρω οτι τουτες οι ερευνες ειναι πεταμένα λεφτα. Το ποστ το εκαμα για να εχουμε και κανένα αναλαφρο ποστ! :)

      Διαγραφή
  11. Τελικά εκαταλήξετε ότι γενικώς προτιμάτε τους άντρες με τρίχες οξά εν εκατάλαβα καλά;

    Μα καλάν σιόρ, εν δεδομένον ότι οι αξιούριστοι εν πιο σέξυ! Θέλεις τζαι παπάν να σου το πεί;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε εν θα καμω κλικ στα λινκς! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Εχουμε και ένα ίμεϊτζ σε τουτη την κοινωνία! :ΡΡΡ

      Διαγραφή
    3. Eν επανάληψη ρε Πρας εν χάνεις τίποτε!
      (λείπει ο μάστρος σήμερα)

      Διαγραφή
    4. Eπανάληψη;;; Ε όι εν κανει που αραιώσαν τα ποστ! Τουτο πάει πολλα!

      Διαγραφή
    5. Τούτο το πρώτο λινκ μπορεί να εν η τρίτη φορά που πέφτω στην παγίδα. Νομίζω θα αρχίσω να απολαμβάνω το θέαμα. Τύπου σύνδρομο Στοκχόλμης!

      Διαγραφή
  12. Χμ... Η Μπρέντα, η Μάνα και το σχόλιο σου στη Τζόυ με καλύψαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ούφφου ούφφφφφφφφφφφφφφφου ούφφφφφου ούφφου ουφ ουφ ουφ ούφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφου ούφφου ούφ ούφφφου


    ^το εποικοδομητικό μου σχόλιο της ημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. eimai uni twra (e3ou ta greeklish). paw spiti j petassw ta 3yrafakia for eva. mono mixanoua twra! (Which was anyway the case mostly)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αξύριστοι φυσικά! :) Νομίζω η απάντηση εν ομόφωνη.
    Πρας κάμε και εσύ μια δημοσίευση σε κάνενα περιοδικό έτσι τύπου, ερώτησες την μπλοκόσφαιρα της Κύπρου και οι περισσότερες αν όχι όλες είμαστε υπέρ των αξύριστων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ειμαι σοβαρή επιστήμων...εν θα ασχοληθω με τρίχες! :ΡΡΡΡΡΡ

      Διαγραφή
  16. όντως για τρίσιες το ποστ.

    Εγώ πάλε πάω να κσιουριστώ κούνναν τωρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αξιούριστος τζαι με στολή. Στρατιωτικού, πιλότου, αστροναύτη, κουλουπου, κουλουπου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα εξιασαμεν τες στολές! Εν μπορώ να πω οτι αρέσκουν μου ουλλες, αλλα μια επισημη στολη αεροπόρου αρέσκει μου! :)

      Διαγραφή