Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Σίκρετ Μπλόγκερ Σάντα - Οδηγίες!!!

Αγαπημένοι συμπλογκεριστές τζαι συμπλογκερίστριες χαίρομαι πάαααρα πολλά που σας άρεσεν η ιδέα να κάμουμε ένα Χριστουγεννιάτικο "Σίκρετ Σάντα". Μαζί με την Μαριλου, εκάτσαμε τζαι εσκεφτήκαμε τους κανόνες τζαι σας τους παρουσιάζουμε.

Που τα εχτές ως τες 11 Δεκεμβρίου, δηλώνουμε συμμετοχή είτε αφήνοντας ένα κομμεντ σε ενα ποστ του τάπεινου Πρασινωτού μπλογκ ειτε στέλλοντας μου ήμεϊλ στο prasinada@gmail.com ή στέλνοντας μου ένα σήμα του κώδικα Μορς. Στις 12 Δεκεμβριου κλείουν οι οι συμμετοχές.

Εγω θα μαζέψω τες συμμετοχές τζαι θα τες βάλλω σε μια σειρα όπου στο καθένα θα αντιστοιχεί ένας αριθμός. Τουτη την λιστα θα την στείλω στο "Alter ego" που στο προηγούμενο ποστ επροθυμοποιήθηκε να βοηθήσει. Ετσι θα ξέρετε οτι δεν έκαμα κομπινες. Την λιστα δηλαδή θα την δουν μόνο 2 άτομα. Εγω τζαι η "Alter ego" (ή οποία δεν έσhει μπλογκ αλλά μας διαβάζει τζαι εχω το ημειλ της).

Στις 12 Δεκεμβρίου θα κάμω ένα ποστ που θα γράφει ουλλα τα ονόματα όσως συμμετέχουν σε μια τυχαια σειρά. Εσεις τότε που θα συμμετέχετε, θα αφήσετε κόμμεντ στο οποίο θα δηλώνετε τον αριθμό της επιλογής σας. Θα είναι φερστ καμ φερστ σερβτ. Δηλαδή αν η Αχάπαρη ήθελε το νουμερο 6 αλλά εκαμε πρωτη κόμμεντ η Μάνα τζαι ειπεν το 6, τοτε το 6 θα πάει στην Μάνα τζαι η αγαπημένη Αχαπαρούδα θα πρεπει να επιλέξει άλλον αριθμό. 

Αφου όλοι οι συμμετέχοντες επιλέξουν αριθμό, τοτε εγω θα κάτσω τζαι θα σας στείλω ήμεϊλ, στον κάθε ένα ξεχωριστα, για να σας πω το όνομα του ατόμου στο οποίο θα πρεπει να κάμετε το ποστ-δώρο! Η Μαριλουδα θα με βοηθήσει να έβρουμε τα ήμεϊλς σας που τα πρόφαϊλ τζαι τα μπλογκ σας γι'αυτό βάρτε πλιζ την διευθυνση του ήμεϊλ σας σε ένα ορατό σημείο. Αν δεν θέλετε, απλά στείλτε μου ένα ημειλ να μου την πειτε. Έτσι λοιπόν στις 15 Δεκεμβρίου θα στείλω σε όλους τους συμμετέχοντες ήμεϊλ γι'αυτό έσhέτε έννοια! 

Στην περίπτωση που κάποιος τυχαία θκιαλέξει τον αριθμό που αντιστοιχεί στον εαυτό του, τοτε εγω δεν θα πω τίποτε σε τζείνο το άτομο. Αν ας πούμε ζυγός ο αριθμός τότε τέθκοια περιστατικά, απλά θα το κανονίσω μεταξύ τους σε συζήτηση με την Alter ego. Αν  ο αριθμός εν μονός, τοτε τζείνου του ενός που μεινίσκει αταίρκαστος, θα του κάμω εγώ τζαι το "Alter ego" το ποστ-δώρο. Αν δεν συμβει τουτο, εγω τοτε απλά θα είμαι η συντονίστρια που θα οργανώσει το "πειραμα Σίκρετ Μπλόγκερ Σάντα".

Στις 15 Δεκεμβριου θα μάθετε λοιπόν σε ποιον θα πρεπει να γράψετε το ποστ-δώρο. Το ποστ-δωρο μπορεί να είναι οτιδήποτε θέλετε! Έσhετε λοιπόν 1 εβδομάδα να ετοιμάσετε το δώρο σας. Εν αρκετός καιρός ετσι ώστε αν δεν ξέρετε τον/την μπλογκερ που σας έπεσε, έσhετε την ευκαιρία να τον/την πάτε στο μπλογκ να θκιεβάσετε τζαι να σκεφτείτε τι θα άρεσκε στον/στην μπλογκερ.

Στις 22 του Δεκεμβρη λοιπόν θα συντονισουμε τα ποστ μας τζαι θα ποστάρουμε ουλλοι μαζί την ίδια ώρα τα ποστ-δωρα μας. Την ώρα να την αποφασίσουμε οταν κοντέψει ο καιρός.  Έβαλα δημοσκόπηση τζαι θα θκιαλέξουμε την ωρα βάση στατιστικών.

ΠΡΟΣΟΧΗ!! Στα ποστ-δωρα μας δεν θα αποκαλύπτουμε την ταυτότητα του συμπλογκερ για τον οποίο προορίζετε το ποστ-δωρο. Θα πρεπει να το μαντεψουμε για να έσhει άξιον! Θα ποστάρω εγω ενα ποστ στο οποίο θα εχω τα ονόματα όλων όσων συμμετέχουν με λινξ στα μπλογκς τους για μπορείται να πάτε να δείτε μπας τζαι περιμένει σας ένα δωράκι!! Τα αποκαλυπτήρια μπορουν να γίνουν όποτε θέλει τζείνος που έγραψε το ποστ (αναλογα με τα κόμμεντς κτλ κτλ) τζαι θα κάμω ποστ εγω την λίστα τζαι ποιος έκαμε δωρο ποιού την επόμενη ή την μεθεπόμενη μέρα.

Νομιζω εν ωραία ιδέα, όι μονο για να κάμουμε καρκασhιαλίκι, αλλά τζαι για να γνωρίσουμε νέους μπλογκερς.

Που την πρώτη τζιόλας μέρα έχουμε πολλους που εξέφρασαν να συμμετάσχουν. Αν μας εξέφυγεν κάτι ή έσhετε ιδέες/απορίες/εισηγήσεις κτλ, λετ μι νόου. Πλιζ διαφημίστε το τζαι στα δικά σας μπλογκ! Όσοι παραπάνω τόσο τα καλυτερο!!! Εγω θα κάμνω ποστ ανα τακτά διαστήματα, κυρίως πριν τες κρίσιμες ημερομηνίες για να σας υπενθυμίζω τα γεγονότα. Νομίζω θα πέσει πολύ γέλιο τζαι θα περάσουμε ωραία!!

Ως τωρα συμμετοχη εδήλωσαν οι:
Lucrezia
Nonis
Sike
Μαριλού
Νεράιδα
Μάνα
Αχάπαρη 
Neerie
Ουφ
Ράνια
Καϊσί
Defiance
Θάλασσα Μωβ
Πελλαμένη
Ξιππασμένη
Γρούτα
Twisted Tool
ΔρΠονοτζέφαλος
HeatJo

Συγχιστική αποφαση που θέλει διευκρίνηση έδωσαν οι:
Ποστ 
Πατατούλης
Μουνλάιτ

42 σχόλια:

  1. Νομίζω κάμνεις τα εύκολα δύσκολα. έχω καλύτερη ιδέα. θα δηλώσουμε συμμετοχές μέσω email. ο πρώτος που θα στείλει συμμετοχή θα γράψει για το δεύτερο, ο δεύτερος για τον τρίτο, ο τρίτος για τον τέταρτο και πάει λέγοντας μέχρι να φτάσουμε στον τελευταίο που θα γράψει για τον πρώτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aham!

    Γιατί να μεν το αναλάβει μόνο η Άλτερ Ίκο ώστε να έσσιεις τζι εσύ έκπληξη που κάπου;

    Επίσης, ωραία η ιδέα με το να μεν ξέρουν οι παραλήπτες πόθεν να γυρεφτούν - αν είμαστε πολλοί όμως έθθαν λλίο δύσκολο; Εννα φακκώ γυρόν τα μπλογκς να μυρίζουμαι τους όνυχας μου; What about ο καθένας να βάλει τον παραλήπτη του δώρου του στον τίτλο έτσι βρίσκω το δώρο μου σε κάποιο μπλογκλιστ, πχ. "Στην Ποστ με αγάπη", "Στο Καϊσί με κοκκόνες", "Για την Ιβάναν ρε γμτ" κτλ.

    Αν πολλύνουμεν πολλά δατ ιζ. Διαφορετικά το να γυρεύκουμε το δωρο μας ποτζεί τζιαι ποδά γουώντ πι σαch ε πικ τίαλ.

    Καλά ξεμπερδέματα!

    υ.γ. τούντο ποστ εν σαν την κουβέντα "εσου τζομάσαι τζι η τύχη σου δουλεύκει" - εξύπνησα τζιαι ήταν έτοιμο χογλαστό πάς το τραπέζι :]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουου άρκεψεν να γίνεται πυρηνική φυσική το θέμα. (καλάν τι επερίμενα που μιαν nerd :p love u κορη)

    Ας πέψει δώρον ο καθένας όποιου θέλει τζιαι κανεί. Καλάν καλάν σιωπώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν έχω ώραν τωρά να θκιεβάσω ούλλες τες λεπτομέρειες αλλά είμαι μέσα! Γίνεται να λείπω που τη λίστα; Κύριε ελέησον πιον!

    Δια την Σαρακοστή,
    Μάρτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Prasinada mou, argisa na do ta comments xtes opotan simera dilono ethelontria toutis tis ekdilosis! Steile eimail pos na voithiso.
    Prasinomitor.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι??? Εγώ θα μείνω πίσω??
    Κι εγώ! Κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζαι γω συμμετοχή παρακαλώ. Θα μπορούσε το δώρο αν ήθελα να είναι κάτι χειροπιαστό, πχ κανένα κασκόλ αν μου πέσει κορούδα; Η πρέπει μόνο ποστ;

    Για να ξέρω κανονίζουμε που τα τωρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @smili,
    κάμε το κασκόλ, φωτογράφισέ το, κάμε το ποστ, και μετά το δίνεις και χειροπιαστά :-P

    2 in 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζαι η ιδεα της Μανας εν καλη, κορη Πρας για να μεν βασανιεσαι, αλλα εσυ παπας, εσυ τατας, μιας που εισχες τζαι την ιδεα.
    Εμενα, οποιος, τζαι να μου ππεσει, διευκρινιζω που τα τωρα, οτι τα δωρα εν 2, τζεινα που εν εδοκα στον Γρουτοδιαγωνισμο... χιχιιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ούφφου, απάντησα στο προηγούμενο.
    εν ξέρω αν θα συμμετάσχω, γιατί εν μπορώ να δώσω έτσι δώρο που θέλετε. δεν έχω φαντασία καμία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουυυυ γουαο εν τυχερός τζίνος που θα πίασει δώρο που το Σμιλί, θα πίασει και σhαρπούδα!Επειδή εγώ θα βρίσκουμε στας Ισπανίας απο τις 12-15 γίνεται να διαλέξω αριθμό που τα τωρά;
    Εχτός αν κάμουμε τζίνο που είπε η Μάνα που τζαι μένα φαίνεται μου καλή ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κκάουντ μι ιν! Ελπιζω να μου ππεσει κανενας/καμιά που εν ξέρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εννοείται ότι είμαι μέσα!! (Μπορείτε να μου στείλετε την επιταγή σε pdf να την κάνω πριντ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ε πρασινάδα να λάβεις τζι εσύ μέρος ρε, ήταν δική σου η ιδέα, εν γίνεται να μεν παίξεις!
    άτε κανόνιστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρασινομήτωρ Πρασινομαμά έτσι μπράβο!!! :))))))))
    Πρασινάδα μου,μπορούμε να εφαρμόσουμε την ιδέα της Μάνας,εν πολλά καλή. Άσε το Άλτερ Έγκο (ποιού είσαι άλτερ ίγκο είπαμε;) με τη μάμμα σου να στείλουν τα ίμειλς κλπ. Μην άγχεσαι,θα τα καταφέρουν! :Ρ :)))))))

    Αν κάποιος δεν καταφέρει να ποστάρει στις 22 θα φάει ξύλο; Αν έχουμε όλη τη μέρα ή όλη τη νύχτα ελεύθερη; Ας πούμε που τις 10 τη νύχτα μέχρι το μεσημέρι;

    Αν μας πέσει κάποιος που δεν διαβάζουμε,καλή φάση. Θα τον γνωρίσουμε με μαζική ανάγνωση των κειμένων και των σχολίων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θέλω τζαι εγώ επιταγή. επίσης η Νίρι έχει δίκαιο. θα παίξεις τζαι εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. tha kamoumen post gia to atomo pou mas tha mas stilis esi? ouffou. en ta pao kala me etsi pragmata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πρασ., γιατί να μην συμμετέχεις και εσύ στο παιγνίδι; συμφωνώ με την Sike, και τὠρα είναι και η μάμμα σου... άφησε το alter ego σου να σας διευκολύνει. (να η απάντηση θἀλασσα μωβ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ξαφνικἀ εσκέφτηκα ὀτι ακούουμαι πολλά creepy: είμαι σαν stalker των μπλωγκ σας και είμαι και το αλτερ εγκο της Πρασινάδας. χα χα χα. δεν είμαι creepy όμως. really.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Μάνα
    Το να περιπλέκω τα θέματα εν η ειδικότητα μου. Το να σκεφτω "απλα" εν σχεδον ακατόρθωτο...The story of my life....Καλη η ιδέα σου θενξ! Θα καμουμε ριβίσιονς....

    @Sike
    Ως τωρά είμαστε 25!! Νομίζω έσhεις δίκαιο...Αν συνεχίσουμε να πολλυνισκουμε θα το κάμουμε σε στηλ "Στο Καϊσι με κοκκονές" (χαχαχα)

    Το Άλτερ Ιγκο εν τζαι σοβαρή κοπέλα....εν τζαι έσhει τζαι τες ορέξεις μας!!

    Υ.Γ. Λαλεί το τζαι ο Νταλάρας "Οταν κοιμάσαι άλλος γράφει ιστορίιιιιιααααααα"

    @Αχαπαρη
    love u too πεθερουλα! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    Τι επερίμενες δηλαδή που ένα τέως (οκ τζαι νυν) σπάσμα;;;

    @Ινβ
    Οταν ειδα οτι έλειπεν ο Μάρτης ημουν έτοιμη να σου στείλω ημειλ γιατι ανησυχησα!

    @Μάμμμμα
    "Μητεράν" έσhει τσανς να ειμαι Κυπρο τζαι να ανακατώνεις πας το κομπιουτερ να οργανωνεις σικρετ σαντα κρυφά που μένα;;; Αφου ξέρεις θα σου τα πρίσω τζαι μετα θα λυγίσεις!!! Γίνετε απλα να σε διορίσω "υπουργω παρα τω Πρασινάδι";;;;;

    @Χ. Ανισορροπη
    Τζαι βέβαια όχι!! Γιου αρ ον δε (μπλακ) λιστ!! :))

    @Σμιλί
    Εσενα θα σου πέσω εγω!!! Σοβαρά τωρα...μονο ποστ-δωρο γιατί ζουμε τζαι σε χαλεπους καιρους. Τωρα αν θέλεις να καμεις τζαι πραγματικο δωρο, ιτς απ του γιου! :))) Εβαλα σε τζαι σενα στην λίστα! :)

    @Νεράιδα
    Τζαι πέφτει ο Defiance στο Σμιλί!! χαχαχαχαχαχαχαχα

    @Ινα
    Έγινε!!! Μέσα!! Ου μπραβο να πολλυνίσκουμε!!!!!

    @Γρουτα
    Μεν μας χαλάς την εκπληξη των δώρων!! Ναι η ιδέα της Μάνας θα εφαρμοστεί! Εγω παπάς, εγω τατάς, εγω τζαι "θεία που το Σικάγο" αμα λάχει!

    @Μουνλάιτ
    Γουόρι νοτ ντηαρ εν παρεξηγουμε! Φυσικά έσhεις πολλές μέρες να το σκεφτείς ακόμα....κουρτισ΄την αρφή σου!

    @Μαριλουδα
    Ναι θα το κάμουμε τζεινο της Μάνας....Θα συσκεφθουμε μετα εμέις! :)))

    @Φουρνόφκιος
    Πέρφεκτ!! That's the spirit!!! :)))))

    @Πατατούλης
    :))))) (δεχεσαι τζαι κρεντιντ καρτς;;;)

    @Neerie
    Κάτι θα καμουμε...:))

    @Μωβ
    Όι ρε μπορουμε να το κάμουμε ποστ προγραμματισμένο...Τωρα ακόμα στα σταδια προετοιμασίας είμαστε! Τωρα να κατασταλλάξουμε!

    Ναι θα εφαρμόσουμε την ιδέα της Μάνας!! :))

    @She Demon
    Όπως βλέπεις δεχομαστε εισηγήσεις...Θα απλοποιηθεί το θέμα....Θα επανελθω με ποστ εντός των ημερων!

    @Αλτερ
    χαχαχαχα Διαβεβαιώνω ότι είσαι υπαρκτό πρόσωπο τζαι μαλιστα καθόλου κρίπι!! Θα τα πουμε μέσω ημειλ να δουμε τι θα κάνονίσουμε....Εμπλεξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Everyone
    Δυσκολο πράμα η δημοκρατία....Αν κρίνω τζαι που τες 7 ψηφους του πολ για την ώρα....έπρεπε να εφαρμόσω "Χουντικα" καθεστώτα....ή έστω πιο στυλ του/της τζείνου/ης που οργάνωσε το σαρπράιζ της Αχάπαρης....

    Θα το κανονισω τζαι θα κάμω άλλο ποστ εντός των ημερων. Αναμείνατε στα ιντερνετ σας!! Σας ευχαριστώ για την συμμετοχή!

    Εκ της διευθυνσεως του μπλογκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. οτι μας πείς εννά κάμουμε ρε! κάμε τα δικά σου εν έχει θέμα!

    εγώ θέλω το 13 γίνεται να το πώ που τα τωρά?:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @besty
    γιατί το 13???
    i call dibs on 7 καλώ.
    Πρας μεν φρικάρεις,ριμπεμπερ γουι αρ γιουαρ besties

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οϊ ρε, σκέφτου το αλλιὠς. Εγώ καλά καλά θκιεβάζω πολλούς που σας, αλλά χωρίς να προσφέρω τίποτε. οπότε, έτσι, διώ κάτι πίσω, (το δώρο του σίκρετ σάντα στους μπλογκερς). πριν να γίνουν πιο τζήζυ τα πράγματα, να προσθέσω ότι δεν είναι και δύσκολο τασκ, ειδικἀ αν εφαρμοστεί το προπόσαλ της μάνας. Απλά ένα πρωί θα στείλω κάμποσα ημείλς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τζαι επίσης το θέμα ώρας δεν στέκει ιδιαίτερα. όταν βάζεις εσύ ποστ οι υπόλοιποι θωρούμε όνειρα. καλύτερα να αφήσουμε μια μην σου πω και δύο μέρες περιθώριο. γιορτινές μέρες θα είναι άλλωστε πόσα να θέλουμε να γράψουμε στο μπλογκ μας, πως να κάψουμε τα μελομακάρονα; (couldn't resist Αχάπαρη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Alter
    θα επικοινωνησω το Σ/Κ να τα κανονίσουμε...

    @Μάνα
    Έσhεις απόλυτο δίκαιο!! Revised instructions την Δευτέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. διάβασα και το ποστ διάβασα και τα σχόλια, κατάλαβα ότι θα λάβω ένα μέηλ από ένα άγνωστο πρόσωπο για να κάνω δωροπόστ σε ένα συνμπλόγκερ.

    λάικ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εννά έσιει πλάκα όπως το λαλείτε, όταν δεν ξέρεις κανένας πόθθε να περιμένει δώρο. Παίζει υπόθεση κάποιος να πιάσει 2 δώρα; :Ρ
    Κανονικά πρέπει να γίνει τζαι κανένα στοίχημα ποιος εννα έβρει τα παραπάνω ζευγάρια με βάση τις περιγραφές των δώρων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θέλω τζιαι εγώ να παίξωωωω! Αλλά εν έχω ώρα να δκιαβάσω τες οδηγίες τωρά, έτο δηλώστε με τζιαι θα τα έβρω στην πορεία! :)
    (Ελπίζω να μεν άλλαξε η διαδικασία με τα 30 σχόλια που εν που πάνω μου διότι εν προλαβαίνω να δκιαβάσω ΚΑΙ τα σχόλια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Count me in please! Ευχαριστούμε πρας για την χριστουγεννιατικη νοτα στην blogosphere!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Joy Tears & Dreamer

    :))))))) Εβαλα σας τζαι εσάς στην λίστα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Post
    Απλά ηθελα να σιουρευτώ κορη! Θενξ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπορώ να πάρω κι εγώ μέρος ή ενέν για καλαμαράδες τούτο το Σίκρετ Μπλόγκ Σάντα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είναι για όλους!!!! Ο Αγιος μηλα απταίστως τα καλαμαρίστηκα!! Και για πιο "διεθνης" συμμετοχες, να διευκρινησω οτι ο Άγιος ομιλεί την Αγγλική, λιγο την Ισπανική, λιγο τα Αρχαία Ελληνικά και φυσικα ξέρει να χρησιμοποιεί Google Translate!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Επισης μην ξεχνάς αγαπητέ Ξεβράκωτε (γουέλκαμ του δε μπλογκ παρεπιπτώντος) να διαβάσεις το ποστ που ειναι Δε Φάιναλ Πλαν...κανε κλικ στην φώτο του Αγίου πάνω δεξια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή