Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Πράσινο μποϊκοτάζ

Mα τι εγινε ρε παιθκιά;;;; Τα μπλογκ ρολς εν εμφανιζουν το προηγούμενο μου ποστ!!! Να ομολογήσει τωρα τζεινος που μποϊκοτάρει το μπλογκοπαίχνιδο μου!!!! Πάω στοιχημα εν κανένας που θελει να δει το μπλογκοπαίχνιδο μου να πιάνει πάτο τζαι που θελει να με δει να σέρνομαι τζαι να παρακαλώ οπως θα ελάλεν τζαι ο ιός Κόκοτας (που τον εθυμηθηκα τωρα! Αν εν κακό τζαι ξόριστο!)

Να πεις πολεμούν με γιατί αποκάλυψα καμια λίστα με 6,000 μπλόγκερς που εσβησαν ποστ τους γιατί εξέραν για το κούρεμα πριν το Γιουρογκρούπ της 15ης Μαρτίου, να το δεχτώ. Να πεις οτι εφκήκα πρόεδρος των μπλόγκερς 15 μέρες πριν το κούρεμα τζαι ειπα εν θα γινει μπλογκοπαίχνιδο τζαι μετα ξαφνικά ειπα θα γινει τζαι μάλιστα σας αναγκάζω ουλλους να λάβετε μέρος, να το δεχτώ. Να με φταίξεις γιατι είμαι η προηγούμενη κυβέρνηση, να το δεχτώ! Να με φταίξεις γιατι είμαι η παρούσα κυβέρνηση, πάλε να το δεχτω! Να με πολεμήσεις γιατι εσβησα παραβιάσεις του γιου μου τζαι ειπα "καλα σιορ εσβησα τοσες, να μεν σβήσω του γιου μου, αντροπη" να το δεχτω τζαι τουτο!

Ετσι τελικά αποφάσισα να κάμω κόμμα με ονομα Συμμαχία Πρασίνων  βαλλω νεο ποστ με την ελπιδα οτι τουτο θα εμφανιστει στα μπλογκ ρολς. Ψηφιστε λοιπόν για την αγαπημένη σας συμμετοχή!!!


6 σχόλια:

  1. Έχω να πω ότι ενεν μόνο στο δικό σου :/

    Έτο κλείει ο G!Reader τζιαι κάμνει τον καμπόσο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aσε ρε Φουρνι επέλλανεν τζαι το πολ! Μια δειχνει 23 ψηφους, μια 18, μια 20, μια πεφτει στες 16....ενιξερω τι γίνεται!

      Διαγραφή
    2. Καλή ιδέα! Τωρα να δω τι θα κάμω.

      Διαγραφή
    3. Εν με αφηνε το polldaddy να βαλλω παραπανω που 15 επιλογες σαν απαντηση ετσι επια στο surveymonkey. :)

      Διαγραφή
    4. Ελπιζω να μεν μας καμει τζιαι τουτο νερα τωρα :)

      Διαγραφή