Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Όταν η Πρασινάδα γνώρισε τον Βασίλη

Όι εν εγνώρισα ούτε κανένα ημίθεο ονόματι Βασίλη (που έτσι τύχη), ουτε τον Παπακωνσταντίνου με το βαμμένο του μαλλί....

Μιας τζαι τα σταρμπαξ σερβιρουν καφε μες τα Χριστουγεννιάτικα ποτήρκα τους, μιας οι Χριστουγεννιάτικοι ραδιοσταθμοί αρχισαν τες "Ωδες στον Ρουντολφ" τζαι τον μακαρίτη τον Μάικολ Τζάκσον οταν ήταν μωρο να τραουδα "Άι σο μάμμι κισσινγκ Σάντα Κλος", τζαι μιας τζαι τα πρωτα Χριστουγεννιάτικα ποστ είναι μια πραγματικότητα, θα σας πω τζαι εγω μια ιστορία που τα ατιθασα (χου αρ γουι κίντινγκ) νιάτα μου όταν εγνώρισα τον  """"πραγματικόν Άγιο Βασίλη"""".  Την απάντηση για τα πολλά εισαγωγικά θα την έβρετε δαμε....η περσινη μου ιστορία για τον Σάντα Κλος.

Ημουν αλλόπως 4-5 τάξη του δημοτικου, οταν εμπήκεν το πρωι η δασκάλα μες την τάξη τζαι εφωναξεν τα ονοματα 5-6 μαθητων γιατί ήθελε να μας δει η διευθύντρια. Με βάση ποιοί ήταν οι 5-6 ήταν φανερό οτι εν για καλό που μας ήθελε (Ας μεν περιπαιζουμαστεν μεταξύ μας, σιγά μεν επίαινα διευθυντρια γιατι έκαμα πελλάρα!).

Πάμε στην διευθύντρια, κτυπουμε την πόρτα τζαι λαλεί μας, "Χαλλόου τσιλτρεν! στέι άουτσάιντ εντ άι γουιλ κόλ γιου γουάν μπάι γουάν. Μπαίνει ο πρώτος τζαι μετα που λία λεπτα ανοιεί την πορτα τζαι λαλεί μας, να έρτει ο επόμενος, με τον προηγουμενο να μεινίσκει μέσα στην αίθουσα.

Έρκετε η σειρά μου, μπάινω μέσα. Λαλει μου η διευθύντρια "Πρας μου, θα σε ρωτήσω κάτι τζαι απλά θέλω να ακουσω την απάντηση σου." Οκέι λαλω της εγω. "Αν εγνώριζες τον Άγιο Βασίλη, τί θα ήθελες να τον ρωτήσεις;" "Χμ..."λαλω εγω τζαι γελώ που κάτω που κάτω. "Εμ εν τζαι υπάρχει Άγιος Βασίλης, έτσι εν το εσκέφτηκα ποτέ". "Εμπειράζει Πρας μου, ας υποθέσουμε ότι υπάρχει....τζαι ότι τον εγνώριζες, τί θα τον ερώτας", επιμένει τζείνη. "Ε οκέι, ξέρω γω. Θα τον ερώτουν γιατί φορεί κόκκινα". "Α! Πολλά καλή ερώτηση! Ευχαριστώ!"

Πάω τζαι περιμένω μετά με το άλλο παιδάκι που ήταν τζαμέ τζαι ένα ένα μπαίνουν οι άλλοι τζαι λαλουν τζαι τζείνοι την ερώτηση τους για τον Άγιο Βασίλη. Πόσο καιρο του παίρνει να ετοιμάσει ουλλα τα δώρα, τί κάμνει την εποχή που ενεν Χριστουγεννα κτλ κτλ".

Όταν ετελειώσαμε, λαλει μας η διευθύντρια, ευχαριστώ παιδάκια, θα σας πω αυριο γιατι σας εκάλεσα.

Την επόμενη μέρα εφωναξεν 3 που μας (εγώ, ένας άλλος Κυπραίος τζαι ένας που ήταν Άφρικαν Αμέρικαν η μάμα του για να δείξουμε του Αγίου τι νταϊβέρς πλυθυσμό έσhει η Κύπρος μας), τζαι επίαμε στο γραφείο της. "Κονγκρατιουλέισhιονς γιου θρί!!!! Εκάμετε τες 3 καλυτερες ερωτήσεις για τον Σάντα Κλος, τζαι σας εθκιάλεξα εσάς τους τρείς να πάτε να γνωρίσετε τον πραγματικο Άγιο Βασίλη που θα έρθει στο χρυσοπράσινο μας φύλλο απο την μακρινή Λαπωνία!!"  Η χαρά μου όπως φαντάζεστε ήταν πολλά μεγάλη (αν ο Κυπραίος στον μπλογγερ ακουεν μας, δαμέ θα σας έβαλα φατσουα/ημοτικον που ειρωνευκετε).

Να μεν τα πολυλογώ, ερκετουν ο """"πραγματικος Άγιος Βασίλης"" που την Λαπωνία στην μικρή μας Κύπρο σε αντίθεση με τον Άγιο Βασίλη που έρχεται απο την Καισάρια και δεν μας καταδέχεται! Ο εκ Λαπωνίας Άγιος ήταν καλεσμένος σε παιδική εκπομπή του ΡΙΚ τζαι έτσι το ΡΙΚ ήθελεν παιδάκια που να μιλουν αγγλικά, έτσι επικοινωνήσαν με το σχολείο μας. Ειπαν μας απλά θα γνωρίσουμεν τον Άγιο τζαι θα τον ρωτήσουμε την ερώτηση μας τζαι κανεί. Θα πάμε με ρουχα "εξωσχολικά" στο σχολείο, κατα προτίμησει όμορφα χαρουμενα χρωματα τζαι θα μας πάρει μια δασκάλα στο ΡΙΚ.

Η προσωπική μου στυλίστρια, η γιαγιά μου η Πρασινάδα, αποφάσισε οτι θα φορήσω το μοναδικο κίτρινο τρικο της γκαρταρόμπας μου τζαι φυσικά θα αφήσουμε τα τότε πολλά μακριά μαλλια μου κατω. Θυμουμαι να φευκω να παω στην στάση του λεωφορείου τζαι να μου λαλεί "τζαι Πρασιναδάκι, μεν ανακατώνεις πολλά τα μαλλιά σου για να μείνουν έτσι ωραία τζαι να μαθεις πότε εν να δείξει την εκπομπή για να την δουμε".

Πάμε στο σχολείο, πάμε στο γραφείο της καθηγήτριας τζαι ξεκινουμε για το ΡΙΚ. "Θυμάστε τες ερωτήσεις σας;;;" Ναι λαλουμε εμείς τζαι πετάσσουμε εγώ η έξυπνη τζαι λαλώ της "5 λέξεις εν η δική μου (Γουάι ντου γιου γουέρ ρετ;) πως να την ξιχάσω;"

Πάμε, θωρουμε την παρουσιάστρια τζαι καλωσορίζει μας. Σημείωση ήταν για μια εκπομπή του ΡΙΚ, της οποίας τωρα μου διαφευγει το όνομα αλλά έπαιζε για πάααααρα πολλά χρόνια.....Βάλουν μας να κάτσουμε γυρώ που ένα τραπέζι σαν πανελίστες της κακιάς ώρας τζαι καρτερουμεν τον Άγιο να έρτει. Στο μεταξύ ρωτα μας η παρουσιάστρια τα ονόματα μας τζαι τι ερώτηση θα κάμουμε. Εγώ είχα χεστεί για τον "Άγιο", απλά αγωνιουσα αν τα μαλλια μου εν καλά όπως τα ήθελε η γιαγιά μου. Έρκετε επιτέλους ο σταρ της υπόθεσης, τζαι προς απογοήτευσην όλων ήρτεν χωρίς έλκυθρο. Αρχιζουμε την οπτικογράφηση...λιο τα σαρδάμ της παρουσιάστριας, λιο ο Άγιος που εν ακουετουν καθαρα μες το μικρόφωνο λογω γενιάδας, ακουαμεν συνέχεια "κατ". Εκαμα την ερώτηση μου τζαι εγω τζαι οι άλλοι, εκάμαμεν ότι εχαρήκαμεν που είδαμεν τον """"πραγματικό Άγιο Βασίλη"""" τζαι επίαμε πίσω σχολείο τζαι ήταν σχεδόν ώρα να σχολάσουμε.

Επία σπιτι, η γιαγιά μου ήταν ευχαριστημένη με την κατάσταση των "ανεμοδαρμένων" μαλλιών μου τζαι ειπα της πότε θα μας δειξει.

Ερκετε η ημέρα της προβολής. Καθουμαστε δίπλα στην θεία μου να δουμε το ντεμπουτο μου στην κυπριακή τττι-βι. Καρτερουμεν, τίποτε. Περιμένουμεν ακόμα λιο, τιποτε...ε αρκέψαν τα νέα των 6. Περιμένουμεν να δουμε μπας τζαι δείξει μας μετα, τίποτε.

Πάμε την επομένη σχολειο. Εν μας έδειξε! Απογοήτευση με τα άλλα παιθκια....επίαν τα 15 μίνιτς οφ φέιμ μας.

Την επόμενη εφτομάδα εμάθαμε οτι τελικά έδειξεν μας άλλη μέρα τζαι ώρα. Ετσι κανένας μας εν είδεν ποτέ την εκπομπή. Όι τίποτε άλλο, αλλά εμείναμε τζαι με την απορία αν έχουμε φωτογένεια τζαι αν όντως τα μαλλιά μου ήταν καλά.....

Μετά που πολλά χρονια, στην δευτέρα-τρίτη λυκείου, μπαίνει μια μέρα μέσα στην τάξη το αλλο παιδί που είμασταν ακόμα φίλοι τζαι συμμαθητές τζαι λαλεί μου θέλω να δεις κάτι αλλά να παραμείνεις ψυχραιμή τζαι φκάλει πάνω στο θρανίο μου ένα περιοδικο τζαι λαλεί μου "Γύρισε στην σελίδα τάδε". Ανοιω τζαι ήταν που τζείνες της σελίδες που εγράφαν το πρόγραμμα της τηλεόρασης. Κάτω που το τίτλο της εκπομπής που είχαμε πάει τζαι ακόμα έκαμνε νέα επεισόδια το ΡΙΚ (ακόμα να θυμηθω το όνομα της εκπομπής) βλεπω μια φωτο με εμάς, την παρουσιάστρια τζαι τον """"πραγματικόν 'Αγιον Βασίλη""""!!!!!!!

Τζαι έτσι φορ δε ρέκορντ, τα μαλλιά μου ήταν μια χαρά!!





Υ.Γ.1. Στο τίτλο εν έβαλα την λέξη Άγιος, γιατι ως γνωστον η εκκλησία δεν πουλά πλέον, ενω τα ερωτικά υπονοούμενα πάντα πουλουν.

Υ.Γ.2. Δωστε τον γυρώ σας στο μπλογκ της μπέιμπι σις μου, τζαι υποστηρίξετε την προσπάθεια της παρέας της να νικήσει ένα διαγωνισμό φωτογραφίας.....

9 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ιστορία τζαι σίουρα μια περιπέτεια για τη μικρή Πρασιναδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν στο "Που είναι η Μαργαρίτα" που επήες? Τι? Εν είσαι τόσο προϊστορική? Καλάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω τζαι 'γω την ίδια απορία με την Νιρι.
    Οι ερωτήσεις των άλλων τι ήταν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σατανικός ο τίτλος ;-)

    φορεί κόκκινα γιατί τον σχεδίασε η κοκακόλα :Ρ

    τέλεια η ιστορία!!! μήπως το ΡΙΚ έχει αρχείο; ψάξε το :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν μου συνεβαινε κατι τεθκοιο ηταν να νιωθω παντα οτι κατι μου λειπει! Μα να χασεις τα 15 λεπτα δημοσιοτητας σου?
    Εν τον επιαεν η πυρα, με τζειν τα ρουχα ουλλα, μες το στουντιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Σμιλι
    Ναι....αν τζαι της μικρής (τζαι της μεγάλης) Πρασινάδουλας εν της αρέσκουν έτσι πραματα...... :)

    @Αχάπαρη
    Το "Που είναι η Μαργαρίτα" μόσο σε τραγουδάκι το θυμούμαι τζαι όι σε εκπομπί. Τουτο τι με κάμνει ημι-προιστορική;;Της Μεσοζωικής εποχής;;

    @Neerie
    Είπεν μου αν θυμουμαι καλά μιαν αερολογία ωραιότατη...οτι ταχα απεικονίζετουν έτσι σε κάτι βιβλία κτλ κτλ....τζαι πλας Λαπονια ειπεν εν ψοφος έτσι εν λογικό!!! :S

    @Μαριλου
    Ο ένας ερωτησεν την κάμνει τες αλλες μέρες του χρονου. Ειπεν του οτι εν τοση πολλή η δουλεια, που δουλευκει για τα χριστουγεννα όλο το χρονο (όι να κουράζεται)...του αλλου εν θυμουμαι την ερώτηση....

    @Ουφ
    Εξου και το υστερόγραφο 1! :Ρ

    Ναι κανονικά θα έπρεπε να μας πει για "γνωστο αεριούχο ποτο" αλλά χατε, είμασταν μωρα....

    Όι εν οκέι...εν θέλω να με δω!!!

    @Γρουτα
    Μεν ανησυχείς καπου θα βρεθουν άλλα 15 λεπτά δημοσιότητας...Εζησα 1-2 λεπτά.....που τότε αρα αλλο 13-14 τζαι είμαι κομπλε!

    Λίο "Αγιο" δρώμα είδαμεν εν αλήθκεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπάρχει ο Άγιος Βασίλης! τι σπαστικές τούτες οι big sisters..πάντα να την σπάζουν των μιτσιών:p

    εν θυμούμαι καμμιά εκπομπή παιδική στο ΡΙΚ...μόνο το Ευχάριστο Σαββατόβραδο θυμούμαι με την Χαραλαμπίδου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ράνια
    Χαχαχα! Ποιός εν θυμάται το "Ευχάριστο" Σαββατόβραδο!!!
    Ουτε εγώ εθώρουν την εκπομπή...απλά επία! Γι'αυτό δεν θυμουμαι το όνομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή