Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

"Και στον μεγάλο κόσμο τον αδιάφορο....."

Εψές σαν επίαινα σπιτι, στα συνηθισμένα φώτα τροχαίας δεν εσυνάντησα τους συνηθισμένους άστεγους. Στο συγκεκριμένο σημείο εσhει πάντα 1-2 άστεγους να ζητουν λεφτα....το κορμι τους φαίνεται να εν τζαμέ αλλα το βλέμμα τους δειχνει οτι το πνευμα τους εν σε ενα παράλληλο συμπαν με αλκόολ τζαι αλλες ουσίες. Έτυχε να δω να τους συνάει η αστυνομία, να χαιρετιουνται μεταξυ τους,  να αλλασουν βάρδιες στο "πόστο". Πλεον "στον μεγάλο κόσμο τον αδιάφορο, ποιός τους θυμάται τώρα πιά...." που είπεν ο Γκάτσος. Δυστυχως επάθαμεν ανοσία....

Εψες σαν επέρνουν ηταν ενας αλλος ομως....ενας με πολλα θλιμμένο βλέμμα. Διαφορετικος που τζείνους που συχνάζουν τζαμέ....Εν με εκοψεν το κόκκινο τζαι απλά επερασα που διπλα του. Το υφος του αποτυπώθηκε μεσα μου.... "Όσα κοστίζουν μια δραχμή για άλλους κοστίζουν μια ζωή, δεν είναι κρίμα" ειπεν ο Μάλαμας.  Ημουν τζαι που ημουν ένα κινητό πτώμα, εκατσεν ένας κόμπος μέσα μου.

Σημερα στα πλαίσια του προσπαθώ-να ξιβαρεθώ-τζαι-να-εβρω-την-όρεξη-τζαι-την-θετικότητα-μου, ειπα να βαλλω κανενα φουστανούδιν τζαι να σαστω λιο παραπάνω για να παω δουλεια....Ναι είμαι ται εγω ένας ρηχός τζαι επιφανειακος ανθρωπος! Μεσα μεσα έχω το ανάγκη....

Σαν επερπάτουν να πάω στο αυτοκίνητο μου να έρτω δουλεια, εδιασταυρωνα κάτι αλλα φώτα. Διπλα μου εδιασταύρωνε τζαι μια άλλη κοπέλα. Οσο παχουλή ειμαι τζαι εγω, με ισάξια μεγάλο κώλο, αλλα πιο κοντη τζαι με ίσια ξανθά μαλλιά. Εγω με το ριχτό μου το χακι φόρεμα με μπεσh ζακετούα τζαι την τσέντα τον Πουφ στην πλάτη (αχ Αμερικανοποιηθηκα τέλεια, θα έρτει η συντέλεια του κόσμου!) τζαι τζείνη με ενα θεόστενο μπεσh φόρεμα ετοιμο να κάμει έκρηξη. Σαν εδιασταυρώναμεν τον δρόμο, ενας άστεγος που απέναντι εφωναξεν μας δυνατά, "Γιου αρ γκόινγκ του γκόου το χελ!". Εμείς εσυνεχισαμεν ακάθεκτες στον δικό μας καθημερινό αγωνα......



17 σχόλια:

  1. Δυστυχως η ζωη καμνει μας σκληρούς. Νομιζω τις παραπάνω φορές ειναιι για να προστατευσουμε τον εαυτό μας όμως. Φαντασου να ειμαστε συνεχεια λυπημενοι λογω του τι συμβαινει στον κοσμο η σε άλλους ανθρώπους. Οτι μπορει να καμει ο καθενας μας εν καλο αλλά δεν ειναι παντα δυνατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσ' ειν' η ζωη και πως να την αλλαξεις,
    πως να την αλλαξεις με μολυβι και χαρτι...

    :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Σμιλι
    Συμφωνώ Σμιλί....δυστυχια παντα θα υπάρχει παντου....

    @Ευρος
    Μα εγώ εν τζαι εν να πάω κόλαση! :ΡΡΡ

    @Γρούτα
    Εισαι μες τον νου μου κόρη! Τουτο τον στιχο χρησιμοποιώ πολλά συχνα

    "Ετσι ειν'η ζωή και πως να την αλλάξεις, αλλοι κλαίνε κι άλλοι γελανε δηλαδή"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρεσει να παρατηρω τον κοσμο.. Με πιαννω πολλες φορες να προσπαθω να φανταστω τη ζωη τους να χαμογελω με εγκυεςνα θελω να παιξω με παιδακια να θαυμαζω παππουδες γιαγιαδες για το πεισμα τους να στεναχωριεμε με λυπημενες φατσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως βλέπεις εσύ τον άστεγο έτσι σε βλέπει ο ιδιοκτήτης της μαύρης πιστωτικής κάρτας κι αυτόν κάποιος σε ανώτερο οικονομικό σκαλάκι.

    Όλοι προσπερνάμε ή χαρίζουμε το χρόνο μας.Τα λεφτά ποτέ δεν αρκούν για ν΄αλλάξουν τις αδυναμίες μας.

    Πέρα του οίκτου,οι πτωχότεροι θέλουν να τους βλέπουμε ως ανθρωπους,ισάξιους. Αυτό είναι το ηθικό μας χρέος αν δεν έχουμε ακόμη τη δύναμη ν΄αλλάξουμε τη ζωή μας και τη ζωή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ρουλι
    Καταλαβαίνω τι εννοείς...εσhει μεγάλο ενδιαφέρον....


    @Μωβ
    Συμφωνω απολύτως μαζί σου....Επειδη ομως, οπως τζαι εσυ απο ότι καταλαβαίνω, εν μετρουμε τους ανθρωπους αναλογα με τον ποσό των καταθέσεων του, εν λιο δυσκολο να περνας με αδιαφορια, οσο τζαι να ξέρεις οτι εν μπορεις να σωσεις τον κοσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οπως παμε τζ εμεις αστεγοι εννα μεινουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεν ανησυχεις ρε Τάτσα! Εσhεις την Γρουτίτσα μας που κουμαντάρει τζαι προνοεί! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καποτε μου αρεσε να χαζευω τον κοσμο... Τωρα ουτε τον εαυτο μου δεν εχω χρονο να ριξω μια ματια. Μου αρεσε το ποστ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Mάνα
    Ε μα εμεις με παιδί με σκυλί που λαλεί η εκφραση! Ενω εσυ εσhεις τζαι 2 δυο συν το ένα εις διπλουν! Ααα, τζαι άντρα!
    Ευχαριστώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τουτο που τα λεφτά ρυθμίζουν τις ζωές μας εν το αντεχω, αν δεν υπήρχαν (λέμε τώρα) ένα ήμασταν πιο χαππι και εν θα σχεν τόσο μελαγχολικά μάτια να μας κοιτάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Automolimeni
    Το θεμα που θιγεις εσκεφτηκα το αρκετες φορές αλλα νομιζω τζαι να μεν υπήρχαν λεφτα πάλε τα ιδια σκατά θα ηταν.....Ας πουμε θα σου δώκω μια ντουζινα αυκα...τζαι εσυ θα μου πεις ευχαριστώ σου κόρη τζαι κοπιασε να σε κεράσω καφε...Σιγα σιγα εν να δω οτι εν μου συμφέρει γιατι εγω διω σου κατι που για να το αποκτησω εκαμα παραπανω κόπο. (εχω "γουμάν", περιποιηση κτλ κτλ). Θα θελω τοτε κατι πιο ισαξιο....τζαι πάει λεγοντας. Πρακτικά θα ηταν πολλά δυσκολο χωρις μια αξια εκτιμησες καποιου πραγματος.

    Το λαθος ενεν η εφευρεση του χρήματος....ουτε οτι αξιολογουμε τα υλικα αγαθά με λεφτα...το λαθος ειναι που αξιολογουμαι τους ανθρωπους με λεφτα....τζαι τουτο εξαρτάται που στην νοοτροπία του καθενός μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πρας μου εν μέσα στη φύση του ανθρώπου. εγώ στις αρχές που έβλεπα άστεγους ένιωθα άσχημα. μετά εσυνήθισα το έβρισκα το και φυσιολογικό και τούτο επροβλημάτισέ με.απλώς έτσι είμαστε..αν εμπορούσαμε να αλλάξουμε την κατάσταση θα το κάναμε.αλλά εν μπορούμε και αποδεχόμαστε την άσχημη πλευρά της ζωής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όπου νιώθεις πως μπορείς να κάνεις κάτι, να το κάνεις. Δυστυχώς, δεν μπορούμε μεμιάς να αλλάξουμε τον κόσμο γύρω μας. Μπορούμε όμως να προσπαθήσουμε. Ένα χαμόγελο, όταν δεν μπορούμε να δώσουμε κάτι άλλο είναι αρκετό για να μην πέσουμε στην παγίδα της αδιαφορίας... Δύσκολοι καιροί. Και θα έρθουν δυσκολότεροι... And, no, honey you're not going to hell! Είμαστε ήδη, όλοι, εκεί. Αλλά ακόμη δεν το εμπεδώσαμε... Σε φιλώ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το λάθος είναι που για να δώκουμεν κάτι, πρέπει να σιουρευτούμεν ότι εννα πιάμεν κάτι άλλον πίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Νταφοντιλ
    Το ίδιο ακριβώς τζαι εγω......

    @Ευαγγελία
    Ε ναι...το μονο που μπορούμε είναι να προσπαθησουμε.... :))) Καλο Σαββατοκύριακο!

    @Ινβικτους
    Τουτο επρεπε να εν ενα που τα θανάσιμα αμαρτήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή