Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Big Lab Theory επεισόδιο 3

Μια ακόμα μέρα που ήρτα σπίτι τζαι απλώνω στο καναπέ τζαι πονώ τα πόθκια μου. Στην δουλειά δεν κάθουμαι λεπτο. Εν προλαβαίνω καν να απαντήσω στα κόμμεντς του μπλογκ! Μα εν πράμα σιορ!

2 νέοι αντεργκρατς.Είπα σας τα ξανά τζαι ο Οκλαχομάς που τα θέλει κουτσια καθαρισμένα. Εχτες το απόγευμα ήρτεν τζαι ο ροτέισιον σιούντεντ, ο Βου (όι ενεν παρατσούκλιν εν το πραγματικό του όνομα!!) Ήταν για ένα χρόνο πριν έρτει τεχνικος σε ένα εργαστήριο νομπελίστα στην Καλιφόρνια. Ελα όμως που το παιδί, ενιξερει που πρωτείνες. Τζαι σήμερα δωστου να με βουρα που πίσω....φαινετε όμως καλό παιδί τζαι συνεργάσιμο. Ασε που μόλις με εγνωρισεν λαλεί μου πόσο καιρό είσαι σε τουτο το εργαστήριο. Σχεδον 2 χρόνια λαλώ του.Α! λαλει μου, είσαι δευτεροετης φοιτήτρια! Όι λαλώ του είμαι δευτεροετής ποστ-ντοκ. Ώ! Άι αμ σό σόρρυ λαλει μου, γιου λουκ βέρι Μις γιανγκ 2011. Γουατ αρ γιου σέινγκ λαλω του, ιτ γουας έι κόμπλιμεντ!

Μπρέικινγκ Νιους!! Έκτακτη είδηση!! Νωρίς το απόγευμα ήρταν τα ριβιους που το πέιπερ που σας είπα στο "Ειμαι η Πρας και είμαι καλα!". Το σημαντικό είναι οτι ΔΕΝ μας το απόριψαν!!!!! Αντιθέτως θέλουν να κάμουμε αλλαγές τζαι να το στείλουμε πίσω!!!

Ριβιούερ 1. Κανένας καθηγητής που έβαλεν κανένα αχρηστο φοιτητη/τρια να κάμει την δουλειά του. 10 γραμμές κριτική με βασικα ερωτησεις που καταλάβεις οτι δεν εσπατάλησε παραπάνω που 10 λεπτά στο πειπερ γιατι οι ερωτήσεις εν τζει που ηλίθιες  Κριμας...αλλα τι να κάμουμε συμβαίνει.

Ριβιουερ 2. Αρεσεν του. Γραφει ξεκάθαρα οτι κάμνει ρεκομέντ το πέιπερ για δημοσιεύση!!! γουχου!!! Θέλει κάτι αλλάγες τζαι να ξεκαθαρίσουμε καποια πόιντς αλλά τίποτε πολλά δύσκολο. Καλοπροαίρετη, καλογραμμενη τζαι προφέσιοναλ κριτική.

Ρειβιουερ 3. (Όπως το γνωστό βιντεάκι  με τον Χίτλερ που το επαραλλάξαν τζαι ο Χίτλερ πιάνει τα ριβιους που ένα πείπερ τζαι τα παίρνει με τον τρίτο ριβιουερ). Θεωρεί ότι εν σωστα τα συμπεράσματα μας αλλά θέλει ακόμα ένα εξπέριμεντ για να βεβαιωθεί. Εμείς, για τεχνικούς λόγους, δεν μπορούμε να κάμουμε το πείραμα που θέλει. Επρότεινα μιαν εναλλαχτική που άρεσεν στον Άρχων τζαι στο παιδί με τες σhισμένες φανέλες. Ειχαμε πει να το καμουμε παλιά αλλά εν το εκάμαμεν τζαι τωρά θα το κάμουμε. Εν μια τεχνική που εχρησιμοποιήσα πολλά στο διδακτορικό μου έτσι ενεν τίποτε δύσκολο για μένα. Σε 2-3 εφτομάδες θα το τελειώσουμε αν όλα παν καλά τζαι θα το στείλουμε πίσω. Αν του αποδείξουμε τζείνο που θέλει νομίζουμε θα το δεχτεί.

Η έντιτορ σε γενικές γραμμές εφάνηκε θετική τζαι θεωρεί το δεδομένο ότι θα το στείλλουμε πίσω με αλλάγες. Εφάνηκεν μας νε μεν την κόφτει ο ριβιουερ 1 γιατι εκατάλαβεν οτι εν τσοφτες που λαλεί. Ας ελπίσουμε οτι όταν το στείλουμε πίσω θα εν οκέι. Πάντως το ότι επιάσαμε απάντηση σε 3 εφτομάδες ήταν έκπληξη. Συνήθως παίρνει 1 μήνα μίνιμουμ.

Τζαι για να περάσουμε σε άλλες διεθνής ειδήσεις, ο Ραζ συνεχίζει το τεμπελιο. Στο πάρτυ του Άρχων την Κυριακή εν ήρτεν ενώ την Παρασκευή το απόγευμα είπεν μου ότι θα έρτει. Λαλώ του γιατί εν ήρτες; Λαλεί μου επία στους γονιούς μου στο Μίσhιγκαν. Το παιδί με τες σhισμένες είπεν μου μάλλον εν πελλάρες που μου είπε τζαι ήταν με την γκέρλφρεντ!

Το παιδί με τες σhισμένες φανέλες ήρτεν σήμερα που την Νορθ Καρολάινα. Ήρτε ξημερώματα η πτήση του τζαι ενω είσhεν μου πει ότι αύριο εν να έρτει δουλειά, τελικά η ώρα 11 εμφανίστηκεν. Ένα πουλάκι  (όπου πουλάκι =  οι φωτος που έβαλεν στο φέισμπουκ) είπεν μου ότι ήταν τζαι η πρώην στην παρεά....Τη νύχτα εννοείται ότι επερίμενεν με να τον πάρω σπίτι...ήρτεν τζαι ο Οκλαχομάς τζαι επήρα τον τζαι τζείνον έτσι εν είπαμε πολλά.

Και θα κλέισουμε με την πρόγνωση του καιρού. Δοξα σοι ο θεός, έχουμε ήλιο τζαι πυρά τουτες τες μέρες!!

Για το μπλογκ, Πρας Πρασινωτού.

Υ.Γ. Αντι για επεισόδιο εφκήκεν μου δελτίο ειδησεων! Σόρρυ!

25 σχόλια:

  1. Κ. Πρασινωτού βάλε κανένα disclaimer στο μπλογκ για να μεν ανοιξουμε καμιά ημέρα την τηλεόραση ή να πάρουμε κανένα βιβλίο που να μας θυμίζει την ιστορία σου.

    Τις καλημέρες μου.xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. congrats για το paper! must be very exciting for you:))

    you looked at his facebook photos..classic sign..σημαίνει οτι σε ενδιαφέρει!

    νομίζω άφηστην επιχείρηση Ραζ και ξεκίνα την επιχείρηση παιδί σχισμένες φανέλες and how to seduce him in 3 simple steps!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. bravo prasinada mou gia to paper sou! sixaritiria!

    tze sifono me t rania!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε που κι απόψε επιλέξατε το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου για την ενημέρωση σας. Από την πρωτεύουσα της Κύπρου και ομφαλό της Γης και τις εγκαταστάσεις του ΡΙΚ στην Ανατολική Μεσόγειο, Αιμιλία Σταματάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οουυυ κονγκρατς για το πέιπερ!
    Ενα συμφωνήσω με τν Ράνια,άμπα και χάσεις εκοίταξες τις φωτο του!
    Όμως ήρτε δουλεία ενω εν ήταν να έρτει κανονικά...ενηξέρω για σας αλλά εμένα φαίνετε μου παράξενο τούτο χαχαχα!
    Εμάς που την άλλη βρέχει καταρακτωδώς σήμερα!Και είχα στον νου μου να βάλω σάνταλα!!τςτςτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το πέιπερ.
    Ένταμπου γίνεται; Αρκέψαμεν να κατασκοπεύκουμεν μέσω φέισμπουκ; Επεράσαμεν σε άλλο στάδιο; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Defiance
    Μα αφού υπάρχει ενδιαφέρον ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ λέμεν. Άσε που εν το παραδέχεται! Εννα μας γελάσει εμάς τωρά; τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Εβριμπόντι
    Θενξ για τα κονγκράτς αλλά τωρα να γίνουμε αξέπτετ τζαι μετα. Προς το παρον απλά επεράσαμεν ακόμα ένα σταδιο.....Αμαν γίνουμε αξέπτεν μεν ανησυχείτε τζαι θα τζερνό σαμπάνιες τζαι τσιζκέικ τζαι ότι θέλετε!

    Τζαι καλού κακού, πιάστε τζαι μια "βέρτσιουαλ" πανοπλία. Ντέι 1 χίαρ!

    @Ίνα
    Θένξ ρε! Πολλά καλή ιδέα γιατι τωρά θκυο παλλιές κλέφκει μου το σενάριο κανένας Τσιακκας....ή γίνουμε μια Παπακαλιατειάδα με τίτλο "Ερωτας στα χρονια του εργαστηριου" τζαι κάμνει με να είμαι μια κατζιάρα.

    Καλήμερα σε μένα τζαι καλησπέρα σε σας!

    @Ρανια
    Δευτέρα, αργία, μόνη μου στο εργαστήριο. Μπαινω στο βιβλίο προσώπου θωρω στο "Χόουμ" ότ εβαλε φωτο το εν λογω παιδί, έκαμα κλικ. Σιγα μεν εσπιούνιζα τζιόλας!
    Εγω για να κάμω σεντούς κάποιον.......
    (μείνισκει ατέλειωτη τουτη η πρόταση, γιατι εν έσhει έτσι τσάνς!)

    @Νεκατωμένη
    Εν τουτη η Ράνια τελικά που τα φταίει ουλλα;;;;;!!!!!

    @Ινβίκτους
    Εγώ γιατί ενόμιζα ότι εν το ζευγος Αιμιλίας και Γιώργου Κενεβέζου;;;;;

    @Μαριλού
    Χάλια η προγνωση μου. Ούλλη νύχτα έβρεσhεν...τζαι τωρά σκοτεινιά.
    Ακόμα μια ψήφος που δείχνει ότι για τα πάντα φταίει η Ράνια....χμμμμμμ

    @Ντεφ
    Παρακαλώ όπως δείτε την απάντηση μου προς την Ράνια (που τα φταίει ούλλα, ένιξερω αν το είπα) :Ρ

    @Ινβίκτους reloaded
    Και εσύ τέκνο Ινβίκτους. Πε μου, έβαλεν σε πάνω η Ράνια;;;; Ομολόγα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγώ επιμένω
    φοάται σε
    έτσι ένι, εμάς τις πανέξυπνες πανέμορφες πανκαταπληκτικές δυναμικές γυναίκες εν μας κάμνουν ζάφτι

    (πάω να κάτσω τη μάππα χαμαί)

    ουυυ, αν εκδόσεις τζαι το πέιπερ σου, έννα μετακομίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εντελώς τυχαία δηλαδή άνοιξες το κομπιούτερ, εμπήκες στο φέισμπουκ, που κεκτημένη ταχύτητα έκαμες κλικ στο όνομα του, εμάγκωσεν τζαι έμεινε τζαμαί στη φωτογραφία τζαι χωρίς να το σκεφτείς εθυμήθηκες ότι η τύπισσα δίπλα εν η πρώην του. Σόρι, επαρεξήγησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Νίρι
    Εμεις οι πανκαταπληκτες έχουμε πολλά προβληματα έσhεις δίκαιο... Εν τζαι φταίουμεν εμείς. Εν η μοίρα μας!

    Στο πέιπερ πρώτο όνομα πίστα εν τζείνος...εγώ είμαι δευτερη τζαι ο Άρχων τρίτος τζαι τελευταίος όπως συνηθίζετε στον κλάδο. Τωρα γράφουμε ένα που είμαστε τζαι οι 2 μας πρώτο όνομα πίστα τζαι οι θκυό! Ετσι προς το παρόν εν θα μετακομίσει!

    @ ούλλους
    εξίασα να σας πώ ότι εχτες στο αυτοκίνητο, είπεν μου οτι the best decision I have made in this lab, is when I decided to work with him. Έτω ποιος πρέπει να κάτσει την μάππαν χαμαί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. you can seduce him με το μυαλό σου..που τζείνο έχεις!

    βλέπεις House? έτσι όπως γράφεις φαντάζουμε σε σαν την masters!!

    αφού το βλέπεις..όλη η blogόσφαιρα σε θέλει μαζί με το παιδί με τις σχισμένες φανέλες (εν επειδή εν έχουμε τίποτε πιο juicy να ασχοληθούμε..εκτός αν ακούσουμε της Neerie's και αρχίσουμε τα ραντεβού!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ντεφ
    επαρεξήγησες ναι! Το κομπιούτερ ήταν αναμένον. Επερίμενα ένα εξπεριμεντ τζαι εθκιάβαζα μπλογκς. Λαλώ "να περασω τζαι που βιβλίο προσώπου". Ε τζαι στο χόουμ πέιτζ είσhεν φώτο τζαι έκαμα κλικ!

    @Ρανια
    Χαχαχα!! Νουν λίον έχω αλλά σε έτσι θέματα σβήνει! Όπως την Μάστερς! Ε ναι γουάι νοτ! Ένιξερω αν είμαι τοσο ηθικό στοιχείο εγώ αλλά καλός συνειρμός.

    Νομίζω εμυθοποιήσετε το παιδί...τζαι κάθε άλλο παρα μυθος ένι. Τωρα να πάω ποτζει στης Νίρις να δω γιατί εν επία ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να μη σου πω συγχαρητήρια αλλά καλή συνέχεια τότε; :-)

    τζείνος είπε ότι το best decision που εσύ έκαμες ήταν που decided to work with him? α το ψώνιο!!!

    σε καταλαβαίνω για το facebook! οι φωτό ήταν εκεί και τες είδες! γι αυτό υπάρχει το γουόλ!

    άσχετο: εγώ στην αρχή κόμπλαρα να σχολιάζω στάτους, φωτός κλπ γιατί νόμιζα ότι έβλεπα από τη κλειδαρότρυπα τη ζωή των άλλων...

    ...που δηλαδή έτσι είναι αλλά υποτίθεται βλέπεις μόνο όσα θέλει ο άλλος να δεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειδες τι ψωνάρα το παιδί; Νομιζω όπως το είπεν όμως τζαι με την συζητηση που εκάμναμεν εννοούσεν ότι ισχύει τζαι για τους 2 μας.

    Εγω εν ασχολούμα πολλα με το φεισμπουκ. Στο κάτω κάτω μαθαίνουμε ότι οι άλλοι θέλουν να μάθουμε για τζείνους. Τζαι θενξ που με υπερασπίζεσε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι αλλά ιν μάι οπίνιον είπε σου έτσι αλλά στην πραγματικότητα εννοάν ότι εν τζαι για το δικό του καλό που ήταν δε μπεστ ντισισιον ιφ γιου νόου γουοτ άι μιν!
    μα πως να μεν τον κάμουμε μύθο με έτσι κουλ όνομα που του έδωκες...!εγω στηρίζω το παιδι με τις σχισμένες φανέλες φουλ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Μαριλου
    Σήμερα είχαμεν τον εξής διάλογο μιας τζαι αρέσκει σου το γνωστο παιδί.. Π=εγώ Σ.Φ =ο μυθος

    Σ.Φ. Πρας, εκαλεσεν σε κανένας ποτέ σε πάρτυ που εκαλεστήκαν μόνο 20 άτομα, εσυ ξέρεις μόνο 2-3 πολλά λιο τζαι με το άτομο που κάμνει το πάρτυ εν γνωρίζεσε καλα;

    Π. Ναι έτυχε μου, θυμάσαι που σου το είχα πει για ένα παλιο μου "φιλο" που με εκάλεσεν στα γενεθλια της κόρης του;

    Σ.Φ. ααα ναι ναι...εν τζαι επίες ένεν;;

    Π. όι εν επία.

    Σ.Φ. Ας πουμε γιατί με εκάλεσε τουτο το άτομο;;;όι πως εν να πάω.

    Π. Ξερω γώ! Μπορεί να θέλει να κάμνετε παραπάνω παρέα τζαι είπε να σε καλέσει.

    Σ.Φ. Μα αφου εν τζαι ξέρω την καλά. Ήταν απλά μαθήτρια στο μάθημα που εδιδασκα ως βοηθός καθηγητή τζαι αν της εμίλησα 3-4 φορές μαξ.

    Π. Εν κοπέλα δηλαδή; Ε..τοτε μάι χαϊπόθεσις μέικς μορ σένς. Μπορεί η κοπέλα να ενδιαφέρεται! (θέλει να σε γωνιάσει αλλόπως ρε ηλίθιε!!).

    Σ.Φ. Νομίζεις;; Ενιξέρω αν εν καν στρέιτ! Τωρα να σπιουνισω το φεισμπουκ της..... Ωπας, αγαπημένες ταινίες Σταρ Τρεκ τζαι Αντερ δε Τασκαν σαν.

    Π. Αχα...

    Σ.Φ Αγαπημένη σειρά, Σεξ και η πολη.

    Π. Χμ...Ενιξερω ρε...τι να σου πω. Αν εν στρέιτ θέλει σε για σένα. Αν όι τότε ίσως για μια φίλη της;;

    Σ.Φ Κυριε ελέισον λαλείς να θελει να μου κολλήσει.

    Π. Γιατί όι;;

    Αντεργκρατ: Η Πρας έσhει δίκαιο...

    Σ.Φ. Χαχαχαχαχα! Ρίλι;;; Έσhει έτσι τσανς;;;ΛΟΛ

    Εντερ Άρχων και η συζήτηση τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το λοιπόν BLOGOSPHERE!

    Your Βουιν is here...

    Θα πεταχτώ τζικάτω στο λαμπ τις Πρασιναδας άξιππα (actually Οι επειδή φοούμαι να πάω μόνη μου με μέσα συγκοινωνίας, μια όμορφη κορούα που λατινοφέρνει σε έτσι γειτονιά ... ένιγουει) και θα κάμω το παιδί με τες Σ.Φ. Πόξιλλικκι!!!!

    Β: Ρε, εξηγήθου τωρά, ήντα μας κάμνεις την ψωνάρα και εν της λαλείς ότι ποχείς την, χέλεις την ? ρε Ι αμ τοκιν ττοθυ γιου... μεν μου παίζεις τον αντικοινώνα πως τάχα εν με ξέρεις και εν μπορείς να μου μιλήσεις γιατί έχεις κόμπλεξ.. εν παρπατούν δαμέ τούτα...

    Αν η Πρασινάδα είναι πολύ κάθετη στην πιο πάνω ιδέα, τότε θα αρκεστώ στο να πάω να δω και μετά να γράψω ένα γκεστ ριπόρτ στο μπλόγκ για το λαπ και το παιδί με τες Σ.Φ. έτσι να έχετε και ένα πιο ιντιπέντεντ οπίνιον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κόρη να αρκεστούμε στο τελευταίο. Να έρτεις να τον δεις τι αντικοινώνας ένι τζαι ελπιζω να πετύχεις τες μέρες τον φανέλων που εν πολλά σhισμένες για να δείς για πιο θέμα σικκιρτώ!

    Η άλλη σου επιλογή ειναι απλά να τον κάμεις ποξιλικι (με γαντια του "ποξ" πλιζ) αλλά μεν του πεις τίποτε που τζείνα που θέλεις...ετσι στα σιωπηλά τζαι εγώ να θωρώ!

    Πότε εν να έρτεις;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρε Πρας... ΕΣΠΑΣΑΣΕΤΕ ΜΑΣ εσύ και το Πα.Σχ.Φα! Άτε με το καλό! (καλά όντως εν χαπαρίζει θέλεις να πεις? Μιλώ για την αντεργκρατ του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλάν στο χωρκόν του ραζ εν αντροπή να έσheiς άδερ σικνίφικαντ, εν εκατάλαβα ?

    @Vouin: έλα να σου πω. που κάτω που τα ρούχα σου φορείς κάππα κότσινη τζαι κλατσό ολόσωμον που μπροστά γράφει "B" τζαι τα μαλλιά σου εν τζελλωμένα πίσω. κλάρκ κέντ φάση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. επίσης μπράβο για το πέιπες εξίασα πρίν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "(θέλει να σε γωνιάσει αλλόπως ρε ηλίθιε!!)"

    :-)))))))))))))))

    ελπίζω να μεν θέλει να πάει στο πάρτυ μετά από αυτό! :/

    ναι ναι θέλουμε γκεστ ριπόρτ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Ina
    Το να μεν χαπαρίζει εν μεγάλη πιθανότητα...ένιξερω. Μερικές φορές όπως για την περίπτωση του Ραζ σκέφτεται "γυναικειά" τζαι κάμνει σενάρια τζαι άλλες εν παίρνει είδηση....

    Σκέφτουμαι να κόψω το θέμα το ΠαΣχιΦα. Θεωρώ τα τουτα τα μικρά που σας λαλώ λίο τσοφτες...που την άλλη δέι αρ εντερτέινινγκ....

    Τζαι μεν περιμένεις χάπι έντινγκ....

    @Ευρος
    Ενεν αντροπή αλλά τζεινος λαλεί μεγάλα λόγια στυλ εν φκάινω με Ινδές, τζαι εν μου αρέσκουν, τζαι είμαι επαναστάτης γιατι εν κάμνω ότι θέλουν οι γονείς μου κτλ τζαι τωρα ο ΠαΣιχΦα νομίζει οτι η κοπέλα εν Ινδή, τζαι γιαυτο το κρύφκει....
    Θενξ :)

    @Ουφ
    Αφού μια ηλιοθιότητα τον δέρνει τι να κάμουμε!!Από ότι εκατάλαβα εν θα πάει. Αν πάει εν να του κάμω καφκάν γιατι εν ήρτεν εις το δικό μου!

    Ωχ το Βούιν θα με καταστρέψει! Ασε που επερίμενεν το ΠαΣχιΦα στο παρτυ για να τον δει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ εvros: Οι τζε τζελλομένα! γιαξ... είπαμε μοιάζουμε με μεξικανοκατάσταση αλλά δεν είμαστε! Εν φορο κοκκινο ολόσωμο (γιατί θυμίζει hillibillies που τον νότο που στα γουέστερν εφορούσαν ολόσωμες κόκκινες πυζάμες... ) προτιμώ κάτι σε ροζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή