Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Έχω πρόβλημα...... (2)

Εδω τζαι λίες μέρες σχεδόν κάθε μέρα πέφτω πάνω σε ενα συγκεκριμένο τραγούδι στο ράδιο*.... Εν που τζείνα τα τραγούδια που σου θυμίζουν κατι αλλα εν μπορείς να διευκρινήσεις τι....

Στην αρχή λαλω εσhει μέσα του ενα Χατζιδακισμό.....θυμίζει μου τις επανακτελέσεις των Raining Pleasure. Μα εν γινεται ομως γιατι στους Raining Pleasure ο τραγουδιστής έσhει μια τελεια αγγλική προφορα.....χμ...ήταν να σπάσω τί ενι.......

Εχτες σαν εντύνουμουν να πάω στο εργαστήριο με καθόλου όρεξη τζαι μεγάλη βαρεμάρα.....αρκεψε το τραγουδι....Βουρώ στο κομπιούτερ, ανοίω ενα νέο παράθυρο του Σαφάρι τζαι καρτερω να αρπάξει το φτι μου κανένα στιχο να τον καμω γκούγκολ να ανακαλύψω τι ένι.... Αχ....μα πως εζούσαμε παλιά χωρις γκούγκολ;;;!!!!

Καρτερω που λες....ο τυπος εσhει μιαν λιο περιεργη προφορά....ακουώ μια φραση που επιασα ουλλες τις λέξεις τζαι γυρευκω την στο γκούγκολ!Ααααα τζαι Ωωωωωω το γκουγκολ ξέρει τα ουλλα! Ειπεν μου οτι εν ενα τραγούδι που ονομάζεται "In Colors" που ένα γκρουπ που ονομάζεται Minor Project, οι οποίοι εν φοιτητές απο την Πάτρα (παρακαλώ οπως μην τους συγχίσετε με τα "παιδιά απο την Πάτρα", τζεινοι εν που άλλο ρεπερτόριο). Τουτοι οι φοιτηταί που λαλείτε, εκαμαν ενα CD το οποίο εκυκλοφόρησε απο την μικρή και ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρεία του Στάθη Δρογώση. Σκέφτουμαι ενα "μάνα μου ρε....." γιατι αρέσκουν μου τουτες οι κουλτουρέ φάσεις τζαι αρχιζω να ψαχνω τους στιχους για να δω τι θέλει να πει ο ποιητής μιας τζαι τα αγγλικα του εν λιο κάπως τζαι εν του καταλάβω ουλλες τις λέξεις.

Συνεχίζω την έρευνα μου στο γκούγκολ τζαι βρισκω τους στίχους....Ακούω το τραγούδι με τους στίχους μπροστα μου.....

Ααααααααααααααα  εν η ιδέα μου οξα βρίσκω γραμματικά λαθη;;;;

Ξαναβάλλω το...ξαναβρίσκω τα ίδια λάθη! Σιωπη κόρη Πρασινάδα! Επειδή εσύ νομίζεις ότι μιλάς καλά αγγλικα εν να έβρεις τζαι λαθη σε στιχουργούς;;;;

Ξαναβάλλω το.....ουφφου τζαι ξανα-ούφφου... Αφου εν λάθη τα γέριμα.... Ειμαι σε άρνηση!! Εν γινεται σιορ! Αμπα τζαι εν τουτοι που εγραψαν τους στιχους στο ιντερνετ εκαμαν λάθος;;; 

Ξαναβάλλω το.....όι ενεν γραμμένοι λαθος οι στίχοι.....εχουν  γραμματικά λάθη! Εν θα γλυτώσω το καρδιακό!

Περνουν πολλές σκέψεις μες τον μυαλό μου....Να γράψω ήμεϊλ του Στάθη Δρογώση τζαι των παιθκιών που το συγκρότημα οτι αναλαμβάνω να ελεγχω αφιλοκερδώς τα αγγλικά τους;;; Να νευριάσω τζαι να πω "τα αγγλικά σας εμαράναν σιόρ!!!";;; Οξά να πω οτι εν "ποιητική αδεία" τζαι σικκιμέ;;;;;;  Να ξεγράψω το τραγούδι δεν μπορώ....αρεσκει μου....θυμιζει μου τον αγαπημένο Χατζιδάκη... Είμαι σε αδιέξοδο....τζαι εχω τζαι πρόβλημα μεγαλο!


Τζαι εν με κανούν ουλλα τα άλλα εκολησεν μου τζαι το τραγούδι μες το νου.......έσhε χάζι τωρα που θα μπω να κάμω μπάνιο, να αρχίσω τες άριες μου τζαι να τραγουδώ το τραγούδι με γραμματικά λαθη.....!!!!!!!!!! Αν τυχει τζαι εν εμφανιστώ για λιες μέρες, θα είμαι φυρμένη μες το μπάνιο.....


*Ράδιο = Μελωδία ονλάιν



20 σχόλια:

  1. Ειναι δυνατο να μην το ελέγξαν, απλά να γραψαν τους στιχους τζαι κανεί; Φαινεται μου περίεργο πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν γι' αυτον που εν τραγουδα καθαρα τους στιχους! Για να μεν καταλβαινεις τα γραμματικα λαθη! Μα εν εξεραν, ομως, οτι καπως, καπου, καποτε ηταν να τους συλλαβει η Πρασιναδα? τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολλά ωραίο, θυμίζει τζαι όλα όσα λες...
    ευτυχώς δεν εκατάλαβα λέξη ;-)

    στείλε του Δρογώση κανένα μέηλ, πολύ συμπαθητικό και ταλαντούχο παιδί :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλά για να καταλάβεις τί εστί "φοιτητές στην Πάτρα" να σου πω απλά ένα όνομα: Εύρος. Τί το ψάχνεις που τζιαμέ τζαι τζι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Σμιλί
    Αμαν ανοίξεις το βιντεο στο youtube, εσhει τους στίχους που κάτω.....Αμαν τους ακολουθεις μαζι με το τραγουδι νομίζω εν πιο φανερο....εκοιταξα 2-3 πηγές τζαι έσhει τζαι ενα βίντεο στο youtube που αναφέρει τουλάχιστον το 1 λάθος....εσhει σύνολο ~4....

    @Γρουτα
    Αχ τζαι τζείνο το "κόλορς" αντι κάλαρς.....έσhε χάρη που εν με ο που γράφετε τζαι εν λιο παραπλανητικο.....

    @Ουφ
    Οντως πολλα συμπαθητικούδης ο Δρογώσης....τζαι με ωραίο μαλλί σαν το δικό μου! :Ρ

    @Ινβίκτους
    Ααααα είσhε μου διαφύγει τουτο....Ότι τζαι να πεις έσhεις δίκαιο.... Πάω πάσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Δρογώσης εν καλός. Ανάσα πνοής μπορώ να πω. Πάτρα γενικά τα τελευταία χρόνια ανθίσαν τέτοιου είδους μπάντες. Άνοιξε μια ωραία μουσική σκηνή στην Ακτή Δυμαίων και επροσελκούσε κόσμο και γνωστούς καλλιτέχνες. Πάντα ήμουν στο εννα πάω. Τελικά επήεννα αλλού. Ανοίξαν και αρκετές μικρές δισκογραφικές ανεξάρτητες για παράδειγμα η Inner Ear. Eπίσης πολλά καλή ένι και η ορχήστρα νυκτών εγχόρδων. Παρολλίγο να ξεκινήσω μαντολίνο τζιαμέ μια φορά. Επίσης μπορείς να πίνεις μπύρες.

    @Σμιλί: ναι. Βασικά έτσι όπως ένι εν μετά τον έλεγχο.

    @Ιnvictus: This is Patras (αναγραμματισμός του Sparta)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @evroskarseras
    Μα ο Γιάγκος εν του upatras ρε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι θα συμφωνήσω απολυτα για τον Δρογώση....

    Για την ορχήστρα νυκτών εγχορδων τι να πω! Θα σου βαλλω απουσίες....εβαλα πααααρα πολλα βιντεο με τουτος στο μπλογκ...ακούω τους στο CD του αυτοκινήτου τζαι στο youtube playlist. Εν πλέον αγαπημένοι τζαι κάμνουν με να θέλω να μάθω μαντολίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολλά ωραίο! εν το είχα υπόψη μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πως θα επρόσεχες το τραούδι αν δεν είχε λάθη? Εμπόρεν να μεν ήθελες να το ξανακούσεις ενώ έτσι εκίνησε σου την περιέργεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Νταφοντιλ
    :))))))))

    @Τάτσα
    Ε σε τουτη την περίπτωση εψαξα το γιατι αρεσεν μου...τζαι ακουα 1-2 λαθουθκια τζαι λαλω πρεπει να εν η ιδέα μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεσποσύνη Πρας, καταλαβαίνω τον πόνο σου με το σφάξιμο μίας γλώσσας. Τόλμησα πριν χρόνια τα διορθώσω τα Αγγλικά μίας τεχνικής αναφοράς ενός Γερμανού συναδέλφου και κατάντησα να μου στέλνουν όλοι έγγραφα για διόρθωση (ακόμη και συνεργάτες από άλλους ηπείρους - το καλό από Ιαπωνία ακολουθούσε πάντα πακέτο με λιχουδιές :) :)).

    Ωραία η μουσική αλλά μου τη χαλούν τα Αγγλικά και η δυσκολία κατανόησης των στίχων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύριε Αντρέα, σας κατανοώ πλήρως.......Εχω διορθωσει τα αγγλικά σε εργασίες και thesis αρκετών άσχετων......αχ....

    Ακριβως...εν ενα τραγουδι τζαι γενικά συγκρότημα με potential αλλα χαλουν με πάρα πολλα η προφορά (βλ. "κολορς" οπως ειπα τζαι σε αλλο κομμεντ) τζαι τα πολλα γραμματικά λαθη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. apo lyrics en ekatalava theo... alla apo rythmo paizei se makedoniko!!!! ate piaste mantilia!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αν του στείλεις email pls ενημέρωσμας άμαν σου απαντήσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Μισιρλού
    Επειδή με τον χορο η σχέση μας είναι ανυπαρκτή, αφήνω τα χορευτικά πάνω σου!

    @Ράνια
    χαχαχ λαλείς να του στείλω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στείλε του στείλε του. Εν για το καλό τους για τις επόμενες προσπάθειες να έχουν μια ένοια παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα λαλείς ρε να μεν τους το είπε κανένας αλλος;;; Τωρα αν τους το ειπεν τζαι εν το εσάσαν τι να πω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ ακούω τη μουσική μόνο τζαι κάτι φωνές ενδιάμεσα.....
    Να πάω σε γιατρό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν το θέμα σου εν κάτι με πρωτεΐνες, ξέρεις που να απευθυνθείς ενεν; :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή