Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Λαβ Σικάγο! (παρτ 2)

Φωτογραφία που εφκαλα το καλοκαίρι που μας πέρασε.

Πιστή στο έργο του ΠΕΕΣ συνεχίζω ακάθεκτη την ξενάγηση μου στο συναρπαστικο Σικάγο!

Μιας τζαι θκιεβάζουν αρκετοι μαθητές τζαι φοιτητές, θα αρχίσω το σημερινό μου τουρ με μια συντομη ξενάγηση στα μεγαλυτερα τζαι πιο γνωστά πανεπιστήμια της πολης.

 Ξεκινουμε με το Πανεπιστήμιο του Σικάγου το οποίο είναι ενα ιδιωτικο πανεπιστήμιο τζαι ιδρυθηκε το 1890. Δεν είναι Ivy League πανεπιστήμιο αλλά θεωρείται Ivy Plus τζαι  είναι το νουμερα 7 σε γενική κατάταξη στης ΗΠΑ. Έσhει 87 Νομπελιστες ως τωρα που είχαν κάποιο affiliation με το Πανεπιστήμιο. To Forbes κατατάξε το πανεπιστήμιο ως το δευτερο πιο ακριβο πανεπιστήμιο στην Αμερική (αλλά πάααααρα πολλοι φοιτητές έχουν υποτροφίες). Βρίσκεται στο Hyde Park,  το οποίο ειναι 15 λεπτα έξω που το κέντρο της πόλης, στο οποίο εκατοικουσε  ο νυν πρόεδρος της Αμερικής, τζαι στο πανεπιστήμιο εδουλευκε τζαι η Μισέλ πριν γίνει πρώτη κυρία. Επίσης το πανεπιστήμιο διαχειρίζεται κυβερνητικά εργαστήματα/ιδρυματα όπως το Fermi Lab τζαι Argonne National Laboratory.  Στο πανεπιστήμιο υπάρχει Κυπριακό αίμαν μεν ανησυχειται!!

Συνεχίζουμε με το Northwestern University, όπου επίσης υπάρχει άξια Κυπριακή αντιπροσώπευση. Επίσης ιδιωτικο πανεπιστήμιο, ιδρυθηκε το 1851 τζαι είναι μέσα στα 25 καλυτερα πανεπιστήμια της Αμερικής. Εσhει το campus κάτω στο κέντρο της πόλης τζαι το main campus του είναι στο Έβανστον, το οποίο εν προάστιο της πόλης.

Μετα συνεχίζουμε με τα 3 δημόσια πανεπιστήμια. Το University of Illinois  χωρίζεται σε 3 διαφορετικά πανεπιστήμιο. Το πιο γνωστό τζαι πιο ψηλά σε γενική κατάταξη είναι το University of Illinois Urbana-Champaign, το οποιο εν 2 ώρες έξω που την πόλη σε ένα χωρκό (φοιτητούπολη). Φημίζεται για όλων των ειδών engineering. Υπάρχει επίσης το University of Illinois at Chicago, το οποιο ειναι ενα μεγάλο πανεπιστήμιο, κατω στην πόλη, με πάνω που 25,000 φοιτητές! Το τριτο είναι το University of Illinois at Springfield, το οποιο στην πρωτευουσα της πολυτείας τζαι άρα 200 μίλια μακριά που το Σικάγο.

Μετα υπάρχουν πολλά πιο μικρά πανεπιστήμια όπως το DePaul University, Loyola University of Chicago, το Illinois Institute of Technology τζαι παρα πολλά άλλα. (Όποιος θελει παραπάνω πληροφορίες πλιζ σέντ μι αν ημέιλ). Σε ουλλα όσα ανέφερα σε τουτο το ποστ, υπάρχει/υπήρξε Κυπραίος/α.....ειμαστε παντου αφου!

Οταν κοιτάς το Ο΄Χέαρ απο ψηλα....
Για να φτάσεις που το εξωτερικό στο Σικάγο, θα πρεπει να περάσεις (εχτος αν είσαι υπερήρωας) που το Αεροδρόμιο O'Hare (προφέρετε Ο'Χέαρ), το οποίο είναι  τρίτο σε παγκοσμια κατάταξυ οσον αφορά τον αριθμό επιβατων άνα έτος, με σχεδον 70,000,000 επιβάτες να έχουν περάσει το 2010.








Κοντά στο αεροδρόμιο  είναι το Morton Arboretum, το οποιο ειναι σχεδον 1 ώρα έξω που την πόλη, τζαι είναι ένας τεράστιος κήπος/δασος. Πληρώνεις $10 για να μπεις για ολοκληρη την ημέρα τζαι μπορείς να φακκάς γυρους με το αυτοκίνητο στο πανέμορφα δρομάκια, να περπατήσεις να απολαυσεις την φυση τζαι την πρασινάδα (pun intended!) τζαι να ξεχάσεις πόσο κοντά είσαι σε μεγαλουπολη. Ιδου μερικές φωτογραφίες που έφκαλα εγω η ίδια οταν επιαμεν με την αρφή μου την Ξιπ.





Πριν κλείσω το δευτερο παρτ, εφκαλά μια φωτογραφία του νέου Ελληνικου Μουσείου στο ΓκρικΤαουν που τωρα μόλις εχτίστηκε αλλά ακόμα να ανοιξεί. Επειδή αγαπώ το ΓκρικΤαουν τζαι δεν θέλω να το αδικήσω, να σας πω τζαι τα καλά του!! 2-3 εστιατόρια τζαι τωρα το νέο μουσειο, μπαλανσάρουν την κιτσαρία που υπάρχει (τζαι που ουλλοι αγαπουμε).


Θα επανέλθω συντομα με ποστ  για το φαί, τα μουσεία, τζαι για αλλα πολλά για το Σικάγο........ Ελπιζω να σας πειθω να έρτετε με κάθε ποστ όλο τζαι παραπάνω..... ΠΕΕΣ, για τον Κυπραίο, με τον Κυπραίο!!

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα Πρας. Έτυχε να γνωρίσεις και τον Πανγκράτιο Παπακώστα; Διδάσκει σε ένα από τα Πανεπιστήμια του Σικάγου.
    http://www.colum.edu/Academics/Science_and_Mathematics/Faculty/Papacosta.php

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ξενάγηση, τούτο έλειπε να μεν έσσει κυπραίους σε κάθε πανεπιστήμιο του Σικάγου!

    Μια μέρα θα στείλω και τις δικές μου ελπίζω.

    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμένα πάντως έπεισες με! βασικά you had me at outlets πρίν ξεκινήσεις τα υπόλοιπα!:p

    Πολλά ωραίο το post σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα άρεσε μου πολλά το δάσος. Επεθύμησα την μυρωδία των δέντρων μετά που βροχές.
    Επίσης άρεσε μου που δεν απέκλεισες την πιθανότητα κάποιος να εν σούπερ-χιρο!Θαμπς απ για τζίνο!!!
    Πολλά ωραίο το Σικάγο και ευχαριστώ που μας το δείχνεις γιατί εγώ τουλάχιστον εχτός που τη μαφία και την ποτοαπαγόρευση κλπ ενίξερα τίποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @HeatJo
    Καλημέρα! Ρε, εν έτυχε να τον γνωρίσω, τζαι σορρυ που εξίασα το Columbia College of Chicago που την λίστα. Ξέρω αρκετους Κυπραίους που επίαν στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο τζαι ξέρω ότι 1-2 που τζείνους εγνωρίσαν τον....εγω ομως εν έτυχε....

    @Σμιλί
    Σε ευχαριστώ...Να τες στείλεις καλο! Εμένα η μάμα μου εστειλε 2 τζαι ετοιμάζει 3η....αλλά να ξέρεις οτι θα πρεπει τζαι εσυ να πιαίνεις τζαι να έρκεσαι! Καλη σου μέρα!! :)))

    @Ράνια
    Θενξ!! Εχω σου μια φωτο που τα ουτλετς ειδικα για σένα! Θα την βάλλω στο "καταναλωτικό" παρτ! :)))

    @Μαριλου
    Τους υπερήρωες εν για σένα που το έβαλα!! :Ρ
    Ναι ουλλους ο κοσμος μόνο για την μαφία το ξέρει....τελικά επιτελώ έργο! Πρεπει να μου δώκουν το χρυσό κλειδί της πόλης! :ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάναμου ρε!!!μα εσκέφτηκες με;i am so touched!Εν έχει όπως έχει που προτίνεις για πολίτες της πόλης σου που ενα κουβαλήσουν την ολυμπιακή φλόγα να σε προτίνουμε για citizent of the year? Ασπούμε να ΄σαι ο Chiagean (πως λέμε τον κάτοικο του Σικάγο)οφ δε γίαρ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου και χαρα σου!! Πολλα ωραια θα αρκεψω να το σκεφτουμε.
    Βασικα πρεπει να δω τι θα καμνω μες το αεροπλανο και μετα να σασω τη βαλιτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μαριλούδα
    Μα είδες...αλλο λιο να κάμω τζαι ρέφερενς που τον Χάρυ Πότερ....!!
    Ο κάτοικος Σικάγου εν Chicagoan...επεσες κοντα! :)

    @Ρουλι Μαρουλι
    Γουέλκαμ!!! Γεια σου τζαι εσένα! Το τι θα κάμνεις μες το αεροπλάνο εν ενα θέμα. Εγω βαρκουμαι αφάνταστα γιατι εν τα καταφέρνω να τζοιμηθώ....δωστου σταυρόλεξα, κομπιουτερ, μουσικες...τζαι σναξ!! Η τσέντα μου πάντα έσhει σναξ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζαι εγώ επορώθηκα με το δάσος. Εν έσιει λάθος ο τόπος να εν πλούσιος σε φύση τζαι να θωρείς γυρώ σου πράσινο παρά ξεραΐλλαν. Αλλά, πε μου, ο νηστικός καρβέλια ονειρεύεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραιες οι φωτο Πρας, τζαι η ξεναγηση βερυ κατατοπιστικη.
    Εν τζαι χρειαζεται να πειστουμε, συρνουμε τα φεσια μας, αλλα... σκεφτου: ερκουνται Χριστουγεννα (ππεεε παει ο 13ος), εβρεθήκαν ουλλα τ αυτοκινητα να θελουν επιθεωρηση, υστερα εν τζαι οι αδειες κυκλοφοριας, το κινητο μου ετσακκισε μου το ο μαμμοθρεφτος τζαι γρειαζουμαι αλλο... I can go on for ever!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Defiance
    Εν πολλά ωραίο μέρος. Θέλω να ξαναπάω να κάμω τζαι πικνικ. Εν όπως το είπες....θέλουμε οτι εν έχουμε...Εγω ονειρευκουμε κυπριακές θάλασσες τζαι σουβλες....

    @Γρούτα
    Θενξ! Δε το θετικά, δαπάνω εν έχουμε 13ους..... Ενιγουει τα Χριστουγεννα εν να έρτω εγώ Κυπρο... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χμμμμ δεν ξερω ποιο να πρωτοδιαλέξω!!!!!Χαχαχα!! Αν μου πείς τζίολας ότι εν καμνουν ούτε καταλήψεις, ούτε πορείες, ούτε απεργίες, εννα με πείσεις τέλια! Έβαλες μου το μικρόβιο της ξενιτιάς ξέρεις το;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ροσα
    Οκέι εν θα σου πω..... :ΡΡ
    Παντως 2 φορες στα 10 χρονια εκλεισαν τα πανεπιστημια απροοπτα. Την πρωτη φορα ηταν 11 Σεπτ 2001 τζαι την αλλη ηταν περσι που είχαμε χιονοθυελλα τζαι εκλεισαν οι δρομοι!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχχχ κορη Πρας, η καλύτττερη πόλη έβερ εν το Σικάγο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή