Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

(Δυσ) αναλογίες

Σήμερα θα σας πω τον αιώνιο μου πόνο.....

Που την εφηβεία τζαι μετα (την οποια μάλιστα επερασα πολλά νωρις) ο μονος λογος που ετσακώνουμουν καποτε με την Πρασινομήτορα εν γιατι εν ειχα αρκετα ρουχα! Στα καταστηματα πάντα εκλαμουρίζουμουν γιατι τιποτε εν μου έκαμνε ή τιποτε εν μου άρεσκει (γιατι είμαι τζαι ιδιότροπη).  Οταν ήρτα Αμερική, τουτο το πρόβλημα ελύθηκε γιατί δαμε εσhει ρουχα για όλα τα γουστα τζαι κορμια....

Το προβλημα μου είναι οτι οι αναλογίες μου εν......δυσαναλογίες!! Ετσι είμαστε εμέις οι "Αναγεννησιακου τύπου" γυναίκες.....

Συχνά εχω προβλημα με τα παντελόνια. Ως Αναγεννησιακό πρότυπο  εχω πιο λεπτη μέση παρα περιφέρεια τζαι κώλο. Ετσι πολλές φορες αμαν μου κάμνει κατι στην περιφέρεια, η μέση εν μεγάλη..... Ευτυχως όμως δαμε εσhει όλων των ειδών παντελονια, τζίν τζαι ετσι ελυσα το θέμα πλέον.....

Εχω προβλημα τζαι με τα μαγιό. Στα εφηβικά μου χρονια μαγιο εμπορουσα να γοράσω που πολλά λιους τοπους γιατι τοτε ουλλοι επουλουσαν τα σετ....εγω όπως θέλω άλλο σαιζ το πουκατινό τζαι άλλο το πουπανινό. Τα ολοσωμα μαγιο εν πιαίνουν τζαι πολλά στα Αναγεννησιακά προτυπα τζαι πάλε τζαι τζείνα ηταν δυσκολο. Τωρα ευτυχως υπάρχουν τα "τανκινις" που εν ότι πρέπει για μας.  Τζαι ας μέν επεκταθω στο θέμα σουτιέν....λετς τζαστ σέι ότι εχω δυσανάλογο bust/cup combination....


Σορρυ για το πρίξιμο αλλά εν νευρα τα γέριμα. Σήμερα μετα την δουλεια εβρεθήκαμεν με την φίλη μου την Κοντή να πάμε δαμε κοντα σε ένα τεράστιο κατάστημα με παππουτσια. Εγω έχω μεγάλο προβλημα γιατι δεν βρισκω μποτες. Φορώ σάιζ 38 αλλα η ζαμπουδα  μου εν πασhά τζαι ετσι εν μου κλείουν οι μποτες. Ας πουμε για να κλεισει το ζιπ της μποτας ως πάνω θα έπρεπει να φορώ σάιζ >41. Η Κοντη επίσης φορεί σάιζ 38....αλλά επειδή εν παστουα, οτι εδοκίμαζε έκαμνε της! Εν έξερε τι να γοράσει! Τωρα που σας γραφω πονω τζαι να δακτυλογραφώ γιατί ο δειχτης του δεξιου μου σhερκου πονεί με που το κλεισε-ανοιξε τα φερμουάρ δοκιμάζοντας μπότες με μεγάλη αποτυχία. Δεν ήβρα τιποτε :( Ουφφου!!!! Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!!!! Τζαι τωρα ακου τζαι τα περιοδικά τζαι σαστα τζαι εγύρασιν!

Τελικά καλά λαλω οτι τα αγαπημένα μου καταστήματα εν τα σουπερμάρκετς! Τουλαχιστον τζαμέ ουλλα κάμνουν μου!! 

19 σχόλια:

  1. Πρασινάδα μου καταλαβαίνω σε, ιδίως για το πρόβλημα με το μαγιό.

    Εν μπορείς να παραγγείλεις μπότες όπως τις θέλεις; Στη Κύπρο έσσει καταστήματα που αναλαμβάνουν να σου τις κάμουν όπως τις θέλεις.

    Ξέρω ότι εν σπαστικό να με σου κάμνει τίποτε. Σαββάτο επήα μόλ, εδοκίμασα του κόσμου τα ρούχα τζαι αγόρασα μόνο ένα κομμάτι!


    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρας είσαι ιδιότροπη ή μου φαίνεται; αν θέλεις πλατιές μπότες go for UGG.

    Σμιλί εν πολλά γελοίο να είναι Αμερική και να παραγγέλλει μπότες από Κύπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαα

    η τελευταία σου κουβέντα έφυρε με....

    το πρόβλημα με τες μπότες έχω το τζαι γω..
    όι, όι πριν πάει ο νους σου στο πονηρό, ότι φορώ τες μπότες των αρφάων μου τζαι βάλω τζαι κοτζινάδι, να σου πω ότι το πρόβλημα έχω το με τες ποήνες τες κυπριακές.

    υγ. εν σε περιπαίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θελεις να πεις επήες σε ούλλα τα μαγαζία του Σικάγο τζαι εν ηβρες τίποτε;Εννα έβρεις κόρη. Do not loose hope!Εμένα το προβλημά μου εν ότι θέλω κάποιον να με χρηματοδοτήσει προς το παρών για να πάω μαγαζία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ακόμα να έρτει ο invictus με το κατάλληλο link??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάνα, έχεις δίκαιο, εν γελοίο, απλά εννοούσα να έβρει να παραγγείλει που την Αμερική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. egw exw to antitheto provlima stes mpotes. Forw 41 me pithkiavlozampes... so I feel you. piase potzeines pou en exoun fermuar, pou "mpaineis aplws mesa", nomizw enna se volepsoun!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. smili mou aistin mana mana mou.
    emeis ekatalavame. Taxa stin kipro eshei etsi service, stin ameriki enna men eshei?
    enna sas ta eksigw oulla sior?

    pras, ethymises mou ti fili mou stin agglia, episis anagennisiakou typou, pou sta public dokimastriria evallen ta klamata pou ethwren tes alles gyro tis tes "poutanes" na foroun oti theloun...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρας οπως τζαι η Ποστ, ενομιζα οτι εγω εχω προβλημα, που εν εφαρμοζουν οι μποτες πανω μου τζαι σουζεται η... πυθκιαυλοζαμπα μου μεσα, οπως η κουταλα μες την μαειρισσα! Θωρω τες αλλες που γεμωνει το πόϊ τους τες μποτες τζαι ζηλευκω! Κανενας δεν ειναι τελειος κορη! ...Ακομα τζι εγω εχω ατελειες! ;pppppppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και εγώ έχω το αντίθετο πρόβλημα, κολυμπὠ συνήθως μἐσα στις μπότες και ἐτσι δεν είχα ποττέ μπότες. Φέτος όμως έχω. εκοίταξα στο zappos και endless. έχει wide calf, narrow calf, κτλ, σhίλιες επιλογές, και κοιτἀζεις και τα ριβιους που βοηθούν. και παραγγέλεις, έρκουνται σε 2 μέρες, δοκιμἀζεις, και αν δεν σου κἀμνουν τότε στέλλεις τες πίσω, free shipping both ways.

    Εν τω μεταξύ εμάς υποτίθεται εννα χιονίσει σήμερα. κλαψ.καιρός για μπότες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έφυρε με η τελευταία σου πρόταση..και εν μπορώ να γελώ!!

    έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα ζάμπας! μπορείς να κάμεις custom made με τα measurements σου! I'm sure you can find some websites!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Σμιλί
    Το θέμα με τα ρουχα εξεπέρασα το σχετικα όπως είπα γιατι δαμε έσhει που ουλλα....βασικα το προβλημα μου εν οι μποτες......
    Ναι τζαι δαμε μπορω να παραγγειλω αλλά εχτος που ονλάιν εν μπορω να σκεφτω κατάστημα.....Τζαι εν τζαι οι τιμές τσουχτερες νομιζω...ισως πρέπει να το ψαξω παραπάνω....

    Καλημέρα! :)))

    @Μάνα
    Η UGG κάμνουν μου μονο τζείνες που έρκουνται λιο μόνο πάνω που τον αστράγαλο....εγω θα ηθελα να εβρισκα να ερκουνται ως κατω που το γόνατο....εν τουτο το θέμα....

    @Νόνης
    Μα εν αληθκεια ένεν! Στα σουπερμάρκετ κάμνουν μου ουλλα! Τι εννοείς ποήνες κυπριακες;;; Μα πάεις τζηνήι;;;; :Ρ

    @Μαριλουδιτσα
    Εν επία σε ουλλα αλλά επια σε πολλά! Θα ξαναπάω όμως! Δεν τα βάλλω κάτω......αλλά να περασουν οι δυσκολες μέρες γιατι μετα μπορει να τους τα σπάσω ουλλα τζαι να φύω...

    @Αχάπαρη
    Πε τζαι εσυ! Τι κάμνουμε τα ποστ σιορ;; Για τες λύσεις του Ινβ στα προβλήματα μας...

    @Σμιλι
    :)) Ετελειωσε! Εν το νεο μου προτζεκτ...να έβρω μποτες!

    @Ποστ
    Ακου τι θα κάμνουμε. Θα πιάνω εγω το 38 τζαι εσυ το 41 τζαι μετα θα τες πέρνουμε για κοπτοραπτικη να μας ανταλλασουν το παρτ που τον αστραγαλο τζαι πάνω.... Τζεινες που μπαινεις απλως μεσα εν ο χαρος μου γιατι ποτε εν μπορω να μπω απλά μεσα!! Ειμαι πασhοπόδισσα!!!

    @Sike
    Μου φαίνεται ενεν μονο εγω που περιμένω περιοδικα.....
    Ειπα νας μας πω αναγεννησιακου τυπου ετσι για να νοιωθουμε καλυτερα....Τωρα εξεπέρασα το...εν κλαίω γιατι δαμε βρισκω, τζαι μαλιστα φορω μιντιουμ τζαι σε μπλουζες τυχαίνει τζαι σμολ (εν τεράστια αφου!).... Στελλω την αναγεννησιακη συμπαρασταση μου στην φίλη σου.

    @Γρούτα
    Αμαν τζαι εσυ, η πρόεδρος του συλλόγου μετριοφρόσυνης όπως ειπες εσυ η ίδια, έσhεις ατέλειες, τότε πάω πάσο. Εγω αν εζουσα επι αναγέννησης θα ήμουν τοπ μοντελ τζαι τέλεια αιθέρια υπάρξη....Ενεν εγω που φταίω...εν τα λάθος προτυπα της σημέρον ημέρας.

    @Defiance
    Ναι.....κλαψ τζαι ουφφου τζαι θελω να φαω σhοκολατίνες τζαι να σπάσω καποιον στο ξυλο......

    @Alter ego
    Ρε εδοκίμασα ουλλο το DSW!!!! Τζαι κανονικές τζαι wide.....Αρέσκει μου το zappos πάρα πολλά (εν τζαι εν τυχαία που είμαστε alter egos!) τζαι γοράζω αλλά επειδη σε τουτη την περίπτωση εν δυσκολο,ειπα να δοκιμάσω καταστήματα πρωτα, αλλά θα κάμω research τζαι θα παραγγειλω αλλοπως....

    Σημέρα εμάς λαλεί θα μας κάμει την τιμή να πάει ως τους 4 βαθμους Κελσίου....τωρα εν 1....Εχαθηκεν σιορ να ειμαστεν στην Καλιφόρνια;;

    @Ρανια
    Σορρυ ρε....εν καταλάθος, εν ειχα σκοπο να σε κάμω να γελάσεις! Εν η ατάκα μου παιδιόθεν!
    Εχουμε τελικα πολλές προβλημα ζαμπικό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι γίνεται κόρη Πρας, είσαι μες τον νου μου? Έσιει 3 μέρες έπρησα τα σε ούλλους (συναδέλφισες, φιλενάδες, άντρα ως τζιαι την Νήρι) για το σώμα μου τζιαι ότι εν παραδκιάνταλο. Εγώ νομίζω (για το μαγιό τουλάχιστο) έχω αντίθετο θέμα που σένα...που πάνω πάντα θέλω πιο μέγαλο! Ας είναι καλά τα Damart, ήβραν μου λύσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Joy Tears
    Τζαι εγω πουπάνω θέλω πιο μεγαλο! Εν τα πλουσια μας προσόντα γι'αυτο! Τζαι εγω αγαπώ τα Damart! Θα πάω εννοείται οταν έρτω! Γιατι εχουν τζαι ωραία σχέδια.... δαμε νομίζουν ότι όσες εν προσοντουχες πρέπει να φορουν κάτι μπεσh γεροντίστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. όι ακριβώς...

    χορεύκω παραδοσιακούς χορούς... :p

    τζαι το μόνιμο μου πρόβλημα σε παράσταση είναι να έβρω ποήνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έχω τζι εγώ έτσι προβλήματα: πουκάμισα εν μπορώ να αγοράζω γιατί αννοίουν στο στήθος, το πάνω μαγιώ πρέπει να εν πιο μεγάλο που το κάτω, σουτιέ έχει 1 μήνα που γυρέφκω τζαι εν βρίσκω, η λεκάνη μου εν πιο ανοιχτή που τα πόδια-περιφέρειες μου....
    Έννεν τα ίδια με σένα αλλά αν παρόμοια.
    Τζαι γι'αυτό εν με έφυρε το σχόλιο για το σούπερμαρκετ: επειδή τζι εγώ έτσι λαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η παστή κατσαριδέ πωλήτρια που νομίζει ότι είναι ιδιοκτήτρια και σχεδιάστρια όλων των Οίκων Μόδας θα σου απαντήσει " Επειδή σου αρέσει το σούπερμάρκετ εν βρίσκεις ρούχα και μπότες!". Τρου στόρι(ς)!

    Στις μπότες, έχω το ίδιο πρόβλημα.Παλιά νόμιζα πως έφταιαν τα γονίδια,τωρά ξέρω πως η μόδα έχει πρόβλημα,που σχεδιάζει χωρίς να λάβει υπόψη τις καμπύλες και τους μύωνες μας.
    Καμιά φορά θυμώνω με τους τσαγκάρηδες που φτιάχνουν μισά σάιζες αλλά προσπερνάνε το 39μιση που εν το σάιζ μου κι αναγκάζομαι ή να στριμώχνομαι στο 39 ή να πλέω στο 40...Τέλοσπάντων:
    Έχω βολευτεί αφάνταστα με τα Γαμπόρ και βρήκα παγοχωρίτικη ιστοσελίδα που σου ετοιμάζει μπότες όπως τις θέλεις και στα μέτρα που τις χρειάζεσαι. Την ιστοσελίδα θα τη δοκιμάσω τον Γενάρη.Σίγουρα θα υπάρχουν αντίστοιχες αμερικάνικες.
    Θα απέφευγα τις μπότες κάλτσες διότι στην πορεία,γλυστράνε στις φτέρνες.

    Καλή Τύχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Νόνης
    Ααααα μποτες με την (γέριμη) την βράκα!!! Βέρι νάις!! Εν μου εφάτσαρες για τζυνηός ένιγουέι! χαχαχα


    @Μουνλάιτ
    Εν πολλά τα βάσανα μας κορή τζαι δυστυχως υπερνικουν τα σουπερμάρκετ τζαι τα γεμάτα ψυγεία.....εχαθηκεν σιορ να μου άρεσκεν τζαι λιο η γυμναστική....

    @Μωβ
    Καταρχας γέι γιου αρ μπακ! Εσκεφτουμουν σε σήμερα γιατι λαλω εχάθηκεν τζείνη η Μωβ!
    Που θα πάει...θα ερθει ασπρη μέρα και για μας! Δεν τα βάλλουμε κάτω! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή