Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Κύπρος-Σικάγο-Τέξας

Των τελευταίο καιρό δυσκολεύκουμαι να ξυπνήσω το πρωί,
1. Γιατί εν μαυρη μαυρίλα η ώρα 6 που κτυπά το ξυπνητήρι
2. Γιατι εν κρυαδίτσα τζαι όσο τζαι να πεις, προτιμάς την ζεστασιά του κρεβαθκιου τζαι του κουίλτ τζαι
3 Γιατί έσhει 11 μήνες να κάμω διακοπές τζαι εσυσσωρεύτηκε η κουραση.

Το Σαββατοκυριάκο που επέρασα αποφάσισα να ξεκουραστω τζαι μπορω να πω εκατάφερα τα ως σε ενα σημείο.... Εμεινεν μου ένας μήνας για να έρτω στο γκόλτεν-γκριν λιφ διακοπές...ένας μήνας για να καμω δηλαδή τα ψωνια μου για δωρα τζαι για μένα, αλλά τζαι να φκαλω πολλή δουλεια γιατί με το που έρκουμαι πίσω στα Σικάγα, μετά που 2 εφτομάδες πάω σε συνέδριο. Δηλαδή, θα έχω 2 εφτομάδες να κάμω τζαι να τυπώσω το ποστερ μου για να το παρουσιάσω.

Για να δεις τύχη που εχω, πριν δυο χρόνια τουτο το συνέδριο ήταν στην Ιταλία...τωρα που θα πάω εγω, εν στο Τέξας! Ουφφου τζαι ενιμπορω το "σαδερν άξεντ" τζαι θα μου θυμίζουν ουλλοι τον Γιώργο Θάμνο (για να μεν πουμε ονόματα στα αγγλικά γιατί ποτέ δεν ξέρεις!). Τελοσπάντων έσhε χαρη που εν σε ένα χλιδάτο ξενοδοχείο πάνω σε ένα νησί κοντά στο Χιουστον γουι χαβ έι προμπλεμ. Εν που τζείνα που θα ακούμε ομιλίες που τες 9 το πρωί ως τες 9 την νύχτα τζαι θα τρωμε τζαι θα πίνουμε. Το μπλογκ τον Γενάρη δηλαδή θα εκπέμπει που Κυπρο, Σικάγο τζαι Τέξας!

Ένιγουέι ημερα που λες εξύπνησα το πρωί χωρις δυσκολία αν τζαι το Πππί Εμ Ες εν στο μαξιμουμ (ναν καλά η ΙΟΝ αμυγδάλου που κάμνει την διαφορά)!! Ούτε ένα σνουζ δεν επάτησα στο ξυπνητήρι. Φτανω εργαστήριο τζαι θωρω οτι έχω ημειλ οτι έγινεν το ποστερ μου δεχτον τζαι επίσημα στο συνέδριο....μετα είχαμε μίτινγκ....Στα μίτινγκς της Δευτέρας ο Άρχων τζερνά λαντς τζαι σημερα είχαμε κινέζικα....Πρωτη φορά μετα που αιωνες έφα κάτι που τον συγκεκριμένο τοπο που πιάνουμε τζαι δεν με επείραξεν! Ο ΠαΣχιΦας εν ήρτεν σημερα έτσι έν ειχαμε κάποιον να μας λαλεί κατζίες! Συνεχίζει η ημέρα να τζυλά καλά με το αποκορύφωμα όταν ήρτεν ο Ημίθεος νέος καθηγητής στο εργαστήριο τζαι έπιασεν με στην κουβέντα.... Τζαι μάλιστα επέτυχεν με τζαι ον έι γκουντ χέαρ ντέι τζαι δεν εκράτουν τον Πουφ τζαι να είμαι στην πόρτα στην άλλη άκρια του λαπ τζαι να φευκω.....Άσε που μου είπεν οτι εν εκατάλαβεν ότι είμαι ξένη τζαι ενθουσιάστηκε γιατί είμαι το πρώτο πλάσμα που Κύπρο που γνωρίζει!

Ελπίζω τουτα να εν σημάδι οτι ο ανάδρομος Ερμής του Πραξιτέλη  εσταμάτησεν να παραστρατεί τζαι άρχισεν να βρίσκει τον ίσhιον δρόμο......

20 σχόλια:

  1. Άρεσε μου ο Γιώργος Θάμνος έφηρες με... Αν και έπρεπε να τον πεις Κόκος Θάμνος γιατί εν λίο πιο "λα¨ικό"... Άτε πρέπει να κάμετε ένα καφέ με τον ημίθεο να του εξηγήσεις τι εστί τσιαττιστό αφού και τούτος κάμνει αυτοσχεδιασμό λοούθκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρκιμο έσσει καλή συνέχεια με τον ημίθεο.

    Εν τέλειο να ξυπνας το πρωί ξεκούραστη τζαι να μεν νυστάζεις. Για μένα τούτες οι μέρες εν σπάνιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. well done!!!

    keep up the smiles and the hard work!

    you never know what might come.... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εννοείται θα πάρεις που την Κυπρο μια φίζα χαλλούμια για τον εξ πλανητάρχη μιας τζαι θα πάεις στες γειτονιές του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ερευνα υπνου εσταματησε? Τα αποτελεσματα δεν ειναι για χρηση? Οξα εν ποτζινες τες ερευνες της Μανας? Εν τζιαι θελω να πω αχρηστες αλλα εν μπορω να σκεφτω αλλη λεξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άτε και νεξτ ταϊμ για καφέ με τον ημίθεο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρώτα την Αχάπαρη να σου πει για τον ερμή.. ειμαι σιουρος ομως οτι ούλλα θα σου ερτουν οπως τα θελεις... εν τζιαρός σου =p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα...Γιώργος Θάμνος..έφυρες με!
    Αλήθκεια όμως..στο Τέξας? έλειπε να πάτε μια Νέα Υόρκη..ένα Λας Βέγκας..ενα Μαιάμι πιλέ μου..

    μα εν μεγάλο θέμα να δώκεις πάνω στον ημίθεο τυχαία και να είσαι on a good hair day!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομιζω εν τζαιρος του ημιθεου να γνωρισει την κουλτουρα μας (;Ρ) τζαι να ενθουσιαστει! Εννα θελει αμαν-αμαν να ρτει Κυπρο να φαει βλαουνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mόνο καλά νέα σήμερα. Tζαι για το τέξας είαμι ΣΙΟΥΡΗ ότι τελικά εν καλλύττερο που την Ιταλία... :p
    Άτε ξενιτεμένες, βιαστείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουυυ επαναπατρισμόοοοος επιτέλους!!!!! :) 40 μερες μέχρι τα Χριστούγεννα γιουπιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καππάριν τζαι τσαμαρέλλαν εδοκίμασεν ποττέ του ο ημίθεος; Πηλέμου κουτρουβούιν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...θα τον τρελάνουμε τον Ημίθεο σίγουρα ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @K.V.
    Ε όι τζαι ο Τζορτζ Θάμνος λαϊκός κόρη...κοτζαμ ρεπαμπλικαν!! χαχαχαχα

    @Σμιλί
    Πολύ πιθανόν καμία συνέχεια Σμιλί μου....ετο κουβέντα να γίνετε...

    @Νονης
    Ουυυυ θενξ φορ δε τσιάρινγκ απ!! :)))

    @Μάνα
    Σιγα μεν του πάρω τζαι σhοιρομέρη του ασχετου! Φακκα μου ο Θάμνος!

    @Ρουλι
    χαχαχα Εχω πολλά ongoing πειράματα ...Θέλουν ποστ που μόνα τους! Τα δικά μου μπορείς να τα πεις τζαι αχρηστα...απλά εν μπορω να κάμω διαφορετικά....τα πειράματα/ερευνες εν παρτ όλης μου της ζωής

    @Μαριλου
    Πάλε καλά που είπες καφε τζαι όι ντρινκς!Εντυπωσιάζεις με!

    @Φουρνόφκιος
    Λαλείς εχτος που όνειρα να λαλεί τζαι ζώδια η Αχάπαρη μας;;; χαχαχα Τζαι τι εννοείς εν τζαιρός μου...νέα κοπέλα σαν τα κρυα τα νερα!

    @Ράνια
    Πε τζαι εσύ σιορ! Βλέπω το θετικά ρε...Αν δεν ήταν τουτο εν θα επίαινα να δω ποτε πως εν το Αμέρικαν Σάουθ!

    Το χέαρ ντέι εν το συζητώ...Για μένα εν σπάνιο φαινόμενο αφου....

    @Μοουνλάιτ
    Λαλείς κόρη να μας φκει καλο το Τέξας....τωρα να δουμε....Θα μεταδιδουμε λάιβ απο το το Τέξας στο μπλογκ...αναμενατε στο ιντερνετ σας!

    @Ροσα
    Χάτε!!! Καλως να μας δεχτούν!

    @Ινβ
    Κουτρουβούιν έχουν στην Αμέρικα έτσι πρέπει να εφαεν....Πάντως κοφκω τον τυπο για ζιβάνες τζαι σhοιρομέρκα τζαι τσαμαρέλλες....Πάντως εχτες μια χαρα του άρεσεν το πισκότο Μιράντα του Παπαδοπούλου με σhοκολάτα που πάνω...

    @Καϊσί
    Με τα νταούλια και με το ζουρνά, καλήμερα Ημίθεε καλημέρα;;;;;; χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φέρτον μαζί σου Κύπρο "ττου ννόου ας μπέττα" πε του :-)))

    άεις τα αστεία, έχει τίποτε καλό το Τέξας τελικά;! από τον Θάμνο ως τη θανατική καταδίκη όλα μαύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ουφ
    Εν θα του πω "μπέττα" γιατί εν πολλα μπρίτισh άξεντ...θα του πω μπέτερ... Κοτζάμ κομπλιμαν μου έκαμε για το άξεντ μου! :ΡΡΡΡ

    Βαλε τζαι οτι θα έρτει τζαι ο ΒλαΣχιΦας, ετα ουλλα μαυρα!
    Πάντως το ξενοδοχείο μας φαινεται πολλά ωραίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άρεσε μου πολλά που ο Ημίθεος εν εκατάλαβε ότι είσαι ξένη! Εννοούσε ότι εν έχεις προφορά (ντα!) ή ότι μοιάζεις με την Πακαχόντας; :)))))) Και τα δύο μας κάμνουν!

    Για τον Θάμνο αφού εν τον συμπαθείς,μπορείς να του πάρεις λίον ξύδι.
    Τέσπα,νομίζω πως το Τέξας ενναιν τόσο άσχημο όπως νομίζουν οι άλλοι και θα περάσεις τέλεια!
    Βέβαια προτιμώ την παγωνιά του Σικάγο!
    Εψές περπατούσα πάνω στον πάγο-πρώην σκάλες εισόδου πολυκατοικίας.

    - για το "πρόβλημα" το μουσικό,σου προτείνω το άλμπουμ της Αλέξιας! τζαζοεθνικ,τέλειο!

    φιλιά πολλά Πρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Μωβ
    Ποκαχόντας;;; Λαλείς να με επήρεν για Native American;;; χαχαχαχα!!

    Βασικά επι Θάμνου εκοψαν μας πολλά κονδύλια στην ερεύνα τζαι εν ενας που τους λόγους που με νευριάζει! Ναι τζαι εγω νομίζω θα εν μια χαρα!

    Που Αλέξια έμεινα ως τες επανεκτελέσεις Θεοδωράκη...Προτιμω την σε άσπρο-μαυρο, όνειρα κάνω! χαχαχαχα

    Φιλια τζαι που δαπάνω!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και "καλησπέρα Ημίθεε καλημέρα" αν με πιάνς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή