Τρίτη 9 Απριλίου 2013

5 τρόποι για να του πεις ότι είσαι μπλόγκερ

Που τον τζαιρό που ηρτα στο χρυσοπαττισμένο φύλλο, εν επια κομμωτήριο. Εχουμε γιώργη (το γιώρκη για τους φίλους εξ Ελλάδος!) ενα θειο κομμωτή. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν αγαπητέ αναγνώστη οτι έχασα την μια στους τρεις μήνες ευκαιρία μου να θκιεβάζω περιοδικά επιπέδου. Τζαι επειδή μια φίλη σημερα επροβλημάτισεν με με τους προβληματισμούς της, της αφιερώνω τους "5 τροπους για να τους πεις οτι είσαι μπλογκερ"!

1. -Εμ....ρε μωρό εθκιεβαζα σημερα σε ενα μπλογκ.....
-Ωπ ρε μπέιμπ μα θκιεβάζεις μπλογκς;;;;
-Ναι ρε μωρουλινο! Εσυ;;
- Όι εν ετυχε.
-Α ε τοτε να σου πω ο,τι ειμαι μπλογκερ! Αλλα αφου εν θκιεβάζεις μαλλον εν σου λέει κάτι.

(σε 24 ωρες το πολύ αφηνει σου κομμεντ).

2. -Εμ....ρε μωρό εθκιεβαζα σημερα σε ενα μπλογκ.....
-Ωπ ρε μπέιμπ μα θκιεβάζεις μπλογκς;;;;
-Ναι ρε μωρουλινο! Εσυ;;
-Καλό!!! Πολλά! Ποιος εν ο αγαπημένος σου;;;
-Η Πρασινάδα!
-Μα τζεινη η σκρόφα ρε αγάπη;;
-Ε όι τζαι σκφρόφα η Πρας! Λία τα λόγια σου!
-Tελοσπάντων ρε λαβ! Συγχωρω σε! Εγω προτιμώ τον Ινβίκτους πάντως!
-Α! Εν καλος αρεσκει μου τζαι εμένα!
-Ε μιας τζαι εφερεν το η κουβέντα ρε λαβ μου, εμμμμ εχω τζαι εγω μπλογκ!
-Ααααααααααααααα γουααααααααααααααααο! Τζαι εγω!!!!!

3. -Χαρίλαε ειδες τα ήμεϊλ σου;;
- Εχει καμια ώρα να τα δω.
-Εστειλα σου ενα ήμεϊλ με ενα λινκ. Οταν εβρεις καιρο θωρείς το, ενεν τίποτε επειγον.
-Α οκ.

7 μέρες μετα.
-Μα εσhεις μπλογκ;;;
-Ναι! αρεσεν σου;;;
-Εθκιεβασα κατι λια τζαι εκαταλαβα το. Χαρας την ορεξη σου!Εν βαρκεσαι! Καλυτερα καμνε κανένα φαΐ παρα να γραφεις πελλάρες!

4.- Πάτροκλε, εχω κατι που θελω να σου πω εδω και καιρό. Εν αντέχω να το κρατώ μυστικό.
-Εν σοβαρό;;; Λάλε;;;; Να ανησυχήσω;;;
-Ενεν σοβαρο αλλα εν μπορω να το κρατώ αλλο μέσα μου τζαι γενικά εν μπορώ να εχω μυστικά που σένα.
-Πε μου τζαι αρκεψα να ανησυχω.
-Θέλω να δείξεις ψυχραιμία.
-Λάλε τζαι εσπασες με!
-Πάτροκλε...........εχω μπλογκ!
-Μα τούτο ήταν;;
-Ναι ενεν αρκετο;;
-Ξερω το αφου τουτο! Θκιεβάζω σε καθημερινά!

5.- Αγησίλαε εχω μπλογκ
-Χέστηκα!


57 σχόλια:

  1. Μα έγραψες και ποστ γιαα μάνι μάνι? Αλλά πε μου τόση μουρμούρα που το πρωί που σε επέλλανα, ενέπνευσα σε!!
    Τώρα να δω τι τρόπο θα σκεφτώ εγώ τωρά που το αποφάσισα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ...ισως επρεπε να ανοιξω ψηφοφορια να μαντευκουμε τι αντιδράσεις θα εχουμε! :Ρ

      Εν με επελλανες! Υπήρξες μούσα εμπνευσης! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Πάντως οι ψηφοφορίες αρέσκουν μου, εκέρδισα τζιαι μιαν μια φορά...:)

      Διαγραφή
  2. Μπόνους σενάριο βγαλμένο από τη ζωή... Χ=Εκείνος Ψ=Εσύ καλέ ο Μπλόγκερ

    -X: Ρε μώρο μου έχει κάτι πολλά ενδιαφέρον μπλογκς για τούτα και τούτα τα θέματα
    -Ψ:Α ναι ρε μωρό μου? Δεν το είχα υπόψη μου.
    -Χ:Ναι, ναι θα στα σύστηνα.... Καλά εσύ δεν διάβαζεις καθόλου μπλογκς?
    -Ψ:Άμαν λάχει κανένα καλό μπλογκ, θα το διάβασω μέσα-μέσα.
    -Χ:....Εμ...Εσύ θα ξεκινούσες ποτέ μπλογκ?
    -Ψ:Εγώ, μωρό μου?!Από που και ως που?Τι έχω εγώ να πω για να γράφω και μπλογκ? Να βγάζω τα εσώψυχα μου δημοσίως?
    -Χ:Έχεις δίκαιο όπως το θέτεις.

    Εννοείτε ότι κατά τη διάρκεια της συζήτησης είσαι τέρας ψυχραιμίας και τα πάντα είναι υπολογισμένα από τη γλώσσα του σώματος μέχρι τον τόνο της φωνής σου.

    Την επόμενη μέρα τρώεις μια μπηκτή πολύ ξώφαλτση για κάτι που έγραψες στο μπλογκ και επειδή ποτέ δεν αφήνεις να νοηθούν τόποι και πρόσωπα, το παίζεις χαζή ότι δεν το έπιασες το υπονοούμενο, το πιάνει εκείνος επιτέλους και η ζωή συνεχίζεται.

    ΥΓ:Ευχαριστώ για τη φιλοξενία Πρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω τουτη η ριαλ λάιφ γουάν εν η καλυτερη! :)

      Υ.Γ. Ενιτάιμ! Πεθυμουμεν σε! Ευτυχως που εχεις τουίτερ τζαι ετσι ξερουμε οτι υπάρχεις! :))))

      Διαγραφή
    2. Inaaaaaaaaaaaaaaaaaa μα τι κάμνεις? εχάθηκες!!!

      ε μπέστυ αν σε προβληματίζει πως να το πεις του γκόμενου μην έχεις έννοια! we can send him a link ή να του το πει με τρόπο η πρασινομήτωρ:p

      Rania

      Διαγραφή
    3. Κόρη που ηβρα εγώ γκομενο;;; Εγω εξακολουθώ να είμαι ελευθερη και ωραία! Εν για την Joy Tears που μιλουμε δαμε!

      Ακου τζαι εσυ να του το πει με τρόπο η μήτηρ!χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. So an eisai se sxesi laleis i en to laleis oti diatireis blog sto eteron imisi? En touto to erotima tis anartisis?

    Exo ena thema me ta ithika didagmata :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχα εχει η ανάρτηση ηθικά διδάγματα;;; Εν το επήρα ειδηση! :Ρ

      Η απαντηση στο πρώτο εν "ο,τι θέλει ο καθενας!"

      Διαγραφή
  4. Ο Αγησίλαος σίουρα θκιεβάζει με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο Αγησίλαος γιατί εν αφήνει σχόλια; ή εν ο Πάτροκλος που εν αφήνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα σιορ γιατι να κατσω να πω του καθε Αγησιλαου, Πατροκλου, Λεωνιδα τζιαι τους 300 του, οτι εχω μπλοκ?

    Καλά του Αγησιλαου τζιαι να του το πεις, το αποτελεσμα εν μηδεν. Ναι ο Αγησιλαος αρεσκει μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. -Αγησίλαε έχω μπλογκ
    -Αφού είσαι έτσι θα ανοίξω κι εγώ :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάτροκλεεεε;;;;;;;;;; ΛΟΛ!!! :P
    Πως σου ήρτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω πεθάνει στα γέλια. Το σενάριο Πάτροκλος το γνωρίζω πολυ καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πε μου τωρά οτι τον Στύλλο του σπιθκιου σου λαλούν τον Πάτροκλο! :ΡΡ

      Διαγραφή
  10. :-)))) τέλεια!!! :-)))

    τον Αγησίλαο χώρισε τον! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλά, τα ονόματα είναι όλα τα ευρά!
    Κατα τ' άλλα, έπεισες με να μεν το πω κανενού!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα ονοματα εχω ενα θέμα! :)

      Εχει και τα σενάρια τα πιο φυσιολογικα ρε.....

      Διαγραφή
  12. xaxa,to teleuteo htan to kalutero! alla ama o aghsilaos en to koftei an exeis blog ara den ton koftei gia sena so bye bye aghsilae. pantos ego den 8a tou to elea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απορώ ήνταλος σου ήρτεν πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. -Αγαααααααααααπη! Να παμεν να καμουμεν... κατι... χμ... ενδιαφερον? (μιτσοκαμμημα τζαι κουμουλλωμα των χειλιων)
    -Αδιαμφισβητητα! (:Ρ)
    ...Πανω στο παθος...
    -Αγαααπη! Αααχ... Αυριο, εμπα στο xekatiniasma.blogspot.com... αααχ... να θκιαβασεις λλία χρησιμα... αααχ... πραματα, σχετικα αααχ... με το σεξ! Οοου! Ωχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Btw είπα του το! :)
    Αύριο σε ποστ οι λεπτομέρειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν επρόλαβα!!! έθελα να ρωτήσω, ασπούμε ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ; Γιατί πρέπει να το πεις;; ΓΙΑΤΙ, είπα; Σιγά το βάρος τζιαι το μυστικό που εν το αντέχει η συνείδησή σου!!

      ΓΙΑΤΙ να νιώθετε έτσι; Γιατί νιώθετε ενοχές που έshετε μπλογκ τζι εν το ξέρει ο έτερος σας;; Εν σάννα γράφεις ημερολόγιο τζιαι να νιώθεις χάλια που εν του το διάς να το θκιαβάσει!

      Διαγραφή
    2. Μεν σε πιάνουν τα επαναστατικά σου, έννεν που ενοχές που του το είπα, απλώς ήθελα να του το πω για να το μοιραστώ μαζί του! Άλλο το ένα, άλλο το άλλο!

      Διαγραφή
    3. Εγω πιστευκω εν οπως νοιώθει ο καθένας! Εν εχει σωστό/λαθος κτλ κτλ.

      Διαγραφή
    4. Αγαπημένη μου Sike, είναι σαφέστατα θέμα άποψης τούτο. Η δική σου η άποψη έχει τη δική της πολύ σωστή λογική την οποία πολλοί ενστερνίζονται και πιστεύω ότι έχει να κάνει με την ιδιοσυγκρασία και τα δεδομένα που αντιμετωπίζει ο καθένας.

      Τώρα σε σχέση με τη δική μου οπτική γωνία: Εγώ του το είπα σχετικά νωρίς. Δεν νιώθω καλά όταν κρατώ μυστικά από τον Στύλο του Σπιτιού μου. Του το είπα λοιπόν νωρίς και οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν πολύ απελευθερωτικό. Πολλές φορές το γραπτό με εκφράζει πολύ καλύτερα απο το προφορικό. Πιστεύω ότι μέσα απο το γραφόμενά μου, έμαθε πολλά για μένα και να φανταστείτε είμαστε 15 χρόνια μαζί. Άρα όλη αυτή η διαδικασία λειτούργησε θετικά στη σχέση μας. Και πραγματικά δεν διστάζω να γράψω ότι μου κατεβεί. Μόνο για τη μάνα του δεν έγραψα ακόμα :P

      Χωρίς να γνωρίζω τη Joy, έχω ένα προαίσθημα ότι παρόμοια θα λειτουργήσει και σε εκείνη.

      Διαγραφή
    5. Κολόνα μου σε χρήζω επίσημη εκπρόσωπο τύπου, είπες τα καλύττερα και που μένα!! :)

      Διαγραφή
  16. Για εξελίξεις δαμε!

    http://rain-tears-drops.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΣΕΞΙΣΜΟΣ! Γιατί δηλαδή να μην έχει λίστα για άντρες που είναι μπλογκερ και πως να το πουν στις φίλες τους! Αλλα εν τζαι φταίει κανένας άλλος. Εμείς φταίμε που σας αφήκαμεν να ψηφίσετε. ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΚΟΥΖΙΝΕΣ ΣΑΣ ΤΩΡΑ! Πάω στη σπηλιά μου να πιάσω το ρόπαλο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλόου το ποστ είναι στυλ αλά κομμωτηρίου!!! Γι’αυτό!! Μανι μάνι να πεις τον λόον σου!

      Εν θα το παρω παρακατω τζαι να πω εσυ τι ξέρεις που κομμωτήρια;;; :ΡΡΡΡ


      Διαγραφή
    2. Τωρά να πω ότι πρώτα εμαγείρεψα του και μετά του είπα?? :))

      Διαγραφή
    3. Ναι, αλλά πε ότι μετά εκάμετε τζιαι σεξ τζιαι γι΄αυτό εν τόσο κουλ ο τύπος.

      Διαγραφή
    4. Ου ναι πε τα!!! Να ανεβεί η διαβασημότητα του μπλογκ μου τζαι τα κλικς μου!

      Διαγραφή
  18. χα χα χα χα χα!

    -Δημοκίδη μου, έθελα να σου πω... χμμμ ... ε.., εμηδένισα τη βίζα σου!
    -ιντα πράμα;;;;;
    -όι ρε αγάπη, έθελα να πω, έχταρα λλίον το μερσεντές σου...!!
    -Σκάψε τον τάφο σου!
    -Ε, εννοώ... έπλυνα το season ticket σου μες το πλυντήριο, άμαν σόρρυ ρε αγάπη!
    -@@##$@@@*!!!!!!
    -αστειεύκω σε ρε αγάπη. Ετο απλά έκαμα μπλογκ!
    - Φιουξ! οκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή