Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Big Lab Theory Σίζον 2, επεισόδιο 1

Η σειρά που όλοι αγαπήσαμε, τζαι μετά απο απαίτηση του κοινού (ποιού;;;) πίσω στις οθόνες σας!!! Μια νέα αρχή, με πρωταγωνίστρια πάλε εμένα! Αναζητώ συμπρωταγωνιστή....δεχουμαι αιτήσεις τις οποιες θα μελετετήσω με τα αξιοκρατικά κριτήρια της μονομελους επιτροπης που απαρτίζετε που όμπβιουσλι, εμένα!

Το σκορ Μακ Έαρ - Αρχων με χαρα σας ανακοινώνω ότι πλέον κυμαίνετε στο Χ. Στην αρχή ήταν 7-0 υπερ του Μακ Εαρ, αλλά ο Αρχοντουκος σιγα σιγα έκαμεν το καμ μπακ τζαι τωρά είμαστε στο 9-9. Το καλο της υπόθεσης είναι οτι γοράζουμε σοφτγουερ τζαι βαλλω τα τζαι εγω στο ταπεινό μου Μάκμπουκ.

Τα περι προαγωγής αρχίσαν να πέρνουν τον δρόμο τους. Βλέπετε η νέα θέση απαιτεί να έσhεις 2 χρόνια ποστ-ντοκ εξπίριενς τζαι εγω τέλος του Οκτ τα κλείω έτσι πρεπει να καρτερω υπομονετικά σαν ένας άλλος Γιώργος Νταλάρας για να φυσήσει ο αέρας της προαγωγής. Ασε που πρεπει να κανονίσω τζαι αλλαγές βίζας κτλ κτλ τζαι βαρκουμε αφόρητα. Να'ν καλά η κοπέλα του τμήματος που εν τόσο καλή!

Ο Ραζ εν ακόμα στες Ινδίες. Ελπιζω να μεν μας έρτει πισω με νύφη γιατι ποσα θα αντέξει το δόλιο εργαστήριο....

Ο Οκλαχομας τα ίδια...Πριχτης τζαι ντραμα κινγκ οπως τον άφησαμε στην προηγουμενη σεζον.....

Εχτες επαραλάβαμε ένα πολυπόθητο κέμικαλ (CH3-SH για όσους ενδιαφέρουνται) Τουτο το μέθιλ μερκάπταν (όπως κοινως ονομάζετε στα αγγλικά) εν ένας σκέτος ζόλος...Εν αέριο τζαι εν τουτο που βάλλουν μέσα στο νάτσιουραλ γκας για να βρωμεί, έτσι ώστε αμα έσhει gas leak να το μυριζούμαστε....Τουτον το ζόλον έσhει 3 μήνες που τον επαραγγειλα. 170 γρ αέριο για $400 σας παρακαλώ. Οπως λαλουμε πωλείται αέρας, έ καπως έτσι. Απλα τουτο εν βρωμοζολισμένος αέρας. Ο ζόλος λοιπον ήταν backordered ως τα τέλη του Οκτ. Προχτες επερασεν που το μάτι μου ότι το πιο μικρό μέγεθος ήταν έτοιμο να σταλλεί...Επιασα την εταιρεια, άλλαξα θκυο παλλιές την παραγγελια τζαι μερικές μέρες μετα ήρτεν το πολυποθητο. Στες παραγγελειες είμαι μια μάνα....Σημερα έδωκα πάνω σε έναν όπως τζείνον στο  Love and other drugs αλλα το να κάμνεις τες παραγγελείες ενος εργαστηρίου εν ποστ που μονο του.

Με το που θωρεί τον ζόλον ο Άρχων ενθουσιάζετε!! "ΩΩΩ γκρέιτ" λαλεί!! "Φαρτ ιν έι μποτολ ις χίαρ!" Περιμένει το αποτελέσμα του πειράματος με αγωνία. Ο τυχερος που θα κάμει το πείραμα είναι ο τέως μύθος και νυν κομπάρσος ΠαΣχιΦα. Σήμερα το πρωι ο Άρχων ήρτεν μέσα τζαι λαλεί του "γουοτς απ φαρτ μαν;" Μάλιστα αγαπητοι μου! Αυτος είναι υπευθυνος του τμήματος.

Η σχέση μας με τον Άρχων επέρασε σε άλλο επίπεδο τζαι να σας πω την μαυρη αλήθκεια, σhαιρουμε το! Ο Οκλαχομας λαλεί οτι ο Αρχων πισω μου λαλεί πολλά καλύτερα λογια για μένα παρα μπροστα μου. (λογικο να μεν με κάμνει φοινιτζιά μπροστα μου, απλά εν το ήξερα οτι το λαλεί σε άλλους). Το αποτέλεσμα της νεας Πρασινοαρχοντικής σχέσης είναι να μου μιλα για παραπάνω θέματα ο Άρχων. Ας πουμε ερώταν με αν τωρα που έγινε καρέκλα* του τμήματος, πρεπει να ντύνετε καλύτερα. Χατε τωρα! Τι του λαλείς που έρκετε με τα σhορτ τζαι τες κλάτσες τες ττττόρενες. "Παω σε μίτινγκ ποδά ποτζεί λαλεί μου τζαι εν κουστουμάτοι οι άλλοι, γιου νόου δε ντινς εντ δε μπιουροκρατς. Ατε τί να του πω. Ειπα του έγινε υπεύθυνος τμήματος για τουτο που ένι. Τζαι το να ενι ενας απλος, προσιτος ανθρωπος εν παρτ του χαρακτηρα του τζαι εφτασεν τον ως δαμε. Ενεν αναγκη να κουστουμαριστείς είπα του, απλά να φορεις παντελονι τζαι πουκαμισο τζαι είσαι οκέι αμαν έσhεις πολλά μιτινγκ. Ελπιζω να εκαταλαβε οτι σε ετσι περιπτωσεις δεν πρεπει να φορει σhορτ τζαι κλάτσες ττττορενες ή φανέλες της Ρεάλ 2 σάιζ πιο μεγάλες του ή την φανέλα του που γράφει "Ιφ άι αμ τοκινγκ, γιου σhουτ μπι τέικινγκ νόουτς!".

Την Κυριακή (αυριο δηλαδη όταν θα θκιεβάζετε το ποστ γιατί εν Σαββατο στην Ευρώπη), είμαστε καλεσμένοι σε ένα σπιτι του Καρλ στο Μίσhιγκαν, στα σύνορα με Ιντιάνα, 1.5 ώρα που δαμέ. Εν ουλλοι οι κομπιουτεράδες καλεσμένοι τζαι εγω...Εμένα με εκάλεσε μαλλον γιατι έκαμνα μπειμπισιτινγκ την Windings. Προβλέπετε ποστ (κατα)Πληκτικο πάρτυ 3....ε ρε γλέντια! Εγω, οι κομπιουτεράδες τζαι η γυναίκα του Καρλ την οποία είδα 2 φορές τζαι της εμίλησα μια φορα τζαι είπεν μου οτι πρεπει να έβρω ένα "γκουντ αμέρικαν μαν" να παντρευτώ! Η κυρία Κ δηλαδή στο Αμερικάνικο βέρσιον......

Κάθε επεισόδιο της νέας ανανεωμένης σεζόν θα τελειώνει με ένα κλιπ που την ορίτζιναλ σειρα. Επειδή εν με αφήνει να το κάμω ποστ δαμε, πλιζ κλικ χίαρ. Εντζόι την αγαπημένη μου αλτερ ίγκο Έιμι Φαρα Φάουλερ! :)

15 σχόλια:

  1. to tragiko ths ypotheshs einai oti ta "meme" ta ksanakousa otan diavaza to "selfish gene" (to opio gia kapoio periergo logo arxisa na ksanadievazw tin teleutaia evdomada...
    asxeto me to kurio meros tou post sou, alla gia na kanoume kai kana sxetiko sxolio...shopping with university money rocks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. o oklaxomas lalo sas epie india na pantreutei! paratira pu 8a ertei piso an eshi tpt xriso pano tou! en tradition tzikato:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχα τέλειος ο Αρχων!
    Νομίζω ότι το "φαρτ μαν" εννα αντικαταστήσει το ΠαΣχιΦα όποτε σε νευριάζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τούτα τα περι κομπάρσου του ΠαΣχιΦα εν μου πολλοαρέσαν έχω να πω αλλά άτε.
    Τον Άρχων πάω τον πολλά.Ακούεται πολλά κουλ άτομο.
    Για την προαγωγώ γουάο και συγχαρητήρια είπαμε σου.Πιστεύκω να σύρεις σπόντα ότι χρείαζεσαι ενα μακ έαρ τωρά με την νέα θέση.
    Για το πάρτυ πε της κυρίας ότι ήβρες ενα αμέρικαν μαν αλλά εν ξέρεις ανεν γκουντ ακόμα,ιτς κομπλικέιτεντ πε της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1 λεπτό.... δλδ....μόνο εμένα μου αρέσκει η μυρθωκιά του γκαζιού;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχα...γουοτς απ φαρτ μαν?! ΠαΣχιΦα's got a new name!! τέλειος ο Άρχων!

    Εμένα ο αγαπημένος μου που το Big Bang εν ο Sheldon..γελώ μόνο με το ύφος του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τουλάχιστο το Lake Michigan που την πλευρἀ του Michigan είναι υπέροχο. Απόλαυσε τη θέα αν όχι το πάρτυ. Ανάμιση ώρα που το Σικάγο, δεν ξέρω ακριβὠς που θα είσαι (Grand Haven? Saugatuck? πιο βόρεια;) θα είναι όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Δρ Π
    Εγω εν είχα ιδέα...αρεσκει μου που της ειπε "oh look at you Amy, got me interested in the social sciences!) χαχαχα στην περιπτωση μου εν σhοππινγκ γουιθ Άρχων'ς μάνι.... Αλλά πάλε ιτ ροκς!

    @Νεκατωμένη.
    Ρε ενεκατωσες τα λίο...Εν ο Ραζ Ινδία...Θα ψαξω για χρυσα....συνηθως εν φορεί τιποτε....Εν αμερικανάκι

    @Καϊσι
    Φαρτ μαν ιτ ις φρομ νάο ον!!! :)

    @Μαριλου
    Ναι ρε είπετε μου! Μεν ανησυχεις...Ναι ο Αρχων εν κουλ....σαμτάιμς του κουλ!!

    @Μουνλάιτ
    Ελπιζω να εν τουτο το μπαζίνγκα! Κορη τουτο το αέριο μπορει να το μυριστείς σε concentration 1ppm, δηλαδη 1 part per million...αντιλαμβανεσε ζολος που θα πέσει!

    @Ρανια
    Εν ουλλοι ένας τζαι ένας! Άι λαβ δεμ ολ!!! χαχαχαχ
    Βαφτιζετε ο δουλος του θεου φαρτ μαν! χαχαχα

    @Ανώνυμος που ήταν (ή ακόμα ένι "γειτονας")
    Ονομάζετε New Buffalo Michigan τζαμε που θα παμε....Να σου πω Michigan εν εξαναπία...Ως τα άουτλετ στορς του Michigan city στην Ιντιανα επία σε τζείνες τες περιοχες...Ναι ξέρω το ντροπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έννα έρτω του χρόνου να κάμουμε roadtrip, όι να φάεις την άδεια με τες αρφές σου! (μα τι ωραία που αυτοκαλιούμαι, είδες α!)

    Εμένα πάντως μια φορά, η μυρωθκιά του γκαζιού αρέσκει μου. Όι η μυρωθκιά του καθαρού μόνου του αερίου τζίνου! Όσο αραιωμένο εν μες στο γκάζι εν καλό.

    Στα βοθράκια τι βάλλουν μέσα; (άδε, εσπούδαζεσ τόσα χρόνια, εφάν σε τα πανεπιστήμια για να απαντάς τι έχει μες στα βοθράκια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Μουνλάιτ
    Θελω τζαι εγω να πάω ρόουντ τριπ!! Ατε έλα! Ετσι μου λαλείτε αλλα εν τέλη κανένας εν ερκετε!

    Αμαν εισαι ετσι εν θα σου πω την απάντηση της ερώτησης σου....Εν τζαι έφα τα χρόνια μου μες τα πανεπιστήμια για να απαντω έτσι ερωτήσεις :Ρ χαχαααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θελω τζαι εγώ το μακμπουκ εαρ τζαι ας νε κερδίζει 10000-0!!!εν τελειο!

    Για ροουντ τριπ εν ωραία ιδέα Γκραντ Κανιον, τζαι ναι ενναρτω τζαι εγω!!

    Μουνλαιτ τα βοθράκια απ´οτι ξέρω εν μερκαπταν που εχουν μέσα,που τούτο που επαράγγειλε η Πρας! Κόρη πρας γιατι εν καμνεις να πουλούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σινάω τες σhιλιάδες που απαιτούνται για το σκοπό ρόουντ τριπ τζαι έρκουμαι.

    Εν καλήεπένδυση τα βοθράκια λαλώ σας. Η μια έχει άξες σε λαπ, η άλλη άξες στην αγορά (μαθητές), πόμπα λαλώ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είχα την εντύπωση ότι το "νάτιουραλ γκας" μας βρωμοζολεί by default. Εν έξερα ότι του βάλλουν έξτρα ιγκρίτιεντς μέσα. Μα πότε τα βάλλουν σιόρ; Σαν τζοιμούμαστεν;

    Οξά έννεν για φάρτς που μιλούμεν; Α ήβρα το! Εν για τζίνον ποννα σγάψουμεν μες τη θάλασσα με τους εβραίους τον άλλον μήνα! Τωρά εξηγούνται όλα διότι έshει τζαιρόν που μου "βρωμεί" τούτη η υπόθεση με το φυσικόν αέριον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement
    account it. Look advanced to more added agreeable from you!
    By the way, how could we communicate?

    my webpage agen judi bola indonesia
    Feel free to visit my website ; korban judi bola

    ΑπάντησηΔιαγραφή