Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Big Lab Theory Σίζον 2, επεισόδιο 2

Μιας τζαι άρχισεν η νέα σεζον του "πραγματικου" Μπιγκ Μπανγκ Θίορι, εζήλεψα τζαι ειπα να γράψω τζαι εγω ένα Μπιγκ Λαπ Θίορι επεισόδιο....

Ντισκλέιμερ, ακολουθεί κατεβατόν...ριτ ατ γιουαρ όουν ρισκ!

Τζαι ενώ ο Άρχων πνίεται μεσα στα νέα του καθήκοντα ως τσέαρ του τμήματος, εμείς στο εργαστήριο προσπαθούμε να συνεχίζουμε την ζωή μας κανονικά. Το κανονικά εν σχετικό....Την προηγουμενη εφτομαδα ειχα λιο παραπάνω "φρι τάιμ" γιατί ελείπαν οι αντερκραντς, τζαι εκάθουμαι στο κομπιουτερ να κάμνω γκραφς τζαι ντέιτα ανάλυσης, τζαι λιο τσατ στο σκάιπ....τωρα να δουμε πότε θα βρίσκω καιρό....κλαψ.....

Τζαι ενώ έχω τα προτζεκτς τα δικά μου, τα προτζεκτς μου με το τεως ινδαλμα ΠαΣχιΦα, 2 αντεργκραντς να βουρω πουπίσω τζαι έναν Οκλαχομά να με πριζει με απορίες, εδωκεν μου ο Άρχων τωρα τζαι τον Ραζ. Ανησυχεί για τον Ραζ γιατι δεν κάμνει πρόοδο όπως σας είπα, έτσι τωρα βοηθω τον σε ενα νέο μέρος του προτζεκτ του γιατι θελει ο Άρχων να τον εχω που κοντά για να ελέγχω......

Επίσης εχτες εμάθαμε οτι ο ένας μαθητης που είχαμε για 2 μήνες το καλοκαίρι, ας τον πουμε Αλ αποφάσισεν να γίνει επισήμως μέλος του γκρουπ. Μεν ανησυχείτε, o Βου εν θα ξανάρτει όμως!! Του Βου εβαλαμε του βετο....Αμαρτία μου εξομολογημένη, έδωκα πάνω στον Βου προχτες, τζαι εκαμνα οτι εγύρευκα κάτι μες την τσέντα μου για να τον αποφυγω.

Τελοσπάντων ο νεος φοιτητης αρχίζει στο εργαστήριο σε λίες μέρες τζαι πρεπει να του κάμουμε τόπο στο εργαστήριο.... Με τον Αλ ομως υπήρχε ένα θέμα που μας εκράταν μέχρι πριν λίες ώρες σε αγωνία. Ο Αλ έσhει τα με μιαν κορούν, την Τζένη, επίσης φοιτήτρια που έκαμε 1 μηνα στο λαπ μας. Ο Αλ τζαι η Τζένη εγνωριστήκαν οταν ήρταν να αρχίσουν τα διδακτορικά τους τζαι έσhει 8-9 μήνες που εν μαζί. Ειχαμεν αγωνία ουλλοι, γιατί εν εξέραμεν αν θα εν καλή ιδέα αν αποφασίσουν να έρτουν τζαι οι θκυο στο λαπ. Ο Αρχων εν έθελε να έρτουν τζαι οι θκυό γιατι εφοάτουν τζαι τζείνος. Αν χωρίσουν τζαι εν λιο οκγουόρντ τα πράματα;; Ο Άρχων όμως εν ήθελε να τους πει τιποτε γιατί ήθελε να εν πολιτικαλι κορέκτ. Εχτες είπεν ο Αλ του Άρχων οτι θέλει να μπει στο γκρουπ τζαι ο Αρχων είπεν του οκ. Ο Αλ εν πολλά έξυπνο παιδί. Το μονο του πρόβλημα εν οτι εν ακατάστατος, τζαι θα πρέπει να τον βάλω τερμπιέν. Ο Άρχων όμως εν έθελε να τον ρωτήσει τη αποφάσισε η Τζένη, τζαι έτσι που τα εχτες ο Άρχων εκάθετουν σε αναμένα κάρβουνα. Σήμερα όμως είπεν του η Τζένη οτι τζείνη θα πάει σε άλλο γκρουπ τζαι ηρέμησεν. Ηρέμησεν τζαι ο νέος καθηγητής της Τζένης, γιατι ουτε τζείνος τους ήθελεν τζαι τους θκυό.

Ηρεμήσαν τζαι οι υπολοιποι γιατι ιμισh εν θα αντέχαν τζαι δευτερη κοπέλα στο εργαστήριο. Γουάν, εντ εσπέσιαλι Πρας, ις μορ δαν ενάφ! "Αν σας κάτσω ουλλους που ένα Κυπριακόν πάτσον εν να δω ποιαν εν να πείτε εναφ!" ήθελα να τους πω, αλλά έσhει χάρη που έχουμε και κάποιαν ανατροφή. Ο Άρχων ήταν πεποισμένος οτι ίσως φταίει τζείνος που εν ερκουνται κοπέλες στο εργαστήριο. Όμως τωρα λαλεί αφου η Πρας εν δαμέ τζαι πάμεν τα καλα, λογικά εν είμαι εγω που φταίω...Ετσι εξεπέρασεν το γεγονος οτι ίσως φταίει τζείνος. Τι φταίει λαλεί μου σήμερα πάλε;;; Τι να σου πω Άρχων μου ήθελα να του...ίσως φταίνε τα φεγγάρια ή ίσως φταίνε τα τραγουδια που σε πήραν α'το χέρι...που λαλουν τζαι τα γνωστά άσματα.

Επίσης είναι πλέον γεγονος οτι απο τον Γενάρη θα έρτει ως ποστ-ντοκ ένας παλιος φοιτητής του εργαστηριου. Τουτο το παιδί, εκαμε το διδακτορικό του στο λαπ μας τζαι πριν 1.5 χρονια αποφοιτησεν τζαι επίεν αλλου για ποστ ντοκ. Τζαμε ομως κακοπερνα τζαι ερωτησεν τον Αρχοντα αν έσhει θέση να τον φέρει πίσω. Τζαι επειδή θέλουμε κόσμο γιατι ο Άρχων έσhει ιδέες πολλές τζαι που λεφτά είμαστεν οκέι, ειπε του να έρτει. Τουτος είσhεν έναν υφάκι παλια τζαι λιο αττιτουντ "ξερω τα ουλλα" αλλά εν φοουμαι πλέον γιατι δεν είμαι ψαρωμένη! Αντιθέτως!

Ετσι που λέτε, το λαπ μεγαλώνει με αποτέλεσμα να πολλυνίσκει τζαι η δουλεια μου. Ας πούμε ως τζαι ο χρόνος για να κάμνω παραγγελιες για να συντηρω το  λαπ με παραπάνω άτομα πολλυνίσκει τζαι γίνετε τζαι η οργάνωση πιο δύσκολη. Πρεπει να γίνω όμως τζαι εγω πιο αυστηρη....Ο Άρχων είπεν εχω το ελευθερο να κάμνω ότι θέλω για να είμαστε παραγωγικοί. Στα πλαίσια του "γίνουμε αυστηρή" την επομένη εβδομάδα οργανώνω φεστιβάλ με θέμα "Ολοι μαζί για ένα πιο καθαρο τζαι συγυρισμένο εργαστήριο". Φυσικα με το που το ακουσαν εκατεβασαν μουτρα τζαι παρολίγον να κατεβάσουν τζαι πανο απεργίας. Εγω ακολουθώντας τα χνάρια του σλόγκαν του ΆΤΙ, ειπα τους "Κλειστε το ή ανακαινίστε το", τζαι θέλοντας και μη ενδώσαν. Ειπα τους ο Αρχων συμφωνει μαζι μου τζαι οτι θα τους φέρω τζαι σνακς φτιαγμένα που τα χεράκια μου. Ο μονος που μου αντιστέκετε εν ο πριχτης ο ΠαΣχιΦας. Ειπα του θα καθαρίσει τζαι θα πει τζαι ένα τραγουδιν (κατα προτίμηση έντεχνον). Λαλω του ξεχάνεις νομίζω οτι είμαι γεναίκα (τζαι δη Κυπράια)...τζαι σαν γεναικα, θα σε κάμω να καθαρίσεις, τζαι θα νομίζεις οτι ήταν τζαι η δική σου ιδέα η οργάνωση της καθαριότητας. Εσουσεν την κελλε του τζαι ειπεν μου οτι "δατ ις τρου...γουιμεν χαβ δατ πάουερ" τζαι μετα επροσθεσεν οτι ετο γιατι εν θέλει κοπέλες στο εργαστήριο....

Θα τους βάλλω ουλλους τερμπιεν αγαπημένοι μου! Τι να καμω τζαι εγω...στην αστοσhιαν θα εξαγοράσω τον ΠαΣχιΦα με λια κουπέπια! Αχ τι τραβω η καψερή!!!! Πόσο χαμηλά θα πέσω!!

Το πιο συγκλονιστικό όμως άφηκα το για το τέλος. Ηρτεν ο νέος προφέσορ του ντιπάρτμεντ! Τζαι ένα θα σας πω κοπέλες....εκάμαμεν την τέλεια χειραψία!!!!!!!!!!!!!!!!

15 σχόλια:

  1. Ωωωωωω..ο ΠαΣχιΦας έχει κομπετίσιον!!! Θελουμέ όλες τις Χ-ρέιτετ λεπτομέριες.

    Στα άλλα έχουν δίκαιο κόρη! Μιά Κυπραία αρκεί για να βάλει τερπιέν σε τουλάχιστον 50 αμερικανούθκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάρτους σε τάξην, Πρας μου! Εεε, εν έshει άλλες λεπτομέρειες για το νέο; Οξά να περιμένουμε στο επόμενο επεισόδιο; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έννα σhήσεις πάλε. Γουι μπιλίβ ιν γιου. Θα τους βάλεις ούλλους σε σειρά. λολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όου γκοντ τι τραβούν τα πλάσματα.
    Άτε τουλάχιστον ταϊζεις τους.
    Άρεσε μου τούτο το επεισόδιο πάντως εκατατόπισες μας πολλά καλά και τωρά θα περιμένουμε (με αγωνία) τις νέες περιπέτειες.
    Γκόουυυυυυυυυυυ Πρας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην σου πω ότι προτιμώ το δικό σου Μπιγκ Λαπ Θίορι που το Μπιγκ Μπαγκ Θίορι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. pras gera k 8a pane prosta!ats ekama je t rima mou!:P en kna koukli o proffesor? L

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Καϊσί
    Ο ΠαΣχιΦας εν περσινά ξινά σταφύλια.... Χ-ρειτετ εν εχουμε..... :((((

    Θα τους δείξω εγω τι εστί Κυπραία!ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ

    @ΤΤ
    Νεον για τον νέον εν έχουμε....Θενξ για την εμψυχωση! Τώρα τζαι είμαι καλή για του λόγου τους!

    @Μουνλάιτ
    Μα είδη έβαλα τους σε "σειρα"...κοτζαμ σειρα που μάλιστα εν τζαι στην δευτερη σεζόν, γραφω για χάρη τους!!! :Ρ

    @Μαριλου
    Κοτζαμ απολ-μπέρι κρισπ τους επήρα προχτες τζαι κατι θα τους κάμω τζαι τουτην την εφτομαδα. Τι να κάμω ρε, εξαγοραζω με φαγια τα μάσολς τους για να με βοηθήσουν για ενα πιο καθαρό, "πρασινο" εργαστήριο.

    @Joy Tears
    χαχαχα θενξ!! Το μονο που μου λείπει εν η Πένυ, η Μπερνατέτ τζαι κάποιος να κάμνει την φωνή της μάμας του Γουόλογουιτς!

    @Νεκατωμένη
    Κουκλι εν αντερστέιτμεντ....Ημιθεος μορ λάικλι!

    Υ.Γ. Κορη απαγορεύετε το κάπνισμα στο Πρασινο μπλογκ...πιανει με βήχας! :ΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα πρασινάδα έπρεπε να δω και το προηγουμενο σιζον για να καταλαβω. έχω να πω πως θέλω να γίνει κάτι παραπάνω με τον ΠΑΣΧΙΦΑΣ επέρασε ολόκληρο σιζον και τίποτε(ένα φίλι κάτι ρε παιδί μου). ας γίνει κάτι με τον καινούργιο προφέσορ να ζηλέψει τουλάχιστον ο πασχιφας.

    Υ.Γ γιατί εννά τους ταϊζεις όμως εν εκατάλαβα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακουσα κάτι για ημίθεους τζαι εβούρησα!
    Περιγραφή πλιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τώρα λογικά θα πρέπει να σου τη πέσει ο καινούργιος, εσύ να ενδώσεις, ο άλλος να τρώει που πάνω του, εσύ να προβληματιστείς, αυτός να απομακρυνθεί για να είσαι ευτυχισμένη με τον καινούργιο, ο καινούργιος να σου κάμει πρόταση γάμου, εσύ να σκέφτεσαι τον πασχιφά γιατί ναι μεν είναι γαϊδούρι αλλά σέξυ γαϊδούρι και στο τέλος με μια ανατροπή στα μούτρα κάθε ηλίθιας αμερικάνικης κομεντί να παντρευτείς τον τέλειο καινούργιο ενώ ο πασχιφάς να βρει μια κοσχιφα ;-)

    πάει, το έκαψα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχαχα τέλειο το σενάριο της ουφ!!!!!ειδικά το 'σεξι γαϊδούρι'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ε μα καινούργιο επεισόδιο και άφησες μας με την αγωνία για τον νέο προφέσσορ!!

    αναμένουμε με αγωνία το επόμενο επεισόδιο!

    να τους βάλεις σε τάξη..να καθαρίζουν εν εκατάλαβα ενομίσαν εν μες τον στάβλο που δουλεύκουν?!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @daffodil
    Χαχαχα! Το θέμα ΠαΣχιΦας δεν υφίσταται πλεον....Στην σεζον 2 εν κομπάρσος!

    Υ.Γ. Γιατι μαιρευκω τζαι άι λάικ σhεαρινγκ τζαι γιατί οι τιποτε δεν δελεάζει τους PhD students παραπάνω απο το φρι φουτ!

    @Καϊσι
    Κόρη, άφηκε τίποτε για τα μελλοντικά επεισόδια! Ακομα στο 2ο επεισόδιο της σεζον είμαστε!

    @Ουφ
    Απο το κιμπορντ σου και στου νέου Προφ τ'αυτί!

    @Μαριλου
    Το ένα δεν αναιρεί το άλλον!! χαχαχαχαχ

    @Ρανια
    Να σου πω την αλήθκεια αναμένω τζαι εγω με αγωνία το επομένο επεισόδιο....δηλαδή να βρεθεί το κατάλληλο υλικο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όι ρα ππινού, αμμά σενάριον έκαμες α!! τέλειο το τέλος, που δεν είναι τέλος αλλά αρχή... έχω σε πολλά :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Sike
    Κόρη εσhει μια σεζον έκαμα πρακτις....τωρα θα ανεβεί η θεαματικότητα μου στα υψη...Θα μου καμουν προταση τα κανάλια να το κάμω σήριαλ κανονικό! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή