Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Από την Πόλη έρχομαι και στην κορυφή καν'έλα

Προχτες στο ποστ που αναρωτιούμασταν αν το Πεντάκωμο έσhει καμήλες (κλικ χίαρ) ηρτεν μου στο νου μια αλλη παροιμία που επισης δεν ηξερα ακριβώς τι σημαίνει. Τζαι απαξ τζαι μπει μου κάτι στο νου εμένα θα κάμω το γκούγκολ ανω κάτω (θα το ετρωα τζαι με το κουταλάκι αλλα κάμνω δίαιτα) τζαι θα προσπαθησω να μάθω οσες πληροφορίες υπάρχουν.
Θυμουμαι που πολλά μιτσιά να λαλεί ο παπάς μου "Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα" με την έννοια "που σου νευκω πού πάεις" αλλα να σκέφτουμαι η κανέλα που κολλά τζαι μετα να σκεφτουμαι καποιον να χλαπακιάζει πιτες με ζάχαρη τζαι κανέλα! 


Καμνω γκουγκολ που λέτε την παροιμία τζαι μαθαίνω  οτι "η πόλη", εν "η Πόλη"........ γιου νόου, τζεινη που μαζι με την Αγιά Σοφια (σετ με τα τετρακόσια σήμαντρα της τζαι της εξηντα δυο της καμπάνες), "πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικιά μας θά'ναι" (σορρυ να πουμε τζαι καμια τσοφτα να περάσει η ώρα). Οκέι ως δαμέ δεχτόν και κατανοητόν!

Μετά φυρνουμαι! "Πέφτουν οι ώρες, πέφτω, λιποθυμώ" που λαλεί το άσμα!  Η παροιμία ουδεμία σχέση έσhει με κανέλα!!! Πάθαινω το πρώτο εγκεφαλικο!   Ενεν κανέλα αλλα καν'έλα! Παν οι πίτες τζαι το χλαπάκιασμα τους σε μια βουνοκορφή!

Κλαψ! Ενεν τουτη την κανέλα που εννοεί!


Η φραση τελικά σημαινει "Ερχομαι απο την Πόλη και σε καλώ να ερθεις στην κορυφή". Μια ιστοσελιδα λαλεί (ενιξερω αν εν εγκυρη πηγη έτσι τέικ ιτ γουιθ έι γκρέιν οφ σολτ που λαλουν τα αμερικανακια) οτι "κορυφη" πιθανόν να ηταν μια συγκεκριμένη "γνωστη" κορυφη που ηταν τοπος συνάντησεως.

Ατε εκαταρριφθηκε ακομα ένας μυθος του αθώου μου μυαλού!


υ.γ. Τωρά που ειπα κανέλα, μια πίτα της σάτζιης με κανέλα τζαι μέλι ετρωα την!
υ.γ.2. Το σάτζιης τι σημαινει;;;; 
υ.γ.3. Το γκούγκολ με ενημερώνει οτι εν ενα μετάλλικο σκέυος...μέικς σένς
υ.γ.4. Ουφφου πως εζουσαμεν την προ-γκούγκολ εποχή!!

14 σχόλια:

  1. καλημέρα!

    σόρρυ αλλά εγώ προτιμώ την εκδοχή με την κανέλα... :ρ

    επίσης εν πρέπει να ξηχάνουμε ότι η Πόλη ήταν το κέντρο των μπαχαρικών, οπόταν τζαι η κανονική κανέλα μπορεί να έχει σχέση... σκέψη δική μου τούτη...

    υ.γ. μιαν πίττα έτρωαν την τζαι γω...
    υ.γ.4 ευτυχώς εν εζούσα για να μπορώ να σου απαντήσω.. :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέsh ταμπούρα, τόρτ οκκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όντως ο κόσμος τι έκαμνε πρίν το google! που έβρισκε απαντήσεις?

    πίττα της σάτζιης..άτε ρε Πράς θέλω τωρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχχαχαχα Ινβικτους!!! Που το αθθυμηθεις?

    Ρε Πρας ειχα τζι εγω την απορια! Ευτυχως που μου την ελυσες, εστω τζαι με "ε γκρεϊν οφ σολτ" ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άτε ρε!!!! Ούτε γω ήξερα τι σημαίνει.
    Μμμ εννα κρατήσω τζαι 'γω την κανέλα την κανονική, προτιμώ την!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νεα κατηγορια για ποστ; εσιει ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδες; Να μάθεις να απομυθοποιείς τις παροιμίες! :))))
    Εγώ σκεφτόμουνα ότι σου έριχνε κανέλες αυτός που σου το έλεγε μπας και συνέλθεις να ξυπνήσεις...αλλά η Πόλη Πόλη!Όχι ...πόλη! :ΡΡΡ :))))) τς τς τς Κέντρο πλούτου,πλούτος=μπαχαρικά=γεύση=απόλαυση ζωής,κι ανάποδα.

    Σάτζη είδα για πρώτη φορά στην Τετραγωνούπολη,που κάνουν γεμιστές πίτες της σάτζης (σακόπιτες) φρέσκες φρέσκες.
    Αν βρεθεί εδώ κανένας Κρητικός ας μας διευκρινίσει αν είναι ίδιες με τις σφακιανόπιτες.

    προς το παρόν ...κανελλάδα! :))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Παν οι πίτες τζαι το χλαπάκιασμα τους σε μια βουνοκορφή!" lol!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Νονης
    Καλημέρα!
    Τζαι εγω προτιμω την κανέλα!
    Μα σαν να επηρεάστικες που την Πολίτικη κουζίνα οξα;;; :Ρ

    υ.γ.4 Ουτε εγώ!

    @Ινβίκτους
    Εμ...πρωτη φορα το ακούω τουτο....

    @Ρανια
    Ουφφου τζαι καμνω τζαι διαιτα....ααααχχχ!!!!

    @Γρούτα
    το έι γκρέιν οφ σολτ εν για το περιθώριο λαθος! Εν τζαι μπορείς να εμπιστευτείς τα πάντα στο ιντερνετ!

    @Μαριλού
    Νομιζω να διαγραψω το ποστ τζαι να συνεχίσουμε με την κανέλα (οκέι με λιη ζάχαρη...ε τζαι πίτα σάτζιης!

    @Φούρνοφκιος
    Εεε.....να κλέψω καμια ταπέλα που τον Ινβίκτους νομίζω που έσhει πολλές!

    @Μωβ
    Κανέλα και ξερώ ψωμί! Εμεις οι θκυο εν πρεπει να καμνουμε συνειρμούς για φαγια! Κολάζεται η δίαιτα!

    @Ντάφοντιλ
    :)))

    @Κολόνα
    Εμ...το IQ μου εν λίο πεσμένο σημερα...εν σε πιάνω...

    υ.γ. Προσπαθώ να βάλλω το μπλογκ σου στο μπλογκ ρολ μου αλλα ο blogger (Γκρρρρρρρρ) εν με αφήνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δηλαδη ειναι καν᾽ἐλα... οκ, εκαταλαβα. θενξ Πρασ., αρέσκουν μου οι παριμοίες και οι εξηγήσεις τους (όπως και τα ονόματα... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Aλτερ
    Παρακαλώ! Προτεινω να καμουμε συνεταιρικό ποστ για ονοματα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ιτς α ντιλ. και στο πλαν β, προσθέτουμε και ένα συνεταιρικό μπλογκ με παροιμίες και ονόματα. Ή ίσως αυτό να είναι το πλαν γ. χε χε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή