Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Ντήαρ Πρας

Σήμερα στο χότμέιλ (σόρρυ των τζαιρον μου το χότμέιλ ήταν το "χοτ" μειλ τζαι το εμ ες εν) ήρτεν ένα πολλά περίεργο η-μειλ. Στην αρχή έμοιαζε μου με που τζείνα που κάποιο πρίγκιπα της Νιγηρίας που έσhει την καλοσύνη να σου ανακοινώσει ότι εκέρδισες τα μαλλοτζέφαλα σου.

Η αποστολέας μια γυναίκα με επιθετο όπως το δικό μου. Ας την πουμε Κ. Πρασινωτού. Σαπτζέκτ: ιδιωτικό τζαι προσωπικό: που την Κ. Που περιέργεια εθκιάβασα το. Ξέρω ότι η μπλογκόσφαιρα έσhει ταλαντουχες τζαι ικανότατες μεταφράστερ, αλλά θα επιχειρήσω να το μεταφράσω στα Κυπριακά. Τζαι επειδή έχουμεν τζαι πολυτάλαντους μπλόγκερς, ατακαδόρους τζαι που μπορούν να πλάσουν ιστορίες, αφηνω το θέμα ελεύθερο να το ερμηνεύσετε τζαι να κάμετε το δικό σας σενάριο. Λοιπόν αρχίζω τζαι υπόσχουμε θα συγκρατηθώ να μεν κάμω σχόλια.

Ντηαρ Πρας,


Εμαθα ότι οι ηθικές αξίες έρκουνται με ένα τίμημα πολλά ψηλο.


Πιθανό το τίμημα του κολντ γουόρ μεταξύ σου εσένα τζαι εμένα το πληρώνει ο πατέρας σου.


Πάντα ήλπιζα οτι θα εμπορούσα "το φάιντ ιτ ιν μάι χάρτ" να κάμω μια προσπάθεια επαναπροσέγγισης σε σένα, πριν να κάμεις μωρό, αλλά τελικά δις ις νοτ δε κέις. Το αποτέλεσμα τουτου του σεναρίου θα ήταν βάρος στον παπά σου τζαι συνεπώς επιθυμώ να δοκιμάσω να βαλουμε το παρελθόν πίσω μας τζαι να προχωρήσουμε μπροστά, αν είναι εφικτόν τζαι βέβαια επιθυμητό τζαι που σένα.


Εχω εις γνώση μου οτι έσhεις το προνόμιο να μην επιθυμείς το ίδιο πράμα. Δεν θεωρω, ουτε για ένα λεπτό, οτι αυτόματα θα δεχτείς την προσφορά μου "του πουτ δε παστ μπιχάιντ".


Πιστευκω ότι θα πρέπει να θέσουμε σαφεις τζαι συνοπτικούς όρους  τζαι απόλυτο σεβασμο προς την κάθε μια μας. Το καλύτερο που μπορώ να σου προσφέρω την παρούσα στιγμή, είναι μικρα βηματα προς την σωστή κατεύθυνση γιατί είμαι γεμάτη φόβο τζαι ταραχή. Δεν προτείνω ένα ξαφνικό δέσιμο, κατακρίβεια αυτο ακριβώς δεν θέλω. Προτείνω την ελπίδα τζαι την πιθανότητα σε μικρές δόσεις για να νοιώσουμε ουλλοι ασφαλείς τζαι να δώσουμε χρόνο να δημιουργήσουμε κάποιο επίπεδο εμπιστοσύνης.


Ενας όρος που πιστεύω θα πρέπει να πει εκ των προτέρων είναι να μην συζητήσουμε για το παρελθούν γιατί δεν νομίζω να κερδίσουμεν τίποτε. Νομίζω καμια εκδοχή δική σου δεν θα μπορουσε να υπερισχύσει της δικής μου, τζαι με ξαφνιάζει η εκδοχή μου έσhει ο παπάς σου στο νου του! Είμαι σίουρη οτι ουλλοι μας εκάμαμεν "πόλισh" τες ιστορίες μας για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας που την τραγωδία που εκατάντησεν η ζωή μας για τόσα χρόνια. Δεν υπήρχαν ουτε νικητές ουτε ηττημένοι. Θέλω κάπου δαμε να σου πω ότι ο τρόμος τζείνης της εποχής, με στοιχειώνει ακόμα μέχρι σήμερα. "Άι μπιτ μαϊσέλφ απ" συνέχεια για τα λάθη που ίσως θα έκαμα τζαι που δεν είχα τις ικανότητες να χειριστώ μερικά θέματα, παρόλο που επροσπάθησα.


Αν είσαι διαθετιμένη να συζητήσουμε για το αν υπάρχει πιθανότητα συμφιλίωσης, η εισήγηση μου είναι να βρεθούμε οι δυο μας χωρίς να το ξέρει ο παπάς σου. Συγκεκριμένα, επιμένω να μην μάθει τίποτε ο παπάς σου αν δεν πάρουμε τελική αποφαση. Εν θέλω να πληγωθεί αν δεν συμφωνήσουμε.


Επίσης εισηγούμε μετα την πρώτη συνάντηση μας, αν όλα παν καλά, να κανονίσουμε να βρεθούμε οι 4 μας για καφέ/φαϊ τζαι ο ερχομός σας να εν μια έκπληξη για τον παπά σου.


Επέλεξα τον γραπτό λόγο, γιατί εν ήθελα να σε πιάσω εξ απρόοπτου τζαι να σε πιέσω. Θέλω να πάρεις τον χρόνο σου τζαι να σκεφτείς τις επιλογές σου τζαι τες συνέπειες τους τζαι να το συζητήσεις με τα στενα σου πρόσωπα.


Η απάντηση σου θα είναι τελείως εμπιστευτική. Σε παρακαλώ να σεβαστείς την επιλογή μου να μην ξέρει ο παπάς σου για τουτο.


Συγχαρητήρια τζαι στους 2 σας για την εγκυμοσύνη σου. Άι γουίσh γιου γουέλ. Σιουρα είναι μια συναρπαστική εποχή για σας. Έσhετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε μια νέα οικογένεια τζαι να μεν κάμετε καθόλου λάθη!! Γκουντ λακ γουιθ δατ!


Επειδή εν ηξέρω το η-μειλ σου, στέλλω το  κουτουρου σε 4 τζαι ελπιζω να φτάσει σε σένα το η-μειλ.


Ριγκάρτς,
Κ.

Εν φανερό νομίζω ότι η τύπισσα εν παντρεμένη με τον παπάν της συνονόματης τζαι ότι οι 2 τους ετσακωθήκαν τζαι ο παπας επέλεξεν να μείνει με την τυπισσα τζαι εξέκοψεν τέλεια η Πρας. Ο τρόπος που γράφει εν σαν να τζαι θέλει να φκει κουπππα άπανη....τζαι να παιξει τζαι την καλή ότι θέλει μονο το καλο του παπά της Πρας τζαι οτι τζείνη την επροσέγγισε. Τωρα γιατί εψυχραθήκαν; Ποιος ξέρει! Αφου εν θελει να το συζητήσει. Εσύ αποφασίζεις ντήαρ ρίντερ.


Υ.Γ. Αν κάμεις γκουγκολ/βιβλίο προσώπου κτλ θα έβρεις 4 Πρασινάδες Πρασινωτού, η μια εν στην Αγγλια, η άλλη στην Αυστραλία τζαι 2 στην Αμερική. Το η-μειλ της Κ. Πρασινωτου ήταν .au άρα εν την Αυστραλέζα μάλλον που γυρεύκει. Πρέπει να εν πραγματικό η-μειλ. Αμαν την ίδια εν την επείραξεν να το στειλει σε 4 Πρασινάδες Πρασινωτές, τότε εν νομίζω να την πειράξει που το έγραψα δαμέ...

17 σχόλια:

  1. pithanon na en i mamma tis sinonomatis sou, je egkateleipse tin otan itan moro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ma ade kirie mou......stin arxi esigxistika enomiza en kamia siggenissa....e istera p llio mpika sto noima!!prepei na eginikan mallia kouvarka..ampa tz exwrisen tin mana tis gia toutin?meta i mana epethanen p to marazi tz fteei touti?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eυτυχώς το όνομα μου εν περιέργο αρκετά ώστε να μεν έχουμεν έτσι ιστορίες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. emena areskei mou...

    en mou akouetai oti thelei na deixtei

    sti thesi sou tha tis egrafa pisw enimerwnontas tin oti den eimai egw to target tis gia na kserei pothen na perimenei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΙστέφκω εν παπαριές. Τι εν μπορεί να έβρει 4 άτομα με το ίδιο όνομα που το φατσοβιβλίο που να έχουν το email τους μέστα info. Άγ-γ-για ολάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κόρη, εν η τύπισσα που την τράπεζαν σου, η πως την ειπαμεν; τζιαι θέλει να σε αγκαστρώσει σιου τζιαι καλά! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Sike, ότι μπορεί να κανένα email κακόβουλο τζαι προσπαθούν να πιάσιν κορόιδα ή κάτι έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μα ποιός σοβαρός άνθωπος βρίσκει 4 e-mail addresses και στέλνει αβέρτα e-mails με αυτό το περιεχόμενο?!

    οτι νάνε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στη θέση σου θα το έσβηνα πριν καν το ανοίξω.
    Όσο αληθοφανές και να είναι το περιεχόμενο,παραμένει ύποπτο.
    Σβήστο και ξέχασε το.
    Αν όντως ψάχνεις κάποιον, μπαίνεις πρώτα στο ΦΒ και μετά πάεις στο Πακέτο.
    Δεν στέλλεις πακέτα σε όλους τους συνωνόματους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ανώνυμος
    Ναι...εσκέφτηκα το τζαι εγώ τουτο...αλλά ο παπάς εσυγχώρεσεν την τζαι η κόρη όι....

    @Ιγκόλαϊ
    Σενάριο για σήριαλ!! Αρκεψε γράψιμο να το πάρουμε στα κανάλια!

    @Ευρος
    Ναι...ενω το δικό μου έχουμεν το μίνιμουμ 4...

    @Σαικ
    Ο τόνος που το γραφει στα αγγλικά εν μου εφκήκεν σωστος στην μετάφραση....Γιαυτο είπα οτι προσπαθει να φκει κουππα άπανη. Φυσικά μπορείνα κάμνω λάθος. Εν νομίζω να απαντήσω...Τουτο το ήμειλ έχω το στα βιβλίο προσώπου...ευκολα μπορει να δει ότι εν εν εμένα που γυρεύκει.

    @Ευρος
    Ναι ακριβώς. Εχτος πες εν καμια πολλά μεγάλη τζαι δεν κατέχει...Παντως το η-μειλ της φαίνετε εγκυρότατο....

    @Ποστ
    λαλείς;;; χαχαχαχαχα

    @Σαικ & Έυρο
    Ναι παίζει τζαι τουτο. Που τζείνα πιάνουμε πολλά όμως...ο λόγος που το εθκιέβασα εν γιατι εν μου εφάτσαρε που τζείνα...ενιγουέι, έσβησα το πιλέ!

    @Ρανια
    Ναι έσhεις δίκαιο...αλλά αμαν είσαι απεγνωσμένος, γιου νέβερ νόου...

    @Μωβ
    Άνοιξα το απλά που περιέργεια...τιποτε άλλο.Εν ανοίω έτσι η-μειλ ποτέ. Απλά εφάνηκεν μου μυστιριώδης τζαι ενδιαφέρον τζαι ειπα να το μοιραστώ. Ενεν το τύπικαλ τζανκ μέιλ.
    εννοείται έσβησα το πιλέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά εξάιτινγκ! Αν μου ετύχενε εμένα εν ξέρω τι ήταν να έκαμνα, μπορεί να απαντούσα τζαι πίσω... Πολλά περίεργη κουβέντα, εν ξέρω....:S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απάντα της τζαι πε της συγχωράς την τζαι πότε να πάτε σε τζιντο λαντς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εν πολλά περίεργο.. Αν το ήβρε από το φατσοβιβλίο, ακόμα και πρίν το στείλει, έξερε ότι εν ησουν εσυ..

    Και το ότι ζητάει να μεν το μάθει ο παπας της σημαίνει ότι η ενδιαφερόμενη έχει κάποια επαφή με τον παπάν της ή τουλάχιστον με άλλους συγγενεις.

    Και ο τρόπος που γράφει εν όντως λίο κάπως..

    Νομιζω ελπιζει να δειξει τα mail που έστηλε καποια στιγμή στον παπα και να πει "έτο, εγώ προσπάθησα, νεκάτωσα, αλλά δεν τα κατάφερα/δεν ειχα ανταπόκριση, είμαι η καλή της υπόθεσης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Μουνλάιτ
    χαχαχα! αρεσεν μου που ενθουσιάστηκες! Εγω πάλε εν θα απαντήσω.....

    @Ξιπ
    Πρώτα θέλει να βρεθούμε οι 2 μας τζαι μετα οι 4. Τζαι πλας "εγκυμονώ"...που να βουρώ!

    @Καϊσί
    Τζαι εγω έτσι νομίζω....εν πολλά πιθανό σενάριο. Όπως είπα στο πρωτότυπο στα αγγλικά, ο τόνος της εν λίο υπεροπτικός τζαι ακουέτε οτι θελει να φκει κουππα άπανη τζαι οτι εμελέτησεν προσεχτικά την κάθε λέξη του η-μειλ. Εμετάφρασα το για όπβιους λόγους...γιατι βρίσκει μας το γκούγκολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ου shit! Μα εν εσένα που το έπεψα; Σόρρυν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ινβ
    ε αμαν εν έτσι, να σου απαντήσω με ένα ντήαρ Ινβ καλό. Υποσχουμαι εν θα το πω του παπά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή