Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Σκέψεις φθινοπωρινής νυχτός

Εν η αλήθκεια περνω μια φάση τουτες τες μέρες. Νοιώθω χόουμ-σικ νομίζω. Κάθε τοσο πιάνει με, τζαι μαζί με την "φαση" συνήθως πιάνουν με τζαι τα υπαρξιακά μου. Εν λογικό νομίζω τζαι δικαιούμαι να περνω τζαι εγω τες φάσεις μου. Στεναχωρεί με τζαι η κατάσταση στην Κύπρο με τους ανίκανους που κυβερνουν. Γιατι έτσι σκατά που εγίναν τα πράματα, τι ελπιδες μου μεινίσκουν για να έρτω πίσω; Εν άλλο θέμα τουτο....ενεν ώρα του....Εχω ακόμα καιρό στο Αρχοντικό εργαστήριο. Το καλο στην δουλειά είμαι πολλά μπίζι τζαι εν πολλοκαταλάβω πως περνά η ώρα....

Δεν το αφήνω να με επηρεάσει...σε 2 μήνες τζαι κάτι μέρες θα ειμαι Κύπρο τζαι θα τρώω σουβλάκια του παπά μου, θα αποφασίζω με την μάδερ τζαι τες αδερφές μου το μενου του Χριστουγεννιάτικου τραπεζιου, θα στολίζουμε δέντρα, θα κάμνω μελομακάρουνα τζαι φοινικωτα με την αγαπημένη μου θεία τζαι θα βουρω που πισω τον "Χρυσούλην" μας, ο οποίος θα εκμεταλλευκετε την αδυναμία που του έχω τζαι θα του λαλω οτι ήρτεν η αγαπημένη του "θεία απο το Σικάγο" με τα πισκοτάκια!!

Δεν πτοούμαι. Συνεχίζω ακάθεκτη.

Στο μεταξυ όμως δεν αφήνουμε την "φάση" να μας πάρει απο κάτω.  Το Σάββατο θα πάω με φίλες άουτλετ μολλ. Θα γοράσω πράματα του εαυτου μου τζαι ρουχα για Κύπρο, δώρα κτλ για να νοιώθω οτι κοντευκει ο καιρός να έρτει η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου, τα Χριστουγεννα.

Επίσης εξανα-άρχισα το μπλέξιμο. Κάμνω νέα σhάλια/κασκολ κτλ για Χριστουγεννιάτικα δωρα! Ψαχνω τζαι νέες συνταγές για να κάμω....νέες ιδέες για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι....

Θα στείλω τζαι πακέτο με γραφική ύλη στο Καστελόριζο.....

Ως πάρατζει...φάση είναι θα περάσει. Η Πρασινάδα "μόνο για λίγο ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά!!"  :)



20 σχόλια:

  1. Of course τζιαι δικαιούσε τζιαι εσύ τες φάσεις σου. Λάικ γιού σεντ, "φάση είναι θα περάσει".

    Εν καλό που γουόρκ κιπς γιού μπίζι τζιαι έσhιεις τζιαι το πλεξίδι τζιαι τες μαγειρικές να έσhιεις κάτι να κάμνεις.

    Δοκίμασε να έβρεις καμιά συνταγή με πάπια. Λολ, έπιαν με μανία τελευταία. Έρκετε τζιαι θανξ γκίβινγκ τζικάτω όλο και κάτι θα έβρεις. =)

    Καλημέρα που το χρυσοπράσινο =) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρασιναδούλα μου, πόσο μαραζώνω που εισαι μακριά.. Νομίζω θα πιάσω κανένα αεροπλάνο τζε θα σου κτυπίσω το κουδούνι με τούτα που μας λαλείς...
    Σει γιου σουν! χχ
    Πρασινομήτωρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενθουσιάστηκα που άρκεψες τα σιάλια με τις σμίλες. Με το σμιλί εδοκίμασες; Δεν είναι καθόλου δύσκολο και φτιάχνεις πιο ωραία σχέδια.

    Υ.Γ. Το κομμεντ εν με το Opera, πε μου αν έσσει πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειδες? Με τούτα που γράφεις, εννα εξαφανιστεί 1-2 μέρες η Πρασινομήτορ, εννα την γυρεύκουν, τζαι τζείνη εννα πετά αμέριμνη να σου κάμει σαρπράιζ!

    Καϊσιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μάναμου ρε, μα τι καλή η πρασινομήτωρ! εμένα που ήμουν 2ππιθκιές τόπο πάρατζει εν έρκετουν έτσι εύκολα να με δει!

    νομίζω πάντως ότι σε έπιασε επειδη έκλεισες και το εισιτήριο, επελλάναμε σε ούλλοι "πόννα 'ρτεις τζαι πόννα 'ρτεις" τζαι πλέον σκέφτεσαι όντως στο "πόννα 'ρτεις".

    Έννα περάσει ο καιρός πριν το καταλάβεις!

    Πες μας ινφο για το καστελλόριζο, που στέλνεις τι, ενδιαφέρει μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγώ ελυπήθηκα με την πρασινομήτωρ.. επειδή εν λογικό να λυπάται άμαν ξέρει οτι εν είσαι καλα. φυσικά πρας μου εν λογικό κάπου να νιώθεις τούτη τη μελαγχολία. στην κύπρο έχεις δίκαιο εν έχουμε υπόθεση και εν κρίμα ένα λαμπρό μυαλό(?:P) να χαθεί απλώς για να σαι δαμέ. τούτο πρέπει να σκεφτείς. και να σου πω κάτι? εμείς που έχουμε κοντά τους δικούς μας πολλές φορές εν αξιοποιούμε τον χρόνο που έχουμε μαζί τους. ενώ εσύ μπορεί να ερχεσαι 15 μέρες αλλά να περνάς ποιοτικά πολλύ παραπάνω χρόνο μαζί τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ax en ashimo ama se fatsisei tzeinh h monaksia tou ksenitemenou :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και μένα τα Χριστούγεννα εν αγαπημένη εποχή του χρόνου!! και ζηλεύκω που θα πάεις outlets:p

    Άτε don't get homesick..αφού θα έρτεις σε λίγες βδομάδες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τούτη εν η δουλειά των φάσεων, να έρκουνται τζιαι να φεύκουν. Ελπίζω να μεν μείνει πολλά ακόμα η φασούα τούτη!

    Όπου τζιαι να'σαι εννα μας κατεβείς, τούτο να σκέφτεσαι.

    Υ.Γ.: Πρασινομήτωρ rules!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατ΄αρχάς, μπράβο σου που διαδίδεις την βοήθεια για το Καστελόριζο!!!!
    :)))))))))))))))))))))))))))))))

    Ακολούθως,ήβρα πολλά κιουτ την κουβέντα του ΤΤ στο προηγούμενο σχόλιο.

    Τέλος, μάνα μου την Πρασινομήτωρ!!!

    κι επιπλέον,
    θα πας για ψώωωωωωωωωωωωωνια σε άααααααααααααουτλετ! Εμείναν 2 μήνες μόνο για Κύπρο! Μετράς τους άνετα και σε μέρες!
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    Ελπίζω να έρθουμε κι εμείς Κύπρο φέτος τα Χριστούγεννα.
    φιλιά πολλά
    αγκαλιά ξενιτεμένικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κόρη νομίζω να υιοθετήσετε τον Τουίστεντ, μαζί με τη μάμα του Καϊσουδίου να τον έχετε που μισό (για να μεν τον βαρκέστε και πάρα πολλά δηλαδή!).
    Ούφου να φύει η μελαγχολία, να πάει αλλού, θέλεις να έρτω να την δέρω; Σουν ενα είσαι δαμέ και ενα περάσουμε υπέροχα, τιλ δεν κιπ γουολκινγ εντ ποστινγκ. Γουι αρ χίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα "κάτω" υπάρχουν γιατί χωρίς εκείνα δεν θα είχαμε τα "πάνω" μας. Φτάνει να τα αφήνουμε να κρατούν λίγο!!
    Bytheway! Το eblogημένο to DNA εν το εκατάλαβα ποτέ μου, άρχισα τώρα tnx!! Συνέχισε το! έχεις κ τπτ να μας πεις για τούτα τα "μοριακά", I really need some help there!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Λου
    Καλημέρα!!
    Πάπια;;; Άι γουιλ πας.... εν είμαι ιδιαίτερα φιλος.... προτιμω τες παπιρουδες ιν δε γουάιλντ.

    @Πρασινομήτωρ
    Μάμμα ντοντ γόρι...εν να μου περάσει ας γιου νόου. Μεν σου πω επέρασεν μου ήδη. Τωρα αν θέλεις να έρτεις για τα ουτλετς, εν θα σε σταματήσω! Σι γιου σουν!!! Ετοιμάστου!:))))))
    χχχχχχχχ ♥♥♥♥

    @Σμιλί
    Τα βασικά ξέρω ρε... Πλιζ σι χίαρ

    Υ.Γ. Σήμερα φαίνετε μια χαρα το θέμα κόμμεντ! :)

    @Καϊσίν
    χαχαχαχα! Μανα μου ρε τες μάμες μας!! :)))

    @Μουνλάιτ
    Η Πρασινομήτωρ πιανει με χαρας τα αεροπλανουθκια μια φορα τον χρόνο τωρα τελευταία :)))
    Εν να περάσει ναι.... Για το Καστελόριζο κάμε κλικ στο λινκ τζαι θα σε πάρει στο ποστ της Θάλασσας Μωβ για παραπάνω πληροφορίες.

    @Ινβ
    :)))))

    @Ντάφοντιλ.
    Εν να μου περάσει ρε...ετσι ενι εν νορμάλ νομίζω. Τζαι ναι έσhεις δίκαιο...κάθουμε κάμποσες ώρες μαζι τους...τζαι τωρα δηλαδη μιλουμε με τες ώρες στο τηλ. :)

    @Δρ Πρίχτης
    Ναι...εν τουτο...δις του σhαλ πάς....

    @Ράνια
    Τα άουτλετς εν μια παρηγοριά σίουρα....Εχω τζαι πολλά κουπόνια (αμερικανοποιήθηκα τέλεια αλλόπως)!! :)))

    @ΤΤ
    Μεν ανησυχεις τζαι ως αυριο το πολύ θα πάρει πόδι!

    Υ.Γ. Σέι δατ αγκεν! :)

    @Θ. Μωβ
    Εγω ευχαριστω που μας είπες για το Καστελοριζο :)
    Ωσπου να ετοιμαστώ εν να φτάσει ο καιρός! Εγω πάντως θα περάσω που Κρυωχώρα! Ατε να κατεβείτε τζαι εσείς οι 3 (Μαρσhαλ ινκλουντεντ!!)
    χχχχχχχ :))))

    @Μαριλου
    Κόρη έχουμε τον "Χρυσουλην" μας. Εν θελουμε τζαι άλλο τριχωτο! :Ρ
    Ναι εν να περάσουμε καλα!!! Ι καντ γουέιτ! :)

    @Ρέινντροπς
    Ναι, ετσι ένι συμφωνων!!
    Το DNA ενεν απλο θέμα....τζαι που εισαι να δεις οταν κάμουμε για το πως γίνονται οι πρωτεΐνες που το DNA. Αν θέλεις να μάθεις κάτι συγκεκριμένο, λετ μι νόου τζαι αν ξέρω θα γράψω. :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεγάλο το θέμα που άνοιξες!... χμμμμ.... Ξεκίνησα να γράφω και μετά σκέφτηκα ότι εδώ μάλλον δεν είναι χώρος για έκθεση ιδεών :) Οπότε ας πω απλά δύο πραγματάκια:

    Όλοι έχουμε τα πάνω και τα κάτω. Το σημαντικό είναι να μην αφήσουμε τα κάτω να μας αφήσουν κάτω!

    Και μια και αναφέρεις την όρεξη για επιστροφή στην Κύπρο... Έχω δει το άθλημα, επανειλημμένα, να καταστρέφει κόσμο. Πριν κάνεις οτιδήποτε πρέπει να ξεκαθαρίσεις (χωρίς ωραιοποιήσεις) γιατί θέλεις να επιστρέψεις και να καταλάβεις τι θα βρεις (χωρίς να κοιτάζεις μέσα από ροζ φίλτρα).

    Όπως σου είπα στο παρελθόν εφόσον σε ενδιαφέρει η ακαδημαϊκή/επιστημονική καριέρα η Κύπρος ως έχει σήμερα δεν κάνει (υπάρχουν βέβαια εξαιρέσεις και στον κρατικό αλλά και στον ιδιωτικό τομέα). Η κύρια "πρακτική" λύση που έχω δει να δουλεύει είναι να έχεις την βάση σου στην Κύπρο αλλά η εργασία σου να είναι εκτός Κύπρου. Το οποίο σημαίνει συνεχή ταξίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Αντρέας
    Καταλαβαίνω τουτο που λαλείς για τα "ροζ φίλτρα" τζαι ξέρω το οτι έσhεις δίκαιο. Τζαι για να μιλήσουμε σοβάρα, για το επόμενο μου βήμα, ολα είναι ανοιχτά. Απλά θέλω η Κυπρος να εν μια που τες επιλογές μου. Το όνειρο μου ναι είναι να κάμω ακαδημαϊκη/επιστημονική καρίερα τζαι ξέρω οτι στην Κυπρο εν δυσκολο. Απλά μαζι με Γιου Ες Έι τζαι Ευρώπη, θελω το παραθυρο της Κυπρου να εν ανοιχτό τζαι όι εφτασφράγιστο.

    Για την έκθεση ιδεών πάντα υπάρχει χώρος. Εσhεις δίκαιο όμως. Εν μεγάλο θέμα. Για μελλοντικές εκθέσεις ιδεών υπάρχει τζαι το prasinada@gmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. To link είναι νεκρό. Τι ήθελες να μου δείξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Σμιλι
    Χμ...αναρωτιουμαι γιατι...
    ενιγουει εν τουτο δαμέ το λινκ

    http://drprasinada.blogspot.com/2011/08/blog-post_29.html

    Για να δεις το "μεγαλο" μου ταλέντο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μια χαρά σσιάλι.Όμορφο και με ωραία χρώματα. Είμαι σίγουρη ότι αν σου έδειχνε κάποιος δυο πράματα με το σμιλί μια χαρά θα τα κατάφερνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ξέρει η μάδερ ετσι θα την βαλλω να μου μάθει τα βασικα! Θενξ για τα καλά σου λόγια... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή