Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Σίκρετ Μπλόγκερ Σάντα - Δε Φάιναλ Πλαν

Μετά που υπερατλαντικά τζαι εγχωρια ήμεϊλ, Σκάιπ τσατς, μπρέινστορμινγκ τζαι εσωτερικό διαλογισμό, επιτελους ήβραμε ενα απλό σχέδιο για το Σικρετ Μπλογκερ Σαντα. Λοιπόν τουτο εν το τελικό σχέδιο αρα δωστε σημασία! Όταν υπάρχει ένα ντετλάιν, θα κάμνω ποστ δαμέ στο ταπεινό πράσινο μπλογκ την ημέρα πριν για να σας το υπενθυμίζω!

1. Μέχρι τις 10 Δεκ. διαφημίζουμε το Σίκρετ Σάντα τζαι σκορπίζουμε το πνευμα των Χριστουγέννων στα μπλογκς μας!!! Καλού κακού γράψετε τζαι ένα "γράμμα στον Σάντα Κλος"....γιου νέβερ νόου!


2. 10-14 Δεκ. Στελλουμε ήμεϊλ στο agiosvasilis11@gmail.com. Ασχέτως αν εδηλώσετε ηδη συμμετοχή, ΠΡΕΠΕΙ να στείλετε ήμεϊλ γιατι με τουτη την κίνηση δηλώνετε επισήμως την συμμετοχή σας. Όταν στείλετε ήμεϊλ, θα λάβετε απάντηση που τον Άγιο χιμσέλφ, ότι η συμμετοχή σας ελήφθειν. UPDATE Επειδή μερικοί αρχισαν ήδη να στελλουν ήμεϊλ του Αγίου (σκέφτου ενθουσιασμό!!), μπορειτε να στέλλετε τζαι εσείς όποτε θέλετε ΠΡΙΝ της Δεκ 14. 


3. 15 Δεκ. θα λάβετε ημειλ απο τον Άγιο Βασίλη που θα σας λαλέι σε ποιον μπλογκερ πρέπει να κάμετε το ποστ-δώρο. Το Πράσινο μπλογκ θα δημοσιευσει ποστ με λινξ για ούλλα τα μπλογκς όσων συμμετέχουν για ευκολία.


4. 20-22 Δεκ. Ανεβάζετε στο μπλογκ σας το ποστ-δωρο. Επειδή εσυναχτήκαμε ήδη >30 άτομα, θα εν δυσκολο να εν ανώνυμος ο παραλήπτης, ετσι μπορείται να τον φανερώσετε είτε στον τίτλο του ποστ ή στο κέιμενο. 



Εχουμε δηλαδή 4 απλά βήματα!  Σκορπίζουμε το Κριστμας σπίριτ, δηλωνουμε επισημα συμμετοχη, λαμβανουμε απο τον Άγιο Βασίλη το όνομα του παραλήπτη, ανεβάζουμε το "ποστ-δωρο".

Φρικουέντλι ασκτ κουέστιονς:

1. Έστειλα ήμεϊλ στο agiosvasilis11@gmail.com αλλά δεν ελαβα κονφερμέισhιον ήμεϊλ.
 Σε τουτη την περίπτωση, ισως επίεν στα σπαμ ή δεν το είδαμε για κάποιον λόγο. Στείλτε ημειλ στο prasinada@gmail.com.

2. Εν 15 του Δεκ. τζαι εν έλαβα το όνομα του παραλήπτη του ποστ-δωρου μου.
Κάμε υπομονή ντηαρ τζαι εν να πιάσεις. Ο Άγιος θα έρτει Κυπρο τζαι ίσως περνά τζετ-λαγκ.

3. Πρέπει να κάμω δωρο σε μπλογκερ που ένιξερω! Ουφφου!!
Ακόμα καλύτερα!! Έσhεις μια εφτομάδα να σπιουνίσεις περάσεις που το μπλογκ του παραλήπτη τζαι να τον γνωρίσεις καλύτερα.

4. Ουυυυ.....ενευρίασα! Πρέπει να κάμω ποστ-δωρο σε μπλογκερ που μου φακκά!! Γίνετε να αλλάξω;;;;
Σhιτ χάπενς. Λιβ γούιθ ιτ! Εν γίνετε να αλλάξεις! Αφησε το πνευμα των Χριστουγέννων να μπει στην καρδιά σου τζαι κάμε του/της ενα ποστ-δωρο. Φάνου ανώτερο άτομο τζαι μεν κάμεις ποστ-δωρο κατζία. Θενξ.

5. Εδήλωσα συμμετοχη στο agiosvasilis11@gmail.com αλλά αλλαξα γνωμή. Τί να κάμω;;;
 Στείλε ξανά ήμεϊλ τζαι πε του Αγίου να σε φκάλει που την λιστα. Εν κρίμα να αφήκεις ενα μπλογκερ να περιμένει δωρο άσκοπα.

6. Ποιός εν ο Άγιος Βασίλης;;;
Ο Άγιος Βασίλης είμαι εγω τζαι το Άλτερ ίγκο μου το οποίο ειναι ενα διαφορετικο, υπαρκτό πρόσωπο που έν εσhει μπλογκ τζαι επροσφέρθηκε να μας βοηθήσει τες μέρες που θα είμαι στους αιθέρες για να έρτω Κύπρο.

7. Πως αποφασίζει ο Άγιος ποιού θα κάμω δώρο;;;
Ο Άγιος δεν κάμνει διακρίσεις. Θα ακολουθήσει δημοκρατικές μεθόδους. Βασικα θα πιάσει τα ήμεϊλ τζαι θα τα βάλει σε χρονολογικη σειρα. Ας πουμε ότι εχουμε 4 συμμετέχοντες που εστείλαν ήμεϊλ με τουτη την σειρά: Κυπρούλλα,  Αντρούλλα, Πανίκκκκος τζαι Ευαγόρας. Ο Άγιος θα πει της Κυπρούλλας ότι πρεπει να κάμει δωρο στην Αντρούλλα, στην Αντρούλλα θα πει ότι πρέπει να κάμει δωρο στον Πανίκκκκον, στον Πανίκκκκον θα πει οτι πρέπει να κάμει δωρο στον Ευαγόρα τζαι στον Ευαγόρα θα πει ότι πρέπει να δώρο στην Κυπρούλλα. Παρακαλουμε μεν κάμετε κομπινα! Θα το καταλάβει ο Αγιος τζαι θα θυμώσει τζαι θα σας αποκληρώσει!!!

8. Αμανα μου!! Εσυγχιστηκα! Ενιξερω τι να κάμω! 
Καταρχάς ηρέμησε!! Μπριθ ιν, μπριθ άουτ! Μετα στειλε ήμειλ στο prasinada@gmail.com.

9. Ενιξέρω πως να γράψω το ποστ-δωρο. Εσhει ο Άγιος κανένα παράδειγμα;;;
Καλό!! Λοίπον, υπέθεσε ότι ο Τζόρτζ Κλούνει εν Κυπραίος τζαι εν τζαι μπλογκερ τζαι λαμβάνει μέρος στο Σίκρετ Σαντα τζαι πρεπει εσυ να του κάμεις δώρο. Στο ποστ-δώρο μπορει να βάλεις τίτλο "Ενα κλειδί για τον Τζόρτζ" τζαι στο ποστ θα γράφεις οτι του κάμνεις δώρο το κλειδί της κρεβατοκάμαρης σου!

10. Πρασινάδα σαν να έπρισες μας;;;;
Πρόβλημα σου ντήαρ! Εν εθελοντικά που παίρνεις μέρος!


Λετ δε φαν μπιγκίν!!!!!



Υ.Γ. Ελάτε τζαι ενα βέρσιον του Λαστ Κρίσμας εμηνευμένο που την φράντζα της Αλέξιας.

31 σχόλια:

  1. καλημέρα!

    τούτο το FAQ ούλα τα λεφτά...

    χαχαχαχαχαχαχα

    υ.γ. στην ερώτηση: 'ποιός εν ο Αγ. Βασίλης?' εκαρτέρουν να δω μιαν σοβαρή/ πραγματική απάντηση, γιατί τόσα χρόνια ένα πλάσμα εν μου είπεν την αλήθκεια...

    τελικά υπάρχει οξά όι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν τυχαία που είσαι γιατρός;;; Super duper επιστημονική προσέγγιση του παιγνιδιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν γίνεται τούτο το πράμα...
    ειμαι σίουρη πως για να κάμεις ένα απλό τσάι παίρνει σου καμιά ώρα έννε;
    δεν παίζεσαι Πρας. προκομέμμενη μου εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα πολλά επιφανειακά το επήρες το ζήτημα ντήαρ...όι όι, να το δεις πιο σοβαρά σε παρακαλώ! :Ρ

    Καλάν, καλάν...που 'σια πέμπω ήμεϊλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε όι να έβρεις τρόπο να ποστάρεις που το αεροπλάνο. Τουλάχιστον πέψε μας σήματα με καπνό σιορ να ξέρουμεν τι να κάμουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα FAQ όλα τα λεφτά!
    you don't do things halfway α..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλαδή μπορούμε να στείλουμε τωρά τις συμμετοχές μας και ο Άγιος Βασίλης θα μας απαντήσει χοχοχο;;;
    ΑΝ δεν μου πει χοχοχο θα αρκέψω να υποψιάζουμε ότι ενεν το πραγματικό του ημεϊλ που μας έδωκες α!
    πι.ες Επιμένω πως θα έπρεπε να παίξεις και 'συ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. she demon
    tzino pou en mas ipes, en pos en na evroume ton blogger na tou dosoume to doro tou! an men theli na mas gnorisi? an kami koutzia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @she demon
    ποστ-δώρο, όι δώρο κανονικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μήπως να μπω εγώ στα οργανωτικά τζαι να μπορείς τζι εσύ να συμμετάσχεις; λυπούμαι που είχες την ιδέα αλλά εν θα παίξεις...

    ζηλεύκω σας που έχετε το θάρρος ναπροσπαθήσετε ή τζαι την ικανότητα να το κάμετε... :S

    καλή επιτυχία τζαι αλήθκεια αν θέλεις να συμμετάσχεις πε μου τζαι im taking over...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντως σε βλέπω σε πολύ christmacy spirit!! Όταν έρτεις Κύπρο νομίζω έννα σου περάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "2. 10-14 Δεκ. Στελλουμε ήμεϊλ στο agiosvasilis11@gmail.com. Ασχέτως αν εδηλώσετε ηδη συμμετοχή, ΠΡΕΠΕΙ να στείλετε ήμεϊλ γιατι με τουτη την κίνηση δηλώνετε επισήμως την συμμετοχή σας. Όταν στείλετε ήμεϊλ, θα λάβετε απάντηση που τον Άγιο χιμσέλφ, ότι η συμμετοχή σας ελήφθειν."

    Πρας πρεπει να καρτερουμεν 10-14 να στειλουμεν χαπαρι συμμετοχης? Γιατι να μεν το στειλω που τα τωρα να φευκει που την εννοια μου? Ξηαννω ευκολα! Εχτες ειχα γεννεθλια το μεσημερι τζι αθθυμηθηκα τα, η ωρα 4 το απογευμα!!! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. xaxaxaxaxaxaxaxax! πρας πραγματικά υποκλίνομαι στο οργανωτικό σου πνεύμα εν είδα ποτέ μου έτσι πράμα!!!:P

    *περιτό να πω οτι τώρά επήρα είδηση την όλη υπόθεση με secret santa:P

    daffodil lament

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πρας έπρησες μας τα, αλλά εν έshει πρόβλημα γιατί ήταν λλίο ππεσμένα τελευταίως.

    συμφ με γρούτα, άλλως ανυπόθετην.
    γιατί να μεν ηστείλω που τα τωρά να τελειώνει;

    επίσης συμφ με μούνλάιτ, άστην να το αναλάβει τζείνη για να πιάσεις τζι εσύ δώρο.

    not-so-secret-santa: είσαστεν να κάμουμε ούλλοι της moonlight για να μάθει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια απορία. Αφου εν θα ξερω ποιος μου κάμνει το ποστ-δώρο, πως θα ξέρω να διαβάσω το ποστ του που προορίζεται για μένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!! :S
    φοούμαι... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ma oi doro kanoniko????????// ououuuuuuuuu en vlakia etsi. en en pio kala na en kanoniko doro? kati mikro, os ta 5 euro as poumente???
    ti ennois post doro?
    diladi tha kamo ena post kai na kolliso mia foto pou taxamou en to doro?
    aaaaaaaaaa? aaaaaaaaaaa? touta mono o invictus ta petixeni pou en mana. emis oi amathis kai adais ti tha kamoumen?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Νόνης
    Καλημέρα!!! Δε, τουτος ο Σίκρετ υπάρχει....ο άλλος όι!! Εν θέλω να σου πω πελλαρες τζαι να ζείς στο ψέμα.....

    @Νεράιδα
    Για αποφυγήν παρεξηγήσεων....εν είμαι κανονικός γιατρός....όι να με βουράτε για τζεγκιές τζαι τριγλυκερίδια! :Ρ

    @Μάνα
    Το τσάι ενιξέρω πόση ωρα μου πέρνει να το κάμω....εν πινω ποτττττεεεεεέ τσάι!! Γιαξ! Ακομα τζαι τωρα που είμαι φυρμένη της γρίπης.

    @Ινβικτους
    Κύριε ελέισον! Επρεπει να ήξερες οτι τον Άγιο τον διακρίνει μονο η σοβαρότητα, η εγκυρότητα τζαι η εχεμύθεια!

    @Αχάπαρη
    Ρε, εν να κάμω τζαι 2 στάσεις τζαι εν συντομες....εν προλαβαίνω!! Λαλείς να βάλλω τάιμερ....;;;;;;

    @Ράνια
    Εν μπορω τες μισές δουλειές.....Ειτε κάμνω κάτι καλά είτε I don't do it at all!

    @Μαριλουδιτσα
    Έστειλα τωρα τον Ρουντολφ με το αίτημα σου!
    Εγω δεν θα παιξω.....Εγω ειμαι ο παράγοντας της όλης υπόθεσης.

    @She
    Απήντησεν ο πανταχου παρων....

    @Μουνλάιτ
    Θενξ για την προσφορά να παιξω αλλά η τελειομανία μου, η πελλάρα μου τζαι το γεγονος οτι είμαι κοντρολ φρικ δεν μου επιτρέπουν να παιξω τζαι να μεν είμαι παράγοντας. Θενξ όμως.

    @Πατατούλης
    Μεν με απογοητεύκεις!! Τζαι ειμαι τζαι άρρωστη... Αψιού!

    @Γρουτα.
    Στείλε κόρη! Ήδη πολλοι ενιξέρουν να ακολουθουν κανόνες τζαι εστείλαν ήδη!! Χατε, στείλε να πιάσεις σειρα!! :))))

    @Ντάφοντιλ
    Χατε γουι γουίλ κάουντ γιου ιν του!! Εγω επρεπε να γίνω Γιάννα Αγγελοπουλου-Δασκαλάκη τζαι να οργανώσω τους Ολυμπιακούς της Λευκωσίας! χαχαχαχαχαχ

    @Sike
    Επρισα σας τα αγαπητή αλλά τζαι εσεις ενιξέρετε να ακολουθειτε οδηγίες τζαι ελύσετε τα νευρα μου τα γριππππομένα!!! Αλλά αγαπώ σας!
    Για το άλλο, απάντησα στην Μουνλάιτ! :)

    @Σμιλι
    Μάλιστα, μια απορια καλή!! :))) Θα βάλω ποστ με τα μπλογκς όσων συμμετέχουν τζαι θα τα πιάτε σβάρνα να έβρετε το δώρο σας!!!! :))))

    @Defiance
    Ρε, εσένα εξέφυγεν σου η λέξη "εξέφυγες". Οξά εν αρχικά τζαι τζείνη;;;;;

    @She
    Ε ρε μετα εν πολύς κόπος! Αφησε την φαντασία σου να οργιάσει! Γιου καν ντού ιτ!!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οκ, αφήνω σε εγώ, έντζαι έθω θέμα (τζι εγώ έτσι είμαι εξάλλου, άμα κουρτιστώ να κάμω κάτι, θέλω να το κάμνω εγώ που την αρχή ως το τέλος....τελευταία προσπαθώ να το ξεπεράσω όμως τζαι τούτο!)

    ζηλεύκω σας ούλλουςςςς που παίζετεεεε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Aμερικλάνος
    Δεν έχεις παρά να στείλεις ήμειλ στο agiosvasilis11@gmail.com πριν τις 14 Δεκ για να μπεις στην σειρα!!! :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ένα άσχετο σχόλιο. Κάτω τα χέρια από την Αλέξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Ντρίμερ
    Τι λαλείς ρε! Η Αλέξια εν είδωλο των παιδικών μου χρόνων...'Ασπρο μαυρο, όνειρα κάνω, κοντά μου πως γυρνάς......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχουμε τζιαι χορηγούς οξά εν με δικά σου έξοδα; =p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ασε ρε Φουρνόφκιε! Ουλλα δικά μου έξοδα τζαι τζείνος ο Ρουντολφ ρε παιδί μου μεγάλη ψωνάρα! Να δεις αντα μισθο ζητα για οβερτάιμ να πάθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ahaha im so in for this. Εννα στείλω τζι εγώ νωρίς, έτσι για να πιάνουμε σειρά, έτσι τζι αλλιώς είσαι γριππωμένη, είσαι αθκιασερή έσσο αλόπος :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έγιανα πιλέ!! Ο Άγιος περιμένει τα ημειλ πάντα σε ετοιμότητα!!
    Δε μορ δε μέριερ!!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τζερός ήταν να ξεπροβάλουν τα σκουρκασμένα μου χέρια στο σκουρκασμένο μου μπλογκερ-keyboard τζε να μπώ λίο μέστο πνέυμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πεζουνι αν θέλεις βάλλε τζαι Χριστουγεννιάτικα τραγουδια για υποκρουση! Ατε να μπαίνουμε στο πνευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή