Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Ένστικτο

Δεν υπάρχει καλύτερος τροπος να τελειώσει η ημέρα σου παρα με μια αναγνωριση μιας προσπάθειας που κάμνεις. Κάθε μέρα σhαιρουμαι ακόμα παραπάνω που πριν σχεδόν 2.5 χρόνια ακολουθησα το ενστικτο μου τζαι επέλεξα να πάω στο εργαστήριο του Άρχοντα. Ένοιωσα το που την πρωτη στιγμή που επάτησα μέσα στο κτήριο.

Ποτε εν εδίουν σημασία στο ένστικτο μου. Εν μου είσhεν δώσει λογους να το εμπιστευκουμε. Τα τελευταια όμως χρονια, ίσως που την επιλογή μου για πανεπιστήμιο οταν επρωτοήρτα ως σήμερα, ακολουθώ ενα ενστικτο που με οδηγει. Μια διαίσθηση, κατι μέσα μου να μου λαλει ποια εν η απόφαση που πρεπει να πάρω, η επιλογή που πρέπει να κάμω τζαι σιγα σιγα μου τα φέρνει η ζωή έτσι όπως τα έχω στον νου μου.

Ετσι λοιπόν τζαι εγω θα σταματήσω να αγωνιω για το μέλλον. Συνεχίζω την πορεία μου ακάθεκτη, καμνω το καλυτερο που μπορώ, δεν κρατω κατζίες, προσπαθω να γίνουμαι καλύτερη σαν ανθρωπος τζαι σαν επιστήμονας, απολαβανω τους καρπους των κόπων μου τζαι το μελλον εν μπροστα τζαι όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτα.

Καλο Σαββατοκυρίακο σε όλους!

17 σχόλια:

  1. πε μου..το ένστικτο μετά το λύκειο ενεργοποιήτε? εν γίνετε να επισπεύσει καποιος την κατάσταση ?;p

    Καλό σαββατοκύριακο =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ σημαντικό να είσαι ευχαριστημένος με αυτό που κάνεις. Η πορεία σου όπως την περιγράφεις αποδεικνύει ότι κάλα κάνεις και ακολουθείς το ένστικτό σου.

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ σημαντικό να είσαι ευχαριστημένη με αυτό που κάνεις. Η πορεία σου όπως την περιγράφεις αποδεικνύει ότι καλά κάνεις και ακολουθείς το ένστικτο σου.

    Νά΄χεις καλό σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απορία: Το ένστικτό σου λαλεί σου ποττέ να κάμεις παράτολμα πράματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα!

    ούλα καλά να σου έρκουνται τζαι πάντα σωστό ναν το ένστικτό σου.... :p

    @ drponojefalos
    εν θέλω να σε φοητσιάσω αλλά σε μερικές περιπτώσεις δεν ενεργοποιείται ποτέ! ή ενεργοποιείται λάθος.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απολογούμαι...

    εγώ είμαι ο Ν, κομμένος Nonis δηλαδή... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίγο λογική, λίγο ένστικτο, λίγο ρίσκο, λίγο μελέτη, λίγο αποφασιστικότητα, λίγο η παρόρμηση της στιγμής. Παίρνουμε αποφάσεις. και πάντα σκεφτόμαστε το αν... αν κάναμε κάτι διαφορετικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσύ κάτι ετοιμάζεις εκεί κάτω... μακάρι να σου παν όλα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλεις να πεις άμα εννα πάρεις μια απόφαση εν καμνείς λιστούες με τα υπερ και τα κατά; Χαίρουμε που εμπιστεύκεσαι το ενστικτό σου, ακόμα και σε λάθος δρόμο να μας φκάλει εν επειδή πρέπει να μάθουμε κάτι που τζίνη την εμπειρία. Και χαίρουμε που σου παν ούλλα καλά στο εργαστήριο του Αρχών και γίνεσαι σπουδαία και τρανή.
    Κόρη τωρά που το σκέφτουμε μπας και είδες τον Πασχιφα την 1η μέρα που επήες και γιαυτό αποφάσησες να μείνεις; Και λαλείς μας τωρά ότι εν το ένστικτο σου μίσχιμου;;;
    (εν μπροώ να μεν πω βλακεία γιου νόου δατ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακολούθα τζίνο που σου λαλεί η καρδιά σου αλλά άκουε τζαι τί σου λαλεί το μυαλό σου μέσα-μέσα ;)

    Καλό Σαββατοκύριακο ντήαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εν τέλεια τέλειο άμα δε ξέρεις το δρόμο τζαι πρέπει να θκιαλέξεις τούτον ή τζείνον τζαι θκιαλέεις με βάση το ένστικτο σου τζαι στο τέλος φκαίνεις σωστός.

    Το ένστικτο εν που τα πιο τέλεια πράματα που έχουμε!!!

    Καλό ΣουΚου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ναι το ένστικτο κάποτε προφυλάσει μας αλλά εν καλή και η λογική!

    καλό Σ/Κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ΤΤ
    Τσίαρς!! (σηκώνω τον καφέ που πίνω αυτη την στιγμή)

    @Δρ Πονοτζέφαλος
    Συνάλδφε τζαι συναγωνιστή, ένιξερω...εμενα στα 19-20 ενεργοποιήθηκε λιο τζαι μετά τα 25 εφερεν τα μιλια του....

    @Σμιλί
    Σημαντικότατο για μενα! Καλο δημιουργικό Σ/Κ με τες κόρες!! :)))))

    @Μουνλάιτ
    Το ενστικτο μου απλά με βοηθά να καμω μια επιλογη, ή αν πάω ενα ατομο ή όι. Που τζαμε τζαι τζει εν ο νους. Τα παράτολμα τζαι εγω εν εχουμε καλή σχέση.....

    @Νόνης
    Να΄σαι καλά! :)

    @Μάνα
    Όπως εγραψα σε ενα ποστ της Ουφ, εγω δεν σκέφτουμε το ΑΝ. Στο άκουσμα της λέξης σκεφτουμαι την γιαγια μου την Πρασινάδα να λαλει "Το ΑΝ εφυτέψαν το τζαι δεν εβλάστησεν". Που τουτα ουλλα που λαλείς, εγω χρησιμοποιώ πολλη λογικη,πολυ ένστικτο, πολλήν αποφαστιστκότητα τζαι μελέτη....στα αλλα εν τα καταφερνω....

    @Ινα
    χαχαχα! Εχτος που καμια συνταγή, τιποτε αλλο εν ετοιμάζω! Θενξ όμως! :)

    @Μαριλου
    Όι εν κάμνω λίστες...μονο νοητικές. Μανα μου κόρη θενξ....:)))))

    @Ινβ
    Συνήθως κάμνω το αντιθετο....λαλείς να αλλάξω το ratio καρδιας/λογικής;;;

    @She
    To you too!!! :))

    @Μ. Χείμαρρος
    Ναι αμαν λειτουργει σωστα! Αν όι σάστα βράστα!!
    Καλό ΣουΚου τζαι σε σένα τζει κάτω!!! :)))

    @Ρανια
    Η λογιξή εν πάνω που ουλλα!!
    Καλο Σ/Κ τζαι τσιαρς του έι μπέττερ γουίκ τζαι για τες θκυο μας! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ένστικτο παρουσιάζεται πολύ νωρίς. Απλά πρέπει να του δώκουμε το αυτί που χρειάζεται για ν΄ακουστεί. Για αποφάσεις Πάντα το ένστικτο! Όσες φορές άκουσα τη λογική (των άλλων) το μετάνιωσα.
    Άρεσε μου η κουβέντα της γιαγιάς σου. Θα την υϊοθετήσω.

    Όμορφο σου Σαββατοκύριακο Πρασινάδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Μωβ
    Ναι σοφή η κουβέντα της γιαγιάς! Τα "αν" εν εχουν πλεον σημασια γιατι εν μπορουμε να κάμουμε "undo" ιν ριαλ λάιφ.

    Καλο και δημιουργικό Σαββατοκυρίακο Μωβ!!!!
    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή