Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Πρώτη ανταπόκριση που τα συνορα.....

Σας γράφω που τα συνορα....Τα συνορα Illinois-Iowa-Wisconsin......

Ηρταμε στην ωρα μας τζαι επρολάβαμε μεσημεριανο τζαι μετα αρχισαν οι ομιλιες.

Εχω δωμάτιο μονη μου....το δωμάτιο νουμερο 100!

Εν ψόφος!

Του Ημιθεου αφαιρέστε του το Ημι....αμαν παρουσιαζει την δουλεια του εν σκέτος Θεος.

Ντιννερ εφα με τον Νεπαλέζο που το λαπ μου, τον Μαρκ τζαι τον Εγγλέζο ποστ-ντοκ του λαπ του Θεου....

Ο Μαρκ  εν διπλα μου στο 101. Εν πολλά κριπι. Αποφασισε να μεν φυει τελικα τζαι εν στες καλές του. Σπιουνιζει με που πάνω ως κατω....πιο διακριτικά ρε Μαρκ! Ετσι σουξε να μου λείπουν! Ελπιζω να μεν μου στειλει παλε ημειλ να με ρωτα αν το άουτφιτ μου εν που Κυπρο.

Τελικα μερικοι φοιτητες θεωρουν με κουλ....Ηρταν τζαι ειπαν μου τον αριθμο του σπιτακιου που θα γινει το αφτερ παρτυ. Ειπα τους θενξ. Εν επια...καθουμε δαμε τζαι θα παω να πεσω στο κινγκ σάιζ κρεβάτι.

3.5 ωρες οδηγημα ασταμάτητο ωσπου να έρτουμε. Εκουράστηκα! Αλλά ειμαι μεγάλη οδηγος τελικα!

Φωτος θα σας βαλλω αυριο που θα εχουμε φρι τάιμ τζαι θα παω γυρω τζαι θα φκαλω.

Υ.Γ. Τα κόκκινα γραμματα στα ποστς εν λινξ....εσhετε το υπόψη. Θενξ φορ ριντινγκ.

10 σχόλια:

  1. καλά να περάσετε πρας μου! περιμένουμε ανατριχιαστικές λεπτομέριες από τον θεό!χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kopse tis pellares!na pas se kanena party perki petuxeis ton theo!ate kori!krevati na koimitheis exeis k spiti s!na xareis lio j esi.if you know what i mean.kisses :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Του Ημιθεου αφαιρέστε του το Ημι....αμαν παρουσιαζει την δουλεια του εν σκέτος Θεος."

    :-)))

    στο αποψινό πάρτυ να πάεις!!! αλλά μακρυά που τον Μαρκ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχααχα τέλειααααααα κόρη κάμε τζαι κανένα bubble bath.Ο Πασχιφα γιατί εν έφαε μαζί σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nai giati en paeis sto party? An en o (imi)theos jamai?
    Emena en mou fkainoun kokkina ta grammata ton links :P. Isos en to prasino background?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κινγκ σαιζ κρεβάτι VS αφτερ παρτυ
    Χμμμ... ΑΦΤΕΡ ΠΑΡΤΥ. Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες (που μπορεί να μεν γράφουνται έτσι γιατί φκάλλει μου το λάθος) να πάεις γιατί μπορεί να εν τζαι ο "ημί"θεός τζαμε!! Άσε που εν χάνουν τα άφτερ παρτυ :Ρ

    Ένιγούεις, καλά να περνάς και καλούς γυρούς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Νταφόντιλ
    Θενξ!! Μολις ακουσα για το εχτεσινο πάρτυ...Οκει ήταν ο θεος τζαμέ...αλλα να μου λειπουν 50 ατομα πιττα σε ενα δωματιο τζαι εμετοί!

    @Ανωνυμη
    Αμαν! Ηρεμησε! ποιος σου ειπε οτι θλελω να παω σε αφτερ πάρτυ να χαρω λιο...Μια χαρα επερασα στο πρωτο παρτυ....

    @Ουφ
    Ο Μαρκ εν τζει που κριπι...Παιρετερω ινφο στην επόμενη ανταπόκριση....Ποψε εσhει αλλο παρτυ στο ξενοδοχείο...θα παω...εν τζαι ειμαι τελεια αντικοινωνας....

    @Μαριλου
    Ουλλη μιλουν μου όσοι ξέρω κτλ...ο ΠαΣχιΦας ουτε μου κοντεφκει. Ενεψε μου γεια που μακρια....Εχτες εθωρουν τον που εθωρεν που εχαχανιζαμεν με αλλους τζαι ενω ηταν κοντα εν εκοντεψε! Κοπλεξ μανα μου!

    @Αλλος Κυπραίος
    Ρε, όπως ειπα επια...απλα εν επια στο αφτερ πάρτυ.....Εν φκαίνουν τα κοκκινα γραμματα....χμ....τι να κάμω αραγε....μετα να ανακατωσω να δω μπας τζαι εσhει πιο εντονο χρωμα....

    @Μ.Χειμαρρος.
    Εγω εθκιαλεξα κινγκ σάιζ κρεβάτι. Ηταν ναι ο Ημίθεος αλλά είπα ηταν τζαι πολλοι εμετοί...γιαξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλά να περάσεις στο φρι ταιμ! ελπίζω να δώκεις πάνω στον (ημι)θέο!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα κόκκινα γράματα που ένι τζιαι εν τα θωρώ?? :)

    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ράνια
    Τζαι εγω! Θενξ!! :)))

    @Joy Tears
    νομιζω εσασα το τζαι πρέπει να φαίνουνται τωρα. Θενξ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή