Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Ματαιότης ματαιοτήτων...

Συνεχίζοντας την αναζήτηση για μπότες, ειπα να το κοιτάξω τζαι ονλάιν καλυτερα το θέμα. Μετα που 1-2 ώρες ψαξίματος, σικκιρτίσματος τζαι με τα νευρα μου σπασμένα, αποφασιζω να δωσω μια ευκαιρία σε ενα ωραίο ζευγάρι μποτες που το zappos.com. Οκέι, λιον εχτός του μπατζετ αλλά τι να καμουμε...αφου εν βρίσκουμε....Στο κάτω κάτω ο καπετάν Αντρέας Ζάππος έσhει τττου γουέι φρι σhίππινγκ. Προηγουμένως, αφου έν εχω μέτρο, επιστράτευσα μεθόδους της μεσοζωικής εποχής για το μετρήμα της πασhιάς μου ζάμπας . Επιασα μαλλι που μπλεκεις, έπιασα "άξαμο" που λαλούμεν στα Κυπριακά τζαι μετα επιασα μία ρίγα να μετρησω το μαλλι. Εκαμα το 2 φορές, επιστήμων γαρ, για να έβρω το μέσο όρο. Με βάση τα ριβιους τζαι τον "αξαμο" το επιμαχο ζευγάρι μποτες θεωρητικά πρεπει να μου κάμνει. Εξάλλου με τουτα τα κριτήρια έψαχνα. Παραγγέλω τες Κυριακή νυχτα τζαι σήμερα Τρίτη μεσημέρι ήρταν!

Σχολάνω, κουβαλά μου το κουτί ο ΒλαΣχιΦας (βλ. Υ.Γ.) στο αυτοκίνητο. Πάω να τσιμπήσω κάτι με μια φίλη που είσhεν καιρό να δω τζαι ερκουμαι σπίτι με την αγωνία στο μάξιμουμ! Ανοιω το τεράστιο κουτι...Πρώτη αντίδραση: Ααααα!! Εν πιο ωραίες απο οτι επερίμενα!! Φορω τες τζαι ερκετε η μεγάλη ωρα να κλείσω το φερμουάρ...Απογοήτευση γουάνς αγκέν........Ματαιότης ματαιοτήτων! Αυριο θα τες στείλω πίσω... :((((

Όοοοομως, δεν το βάζουμε κάτω! Πρεπει να υπάρχει ενα ζευκάρι μποτες άουτ δέαρ τζαι για μάς τες πασhοζάμπισες!!!! Εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε που λαλουν τζαι οι εξ Ελλάδος;;;; Τελοσπαντων, επειδη μάλλον ψάχνω για ψύλλο στ'αχυρα, καλου κακου θα γοράσω ενα νεο κοντό ζευκαρι μποτάκια για τα σhόνια τζαι υγεία....


Υ.Γ. Ερκετε ο τυπας που φέρνει τα πακέτα στο εργαστήριο... "Ω! Πρας, εχτος που καλουδια για το λαπ έσhεις τζαι κατι για σένα....ενα Ζάππος μποξ!" "Ναι" λαλω του εγω, "ομολογω, επαραγγειλα μποτες". "Καλά έκαμες" λαλει μου ο τυπας....τζαι φευκει. Οταν επία να σχολάσω, λαλει μου ο ΒλαΣχιφας..."εμ Πρας φευκεις;" "Ναι, πάω να φέρω το αυτοκίνητο που εξω που το λαπ για να φορτώσω το κουτι". "Λαλει μου ντοντ γουόρι, περπατουμεν μαζι τζαι κουβαλώ σου εγω τες μπότες σου" (αρα έκαμνε πως εν άκουεν πριν). Μετα που 2 εγκεφαλικά (ενα εγω, ενα ο νέος φοιτητής) λαλω του "εισαι καλά;;; Εσhεις πυρετο;;; Για να σε πιάν οι καλοσύνες σου, πρεπει να είσαι άρρωστος". Τζαι απαντά μου με το θεϊκο "Όι εν με επιάσαν οι καλοσύνες μου. Απλά είπα να καμω μια καλή πράξη, την οποία εσύ επειδή είσαι καλη  θα εκτιμήσεις, έτσι ωστε αυριο που θα σου πω κατζίες, θα θυμάσαι την σημερινή μου καλοσύνη τζαι εν θα νευριάσεις". Ο νέος φοιτητής εφυρτικε που τα γέλια τζαι εγω ειπα του οτι "Ω! Εισαι τόσο καλος....συγκινείς με....., αλλά εν οκ, θα παρω το κουτί μόνη μου". "Όι! Αφησμε πληζ να σου το πάρω..." τζαι αρπάσει το κουτι τζαι λαλεί μου "χάτε εφύαμεν!!" Ειπα του οκέι γιατι εν καμνει να νευριάζουμεν τους πελλούς......

23 σχόλια:

  1. Χμ...Νομίζω πως του ταιριάζει καλύτερα το ΠεΣχιΦα τελικά! :)))))))))

    Τωρά στις μπότες.Πώς είναι δυνατόν να μην σου έστειλαν το σωστό καλφσάιζ; Μήπως υπάρχει τρόπος να προσαρμόσεις το πλάτος της μπότας,ας πούμε με κωλανάκια στο πλάι ή κάτι; Μέτρα και την μπότα,είμαι περίεργη τί πλάτος θα σου δώσει και αν όντως έκαναν λάθος. Πολύ περίεργο...
    ΔΕΝ είναι δυνατόν να έχετε αυτό το πρόβλημα στις Η.Π.Α. και να το λύσαμε στην Παγόχωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορη Πρας, στην Κυπρο εshει που σου τις καμνουν πανω στα μετρα σου. Περιμενε αλλο λιο που εννα ερτεις στα πατρια τζιαι να τες καμεις πανω σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρίμα για τις μπότες. Πολλά μελετημένες οι κινήσεις του ΒλαΣχιφα.

    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν έshει λάθος ο Βλασχιφάς. Κάτι τέτοια κάμνω τα εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχω λύση. ξέχαστε τις μπότες και παράγγειλε γόβες. ναι ξέρω ότι δεν είναι άνετες, ζεστες, δεν κάμνουν για το χειμώνα. αλλά εννα σπάσει το πλάσμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γκόινγκ ουάνς, γκόινγκ τουάις, ΠεΣχιΦα ιτ ις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Οι έρωτες, καρδιά μου, δεν πεθαίνουν μα κοιμούνται. για να μπορούν κρυφά να κοροϊδεύουν τον καιρό..." λέει ένα τραγούδι του Μίλτου Πασχαλίδη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τωρά σοβαρά περιμένεις να ασχοληθούμε με τις μπότες όταν μας έβαλες τον Πασχιφα μεστην κουβέντα που πάλε έγραψε; Ουφου εν τέλειος,εν πολλά αστείος!Και έξυπνος!Ποιος ημίθεος κόρη!
    Όσο για τις μπότες i am very sorry!Ναι κόρη πίασε μποτάκια μεν πάθεις και κανένα κρυοπάγημα μεστα χίονια και συνέχισε και παράλληλα το ψάξιμο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ina: εν θυμουμε τηλεφωνα τζιαι λεπτομεριες, αλλά εν ενα καταστημα τζικατω που εν το round about του ΣΟΠΑΖ που παεις Παλλουριωτισσα.

    Θα προσπαθησω να μαθω info τζιαι θα καμω update.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα πόσον τζιαιρόν να αναμένω πόστ με εξομολόγησην του πασχιφα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ina κοίταξε online έχει ένα site αγγλικό που τους στέλνεις τα measurements σου και στέλνουν σου τες στα μέτρα σου..

    Πράς μου μην απογοητεύεσαι! I'm sure there is a pair out there for you! Γιατί εν γοράζεις ugg boots? Ντάξει εν κακάσχημες αλλά εν πολλά βραστές, άνετες και οι κοντές μπαίνουν σε όλα τα πόδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλα πνευματωδης ο Βλασχιφας, αν τζι εν ηξερω τιποτε για λλοου του. Εχασα επεισοδια βλεπεις. Βαλε κανενα λινκ που βοηθα στο να τον γνωρισω, ας πουμε τ' ονομα ποθεν φκαινει? Εχω μιαν υποψια δηλ. Βλακας Σχιζοφρενης Φαντασμενος?

    Καποιο λαθος εκαμες στη μετρα για τες μποτες κορη, ή εσυ ή τζεινοι που τες επεψαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχαχχαχα πασηοζαμπισσες!!!χαχαχαχαχαχ! άρεσε μου πολλα!νομίζω εν έπρεπε να της στείλεις πίσω! αφου πρώτα εν πάντα πιο κλειστές όπως τα jeans και σιγά σιγά ανίουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @daffodil lament
    Δεν είναι όλα τα jeans που ανοίουν...

    http://2.bp.blogspot.com/-cpEgEPDYIiY/TsOhXUhFACI/AAAAAAAAEEo/qAYKjgAVBqo/s1600/jeans.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Μωβ
    χαχαχα Καλή ιδέα ή Ψυ(χασθενης)ΣχιΦα!

    Πολλά καλή ερώτηση Μωβ μου. Λοιπόν το καλφσάιζ, όπως είπαν να το μετρήσω εν σωστο. Δηλαδή τζαμέ πουκάτω που το γόνατο περιπου τζαι που εν πιο πασhιοζάμπικα.... Τζεινο εν σωστο τζαι ΘΑ μου έκαμνε τζαμε...απλά εν κλεί το φερμουάρ πιο κατω για να φτάσει τζαμε! Νομίζω εν εγω που είμαι το πρόβλημα :((

    @Ανωνυμη
    Απλά ηθελα να δω αν βρίσκω έτοιμες πριν καταφυγω στο να μου κάμνουν...Το κατάστημα που λαλείς στο επόμενο σου κόμμεντ "ξέρω το". Εκαμαν μου μια φορά πολλά παλια τζαι ακόμα έχω τες!! Πρεπει να εν 6-7 χρονων αλλά να τες εφορησα 6-7 φορές γιατι εν ψιλοτάκκουνες! Εν ολ ταιμ κλασσικ ντιζάιν....

    (αν δεν σε πειράζει βάλε μας κανένα αρχικό ή κάτι να σε ξεχωρίζουμε που άλλους ανωνυμους στο μελλον)

    @Σμιλί
    Επεσεν ο ενθουσιασμός μου στο πάτωμα.....
    Καλη μου μέρα τζαι καλό σου υπόλοιπο της ημέρας!!! :)))

    @Ίνα
    Μα επαράχεσεν το τελευταία....τουτο ήταν ένα μικρο παραδειγμα...

    @Μάνα
    Η αλήθκεια ότι εν ψιλοτάκκουνο σε καφέ θέλω το! Ιτς ον δε λιστ. Ήθελα απλα καθημερινές μποτές ψηλές ως το κάτω που το γόνατο τζαι φλατ.....Ζητω πολλά φαίνεται!

    @Μουνλάιτ
    Καταχωρήθηκε!!

    @Ινβ
    Τι υπονοείς ντήαρ;;; Ότι εγω παριστάνω τον "καιρό";;;;

    @Μαριλου
    Μεν συγκρίνεις τον Ημίθεο με τον ΠεΣχιΦα γιατί τα νευρα μου ενεν καλά.
    Ε ναι ρε, θα πιασω μποτακια για τα σhιόνια τζαι είδωμεν...

    @Ποστ
    Έτσι ποστ εν όπως το Γκοντό στο "Περιμένωντας στον Γκοντό"...δηλαδή εν θα έρτει ποτε!

    @Ρανια
    Ρε ναι ετσι θα κάμω. Θα πιάσω κοντα "ugg-οειδές" γιατί ετα σhιόνια οπου να'σαι έρκουνται τζαι οι περσινές μου (ήταν πιο φτηνές) εχαλάσαν....Απλά ηθελα τζαι ενα cute pair για ολες τις ωρες.....

    @Γρούτα
    Για τα μέτρα εξήγησα το θέμα στην απάντηση μου στην Μωβ....

    Για τον ΠαΣχιΦα έλα δαμέ κανένα λινκ
    http://drprasinada.blogspot.com/2011/08/big-lab-theory-8_19.html

    http://drprasinada.blogspot.com/2011/08/big-lab-theory-9.html

    @Νταφοντιλ
    :))) Αν έκλειεν το φερμουάρ θα τες εκράτουν τζαι θα ανοίαν μα δεν κλεί!! Τι τραβουμε τζαι εμείς οι πασhιοζάπισσες!!

    @Ινβ
    Χαχαχα Ο Κόναν φαντάζουμαι ήθελεν εγχείρηση να του το φκάλουν το τζιν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν θα είσαι Κύπρο κάμε την βόλτα σου στο marks and spencer γιατί πάντα έχουν φαρδιές μπότες, εγώ βολεύομαι από εκεί. Εισηγούμαι να δεις λίγο τη σελίδα τους για να έχεις μια ιδεά. Επίσης σχετικά με προηγούμενο σου ποστ κοίταξε και λίγο το www.bravissimo.com, ψωνίζει η κόρη μου από εκεί και έχουμε λύσει ένα μεγάλο πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Ανώνυμη
    Θενξ θα τα ψαξω!!!! Ενεν παράξενο που για κάποιους κατι εν απλα δεδομένο (να εβρουν μποτες, εσώρουχα κτλ κτλ) ενω για άλλους εν ένας άθλος......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πριν αναφωνήσεις κυπριακότατα τον τίτλο σου,δηλαδή "Έτα ούλλα τζαμέ!", κοίταξε και αυτή την ιστοσελίδα: www.duoboots.com
    Μου επιτρέπει πρόσβαση της ιστοσελίδας μόνο στα παγοχωρίτικα,δεν ξέρω σε ποιές χώρες γίνεται η αποστολή.
    Οι τιμές τους είναι καλές για Παγόχωρα,ειδικά αν τις συγκρίνεις με τις απλές μπότες του εμπορίου.Επειδή πρόλαβα και βρήκα μπότες από τα Gabor θα παραγγείλω τον Γενάρη από δω,έτσι δεν μπορώ να σου πω αν έμεινα ευχαριστημένη ή όχι. Σε διάφορες ιστοσελίδες παγοχωρίτισσων πασιοζάμπισσων όμως,ήταν το ΤΟΠ1.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χμ,είναι αγγλικό κατάστημα!
    Και φτιάχνει μπότες όχι μόνο για μεσογειακές καμπυλωτές αθλήτριες αλλά και για καλαμιούες! Κανένα παιδάκι από το Η.Β. που μπορεί να μας βοηθήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Μωβ
    Θενξ! Εριξα του μια γλύορη ματια....φρι σhιππινγκ για Αμερική αλλά λιο περιπλοκη η επιστροφή....Για Αμερική, οι τιμές εν λιο πολλά ακριβες! Εως πανάκριβες! Παντως εσhει για πολλά wide calfs! Αν εβολευκε παραπάνω θα ήταν πολλά καλα! Κάτι θα σκεφτουμαι.....

    Αλλόπως θα ιδρύσω σύλλογο. "Πασhιοζάμπισσες Ενωμένες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εν μας είπες, τι κατζίες σου είπε σήμερα για να εξουδετερώσει την καλή (προκαταβολικά εξιλεωτική) πράξη;
    Για τες μπότες εν μπορώ να βοηθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Def
    Τίποτε ακόμα τζαι ανησυχω οτι κάτι ετοιμάζει......

    ΑπάντησηΔιαγραφή