Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Big Lab Theory Σίζον 2, επεισόδιο 3 "Εγώ και ο Πουφ"

Μέτα απο απαίτηση του κοινού, επανέρχομαι με ένα ακόμα επεισόδιο της πολυσυζητημένης σειράς, γεμάτη ίντριγκές και πάθη.

Στο λαπ δεν πάω πλέον μόνη μου. Πάω με τον Πουφ. Θυμάστε το δίλημμα μου;;;  Τελικά εγόρασα μπακπακ τζαι ησύχασεν η κελλέ μου! Επεράσαν μου τζαι οι πονοκεφάλοι τζαι ο πιασμένος σβέρκος τζαι τα πιασμένα κόκκαλα της Κυπραίας τα ιερά. Ομολογώ ότι επήρεν μου λίες μέρες να την συνηθίσω. Στην αρχή ένοιωθα σαν τον Ρακιντζή! Θυμάστε εσείς των ~30+ τον Ρακιντζή που ετραγούδαν το "Εγω και ο Πουφ";; Στο φιλμάκι ο Μιχαλης εκυκλοφόραν με τον Πουφ πάνω στους ώμους τζαι εγύρευκεν την καλή του. Ετσι τζαι εγώ ένοιωθα ότι εκυκλοφόρουν με ένα τεράστιον Πουφ, έτσι ονόμασα την μπακπακ μου Πουφ! Τωρα με τον Πουφ (οξά την Πουφ;;) έχουμε μια σχέση αγάπης. Νομίζω θα το κρατήσω στο αρσενικο γένος γιατι το " η Πουφ" εν σαν την Ουφ μας με ένα Π μπροστά τζαι μπορεί να υπάρξει συγχυση.

Ο Πουφ
Με τον Πουφ πάμε δουλειά κάθε μέρα ως συνήθως πρωτοι. Μετά που λιο έρκετε δευτερος ο Άρχων τζαι έτσι συχνά έχουμε την ώρα να τα πούμε οι θκυό μας. Τες τελευταίες 3 εφτομάδες έβαλεν με να βοηθήσω τον Ινδο τον Ραζ για να κάμει κάτι πειράματα τζαι να ελέγχο που κοντά τι κάμνει γιατι ενώ αρχίζει τον τέταρτο του χρόνο στο διδακτορικο, εν τα πάει καλά. Δουλευκωντας μαζι του, εκατάλαβα οτι το παιδί έσhει πολλά επιφανειακες γνώσεις. Εσhει άπειρες πληροφορίες μες τον νου του αλλά δεν ξέρει να σκεφτει τζαι να κρίνει πως να κάμει τα πειράματα του. Ηβρα του σhίλια λάθοι τζαι μερικά πολλά τραγικά.

Ερώταν με τζαι ο Άρχων αν εκατάλαβα γιατί ο Ραζ έν κάμνει πρόοδο. Χάτε τωρα τι να του πεις; Οσο τζαι να συμπαθείς τον Ραζ, η δουλειά εν δουλειά. Ειπα του τες εντυπώσεις μου, οτι κάμνει λάθοι γιατί εν σκέφτεται, απλά κάμνει πειράματα σαν το ρομποτ. Ο Άρχων είπεν μου οτι επιβεβαίωσα τι εσκέφτετουν ο ίδιος. Ευχαρίστησεν με για τον χρόνο που αφιέρωσα στον Ραζ αλλά ειπεν μου με τρόπο οτι επήρεν την απόφαση να του πει ότι "δις ις νοτ γουόρκινγκ άουτ" τζαι έτσι εκατάλαβα οτι θα του δώκει τα κόνβερς του στο σhέρι. Εν μια κατάσταση που ομολογώ με φέρνει σε λιο δυσκολη θέση.....αλλά οι προαγωγές τζαι οι αυξήσεις ουκ έρχονται μόνες. Έρκουνται με ευθύνες τζαι πρέπει να είμαι αντικειμενική.

Ο Άρχων περνά μέρες πολλά πολυάσχολες!' Οσον τζαι θωρούμεν τον. Κάθε 2-3 μέρες ρωτα με τι κάμνει ο καθένας, την πρόοδο του καθενος τζαι λαλεί μου ποιά εν τα πάρακατω βήματα. Γενικά εν έσhει χρόνο για πολλά. Απλά παιρνω πρωτοβουλίες, προσπαθώ να τα έχω ουλλα άντερ κοντρολ τζαι στελλω του η-μειλ να τον ενημερώνω. Ας πουμε ένα μικρό παράδειγμα, εχάλασεν το centrifuge (φυγόκεντρος). Εκάλεσα τεχνικο, εκανονισα τα τζαι ειπα τουτο. Ο Άρχων λαλεί οκέι τζαι θένξ τζαι όλα οκέι.

Ο ΒλαΣχιΦάς έκαμεν τα λίο θάλασσα με τα ριβίζιονς του πέιπερ. Εκάμαμεν σhίλια πειράματα, τζαι έμεινεν μας το τελευταίο για να στείλουμε το πέιπερ πίσω για δημισιεύση. Για το τελευταίο πείραμα εσυζητήσαμεν οι τρείς μας με τον Άρχοντα τζαι εσυφωνίσαμεν για τα κοντρόλς τζαι ο ΒλάΣχιΦας ανάλαβε να τα κάμει.Τελικά ο κύριος ΒλάΣχιΦα εν έκαμε τα σωστα κοντρολς. Εμουρμούραν, έπρισεν μας τα γιατί μετά εν ήθελεν να τα ξανακάμει. Ειπα εγώ οκέι, θα τα κάμω εγω. Τζαι τωρα βουρώ να τα τελειώσω για να το στείλουμε πίσω το πέιπερ την επόμενη εφτομάδα. Εσπάσεν μας τουτο το πέιπερ!! Εν το πρώτο μας στον κλάδο τζαι επειδή ειμαστε καινουργοι σε  τουτη την οικογένεια πρωτεϊνών, θέλουμε να εντυπωσιάσουμε τζαι να κάμουμε σωστές δουλειές, έτσι εφκήκεν ο κώλος μας! Το καλό είναι ότι έχουμε αλλο 1-2 πέιπερ να φκάλουμε μετά που τουτο. Απλά πρέπει να φκει τουτο γιατί τα άλλα βασίζουνται πάνω του.

Άρχισα τζαι νέο πρότζεκτ!!! Η πρωτείνη που δουλευκω πάνω εν τεράστια, τζαι ως τωρά ουλλοι ασχολουνται με ένα μικρό κομμάτι της. Τωρα θα επεχταθουμε σε άλλα κομμάθκια της τζαι σε ολόκληρη την πρωτείνη τζαι είμαστε ενθουσιασμένοι!! Ως τωρα τα αποτελέσματα ενεν καθόλου όπως τα επεριμέναμεν αλλά εν πολλά ενδιαφέρον πρότζεκτ τζαι είμαστε με τον Άρχοντα πολλά πορωμένοι! Προσπαθώ να πιάσω όσα παραπανω δεδομένα μπορώ γιατι θα πάω σε συνέδριο τον Γενάρη τζαι θέλω να τα παρουσιάσω. Περκει συνεχίσουν να παν καλά (φτου φτου, ξιου ξιου μάτι).

Εστειλεν μας τζαι η-μειλ ένα γκρουπ που το ΜΙΤ που θέλουν να συνεργαστουν μαζί μας τζαι σκεφτουμαστεν το.... Επίσης μάλλον θα κάμουμεν τζαι συνεργασία με ένα άλλο γκρουπ που το ένα πανεπιστήμιο στο Μισhίγκαν. Προβλέπετε να γίνω σhίλια κομμάθκια..Αλλά για μένα έν έσhει πιο δημιουργικό πράμα που το να είμαι μπίζι στην δουλειά. Αμαν κάμνεις έρευνα επαγγελματικά εν σαν να τζαι είσαι επαγγελματίας στο να λύνεις σταυρόλεξα, πάζολ τζαι αινίγματα! Εσhει πιο ωραίο πράμα;;;Περνώ φάση εργαστιομανίας τζαι πόρωσης!!!

Κατα τα άλλα αντεργκρατς τζαι Οκλαχομάδες ούλλοι καλα. Ο νέος μαθητής διδακτορικου ακόμα να αρχίσει κανονικά...Γενικά περνουν οι μέρες γλυορα τζαι δημιουργικά τζαι όσο περνουν οι μέρες, τόσο παραπάνω εκτιμώ τον Άρχοντα τζαι την εμπιστοσυνη που μου δείχνει...Σhαίρουμαι τζαι εγώ πολλά που μπορώ τζαι εγώ να τον βοηθώ τωρα που έσhει κάποιον ανάγκη γιατί ήρταν του τζαι τζείνου πολλά πράματα μαζί τζαι πρωτόγνωρα. Ενεν εύκολο πράμα να είσαι τσέαρ ενος ολόκληρου τμήματος! Εκάλεσεν τον τζαι το Science να γράψει ένα μονοσέλιδο κόμενταρι για ένα τευχος τζαι είσhεν πολύν άγχος τζαι ενθουσιασμό. Σπουδαίο πράμα, να έσhεις πάνω που 100 δημοσιευμένα άρθρα στα 50 σου, τζαι να έσhεις ακόμα τόσο ενθουσιασμό. Εν μπορείς να φανταστείς τζαι την δική μου χαρά όταν μου εζήτησεν να κάμω ένα προοφ ρίντ του κειμένου....

Έτσι κάθε μέρα πιάνω τον Πουφ, πάμε δουλεια, φκάινει ο κώλος μας τζαι η ζωή συνεχίζεται!!

15 σχόλια:

  1. Μάνα μου κόρη ο Άρχων! Για τον ΒλαΣχιΦά εν το συζητώ, χι πουτς δε Βλα ιν ΒλαΣχιΦά. Ένιγουεις συγχαρητήρια και πάλι για τα προμόσιονς και τις νέες πρωτοβουλίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρας μου, ότι τζι' αν πεις έσhιεις πάθος στη δουλειά σου τζιαι τούτο εν το πιο σημαντικό. Άι λαβ γιόρ ενθούσιαζμ.

    Είσαι το πιο δεξί σhέρι του Άρχων τζιαι φαίνεται. Άτε, μπορεί να κουραζεσαι αλλά εν ούλα για καλό!

    Καλημέρα =) xxx

    Lucrezia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου ζήσει ο Πουφ, αγαπημένη! Εν πολλά cute!

    Συμφωνώ με Pell για ΒλαΣχιΦα (πού είσαι mariloύιν;;)!

    Εεεεε, κάποτε είshεν τζιαι έναν νέον καθηγητήν η σειρά. Τι έγινεν; Εθκιώξαν τον μάνι μάνι οξά εννα τον δούμεν σε άλλα επεισόδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ήρτα απλά να πω τον πόνο μου. Θέλω να σφάξω ένα συνάδελφο που από το πρωί μας τα έπρηξε με το κυνήγι. ευχαριστώ για την κατανόηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ότι συχνά στα ποστς σου καλούμε να συμφωνήσω με τον Τουίστεντ ανησυχεί με πάρα πολλά! Που εν ο νέος καθηγητής κόρη;;Χι γος προμισινγκ.
    Όσο για τον Πασχιφα αν και σχεδόν εξεπέρασα τον,εν κρίμααααα. Τούτο το πεϊπερ σας έγινε σειρά που μόνη της, πολύ δράμα όμως ρε παιδι μου. Άτε να το στείλετε.Ο Ραζ έχει τσανς να βελτιωθεί ή αδικα βασανίεσαι;;;
    Κονγκρατς και για την νέα πρωτεϊνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι όλοι να μπορούσαμε να έχουμε τον ίδιο ενθουσιαμό για τη δουλεία μας. Νομίζω ότι η εμπιστοσύνη που σου δείχνει ο Άρχων είναι κίνητρο. Μπράβο σου. Εγώ με το που πατώ το πόδι μου δουλεία, θέλω να φύω!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εν πολλά καλά που αγαπάς την δουλειά σου και ενθουσιάζεσαι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολλά ωραίος ο Πουφ :-)
    τζαι το τραγούδι μες της Ύδρας τα στενά :-)

    "Περνώ φάση εργαστιομανίας τζαι πόρωσης!!!"
    εν ωραίο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύχομαι να είσαι πάντα τόσο ενθουσιασμένη τζαι τόσο πορωμένη με τη δουλειά σου. Και εις ανώτερα ντήαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πώς ζηλεύκω τον κόσμο που αγαπά τη δουλειά του! πάντα τέτοια πρας μου!

    για εσένα μου μιλάει ο πουφ και μου λέει για τη ζεστή αγγαλιά σουυυ(τραγουδιστά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σου ζήσει ο Πούφ! Να πιάεις και ένα μάτσινκ πορτοφόλι και να είναι το ππουφούιν! όι α?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Πουφ,εννοείται! Εν του πάει άλλο γένος!
    Με γεια, παρεπιπτόντως! :)))))))))))))))))

    Για τα άλλα,ξέρεις εσύ καλύτερα. Φέρεις ευθύνες με τέτοια δουλειά,δεν είναι πάντα ευχάριστα.

    Ο συντοπίτης τί γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Πελλ
    Χαχαχα! Το ΒλάΣχιΦα όντως πάει του καλύτερα. Εν ένας σκέτος πρήχτης!

    @Λου
    Θενξ ρε! Καλημέρα που το κρυαδερό Σικάγο! Μπρρρρ

    @ΤΤ
    Πουφ & Ι θενκ γιου!
    Τον καθηγητήν εν τον εξαναείδα....ήταν ένας κομπάρσος με μισήν ατάκα τελικά.

    @Μάνα
    Μα σοβαρομιλάς; Ελεός! Ενιξέρω τι να πω...πίαινε πε του τζαι εσυ για πράματα που βαρκέται να ακούει ή φόρε χετφόουνς για να νομίζει ότι τον γράφεις, έστω τζαι αν δεν ακούεις τίποτε.

    @Μαριλούδα
    Επιτέλους εξεπέρασες τον! Το πέιπερ έγινε σήριαλ γιατί ο ΒλαΣχιΦας θέλει να γίνετε πάντα το δικό του. Γκρρρρ
    Ο Ραζ ένιξερω κόρη...προβληματίζουμαι...εν δυσκολη η θέση μου...προσπαθω να χειριστώ το θέμα όσο καλύτερα μπορώ.

    @Σμιλί
    Ναι είναι κίνητρο σίουρα. Αν δεν αγαπούσα την δουλειά μου, εν θα ήμουν σε τουτη την χώρα.

    @Ράνια
    Ευχομαι να έβρεις τζαι εσυ μια πολλά συντομα.... :)))

    @Ουφ
    Κανονικά επρεπε να έσhεις εσύ Πουφ. Η Ουφ & ο Πουφ σας καλουν στον γάμο τους που θα γίνει το Σάββατο 30 Φεβρουαρίου το 2017. Παράνυμφοι ευπρόσδεκτοι!

    @Ινβ
    Θένξ ντήαρ!!! :)))

    @Ντάφοντιλ
    Γουότ γουός Ρακιντζής θίνγκινκ! ΛΟΛ
    Το να αγαπάς κάτι που κάμνεις κάθε μέρα νομίζω εν απαραιτητο! Εγώ προσωπικα εν θα εμπορούσα διαφορετικα.

    @Καϊσι
    Ππουφούιν! χαχαχαχαχαχα Λαλείς;;;

    @Μωβ
    Θενξ! Προσπαθώ ρε...εν πρωτόγνωρες καταστάσεις...τζαι όι πολλά ευχάριστες μερικές ναι.

    Με τον συντοπίτη θα βρεθούμεν μάλλον τουτην την εβδομάδα...Θα δείξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μόλις δεήσει να μου κοντέψει άντρας (σε ακτίνα μικρότερη του μισού μέτρου) του έχουμε έτοιμο όνομα ;-)

    την ημερομηνία την έκλεισα, είσαστε όλοι καλεσμένοι :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή