Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Μια ιδέα ετσι στα άξιππα για να αλλάξουμε διάθεση!

Αγαπητέ μπλογκερικέ λαέ,

Εν αντέχω αλλο την μαυρίλα που επικρατεί! Αλλάσουμε τονο και ύφος πλιζ! Εν σημαινει οτι εν μας κοφτει τι γίνεται γυρώ μας, ουτε οτι δεν ενημερωνομαστε.Εν σημαίνει οτι δεν εχουμε επιγνωση των πραγμάτων Σημαινει απλα οτι δεν μπορούμε να ειμαστε 24/7 που λαλούν και τα αμερικανάκια μεσα στην μαυρίλα.

Γι'αυτό σαν επισημη διοργανώτρια μπλογκοπαιχνιδιών ανακοινώνω την εξής ιδέα.

Ο καθε ενδιαφερόμενος (μπλογκερ και μη) θα μου στείλε με ήμεϊλ στο γνωστό πλεον prasinada@gmail.com ενα δημιουργημα του. Μπορει να ειναι ενα ποιημα, μια φωτογραφία ενος πίνακα, ενος σπάνιου λουλουδιου που εχει στον κήπο του, μια φωτογραφία ενος εργόχειρου, μιας τουρτας, ενός κέικ, ενος τοίχου που τον έκαμε γκραφίτι, μιας καρέκλας που εκαμεν (τζαι δεν ειναι συναρμολογημένη που το ΙΚΕΑ) και οτιδηποτε αλλο που ειναι δημιουργικό!

Εγω τοτε θα τα αναρτήσω ολα τα δημιουργήματα χωρις να γράφω ποιος εστειλε τι. Αν ειναι φανερη η ταυτότητα ομως, εν πειράζει, θα παίξουμε πελλο! Θα ψηφίσουμε το αγαπημένο μας. Ο νικητής θα κερδισει εχτος που την αγάπη μας, ενα μπλεχτό που μένα της αρεσκείας του.

Εισαστεν μέσα;;;;;;;

Αν ναι στειλτε την συμμετοχή σας μέχρι την Κυριακή 14 Απριλίου. Σημείωση η συμμετοχή σας πρεπει να εν οπως τις συμμετοχές για την Γιουροβίζιον. Δηλαδή να μεν εχουν "δημοσιευθεί" καπου πριν για να υπαρχει και λίγο μυστήριο



Υ.Γ. Η τρίτη και τελευταία παραδοση απο τον Σίκρετ Φιλανθρωπικό Σάντα που εκάμαμεν για τον Συνδεσμο κατα της Βίας στην Οικογένεια ειναι σε εξέλιξη και συντομα θα αναρτίσω το τρίτο και τελευταίο ποστ.

59 σχόλια:

  1. Το άλλον μπλογκοπαιχνίδι τι έγινε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι εννοείς; απογοητεύεις με οργανωτική επιτροπή!

      Διαγραφή
    2. Εμένα το παρτ μου ηταν να μαζέψω συμμετοχες τζαι να τες παραδόσω πάρακατω. Something I did. Μετα ηρταν κατι γιουρογκρουπ τζαι αντιλαμβάνεσαι. Αυτα ξερω.

      Διαγραφή
    3. έφαν σας τζι εσάς η Τρόικα...

      Διαγραφή
    4. Ε βασικά είχαμεν πει πως οτι πάει στραβά θα φταίξουμεν τον ΙΤα οπότε τα παράπονα σας στο όι λαομόν :p

      Διαγραφή
    5. Εξαλλου Αχαπαρη + Πρας = τα 2/3 της επιτροπης αρα πλειοψηφια. Ειμαστε δημοκρατια δαμε!

      Διαγραφή
    6. Εκατάλαβες κύριε μου; Γυρόν πογυρόν, έφταιξεν ο ΙΤάς πάλε! Εν επερίμενα ότι ήταν να το πω ποττέ, αλλά ξαφνικά νιώθω όπως τον Χριστόφκια...

      Συμπατριώτες, συμπατριώτισσες...
      Με επίγνωση των συνθηκών και βαθύ αίσθημα ευθύνης, αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για την μη έναρξη του Σίκρετ +Λεκτικού Taboo.

      Δεσμεύομαι να καταβάλω το άπαν των δυνάμεων μου για να το πραγματοποιήσω σύντομα. Δεν θα λογαριάσω κόπο ή χρόνο. Το μπλογκοπαιχνίδι ουκ ελάττω παραδώσω!

      Διαγραφή
    7. Θελεις επισης να με διορισεις προεδρο μονομελους επιτροπης, να φκαλω πορισμα οτι φταίεις ετσι λιγουλακι τζαι μετα να καψεις το πορισμα μεσα στην φουκου της κυριακάτικης σουβλας τζαι να παιξεις πελλό;;;

      Διαγραφή
    8. Εγώ μιαν ερώτηση έκαμα, εν ξέρω πού επήετε τζαι ήβρετε τούτα τα παρανοϊκά σενάρια!

      Διαγραφή
    9. Τζι η Εύα μιαν ερώτησην έκαμε τότε ("Μηλαράκι Αδαμάκο μου;") τζαι είδες τί έγινεν...

      Διαγραφή
    10. apla mia parenthesi, apokleietai na niwtheis opws ton Xristofkia...afou esi anelaves plirws tin euthini gia to provlima pou edimiourgithike!

      Διαγραφή
  2. Εγώ εν μπορώ παρά να δηλώσω παρούσα σε οτιδήποτε θα μου φύει λλίη μαυρίλα που την ψυσιή μου! :)
    Αλλά τωρά πρέπει να σκεφτώ τι να στείλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι μπράβο!!! Δεχομαστε τα πάντα απο τους παντες! Κατι θα σκεφτεις! Εν σε φοουμαι!

      Διαγραφή
  3. Να'σαι καλά Πρασιναδούα μου, με τις ωραίες σου ιδέες. Καιρός να σηκωστούμεν πάνω, να αντινάξουμεν τα χώματα που πάνω μας τζαι να προχωρήσουμεν, να αφήσουμεν πίσω μας τη μαυρίλα. Μπράβο σου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που σένα δεχουμαστε τζαι μια καλλιτεχνική φωτο του πιτσικλιστίρα στην πισινα! χαχαχα

      Θενξ Ασπρούδα! :)

      Διαγραφή
  4. Κατάφερες να με κάνεις να χαμογελάσω. Μέσα ιντιτ! Τωρά πρέπει να σκεφτώ τι! Ας το καλό, μα να μεν έχω ούτε μισή ιδέα.... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) Εσυ ειδικα θα δυσκολευτείς να αποφασισεις τι θα στειλεις!

      Διαγραφή
    2. Κυρία, κυρία, διακαιούμαστε να συμμετάσχουμε με πάνω απο μια κατηγορία; Ας πούμε μπορεί να θέλω να βάλω το άγαλμα μου που έφτιαξα γιατί είμαι μια ηρωίδα μάνα, αλλά να θέλω να βάλω τζιαι την ιστοσελίδα που κατασκεύασα....λέμε τώρα.

      Α; Α; Α;

      (Απαναγία μου επήρα το πολλά στα σοβαρά δεν πάμε καλά.)

      Διαγραφή
    3. Αν η σελίδα εν απλα το ρεφερενς, στειλε την μαζι. Νομιζω θα δεχτω μονο 2 συμμετοχες ανα ατομο! χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Νομίζω πρέπει να κάτσουμε να συνεδριάσουμε με τον ΙΤα.

    Κατα τα άλλα ψηφίζω σε για πρόεδρο, πλανητάρχη κλπ κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Στον Ντέισελμπλουμ του Γιουρογκρουπ μεν με στείλεις γιατι θελω να του ισιωσω τες μπουκλες μια μια!

      Διαγραφή
    2. Η Αχαπαρη ξερω ιντα πον να στειλει!
      Τοοοτες (τω καιρω εκεινω) που... εκαψεν (ουπς!), εκαμεν ηθελα να πω, τα μελομακαρονα, εφκαλεν τους τζαι φωτογραφια... :D

      Διαγραφή
    3. Ελπιζω να εν αποκλειστικότητα η φωτο τον διασημων πλέον μελομακάρονων γιατι μετα θα εχουμε παραβίαση του Γιουροβιζιονικού κανονισμου! :Ρ

      Διαγραφή
  6. Τώρα τι να στείλω που να μην το καταλάβετε; Θέλει σκέψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζαι να σε καταλάβουμε εν οκέι! Αλλα εν σε φοούμαι κατι θα σκεφτεις να κάμεις! :)

      Διαγραφή
  7. Εγώ είμαι μέσα αν και δεν είμαι σίγουρη ότι έχω κάτι απτό να επιδείξω! Συνήθως πουλώ πνεύμα:-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φκάρτω φωτο (το πνευμα) τζαι στειλε την! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Πνεύμα των Χριτουγέννων5 Απριλίου 2013 στις 3:33 μ.μ.

      Μόνον εγώ έμεινα στο ράφι :(

      Διαγραφή
    3. Ινβίκτε μην το λες, εν γεμάτα τα ράφια

      Διαγραφή
    4. Πνευμα αφου ειμαι τζαι εγω μαζι σου για παρέα! Κανει παράπονα!

      Διαγραφή
  8. άσε να το σκεφτώ και θα επανέλθω. καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ate sior! mesa! prepei na skeftw omws xmmmmmm! great idea re pras! apla na valoume kati pou deixnei kapws oti eimaste emeis! get it? gia na eshei jai point i anagnwrisi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό θα ηταν να μεν ηταν πολλα φανερή η αναγνώριση (αν τζαι τα ταλέντα δυσκολα κρυφκουνται) γιατι θα βαλλω τα δημιουργήματα ανωνυμα, να ψηφισουμε, τζαι μετα να φανερωσω τις ταυτοτητες! Αν ομως εν φανερο τζαι εν κρυφκεται η ταυτοτητα, εν οκέι :)

      Διαγραφή
    2. oi re as poume egw ennoousa px to eksis:
      egw as poume eimai malapappas (koinws pou sou nefkw pou paeis)! an valw mia photo tou Ainstain pe mou esi posoi enna katalavoun tin sxetikotita! afou eimai otinanai laloumen! get it dear; :)

      Διαγραφή
    3. κορη μια ζωη να μου περιπλέκεις τα παιχνιθκια! :Ρ

      Διαγραφή
  10. εν τζ' εσιη σχέση αν μόλις εφκήκαμεν που το αφκό του μπλοκ ένεν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι βεβαια! Και μη μπλογκερς μπορουν να συμμετεχουν και ατομα που μολις εφηκην που το μπλογκικο αυκο!!! :)

      Διαγραφή
  11. Κορη Πρασουλινα, εν να ξερουμεν ποιοι συμμετεχουν τζαι απλα εν να πρεπει να εβρουμεν ποιον εργον ενει ποιου? Ή εν να ειμαστσεν τελεια στα τυφλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορη θα τα δημοσιευσω δαμέ χωρις ταυτοτητες για να ψηφισουμε. Μετα αν θελετε να μαντευκετε, εν εξτρα για το χαζι! :)

      Διαγραφή
  12. μέσα, εννοείται, τί να στείλω;;;; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δέχομαι μπορώ να στείλω οτιδήποτε; Τέλεια ΟΣΕ πάντως και ευτυχώς που το εισηγηθηκες! :-) xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θεκκιου πρασινουδα!επιτελους μπορω να παιξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ας υποθεσουμε οτι πιανεις ενα καμενο ζαομουνταρισμενο κεικ. Που θα ξεχωριζει αν ειναι δικο μου της συμπεθερας οξα της γρουτας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, πιάνεις το κέικ τζαι στελλεις φωτογραφία. Βαλλω την δαμε χωρις να γραψω ποιος την εστειλε. Ψηφίζουμε το αγαπημένο μας δημιουργημα. Μετα που θα φκει ο νικητης, φανερώνω ταυτοτητες. Τοσο απλα!!! :-)

      Διαγραφή
  16. εγω εν ειμαι δημιουργικο ατομο σιορ! εν μου περνουν τουτα! γινεται να συμμετεχω με την εργασια της στατιστικης μου; Εν πολλα ωραιες οι γραφικες μου παραστασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο,τι θέλεις στείλε! Αλλα τωρα επροδόθηκες ετσι στειλε καμιαν αλλη εργασια!!

      Διαγραφή