Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Στερνή μου γνώση.....

Τα παιθκιά στο εργαστήριο εχουν μια θεωρεία. Πιστευκουν ότι "γουι ολ χαβ έι νέμεσις", δηλαδη ουλλοι έχουμε εναν, όι κατα ανάγκη εχθρο, αλλα ένα ανταγωνιστή, κάποιον τελοσπάντων που συναγωνίζουμαστε μαζι του τζαι θέλουμε να είμαστε καλύτεροι που τζείνον/η. Ο ΠαΣχιΦας πιστευκει οτι οσο πιο καλος τζαι ικανος εν ο αντιζηλος σου, τοσο καλυτερος σημαινει είσαι τζαι εσυ. "Πάρε για παράδειγμα" λαλει μου "τους υπερήρωες. Εχουν πάντα ένα αντάξιο αντιπαλο. Εν γίνετε να εισαι Σουπερμαν τζαι να εσhεις ένα αχρηστο για αντιπαλο. Γιου αρ ας γκουντ ας γιορ νέμεσις"

Ο καθένας τους τοτε ελαλεν μας για τον δικο του αντίζηλο. Του ενός εν ενα παιδί της ίδιας χρονιάς στο προγραμμα του διδακτορικου τους, του άλλου ένας αλλος που αλλο εργαστήριο κτλ κτλ. Ερωτήσαν με τζαι εμένα. Λαλω τους παιθκια οκέι, υπάρχει τζαι ο καλος ο φιλικος συναγωνισμός ίσως, αλλα εμενα εν μου αρέσκει να ασχολουμαι τζαι να κοψουν τες ταινιες επιστημονικης φαντασίας που θωρουν. Ο κάθε ένας να θωρεί την δουλειά του τζαι χωρει μας ουλλους ο τόπος.  Επιμέναν τζαι επρίσαν μου τα, έτσι είπα τους, ναι στο σχολείο "άι χατ έι νέμεσις" τζαι εσιωπήσαν. Εθέλαν παραπάνω λεπτομέριες, ετσι ειπα τους την ιστορια εν συντομια....

Εσας όμως θα σας κάμω την τιμή να σας τα πρισω με πω παραπάνω λεπτομέριες. Οταν επία 1η λυκείου τζαι έπρεπε να θκιαλέξουμε μαθήματα για Ο'λέβελ, είμασταν η πρώτη χρονια στο σχολείο που τους εκαταργήσαν τους κλάδους/κατευθύνσεις τζαι εμπορουσαμεν βασικά να πιασουμε οτι μαθηματα εθέλαμεν. Ετσι αντι να διουν υποτροφιες στους πρώτους της κάθε κατευθυνσης, ειπαν θα διουν στους πρωτους 8 σε γενική κατάταξη. Στην τρίτη τάξη που εκάμναμεν ουλλοι τα ίδια μαθήματα, ημουν πρώτη, αλλά τωρα έπρεπε να διατηρησω την θέση μου παρ'ολο που ο καθε ένας εκαμνε διαφορετικα μαθηματα. Ο πρώτος επιανεν δωρεαν φοιτηση στην επόμενη χρονια, ο δευτερος 75% κτλ κτλ...

Να μεν τα πολυλογω, στην 4 τζαι 5 τάξη εκατάφερα να διατηρήσω την θέση μου...Στην 6η ταξη ομως ήρτα δευτερη παρα κατι κλασματα του βαθμου. Στην 7η ταξη ετέλειωσα το σχολείο δευτερη με διαφορα 2/6 του βαθμου (που τα 100) που τον πρώτο. Ο πρωτος, ας τον πουμε Κωστάκην, ηταν κατα την άποψη μου ανισος ανταγωνισμος. Ο Κωστακης εκαμνε Α'λεβελ λογιστικη, οικονομικα τζαι μαθηματικα. Εγω χημεία, βιολογια, μαθηματικα. Ο Κωστάκης όμως ηταν λιο "οβερ-ατσιβερ" τζαι εκαμνε ιδιαίτερα. Ετσι την υλη της χρονιας είσhεν την ήδη κάμει την προηγουμενη χρονια στα ιδιαίτερα. Για να φανταστείτε, εισhεν περασμένο με Α το Α'λεβελ, αρα πως να μεν πιανει τελειους βαθμους στο σχολειο;;;

Στο σχολείο επίσης είχαμε το συστημα των "Prefect". Εθκιαλέαν καμια 25αρκα καλους μαθητες να εχουν διαφορες ευθυνες. Ας πουμε να φροντιζουν να φκαινουν ουλλοι εξω το διάλλειμα, να εχουν έννοια μες τα λεοφορεία, στες καντινες να μεν κουντουν οι 7οι τα μωρα της 1ης γυμνασίου κτλ. Που τους Πριφεκτς, εισhεν μια κορουα τζαι ένα αγορι που ήταν Σινιορ Πριφεκτς που ήταν υπευθυνοι των Πριφεκτς τζαι εφκάλαν τζαι το προγραμμα για τες βάρδιες των Πριφεκτ. Καλά υποψιαζεσαι αγαπημένε αναγνωστη, είμασταν εγω με τον Κωστακη. Ο Κωστακης ομως εβαρκετουν. Εν εκαμνε τιποτε. Ο υπευθυνος καθηγητης σε καποια φαση ειπεν μου να κάμνω την δουλεια εγω γιατι ο Κωστακης μονο στα μαθηματα εν καλος τζαι εν τα καταφερνει στα διοργανωτικα. Τελοσπαντων, εγω άλλο που δεν ήθελα να ειμαι ιν τσαρτζ, εκαμνα τα ουλλα εγω. Επισης τουτοι οι 2 σινιορ πριφεκτς εμπαιναν απευθείας στο συμβουλιο του σχολειου. Ειμασταν υπευθυνοι να για την καταμετρηση ψηφων στες εκλογες τζαι για κατι αλλες πελλάρες που ουτε καν θυμουμαι. Οι αλλοι του συμβουλιου φυσικα τα ειχαν γραμμενα στα.......εμ...παλια τους τα παππούτσια τα δυο σπάσματα.

Τελοσπάντων ο Κωστάκης εφάκκκαν μου αλλά οκέι εν ελαλουν τιποτε...Ο Κωστακης ομως ήταν μέσα στην τάξη της ikoumeras, η οποία ηταν τζαι καλη μαθήτρια αλλά τζαι κουλ (συνδιασμός που σκοτώνει δηλαδη)! Εμαθεν λοιπον οτι ο Κωστάκης δεν απευθύνετουν προς σε εμένα με το ονομα μου, αλλα με ένα παρατσουκλι, το οποιο δεν θα σας πω γιατί εχω και μια ανατροφή, αλλά βασικά εισhεν σχέση με το γεγονος οτι ενα συγκεκριμένο μποντι παρτ μου εν πλουσιο τζαι προσοντούχο....ιφ γιου νόου γουοτ άι μιν...

Η ikoumera φυσικα ειπεν μου το. Εγω τοτε εξιστόμησα το "Εν αντρέπεται το ενα τζαι πενήντα να με αποκαλέσει εμένα ...........μπιπ.........;;;;" Που τοτε εγω τζαι η ikoumera, τον αποκαλουσαμεν "ο ενα και πενήντα".

Το αποκορύφωμα της κοντρας μας που ηταν στα πλαίσια "δεν μιλιουμαστεν" ηταν την νύχτα της αποφοιτησης μας. Πιάνω 2 βραβεία για τους καλυτερους βαθμους στη χημεια τζαι βιολογια, τζαι τζείνος πιάνει λογιστικη τζαι οικονομικα. Η ikoumera που εκαθετουν πρωτη γραμμη στην αποφοιτηση εκράταν σκορ τζαι καθε φορα που εκατεβαινα που την σκηνη ελάλεν μου το!

Μαθηματικά, το κοινο μας μάθημα (αλλά σε διαφορετικα τμηματα) πιανει το ο "ενα και πενήντα". 3-2 λαλεί μου η ikoumera αλλά συνεχιζουμεν ακάθεχτες!!! Ελληνικά για αγγλοφωνους...το βραβείο πάει στην Πρασινάδα....γινετε το 3-3. Ελληνικά για ελληνοφωνους....το βραβειο παει σε..........μιαν αουτσάιντερ! Το 3-3 παραμένει....η αγωνία στα υψη.... Τα βραβεια για τον πρωτο στην κάθε ταξη εφέραν μας στο 4-4.....Εβαλαν τον τζείνο να καμει τον λογο τον αποφοιτων στα ελληνικα τζαι εμένα στα αγγλικα, αρα τζαι τζαμέ πάτσι.

Τζαι το Οσκαρ χρυσο βραβείο για τον πιο ψηλο μέσο ορο στα 7 χρονια φοιτησης του/της στο σχολειο γκόους του......... ..Πρασινάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5-4, ο ενα και πενήντα έφαεν την σκόνη μου. Περιττον να πω οτι η ikoumera εκαμνε πανικόν, έκαμνε κυμα, τζαι εχαριεντιζετουν!!!!!Μπορει να ήρταμεν δευτερες (ο πλυθυντικος της συμπαραστασης που την ikoumera), αλλά στα βραβεια εταίσαμεν την κλάτσα μας του ενα και πενήντα!

Ο ένα και πενήντα επιεν στρατο, τζαι μετα επιεν Αγγλια για σπουδες. Φημες (δλδ η ikoumera) εχουν να πουν οτι σημερα δουλευκει σε τραπεζα στην Κυπρο ενω εγω ακομα τρωω το ψωμι της ξενιτειάς που είναι πικρο....τζαι συνηθως σλάις που γινετε καπήρες.

Όπως τζαι να έσhει, λιος χελθι ανταγωνισμος μπορει να εν καλο πράμα. Ουλλα τουτα με την ikoumera τα ελαλουσαμεν πανω στο αστειο.  Εθυμήθηκα την ιστορια σημερα γιατι παλε εμάχουνται για "νεμεσις" τζαι πελλάρες στην δουλεια τζαι εσυνδιασα το με μια κουβέντα που εκάμναμε το πρωι μέ ενα φίλο για την εποχή του σχολείου. Τι κρίμαν που είμασταν τοτε α! Ιφ γουι όνλι νιου μπέτερ!

Υ.Γ. 1. Απορω με μένα, απορώ...που θυμουμαι τόσες λεπτομέριες.....Τελικα έχω μνημη ελέφαντα....(αλλά μονο μνημη, να το ξεκαθαρίσω)

Υ.Γ.2. Σας αφηνω να γιορτασετε το ΟΧΙ ενω εμέις πάμε κανονικά δουλεια, με ένα επικαιρο βιντεάκι.....Σι ό νοοοοοοοο;;;;;

18 σχόλια:

  1. Μα ο ένας και πενήντα να κάμει έτσι πράμα... να του φίουν τα Πριφεκτ μαρκς του! (αν είχατε δλδ).

    Μπράβο πρας 5-4 ις γκουντ, αν ήταν ματς μάππας και το 1 γκολ κάνει την διαφορά ! Ιτ άουαρ ντάστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ένα πράμα θα πω. Ο Κωστάκης σήμερα δεν θα έλαλε λέξη για τα προσόντα σου. μάλλον που κάτω θα ήθελε να σε βάλει... τούτη τζαι αν είναι νίκη χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχαν και στο Χάρι πριφεκτς.Δύο που το κάθε χαουζ. Τη χρονία του Χάρι ήταν ο Ρον και η Χερμαϊονι για το Γκριφιντορ.
    Ξέρω το εν σε κόφτει αλλά να μεν το πω;Εν κρίμα!Εν τζένεραλ εντουκεϊτιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχχαχαχα το κόμεντ της μαριλού!!! πρας καλά έκαμες του κοντού! you go girl!

    daffodil lament

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βασικά εισhεν σχέση με το γεγονος οτι ενα συγκεκριμένο μποντι παρτ μου εν πλουσιο τζαι προσοντούχο....ιφ γιου νόου γουοτ άι μιν...---δηλαδή ελάλεν σε μαλλού για την πλούσια χαίτη σου; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακόμα πόσο καιρό θα τρώεις τις καπηρούδες της ξενιτιάς;

    Εμένα αλλού επήε ο νους μου για το body part ... ζηλεύκω σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχα. Εφύραν με Marilou τζαι Moonlight.
    Μπορεί να μεν έσιεις Νέμεσις εσύ (λάθος λέξην εθκιαλέξαν, αν με ρωτάς, άλλη κουβέντα τούτο), αλλά εσύ είσαι σίουρα η Νέμεσις του κοντού. Εμένα πάντως για συμβιβασμό μου φαίνεται η τράπεζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στο σχολείο μας οι prefects ήταν elected που την χρονιά τους!
    εν έφαε μόνο στα βραβεία την σκόνη σου..δέ σας σήμερα..you have a PhD doing research..τζέινος δουλεύκει σε τράπεζα..τόσα achievements για να συμβιβαστεί λαλεί και ο Def.

    εν καλά που λαλεί η Μάνα πάντως..το συγκεκριμένο body part εσχολίαζε το γιατί κάτι άλλο του επροκαλούσε μάλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηντα σχέση έχει η Νέμεσις με αυτά στο μυαλό των Αμερικάνων εν καταλάβω. Η Νέμεσις εν η "θεία δίκη".

    Εκτός και αν κάνουν το συνειρμό "νομίζω είμαι ο πάσh ποτέθκιος, και υπάρχει κάποιος άλλος να μου τρίφει στα μουτρα ότι μπορεί και να μεν είμαι???"
    Μπά, πολύ φαρ φετζτ. Εν καταλάβω.

    Κατα τα άλλα όντως εν που έθελεν πολλά να κοντέψει του μπότι παρτ σου, τζαι όσα δε φτάνει ο χόρνι έφηβος τα περιπαιζει για ξεκάρφωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Κ.Β
    Μεν σου πω ήταν να προκριθω τζαι για το τσάμπιονς λιγκ!!! :Ρ
    Ζητω το Οχι κορη, τζαι ζητω μας τζαι εμας που θα πάμε δουλεια!

    @Μανα
    Μονο στην σκεψη της ιδέας που μολις ειπες, θα πω γιαξ!!

    @Μαριλουδα
    Μανα μου ρε, εσhεις δίκαιο! Εν με κόφτει!! :Ρ
    Αλλααααααααααααα προτιμω να μου λαλείς τρίβια παρά να με βαλλεις να δω την ταινία. Θενξ!

    @Νταφοντιλ
    Σορρυ αλλά είμαι ~1.60 τζαι τζείνος ήταν πιο κοντός μου!

    @Μουνλάιτ
    Εδωκες πάνω!!!! (νοτ) χαχαχαχα

    @Σμιλι
    Μακάρι να ήξερα την απάντηση της πρώτης ερωτησης....τα πατρια εδάφη εν με πολλοθέλουν οπως φαινετε....εχτος αν ειμαι ανεργη....

    Καλά επιεν ο νους σου αλλά μεν ζηλευκεις. Εν ενα σκέτο βάσανο.

    @Def
    Για το Νεμεσις θα τα πω πιο κατω στο Καϊσί...Εν εσhει σημασία το σημερα για μένα προσωπικά...απλά ειπα την ιστορία γιατι ήρτεν μου τζαι λαλω ας την καταγράψουμε στα πρακτικα!
    Τζαι μεν λαλεις κοντό, τον 1.50! :Ρ

    @Ράνια
    Θα σου πω το ίδιο για με τον Def....οτι εκαμα εν το εκαμα για ετσι σκοπους....

    1.50, με γυαλια τζαι nerdiness....τουλαχιστον εγω είμαι ~1.60 τζαι φορω φακους!

    @Καϊσι
    Καϊσουδι, στα αγγλικα nemesis σημαινει καπως σαν αιωνιος εχθρος/αντιπαλος/αντιζηλος που δυσκολα μπορεις να τον/την νικησεις τζαι γενικα υπάρχει κοντρα. Ναι τζαι εγω ξέρω τι ήταν στην αρχαιότητα. Ο συσχετισμος που σκέφτουμαι εγω εν γιατι εν οτι εν "αδικο" να εισαι τελειος, κτλ που μονος σου. Πρεπει να κερδισεις τα μεγαλεια που ενα ισαξιο αντιπαλο για να εν "δικαιο"..ενιξερω αλλα καπως ετσι το φανταζουμε....
    Θα το ερευνησω παραπάνω το θεμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. :))))))))))))))))))))))))))))))))))

    έτσι είναι!
    Θα φάνε τη σκόνη,θα πιούν και το ποτό της ζήλειας(αμαρτία εν και η ζήλεια!):Ρ Αλλά 1,50; Εν κρίμα,έπρεπε να τον άφηνες να κερδίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Μωβ
    Χαχαχα...Απλα αφηκα τον να πάμε πάτσι...:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έχει δίκαιο ο Defiance.

    μα να μεν σου αρέσκει ο Χάρυ Πότερ;;!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ετραβησαμε μες τα σκολεια ρε παιθκια. Καλλιο που τελειωσαμε!
    Εν υπηρξα ποττε ανταγωνιστικη - εν μπορω να καταλαβω τον ανταγωνισμο - ο καθενας εσχει τις δυνατοτητες του. Μπορει να τις αναπτυξει στο μαξιμουμ, αν ασχολειται με το αντικειμενο που τον εμπνεει.
    Αν ασχολειται με κατι ξενο προς τα ενδιαφεροντα του (για βιοποριστικους ή κοινωνικους λογους), για να διαπρεψει ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ τον ανταγωνισμο - αλιως θα ειναι παντα και στην καλυτερη περιπτωση μια χρυση μετριοτητα...
    ΔΙΔΑΓΜΑ: ακολουθουμε την καρδια μας και την κλιση μας με παθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εν και είπαμε οτι έκαμες τα για να 'κερδίσεις'!! ο σωστός λόγος για να κάμεις κάτι είναι να το κάνεις για σένα γιατί το θέλεις και εσύ φαίνεται που τον τρόπο που μιλάς για την δουλειά σου οτι το αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ουφ
    εμ....ενεν προσωπικο με τον Χαραλαμπο....εν μου αρέσκει απλά το ειδος τουτο....

    @Γρουτα
    Το διδαγμα σου εν το πιο σημαντικό πραμα τζαι ουτο προσπαθω να εφαρμόζω.... :)

    @Ράνια
    Ναι ρε I know... απλα εννούσα οτι απλά η συγκριση σήμερα ενεν κατι που το σκεφτουμαι..Εσhεις απόλυτο δίκαιο όμως.....

    Υ.Γ. Θα ερτω μαζί σας με την Μαριλου στα Κριστμας κάρολς....λαλω σας το να το ξέρετε! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με τον Ελ-Τζι στο κρεβάτι του πόνου σήμερα ήβρα ώρα να δκιαβάσω το ποστ σου! Τι μου θύμισες... τον ένα πενήντα. Μπάι δε γουέι νομίζω έννεν σε τράπεζα που εκατέληξε το ένα μέτρο τζαι ένα ποτσίγαρο... εν σε ελεγκτικό γραφείο (όι μεγάλη διαφορά)!

    Αξέχαστη τζίνη η νύχτα όμως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ikoumera
    Που τζαιρός κόρη!! Εν το πιστευκω οτι επεράσαν 10 χρόνια;;; Ελεγκτικο;;; Χμ...Να δουμε τι "ελέγχει" ο συγκεκριμένος! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή