Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

99,026

Αυτη τη στιγμή που σας γράφω το view counter του μπλογκ εχει καταγράψει 99,026 βιούζ που τον  Σεπτέμβρη του 2010 που άρχισα δειλά δειλά το ταπεινό ετούτο πράσινο μπλογκ. (Σημείωση το οτι προσέχω αριθμούς τζαι θωρω τα στατίστικς του μπλογκ εν θα επρεπε να σας εκπλήσσει γιατι ο επιστήμων μέσα μου δεν μπορεί να κάμει διαφορετικά.)

Οταν το εξεκίνησα το μπλογκ ειχα στο μυαλό μου οτι θα με θκιεβάζουν οι 2-3 που τους έστειλα το λινκ τζαι κανένας τυχαίος περάστικος που θα έλθει, θα ιδεί και θα απέλθει. Εξάλλου το μπλογκ το εκαμα για να ειναι ενα προσωπικό ποσκόλιο. Τελικά, το μπλογκ εν η επαφή μου με την Κυπριακή πραγματικότητα τζαι με συνξενιτεμένους τζαι συμπάσχοντες Κυπραίους. Μεσω του μπλογκ εγνωρισα πολλα ενδιαφέρον άτομα τζαι εμαθα πολλά.

Μια ανάσα λοιπόν πριν τις εκατό χιλιάδες κλικ, θελω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη παρέα που με εκαμεν άπειρες φορές να φυρτώ που τα γέλια μποστα στην οθόνη του κομπιούτερ μου, να προβληματιστώ με πολλά θέματα, αλλά τζαι που εκαμε μερικά μου δάκρυα να πέσουν πάνω στο κίπορντ!  Σιγα σιγα ανακαλύπτω οτι με διαβάζουν άτομα που εν αφήκαν ποτέ κομμεντ, απλα διαβάζουν σιωπηλά τζαι αρα αγνοώ την υπαρξή τους, ετσι σας ευχαριστώ τζαι εσας αθόρυβοι αναγνωστες! Ευχαριστώ ολους γενικά που θκιεβάζετε ο,τι τσόφτα μου κατεβεί στο νου....  Ιτ ρίλι μινς έι λοτ!

Χάτε....... παιζει μουσικούα....ελειξε ο χρονος για τις ευχαριστίες μου για το Οσκαρ που μόλις επιασα τζαι δεν επρολαβα καν να ευχαριστήσω την μάμα μου! (θενξ μάμα!) Καλό Σαββατοκυρίακο σε όλους και εις άλλα views πολλά!!! :)




υ.γ. Τζαι επειδη ξέρω τι σκέφτεσαι, να σου πω οτι στα σέττινγκς εχω το να μεν καταγράφονται τα δικά μου κλικ.

21 σχόλια:

  1. χμ...

    τι να ευχηθώ;
    ακόμα τζαι το 1.000.000 επισκέψεις φατσάρει μου λίο.... :ρ

    θα ευχηθώ σύντομα τούτο το blog να γίνει η γέφυρα επικοινωνίας σου με τους φίλους σου στο εξωτερικό (δηλαδή εκτός Κύπρου) τζαι όι το αντίθετο... ;ρ

    υ.γ. εγώ έχω το ενεργοποιημένο για να ανεβάζω την ψυχολογία μου καμιά φορά... :ρ χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να τα πολλύνεις ακόμα παραπάνω.
    πολλά ωραίες είναι τζαι η σημαιούες δίπλα. όχι ότι μας πιάνει το ψώνιο πόσοι μας διαβάζουν, απλά αρέσκει μου να ξέρω ότι κάτι που γράφω ταξιδεύει και πηγαίνει σε χώρες που εγώ δεν θα πάω ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή βαρκούμαι να περιμένω 908 επισκέψεις για να είμαι ο 100,000ός, να σου ευχηθώ να κουμπήσει το counter σου στο δεξί άκρο της σελίδας :)

    Εν απίστευτο πάντως το πόσα πράματα μαθαίνεις τζαι πόσους χαρακτήρες ανακαλύπτεις μέσα που ένα μπλόγκ! Keep up the good work!

    Υ.Γ: θκιεβάζω τζι εγώ μπλόγκς στα οποία εν εσχολίασα ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να τις χιλιάσεις (τις χιλιάδες!)..
    και εγώ σε πολλά που διαβάζω εν αφήνω comments..

    μαθαίνεις διάφορα που το bloging..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :)))
    Πράγματι τα μπλογκς μορφώνουν σε, έχεις την ευκαιρία να μάθεις ανθρώπους διαφορετικούς που σένα. Πιθανόν σην κανονική ζωη να γνώριζες τον κόσμο τζαι να νόμιζες πως εν ούλλοι φλατ, δαμέ απελευθερωνούμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν σου αφήνω συχνά σχόλιο αλλά είσαι μια από της αγαπημένες μου blogger! Να είσαι καλά να συνεχίζεις να γράφεις αφού σε ευχαριστεί.

    Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τουτο που ειπεν η Μαριλου εσχει πολλυν βαση...

    Στα μπλογκς εμφανιζουμαστεν πολυδιαστατοι, οπως θελω να πιστευκω οτι ειμαστεν. Η πραγματικοτητα πολλες φορες μας εμφανιζει μονοδιαστατους - εν σου δια την ευκαιρια/χρονο να αναλυσεις τον αλλο σε βαθος.

    Χαιρε Πρας τζι εις ανωτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω ετυχε αγαπητη πρασιναδα να ππεσω τυχαια παστο μπλογκ σου:) και αξιζε τον κόπο , αποκαλω σε αγαπητη λογω της οικιοτητας που αποκτησα που δκιαβαζω τζεινα που γραφεις.. Ελπιζω να συνεχισεις , γιατι ουκ ολιγες φορες με εκαμες να γελασω τζαι να προβληματιστω..
    Καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρασιναδα μου ειμαι τζιαι γω ενας αθορυβος αναγνωστης τζιαι ελπιζω να συνεχισεις να γραφεις οπως τοσους μηνες. διαβαζω κ αρκετους αλλους τζιαι που τα σημερα ειπα θα ξεκινησω να αφηνω κανενα κομμεντ μεσα μεσα, τζιαι μπορει σε κανενα χρονο να καμω τζιαι γω δικο μου μπλογκ. keep it up sunshine :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Νονής
    Πολλά ωραία η ευχή σου!! Ευχαριστώ :)))))))

    υ.γ. χαχαχα Αν θελεις βοηθεια πέ μου να καμνω κλικ καθημερινά!

    @Μάνα
    Ναι αρέσκουν μου τζαι εμένα οι σημαιούες.....γιατι νοιωθω οτι ενας αλλος πιθανόν ξενιτεμένος, με θκιεβάζει..... :))))

    @Ινβίκτους
    Οντως απιστευτο!!
    Θενξ φρεντ τζαι χρόνια πολλά τζαι που ποδά!! :)))))

    υ.γ. Τζαι εγω αλλά λια...ποσα να προλάβω!

    @Ράνια
    Πολλά τζαι ενδιαφέροντα! Θενξ μπέστι

    @Μαθητουδι
    ευχαριστω!

    @Μαριλού
    Συμφωνω...για την Κυπρο συγκεκριμένα δια σου ελπιδα οτι ενεν ουλλοι το στερεότυπο που έχουμε στο μυαλό μας!


    Να΄σαι καλα!! :)))
    Ναι με ευχαριστεί τζαι το απολαμβάνω!! Τζαι να φανταστείς μια ζωή ελεαν μου στο σχολείο, Πρασινάδα μην γραφεις τοσο πεζά, βαλε λιγη φαντασία! τζαι ετσι στην αρχη εφοούμουν να αρχίσω μπλογκ.

    @Γρούτα
    Συμφωνώ και επαυξάνω! Ευχαριστώ αγαπημένη Γρουτιτσούδα τζαι τα φιλια μου στην κοράσα τζαι το μαμοθρευτάκι γιατι εσhει μέρες να τους στείλω! :))

    @Doccia
    Ευχαριστώ πάρα πολλα! Εν ωραίο τζαι παραξενο συναισθημα ταυτοχρονα να νοιωθει καποιος οικεία με σενα που εσυ δεν ξέρεις καν....ουτε εστω διαδικτυακά.... Να΄σαι καλα! :))

    @4
    Ω!! Ευχαριστώ τζαι αναμένουμε! Οταν και εφοσον αποφασίσεις να καμεις δικό σου να μας πεις! :))))))))

    υ.γ. Το 4 εθυμησεν μου Παπακαλιατιάδες.....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εν πολλά περίεργο πράμα το μπλογκ..εν θα το αναλύσω όμως θα γράψω σεντόνι:) πάντα τέτοια πρας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όντως ρε Νταφοντιλ....πολλα περιεργο....τζαι θέλει ανάλυση! Θενξ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήριαααααααααααααα!!!!!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τζαι εγώ ήμουν αθόρυβη αναγνώστρια:)) συνέχισε πράς;))xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οντως εν κατι πολλα ομορφο:) ανθρωπινες ανιδιοτελης σχεσεις ακομα τζαι δυαδικτυακα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι οντως! Εγω προσωπικα εκέρδησα πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια Πράς μου!!και εγώ είμαι μια αθόρυβη αναγνώστρια:)είσαι απο τις αγαπημένες μου bloggers!αυτά που γράφεις πολλές φορές με έκαναν να γελάσω να προβληματιστώ αλλά και να συγκινηθώ!νασαι καλά!!

    Magi (οπώς σου υποσχέθηκα,σου έγραψα επώνυμα τούτη τη φορά:) !! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστωωωωω!!!!! Να΄σαι καλα! :)))

    Χαιρομαι που βάλλεις ενα ονομα γιατι τωρα θα σε ξεχωρίζω! :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή