Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Χαϊχούι χαμηλού ΙQ

Είσhεν πάαααρα πολύ καιρό να περάσω μια μέρα σε τόση αδράνεια αλλά ζω!! Τζαι εν εννοώ σωματική αδράνεια αλλά αδράνεια του νου....Το πιο βαθυστόχαστο πράμα που έκαμα είναι να απαντήσω σε 2-3 αρχοντικά ημειλ τζαι να θκιεβάσω μπλογκ τζαι να αφήκω κανένα κομμεντ. Τζαι τουτα ουλλα οταν ήμουν υπο την επήρεια φαρμάκων. Τωρα εν αναπνέω ακόμα αλλά τουλάχιστον εκαθάρισεν λιο ο εγκέφαλος μου αλλά το IQ μου ακόμα να έρτει στα κανονικά του επίπεδα.

Τζαι ενώ περιμένω το IQ μου να επανέλθει στα φυσιολογικά του επιπεδα, θα κάμω ένα ποστ Αχαπαρη-στάιλ με τα μπούλετ πππόιντς γιατί εν μπορώ να συγκετρωθω σε ένα θέμα αλλά εν μπορώ να πέφτω άλλο, πρέπει να ασχοληθω με κάτι.


  • Θυμάστε τον Ινδό που εθκιώξεν ο Άρχων που το εργαστήριο;; Ε...το πρότζεκτ του ήταν σε συνεργασία με ένα άλλο εργαστήριο. Έτσι το πρότζεκτ θα το αναλάβει ένας Κινέζος ποστ ντοκ του άλλου εργαστηρίου που τα αγγλικά του εν όσο καλά εν τα κινέζικα τα δικά μου! Τελοσπάντως έφερεν τον ο Άρχων στο εργαστήριο εχτές για να του δώκου κάτι πληροφορίες τζαι υλικά για να αρχίσει.  Εν κανει που εν ανάπνεα τζαι το Ο2 στους πνεύμονες μου ήταν χαμηλο, λαλεί μου Κινέζος το όνομα του τζαι παρ'ολιγον να φυρτώ τέλια. "Χαλλόου" λαλεί μου, "μάι νέιμ ις ΧαϊΧούι" !!!  Στην αρκή ενομιζα εν άκουσα καλα, αλλα μετα που μου έστειλε ημειλ εσιουρέυτικα. Στα αγγλικά ήταν γραμμένο HaiHui. Ένιξερω αν θα του απεθυνω ποτέ το λόγο με το όνομα του. Επίσης ένιξερω για το IQ του ΧάιΧουθκιού, αλλά επειδή εμένα εν πολλά πεσμένο τωρα, ειπα να τα πιντώσω τζαι να το κάμω το τίτλο του ποστ. 
  • Πριν 2 μέρες ο Άρχων ερώτησεν με πως πάει το ΑΠΟΕΛ στο Τσάμπιονς Λίγκ!! Φορ μορ ινφο σι δε κόμμεντς χίαρ. Σήμερα μετα χαρας του έστειλα ημειλ για την πρόκριση του ΑΠΟΕΛ. Εγραψεν μου κονγκρατιουλέισhιονς τζαι εγραψεν μου κάτι στατιστικές για το ματς τζαι ερώταν με τί εν το ετήσιο μπάτζετ του ΑΠΟΕΛ. Τες ευχαριστίες μου στο Βούι που το έκαμε γκουγκολ τζαι εστειλα το λινκ του Άρχων.
  • Έβαλα στα ιστομαγειρέματα μια συνταγή για κυπριακά φοινικωτα. Είχα την βάλλει πέρσι τα Χριστουγεννα στο μπλογκ αλλά είπα να την βάλλω τζαι στα ιστομαγειρέματα για να εν ουλλες μαζεμένες ποτζεί. Ειχα τα κάμει με την αγαπημένη μου θεία. Φέτος θα τα ξανακάμουμε εννοείται γιατί εν τέλεια για τα Χριστούγεννα. Θα κάμουμε τζαι τα ολ τάιμ κλάσσικ μελομακάρουνα τζαι θα βάλλω συνταγή τζαι ανυπομονώ να καταστράσουμε το μενού των Χριστουγέννων με την Πρασινομήτορα τζαι τες αδερφές μου!
  • Τζαι για να μην ξεχνιουμαστε, επειδη ήδη αρκετοί εστείλαν ήμεϊλ στον Άγιο για το Σίκρετ Σάντα, έκαμα ριβάιζ τα ρουλς τζαι δεχουμαστε συμμετοχές οποιαδήποτε ώρα ως τις 14 του Δεκ.  Τζαι επειδή μερικοί (όνομα και μή χωριό) θέλετε να με λαδωσετε για να σας αποκαλύψω πως διαμορφώνεται η όλη σειρα ή θέλετε να σας "κανονίσω" σε ποιον θα κάμετε δώρο ή ποιός θα σας κάμει, έχω να σας πω "Κάτω η διαφθορα, Κάτω το Μέσον, Ζήτω η Εχεμύθεια, Ζήτω οι Κανόνες του Παιχνιθκιού".
  • Πάω να χαπακωθώ τζαι να πέσω.


19 σχόλια:

  1. Εν για ένα ΧαϊΧούι που ζούμε ούλλοι σε τούντη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ νομίζω ότι εν εσένα που διάφθειρε το U-S-A!!! What about the recipe for Okra?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχαχ

    άρεσε μου η φωτογραφία...

    Τουλάχιστον εν ο Χάι Χούι με το ναμι;
    οξά έν έτσι κεφάτος ο τύπος;
    αν όι, επέψαν σας λάθος έκδοση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαντάζεσαι να ρτει ο κινέζος Κύπρο τζαι να συστήνεται δεξιά αριστερά; Εν να έσσει πολύ γέλιο.

    Περαστικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χααχχαχαχα ΧαϊΧουι! Αν δεν εφύρτικες την ώρα που σου το πε είσαι ήρωας!!
    Ουφουυυυυ μα να μεν μάθουμε σε ποιον θα γράψουμε;;;;;Μα θέλω να μάθω!!!!!!Άτε κόρη πε μας!Τι πειράζει!!!Άτεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ατε ρε μα κάμνουν έτσι οι bloggers? Shame on them! Εμένα κανόνισμε να πέσω μαζί σου εσκέφτηκα τζιαι τι δώρο θα σου κάμω τζιαι εν πολλά καλό :)

    P.S φοινικωτά εν εδοκίμασα να κάμω ποττέ... Μαναααααα που είσαιιιιιι???...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα με τον ΧαιΧούι! ε at least it's memorable εν θα το ξεχάσεις!

    άτε πόσες εμείναν και πόψε??

    last xmas εκάμαμε με την sister μελομακάρονα..η συνταγή ελάλε οτι μια δόση φκάλει 30-40 κομμάτια..εμάς εφκήκαν μας πάνω που 100 χωρίς να είναι μικρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ουχουχουχουυυ Χαιχούι! καλό!
    εχτές εσκέφτηκα ότι άμαν σε λαλούν Μάμα εν δύσκολο να ζείς Αμερική
    What's your name?
    Mama
    What'd you say about my mama?

    κατα τα άλλα περαστικά κόρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρας, ωραιος ο ΧαϊΧούϊ! Περαστικα τζαι μεν υποκυπτεις στα ρουσφεθκια!

    Σμιλι εφυρες με! LOL

    Αχαπαρη θελω το λινκ για τα μελομακαρονα σου - για να τα συναφερνεται κομα, μαλλον ηταν πιο επιτυχια που τες τρουφες :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εννα μπορείς να λαλείς "στη δουλειά έhει χαϊχούι"

    Περαστικά σου κόρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΟΜΕΝ ΡΟΥΣΦΕΤΤΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ!
    ΘΕΛΌΥΜΕΝ ΑΔΙΑΒΛΗΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (ΝΑ ΒΑΛΕΙ SEE-THROUGH Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είμαι πολλά περίεργος να ακούσω το επίθετο του! Ελπίζω τζιήνο να εν νορμάλ.(Όσον νορμάλ μπορούν να φαίνουντε τα κινέζικα ονόματα σε εμάς τους Κυπραίους ;p) Τουλάιστον να τον φωνάζεις με το επίθετο του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μόνον μεν του εξηγήσεις τι σημαίνει το ονομάν του στα κυπριακά, εν να αντρέπεται πον να σε θωρεί.
    Ψηφίζω και εγώ διαφάνεια για το σικρετ μπλογερ σαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @HeatJo
    Ελπίζω όμως όι για τούτο το συγκεκριμένο!

    @Ίνα
    Λαλείς;; αχαχαχα Οκρα ρεσιπι καμινγκ σουν...Πρέπει να έβρω οξυγόνο χρόνο για να την γράψω.

    @Νόνης
    Η φωτο εν για τζείνους που στέλλουν ημειλ του Αγιου τζαι λαλουν του ότι ήταν φρονιμοι/ες!! χαχαχα
    Ενιξέρω αν εν με το νάμι γιατι τα αγγλικα του εν χάλια. Ενα χαλλόου ξέρει να λαλεί. Εσπασα να του εξηγήσω οτι θα έχω το DNA sample έτοιμο αύριο τζαι έλα να το πιάσεις!

    @Σμιλι
    Ευχαριστώ...Μπάι φαρ το καλυτερο κινέζικο όνομα που άκουσα έβερ! Καλυτερο τζαι που ένα που το μικρό του ήταν "Μπάι" τζαι το επιθετου του "Χου"!

    @Μαριλουδα
    Εσυγκρατηθηκα γιατι επειδή είμουν τζαι άρρωστη ενόμισα οτι εν άκουσα καλα.
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΩΣ ΤΕΣ 15 ΔΕΚ!!!

    @Αχάπαρη
    Βάρ'τους τερπιέν τζαι εσπασαν με! Εγω εν θα παίξω αφου...αλλά αν θελεις μεν παιξεις τζαι απλα κάμε μου εμένα δωρο!

    Υ.Γ. Εν καλά τα φοινικωτα....τζαι η συνταγή εν μιλά για ψήσιμο στο φουρνο γιατι ΕΝ ΤΑ ΨΗΝΕΙΣ!!!! :Ρ

    @Ράνια
    Που να τον ξεχάσω...Που το ΧαιΧούι έρκετουν με σποντέξ μαλλι που επετάσσετουν παντου τζαι μπλεχτό γελεκάκι!!

    Ενιξερω ρε πόσες....my brain function is minimal!

    Εμείς πέρσι με την θεία εκαμαμεν για τα 2 σπίθκια ταχα....εκάμαμεν πάνω που 300!! Εγέλασεν μας!

    @Ποστ
    Θενξ ρε! Πάντως εν πολλοί που δαμέσα που εν κάμνουν τα ονόματα τους για Αμερικη.....

    @Γρούτα
    Δεν υποκύπτω. Ειμαι τέρας οργάνωσης και προπάντως τάξης και ηθικής!!!

    @Καϊσι
    Ου ναι! Πάααααρα πολύ Χαιχούι!! Θενξ κόρη..

    @Ινβίκτους
    Ποιός εμίλησεν σιορ! Ο παντα(χάι)χου(ι) παρόν!!! ΠΟυ πέρκει να ξέρεις το πασγουόρντ του Αγιου τζαι να κάμνεις κομπινες!

    @Φουρνόφκιος
    Το επιθετο του εν ένα κοινο κινέζικο....Λιανγκ. Ευτυχως!!! Λιανγκ όμως εν το μικρό όνομα του undergrad μας. Που εν κινεζάκι αλλά γεννημένο μεγαλωμένο δαμε ετσι εν το χρησιμοποια τζαι φωνάζουμεν τον με ενα αλλο Αμερικάνικο όνομα.

    @Μάρκο
    Εδω εν εξηγουμαι μαζι του στα Αγγλικα, εν να του πω τζαι τι σημαίνει το όνομα του στα Κυπριακα!!
    Μα διαφανεια θα εσημαινεν οτι εν θα εν τοσο σικρετ! Θα τα φκάλω όλα στην φόρα οταν τελειωσει για να δείτε οτι ολα εγιναν σωστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχαχα
    αμέτρητα τα περιστατικά με ονόματα από άλλες κουλτούρες!

    Έγιανες;
    Να θυμηθώ να στείλω ίμειλ. :Ρ :)))))))))))))))))

    πολλά φιλιά για περαστικά 100%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. exw sou ena kalytero... onoma fook... epitheto ooi...
    twra pes ta opws oi kinezoi (epitheto, onoma)...
    kai ooi en se peripezw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Mωβ
    Αμέτρητα! Απλα τουτο εν το πιο προσφατο που μου έτυχε!! Είμαι καλυτερα σήμερα θενξ! :) Ναι μην ξεχάσεις να στείλεις του Αγίου! Σε περιμένει!!

    @Δρ Π.
    χαχαχαχα μανα μου τον καημένο!
    Ατε ρε συνέδελφε!! Στειλε τζαι εσυ του Αγίου ημειλ....για να κάμεις τζαι να σου κάμουν ποστ-δώρο... (κάμνω εξστρατία υπερ του Αγίου) :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εύχομαι να έγιανες και να γιορτάσεις δεόντως τη μέρα!
    Στέλλω τωρά στον Άγιο. Να του βάλω και το γράμμα για την Καισαρεία ή θα το στείλει στην Κόκα κόλα;χμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή