Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

UPDATE: Σημαντική Ανακοίνωση για το Μπλογκοπαιχνιδοποσκόλιο.

Ο μπλογκερ καμνει πολλά προβληματα που ειναι άουτ οφ μάι κοντρολ! Η ψηφοφορία που το μπλόγκερ κάμνει μου νερά. Μια δειχνει 23 ψηφους, μια 16 μια 14 μια πίσω στους 23 μια 20 κτλ κτλ. Ετσι αποφάσισα να καμω poll που αλλο σάιτ.

Tις συμμετοχές μπορείτε να τις βρείτε εδω.

Ετσι λοιπόν θα σας παρακαλέσω να ψηφίζεται στο λινκ εδώ.
http://www.surveymonkey.com/s/6KBKP6L

Θα αφαιρέσω την ψηφοφορία δίπλα στο μπλογκ. Ψηφιζουμε μέχρι την Κυριακή 21 Απριλίου. Δευτερα τα αποκαλυπτήρια!

Y.Γ. Ειπα να φανω καλή τζαι επροσθεσα τζαι μια 28η αργοπορημένη συμμετοχη.

UPDATE: Επροσθεσα μια 29η συμμετοχη η οποια εξεφυγεν μου γιατί εν εβαλα tag στο ήμεΐλ οταν ήρτεν! 100000000000 συγνωμη! Ο/Η αποστολέας θα κερδίσει δώρο ειτε κερδισει την ψηφοφορία είτε οχι! 

9 σχόλια:

  1. ούτε εχαπάρησα πότε εμπήκαν οι συμμετοχές...

    έτσι με μιαν μαθκιά, ούλες οι συμμετοχές έχουν κάτι να δώκουν... :)

    υ.γ. τούτο το survey monkey κάτι μου θυμίζει... :ρ χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα!!! Αφου μποϊκοταρει το παιχνιδι μου ο μπλογκερ πως να χαπαρίσετε! :Ρ

      Τουτο το σέρβει δουλεύκει μια χαρα!!! :))))

      Υ.Γ. ευτυχως που επανήλθες με Υγ2 γιατι θα ανησυχουσα!

      Διαγραφή
  2. Ου ήταν δύσκολη απόφαση.
    Αρέσαν μου πολλά. Μπράβο στους συμμετέχοντες! τζιαι στην διοργανώτρια βεβαίως βεβαίως:)

    Πολλές καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως δυσκολη αποφαση! Εχει 2 που κοντραρουνται για την πρώτη θέση απο οτι βλέπω απο τα αποτελεσματα, με ενα 3ο δημιουργημα να εν κοντα....Αναμενουμε με αγωνια και ευχαριστουμε για τα καλά σου λόγια! :)))

      Διαγραφή
  3. Χαχα εν το πιο πολύπαθο παιχνίδι τούτο τελικά. Ή μάλλον ο blogger αυτοκτόνησε μπροστά σε τόσο ταλέντο :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν καθαρό μποΐκοταζ λαλώ σου που τον μπλογκερ! Εχω εχθρους εν τω έσω (ετσι που γραφεται αραγε;;)!

      Διαγραφή
  4. εψηφισα!!!πραγματι εδυσκολευτειν!!!τζιαι συγνωμη πρασινουδα μου που εν ελαβα μερος αλλα απο οτι εκαταλαβες ως την κυριακη εβουρουν σε ρεσκιου μισσιον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή