Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Που να'βρει γυναίκα να μου μοιάζει;;

Που να βρω γυναίκα να σου μοιάζει 
(Σορρυ που θα σε απογοητεύσω αλλα πούποτε! Μια ειμαι τζαι τα τελευταία χρόνια εμφανίζομαι ως επι το πλείστον στο Σικάγο.)

να΄χει μάτι που καρδια να σφάζει,
(μιλας για τζείνο το κίλλερ βλέμμα μου που σκοτώνει ενεν;)

να'χει το καμάρι σου κι όλη αυτη τη χάρη σου
("καμάρι" το λέμε τώρα;;)

και την βελουδένια την ελιά σου
(μανα μου ρε....εν για τζείνη την μεγάλη που έχω πισω κάτω που το γονατο που μιλάς ενεν;;; χάο σουίτ οφ γιου!)

που να βρω γυναίκα να σου μοιάζει;
(πουποτε λαλούμεν!)

Θα σου δώσω πλούτη κι αν γυρέψεις
(μα τι λαλείς Γιάννη μου! Εγω πέρνω σε τζαι με το ασπρο πουκαμισούδι που φορείς!)

μη με διώχνεις θα με καταστρέψεις,
(Πότε σε εθκιωξα εγω; Αχχχχχχ να δουμε ποιά σκρόφα σου έβαλεν λόγια!)

πάρε με στα χέρια σου, τ'ασπρα περιστέρια σου
(Η αλήθκεια να λέγεται εν άσπρα περιστέριαααααα, μες την συννεφιά...μου δωσες το χέρι να'χω συντροφία....ασπρο περιστέρι....μαυρο μου φτερό...κάθε καλοκαίρι θα σε καρτερώ.....)

την καρδιά μου μ'αλλην δεν θα αλλάξεις
(αχ ουτε τζαι το μαλλί σου δεν αλλάσω με άλλο!)

που να βρω γυναίκα να σου μοιάζει
(εεεεε νόουγουέαρ λαλουμεν......)

Πες πως μ'αγαπάς κι ας είναι ψέμα
(εγω ψέματα εν λαλώ ποτέ! Να πέσει φωθκιά να με κάψει!)

ρίξε μου κουκλί μου ενα βλέμμα
(να σου ρίξω οσα θέλεις φτανει να μεν με λαλείς κουκλί μου γιατι ξενερώνω...)

μη μ'αφήνεις μόνο μου, γιάτρεψε το πόνο μου
(μεν ανησυχείς άι αμ νοτ δατ κάιντ οφ έι ντόκτορ!)

πλούτη και αν δεν έχω τι πειράζει
(εμ είπα σου οτι δεν με πειράζει....ειμαι υπεράνω χρημάτων!)

που να βρώ γυναίκα να σου μοιάζει!
(πούποτε λαλούμεν! Εφκαλεν  το κίππορντ μου μαλλιά!!!!Τζαι δε τζαι τον Μαραβέγια που εφαεν τον κοσμο αλλά παλε εν ηβρεν καμιά άλλη!)



Υ.Γ. Ναι εν μεγάλη η πόρωση μου! Αλλα τι να καμουμε;! Εν πηγή εμπνευσης ο άτιμος ακόμα τζαι αμαν φορεί κουστουμι σε στυλ γκαρσόνι σε κυπριακή ταβέρνα. 


15 σχόλια:

  1. Πρασινάδα μου πολλά ωραίο!

    Η αλήθεια είναι ότι έσπασε το καλούπι που σε έκαμε ο Θεος!

    Τις καλημέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάνα μου ρε!
    Είσαι η έμπνευση του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα γιατί ξενερωνεις;; εν ωραίο το "κουκλι μου"

    Καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δηλαδή γαμπρό έχουμε... :ρ

    υ.γ. βέβαια εν το ξέρει, αλλά τούτα εν λεπτομέρειες... :ρ
    υ.γ.2 είδες υ.γ. σήμερα; 2!
    υ.γ.3 για να μεν σου πω 3... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχα..κοστούμι σε ταβέρνα!!

    εν αλήθκεια που να έβρει άλλη σαν εσένα..

    παλιά άρεσκε μου και μένα πολλά..over the years I got over him:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποστ: τέλειο!!! :-)))

    γούστο στους άντρες: εχμμμμμ εχμμμμμμμμ εχμμμ εχμμμμμ εχμμμμμμμ :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχαχαχ άρεσε μου που ξενερώνεις με το κουκλί! ως γεγονός το πουκάμισο το άσπρο ελύσε κι έσταξε πάνω του! συμφωνώ με ουφ στο θέμα των αντρών..σίουρα εν θα μαλλώσουμε για κανέναν!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ♫ Χτύπα κι άλλοοοοο θα τ' αντέξωωωωωω
    δεν πεθαίνω έτσι απλά θα παλέψωωωωωω ♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχαχα
    Επιτελους εκδηλωθηκεν ο ΠαΣχιΦας ;Ρ

    Σανναμου εξυπνησεν η ντιβα μεσα σου σημερα?
    Πως να σου πω ευγενικα... του σιτ δε μπολ νταουν? ;Ρ χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ααααααααααααα χειροτερεύει η κατάσταση Πρας μου,
    πρέπει να τον πετύχουμε κάπου και να στον στείλουμε πακέτο στο Σικάγο!
    τέλειο ποστ! :))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://4.bp.blogspot.com/-pB4IfOogFlc/T7OOUioLEmI/AAAAAAAAGGg/hwNCrcGnftA/s1600/sms.JPG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχα...έφυρε με η pic του Invictus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βέβαια για το Γιάννη θα πρέπει να παλέψεις στη λάσπη με την αδερφή μου αλλά όποια κερδίσει χαλάλιν της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Σμιλί
    Καλημέρα τζαι σε σένα! (εγω τωρα πίνω τον πρωίνο μου καφε).
    Νομιζω εν εγω που εσπασα το καλούπι γιατι εν εχωρουν μέσα!!!

    @Νεράιδα
    Μιαν τουτο, μιαν το Αμαν Πρασινάδα μου, σκεφτουμαι ρε Νεράιδα οτι μαλλον έσhεις δίκαιο!!

    @Φούρνι
    Με "κουκλί", "κούκλα" "μωρο μου", κτλξενερωνω.....εν έσhει γιατι....εν οπως λαλεις εν μου αρέσκει το αυκό το τηγανιτό! Απλα εν σου αρέσκει!

    @Νόνης

    υ.γ. Λεπτομέριες!
    υ.γ.2. Βαλλε κάμποσα να έχουμε για τις φορές που εν βαλλεις!! :Ε

    @Ρανια
    Competition from Ourania: None! :)))))))
    (σορρυ μπεστι αλλα τουτα εν καλα νέα οτι τον εξεπέρασες!)

    @Ουφ
    Competition from Ouf: None! :))))
    (Θενξ ρε...λίες λίες να λιανίσκουμεν πλιζ!)

    @Ντάφοντιλ
    Competition from Daf: None!!! :))))))

    Σκεφτου το αρμάρι του....Εσhει τζινς, σακακια μαυρα αλα Μαρκοράς τζαι μετα ενα αρμαρι το αντιθετο του Μαρκορά....μονο ασπρα πουκαμισα....ατε μεσα μεσα φορεί τζαι κανένα μαυρο....

    @ΒλάΣχιΦας
    Γιε μου παρέτα μας....αφου εν μιλούμε....μονο με ήμεϊλ ειπαμε αν θέλεις καμια παραγγελία για την δουλεια!

    @Γρούτα
    Μεν με εξαγριώνεις τζαι καρτερα τα περιοδικα απο ώρα σε ώρα τζαι τα νευρα μου ενεν καλα!!!!!!! :ΡΡΡΡ

    @Μωβ
    Λαλείς να δω ειδικό;;; Στο Σικάγο εξαναήρτεν...αλλα εν μου έδωκε σημασία! κλαψ σνιφ κλαψ

    @Ινβικτους
    χαχαχαχαχαχαχααχααααχχαχαχαχαχα Ειμαι στα πατώματα!!!! Μπαινει στα ντραφτς για ποστ που μονο του!!!!!

    @drSpock
    Να σου πω την αλήθκεια...Επειδη βαρκουμαι να χρηστώ μες τα πυλά με την αδερφή σου, νομιζω να δεχτουμε τζαι η δυο ήττα τζαι να κατσουμε να τα πιουμε (εγω εν πολλοπινω αλκόολ, θα πινω καφε) τζαι να σπαζουμε εφτα ποτηρια στ'ουρανου τα πανυγύρια μαζι....τουλαχιστον να εχουμε η μια την άλλη παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα ποια περιοδικα?... αααααααααα τζεινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή