Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Φθινόπωρο 2013 by Pras (2)

Απο το περασμένο μου δημιούργημα, εκαμα πολλες δημιουργίες!! Τωρα μαθαινω και σμιλί τζαι κάμνω μκρές παιδικές κουβέρτες και φιλοδοξώ συντομα να αρχίσω πιο μεγάλα προτζεκτ! Οταν μαθω καλά θα πάω τζαι στην Σμιλί για συνεργασία!

Προς το παρόν, σας παρουσιάζω ακόμα ενα δημιουργημα. Ενεν τέλεια τελειομένο γιατι εν εβαλα ακόμα κουμπια. Η πεταλούδα πάνω στο ζακετάκι τζαι η ασορτί κορδέλα για τα μαλλιά ειναι δημιουργίες της μπέιμπι σις Πελλαμένης.


26 σχόλια:

  1. En oikogeneiaka ta talenta blepo! H Xippasmeni ti kamnei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα κάμνει μια κουβέρτα!! Ειμαστε 4 με την Πρασινομήτωρ! Εργοστάσιο κανονικο! :Ρ

      Διαγραφή
  2. En teleio. Bravo Prasinada mou. Jai ego eskeftoumoun na arxiso smili na kamno rouxalakia gia to mpempi mas. Ma ti omorfa xromata edialekses! Lovely green <3 xxxx :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να καμεις! Εν ωραιο αγχολυτικο ποσκόλιο! Not too expensive επισης.

      Φαινεται γκριν α;; Εν καφε/μπεζ! Το ονομαζω το βιντέιτζ ζακετάκι! χαχαχα

      χχχχχ

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Χαχαχα χωρεί τοσους πόντους η σμίλα μου οξά πρεπει να το κάμω ξεχωριστά αραγε...ακομα να κάμνω ετσι σάιζ! Οταν το επιχειρήσω θα εν το πρώτο μου μοντελο (αν τζαι ως τότε θα φορεί σάιζ 4!!)

      Διαγραφή
  4. τέλειο!! εν πάρα πολλά όμορφο!! αν είχα μωρό ήταν να σου πω να το γοράσω χαχα!
    anonimi X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ επειδή εισαι η αγαπημένη μου ανωνυμη, οταν κάμεις μωρό να με ενημερώσεις τζαι θα σου κάμω δώρο! :)

      Διαγραφή
  5. kamnete kai agoristika?? en kali idea na stisete ena online shop na gorazoume pantws... fasaries alla ok..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκαμαμεν τζαι 3 αγορίστικα! :) Σκεφτούμαστεν το πάντως σοβαρα γιατι εχουμεν παραγωγη τζαι αρέσκει μας...... Θα βάλλω φωτος πόψε αν θέλεις να τα δεις. :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!
    Εσύ όπως πας θα με κάνεις να θέλω... εγγονάκι :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. enna arkepsei i Prasinomitwr pale jai tha vouras lalw sou to :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kορη η μάδερ καμνει αφου μαζί μου! (επισης ποντάρουμεν στο να γινει μάνα η αρφη μου! χαχα)

      Διαγραφή
  8. αν θελει ο θεος και καμω μωρο θελω να αγορασω,ε τελεια..καμε online shop καπου θα σε προωθησουμε :-)

    Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατι σαν στο etsy.com εννοεις;; Σκεφτουμαι το αξιουαλι γιατι η παραγωγή μου εν πιο μεγάλη απο οτι δωρίζω!

      Ευχαριστω για τα καλά σου λόγια! :)

      Διαγραφή
  9. Ππιι άδε δαμέ νοικοτζυροσύνες! Μπράβο, Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι πολλα νοικοτζυρα εν αλήθκεια! Ευτυχως ομως σε ελεγχομενα επιπεδα! :Ρ

      Μερσι! :)

      Διαγραφή
  10. καμε κορη μου ενα φουξια, ενα πορτοκαλι, ενα πρασινο ιλεκτρικ! εν χρωματα τουτα για μωρα; κατα τα αλλα, μπλα μπλα, εξαιρετικη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή