Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Έρκετε....

Ακόμα μια κουραστική μέρα σήμερα τζαι με τον νουν μου να εν συνέχεια τζει κάτω, μπας τζαι συμβουν συμβούν επεισόδια όπως ελαλούσαν. Ευτυχώς εν εγίναν,  (τζαι ευχαριστώ την Ίνα για τα λινκς τζαι που με εσκέφτηκεν). Να ξέρετε ότι σας έχω μεγάλην έγνοια τζει κάτω γιατί αλλον να τα ζεις τζαι άλλο να τα θωρείς που μακρια τζαι να αγωνιάς.

Ιν άδερ νιους, στην δουλειά γίνετε ο κακός χαμός, με την έννοια ότι επικρατεί πολλή δουλειά τζαι ο ένας μετά τον άλλον να περιμένουν να τους δώκω προσοχή τζαι να απαντησω στες ερωτήσεις τους.Θα επανέλθω με Μπιγκ Λαπ Θίορι επεισόδιο 4 σύντομα τζαι θα σας τα πρίσω πω λεπτομερώς. Τζαι που εφτομάδας έρκετε η εγγονή του Κάρλ που την Καλιφόρνια τζαι θα λυθεί τζαι τζείνο το μυστήριο, ευτυχώς εν να λείπει ο Άρχων σε συνέδριο τζαι ως τότε θα του έχω στείλει τα σλάιτς που θέλει για την παρουσίαση του.

Ήρτα σπίτι τζαι μόλις έκατσα γιατί έστρωσα καθαρά σεντόνια στο κρεβάτι της Ξιπ. Μετά που εγυρισεν την Γενεύη με τον "Άλλον Κυπραίο", θα έρτει τζαι που ποδά τζαι άυριο μετα την δουλειά θα πάω να την πιάσω που το αεροδρόμιο. Έστρωσα της τα σεντόνια έτσι όπως τα θέλει. Καλά "βαλμένα μέσα" για να μεν ανακατώνουνται, έτσι όπως τα ξενοδοχεία. Εν η αιώνια μας διαφωνία τουτη.  Η Ξιπ ξυπνά το πρωί τζαι τα σεντόνια εν εταράξαν καθολου, λες τζαι έν ετζοιμήθηκε πλάσμα μέσα. Τα δικά μου πάλε εν σαν να τζαι επεράσαν 10 Κατρίνες μαζί. Όσες φορές εχρειάστηκε να τζοιμηθούμε στο ίδιο κρεβάτι, εγώ εν κλείω μάτι γιατί εν ταράσσω για να μεν την ενοχλώ με αποτέλεσμα να μεν τζοιμουμαι. Το ίδιο πρόβλημα έχουν τζαι οι γονείς γιατί η μάμα εν όπως την Ξιπ τζαι θελει να πέφτει σε κρεβάτι στρωμένο, ενω εγώ επήρα που τον φάδερ τζαι ανακατώνω το τζαι θέλω το άστρωτο.

Τζαι αφού αναλύσα το πιο πάνω φλέγων θέμα, να σας πω ότι αναμένω με αγωνία την Ξιπ. Πεθυμώ την, τζαι πεθυμω που εμεινίσκαμε 5 χρόνια μαζί μόνες μας, έχοντας μόνο η μια την άλλη. Αλλά ταυτόχρονα σhαιρουμε γιατί επίεν Κύπρο τζαι κάμνει κάτι που αγαπά τζαι που τα καταφέρνει τόσο καλά που στο σχολείο που δουλευκει "έκλεψε" τες εντυπώσεις παρ'όλο το νεαρό της ηλικίας της τζαι που μπροστά στους μαθητες, φαίνεται τζαι τζείνη μαθήτρια. Επειδή ήμουν που τζείνους που την έσπρωξαν σε τούτο το επαγγελμα γιατί εκαταλάβαμε ότι εν τζιαμέ που έσhει χάρισμα, σhαίρουμε που τελικά ήταν η σωστή αποφάση τζαι όσο τζαι να την έθελα να μείνει μαζί μου, έσπρωξα την να έρτει πίσω γιατί δαμέ πλέον έν ήταν ευτυχισμένη. Τζαι για πρώτη φορά στην ζωή μας εχωρίσαν οι δρόμοι μας "επαγγελματικά" (γιατί το πρώτο μας πτυχία εν άκριβως το ίδιο. Στό ίδιο πανεπιστήμιο, το ίδιο ακριβώς πτυχίο, τζαι μετά έκαμνε έρευνα στο εργαστήριο που έκαμα το διδακτορικό μου).

Ποτέ δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή. Μπορεί σε 2 χρόνια να ζω με την Πελλ τζαι να σπουδάζει τζαι τζείνη. Εγώ πάντως εν να χαρώ γιατί με την Ξιπ επερνουσαμεν πολλά ωραία τζαι είχαμ η μια την άλλη για στήριξη. Προς το παρον θέλει να την πάρω 2-3 μέρες δουλειά μαζί μου να δει πως ένι τζαι να κάμει τίποτε για να  πάρει μια ιδέα πως ένι να δουλεύκεις σε ένα εργαστήριο. Στο κάτω κάτω θα εν τζαι η εγγονή του Κάρλ τζαι μπορεί να κάμουν παρέα. Εν απορίας άξιο πως ένας φάδερ μουσικός (σχεδόν τέλεια αυτοδίδακτος) τζαι μια μάδερ μες τα μαρκετινγκ τζαι στα αντμινιστρέισhιον (επίσης αυτοδίδακτη) εκαμαν 3 κόρες που επήραν/θα πάρουν τον δρόμο των θετικών επιστήμων. Ειδικά γιατί οι γονεις μας εν άτομα που ποτέ δεν μας είπαν τι μαθήματα να θκιαλέξουμε, τι να σπουδάσουμε κτλ κτλ. Τούτο έχουμε το ουλλοι απορία.

17 σχόλια:

  1. Τίποτις. Δεν πήγα ψες και είχα την έννοια για το τι θα συνέβαινε.

    Ταλέντα που άλλες γενιές που δεν είχαν την ευκαιρία να εκδηλωθούν ίσως? Εμείς μέσα στην οικογένεια είμαστε επίσης άλλα των άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μανα μου κόρη τζαι εγώ ανυπομονώ να έρτω!!! Να θυμηθούμε τα γκουντ ολντ ντεις που εμινήσκαμε μαζί! Να γυρίσουμε την πόλη μας, να μαιρέψουμε μαζί, τζαι βεβαίως να λύσουμε πας τον καναπέ όπως παλιά!!!
    Όσων αφορά το πόθθεν επήραμε το ταλέντο η απαντήση εν πολλά ευκολη ; Παππους Παντογνώστης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς να τη δεκτείς τζαι καλά να περάσετε. Εν βλέπω ιδιαίτερα παράξενο πάντως το πως οι γονείς σας εφκάλαν τρεις φυσικούς. Ειδικά αν δεις γενικά τα προσόντα που χρειάζεται ένας μουσικός (κατανόηση, μελέτη, αρμονία) τζαι κάποια που εν στο χώρο του μάρκετινγκ (έρευνα τζαι παρουσίαση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ίνα
    Θενξ πάντως.
    Ένιξερω ρε, τζαι οι 2 ήταν άριστοι μαθητές απλά εν τους εδώθηκε η ευκαιρία να σπουδάσουν, έτσι ποτέ δεν ξέρεις, Μπορεί να έσhεις απόλυτο δίκαιο.

    @Ξιπ
    Σι γιου λέιτερ!!!!!!!!Ο καναπες περιμένει σε!

    @Ποστ
    Θενξ! :)

    @Ντεφ
    Θενξ. Ένιξερω αν τα επαγγέλματα τους εν όπως τα παρουσιάζεις αλλα μπορεί. Τζαι για να μεν μας πάρουν οι φυσικοι με τα γιαουρτια, η Πελλ σκέφτετε να γίνει φυσικος τζαι εμείς οι άλλες βιοχημικοι τζαι εγώ με το ένα πόδι στην βιοφυσική. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς να την δεκτείς,Πρασινάδα μου!

    Έχει πιο καλό που να κάμνεις μια δουλειά στην οποία να είσαι αστέρι και να την αγαπάς κιόλας;
    Λογικό να την πεθυμάς μετά από τόσα χρόνια συμβίωσης,ειδικά στο εξωτερικό πρέπει να επεράσετε τέλεια-για το πατρικό δεν ξέρω.Πώς είναι να μεγαλώνεις με αδερφή/ες;-

    Θα συμφωνήσω με τον Ντεφ μας όσον αφορά τη σχέση της μουσικής με τη φυσική (και τα μαθηματικά). Η μάμα σου τί ήθελε να γίνει μικρή,ερωτήσετε την ποτέ; Μπορεί να κρύβονται κι εκεί απαντήσεις...

    τα φιλιά μου,
    να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. hello. eperasa na po ena gia. kalos na tis dextis. episis ekama to cheescake sou. tres shis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. an den emoiazete jie oi 3 toso polla (ftima kollima) tis prasinomitor (jie to posporin -sorry pellameni mou- jie tou prasinopater) itan na nomizw oti yiothetisan 3 didimakia!!!

    kalin antamosin!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Θάλασσα
    Σε ευχαριστώ τζαι σένα. Το να αγαπάς την δουλειά σου εν που τα πιο σημαντικά πράματα πιστεύκω γιατί εν πολλές οι ώρες για να κάμνεις κάτι που εν σου αρέσκει τζαι ως αποτέλεσμα να μεν το κάμνεις τζαι καλά.

    Του παπά μου πάντα αρέσκαν του τα μαθηματικά τζαι αν εσπουδαζε μαλλον θα ήθελα να γίνει μηαχανολογος στρατιωτικόν οχημάτον ή κάτι έτσι γιατι αρέσκουν του πολλά τουτα. Η μάμα μου ήθελε να γίνει καθηγήτρια Αγγλικών αλλά τζαι η τωρινή δουλειά αρέσκει της γιατί εν "people's person" . Τελικά μαλλον έσhετε δίκαιο.

    @Δαιμόνια
    Ε καλό, ΓΕΙΑ!!!!!! Μπραβο ρε! Χαιρομαι που σου άρεσε το τσιζκέικ! Τελικά εν να με προσλάβεις στο κέιτερινγκ/διοργάνωση πάρτυ επιχείρηση σου;;;;

    @κουμέρα
    Για να είμαστε δίκαιοι πρεπει να πω του αναγνωστικού κοινού μου (ΛΟΛ) ότι τούτη είναι μια άποψη για το που μοιάζουμε. Το ότι όμως μοιάζουμε τζαι οι 3 πρεπει να εν γεγονός γιατι λαλούν το πολλοί!

    Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι πολλά εξάιτεντ που έννα έρτει! Και που εννα έρτει και η μάδερ σου με την μιτσιά!

    Οι φίλοι στο εξωτερικό εν σαν οικογένεια σοου με το που σας εγνώρισα εν σαν να έχω αρφάες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς να τη δεχτείς ντήαρ :)

    Υ.Γ: ποννάρκεται πίσω βάρτης μες το κκαππακλίν νάκκον τ.κ. να φέρει. Όι να το πεις του Εύρου όμως τζι εννα αζουλέψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ευρος
    Θενξ! Τέθκοιες ναι εν καλές! :)

    @Βούι
    όπως τα λαλείς!! Εισαι η τέταρτη αδερφή!Εν να περάσουμε ωραία!! Ετοιμάστου για άουτλετ μολς!!

    @Ινβίκτους
    Θενξ μαν!

    Υ.Γ. Το απριβιέσιον τ.κ του Έυρου φύρνει με! χαχαχα! Θα γραψει ιστορία! Μα είδες έκαμεν το η She. Αν βάλλεις την γεναίκα σου να την κάμνει παρέα μαζί με την Μανα μπορεί να γινεί τιποτε. Ιδαλλιώς Χριστουγεννα που θα κατεβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τζαι η γυναίκα μου πετυχαίνει το τ.κ. Τζαι η πεθερά μου. Δόξασι ο Θεός, το ππάϊρεξ γεμώννει τακτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σόρρυ εν τζαι ήθελα να υπονοήσω κάτι για την κα. Ινβικτους....Ε είδες τόσες νοικοτζυρές τζαι ακομα γιου καννοτ χαβ ηνάφ;;; Αμαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τωρά μόλις εστράφηκα που την ελλάδα όπου και είχα ΦΑΕΙ ΤΑ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ. Οπότε εν νάκκον δύσκολο να αζουλέψω προς το παρών. Περίμενε αλλη καμιάν εφτομάν.

    @Πρασιναδα: Ευτυχώς που το τ.κ εν έφκολο να εύρεις απριβιέησιον τζαι εν εν τίποτε πισhιες για σhιαμισhι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Εύρος
    Εν σε φοούμαι, κάτι θα εσκέφτεσουν. Κανένα θΠι.Σhι. για πισhιες για σhιαμισhι ας πουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή